Sari la conținut

Africa Twin - chiar atat de African Queen?


Postări Recomandate

Sa va arat piata moto din Cehia - anunturile sunt numai de la particulari, dealerii au alt site.

 

Africa:

http://www.motoinzerce.cz/hledat.php?keywo...amp;x=0&y=0

 

Vstrom:

http://www.motoinzerce.cz/hledat.php?keywo...amp;x=0&y=0

 

Va spun din experienta mea de 3+ ani de locuit aici si folosit site-ul asta (si ca vanzator si cumparator) si nu numai, in general cehii cer pe orice lucru atat cat face, rar vezi tepari iar daca ii gasesti aia se cheama "dealeri" care aduc motoare din italia/germania vai de mama lor si le vand la pretul pietei cehesti, care este ridicat.

 

25Kc = 1euro.

 

Dupa cum vad la o simpla inspectie e mai usor sa-ti iei o Africa decat un Vstrom.. ..cel putin aici.

 

later edit:

ca idee.. la un anunt la o africa m-am uitat acum si ala care o vinde scrie ca "bateria e KO, dar nu a avut timp sa o schimbe" - exact ca la noi - "stare exceptionala, etc etc.. " :( :)

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am vazut o AT cu 3500 la vanzare. Misto polishu ...un VStrom gasesti pornind de la 3000 cu ABS cu tot. Un R1100GS la fel. Supertenere de la 1500. Motor de TDM de la 750. Concluzie... iei AT doar ca sa stii ca scrie Honda.

 

 

de ce nu iti iei v-strom ?

v-stromul mi se pare o gluma comparat cu africa twin avand in vedere pentru ce este facuta africa

 

daca vrei numai sosea, daca iti palace motorul putin mai turat, mergi pe v strom .. daca vrei coclauri, vrei sa nu iti fie frica sa scapi mobra etc, mergi pe africa.

 

kilometri mancati pe autostrada, cam la fel cu ambele, acelasi confort, desi as pune un + africii. la consum africa sta mai prost..

 

pentru oras, v-strom, pentru pasager cu bagaje multe as alege africa.

 

oricum, depinde de ce ai nevoie. eu persoal as fi multumit cu un v-strom.

daca as vrea sa plec in africa, as prefera o africa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare cel putin exagerata comparatia: "care se merita sa o iei"....pai pui un motor din 93 cu unu cu cel putin 10 ani mai tanar? am mai multi prieteni cu africane si in afara de una din 98 parca, toate haleau ulei sau aveau probleme cu a2a.

Africa twin dupa mine e un motor care nu face nimic bun dar face cate putin din toate. Super-tenere-ul intr-adevar pare cam slab la capitolul carene dar...are si plusuri fata de africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu africane din 90 care reglate scot consum de 4.5 la mers foarte potolit si care nu manaca deloc ulei.

totul depinde de ce vrei de la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbim de 4000 de euro, este exagerat, daca vorbim de 2000 este o motoreta pe care as lua-o maine, chiar daca la banii aia as putea lua wee-strom sa zicem.

tot ziceti ca e motor de generatie veche, asa si ? s-a reinventat roata cumva ? astea noi au pistoane din platina? supape din kevlar ce chilu' meu au ? un rahat de injectie si eventual abs ? asta-i tot ?

displayuri care-ti indica viteza ? ce o tineti atata cu generatii vechi si noi ? e simplu, astea noi au injectie, alea vechi carburatoare, avantajele si dezavantajele sunt minore din pct. meu de vedere, abs-ul este e chestie dicutabila si mai ales optionala, decat o motoreta cu abs care sa nu-l pot dezactiva dupa bunul plac in teren, prefer fara, eu personal nu sunt pentru abs.

cu ce sunt de acord, este faptul ca e mult mai scumpa decat ST nejustificat.

wee-stromul are un motor super dar atat, e urata cu spume, dar daca ai probleme de vedere nu-i bai, adventure nu-i cum nu e nici SV-ul

same goes for tdm, mai putin partea cu uratenia

stiu ca le poti baga, stiu ca vedeti zmei pe youtube care le baga si fac si dreg, va arat si eu naked-uri care fac ce nu fac multi cu africane. nu asta-i ideea, ca poate pilotul e foarte bine, asta nu inseamna ca pot toti si imaginativa ce poate face ala cu motoreta potrivita

concluzia e ca nu merita 4000 de euro, imi i-au 2 ST-uri la banii astia, si fac pipi pe toata fiabilitatea Africanei

dar.... daca-s avea maine 4000 de euro si n-as avea altceva de facut cu ei decat sa investesc intr-o mobra, mi-as lua-o fara sa clipesc.

 

Si pt. ca nu pot lasa BMW-isti sa se bucure atata..... zicea cineva mai sus ca s-a fisurat nu stiu ce cadru ca a depasit ala nush ce greutate, ca asa a zis fabricantu', sa fim seriosi, fabricantul meu zice ca Transalpu' meu de 16 de ani are sarcina 180 de kile, eu am 115, nevasta 50, pune si un tankbag, un topcase, coburi si cort ! Ghici de cate ori am depasit valoare aia si am mers pe toate tipurile de drum ? de fiecare data cand plec de acasa, este raspunsul, nu s-a fisurat nimic si nici nu mi-a sarit vreun semering de la furca, cum patesc BMW-rile astea la iesirea de pe poarta showroom-ului.

Va salut cu faru, dar nu ala asa :( de bemveu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea 4000 care sa-mi prisoseasca, i-as da pe o Africa Twin, are o aura aparte si sunt muscat iremediabil de motorul V2. Chiar daca Supertenereul meu batran nu-i in toate mintile, a mers cu 200 la ora fara sa cracneasca. Dar e e mult prea grea si are o manevrabilitate cam ciudata. Sincer, eu vad mult mai adventure o treaba cu DR350 de 1000-1500 de euro si de restul sa mergi cat te tine cu 100 la ora pe toate felurile de drumuri, decat sa dai o fuga pe autostrada pana in delta, sa te-nvarti putin p-acolo si sa te intorci acasa.

Sa nu-mi zica mie ca ala care-si rupe 4000 de euro de la gura, gata o terfeleste imediat prin coclauri.

 

Daca o sa am aia 4000 de euro vreodata, ca sa-i dau pe un motor, ala va fi XR650R, pregatit de drum lung... Chiar nu-mi trebuie confort sporit si nici viteza, ci doar sa mearga oriunde. Daca as vrea un motor mare enduro-touring, acela ar fi Varadero cu roti spitate si suspensii ameliorate. V2-ul ala de 1 litru e orgasmic, dupa mintea mea...

post-6478-1279134098_thumb.jpg

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as avea 4000 care sa-mi prisoseasca, i-as da pe o Africa Twin, are o aura aparte si sunt muscat iremediabil de motorul V2. Chiar daca Supertenereul meu batran nu-i in toate mintile, a mers cu 200 la ora fara sa cracneasca. Dar e e mult prea grea si are o manevrabilitate cam ciudata. Sincer, eu vad mult mai adventure o treaba cu DR350 de 1000-1500 de euro si de restul sa mergi cat te tine cu 100 la ora pe toate felurile de drumuri, decat sa dai o fuga pe autostrada pana in delta, sa te-nvarti putin p-acolo si sa te intorci acasa.

Sa nu-mi zice mie ca ala care-si rupe 4000 de euro de la gura, gata o terfeleste imediat prin coclauri.

 

Daca o sa am aia 4000 de euro vreodata, ca sa-i dau pe un motor, ala va fi XR650R, pregatit de drum lung... Chiar nu-mi trebuie confort sporit si nici viteze, ci doar sa mearga oriunde. Daca as vrea un motor mare enduro-touring, acela ar fi Varadero cu roti spitate si suspensii ameliorate. V2-ul ala de 1 litru e orgasmic, dupa mintea mea...

 

uite un om care nu viseaza la BMW-uri, bravo Domnule, :) toata stima, desi un bmw-ist ti-ar spune ca boxeru este tot un v2 la 180 de grade :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uit cat de mult sa degenerat cu discutia, fratilor, Lupu cel care a deschis topicul a zis ca vrea multa strada si putin off. la 3500 i s-au recomandat mlte optiuni. Majoritatea in suma de care dipune Lupul nostru, unele chiar cu ABS.

 

Concluzia este ca exista mobra mai noi,mai bune care fac ceea ce vrea omu nostru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima oara cand m-am uitat la titlu era ceva de africa twin, nu de ce motor sa-si ia Lupu :)

mai glumim si noi man, desi stiu ca bemveistii pun la suflet :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am inteles, Lupul vrea o a doua motoreta pe care sa o foloseasca la touring dar cand iese pe offroad cu ea sa mearga fara greturi, nu sa se chinuie cu 20 km/h, lipaind cu picioarele pe lateral si cu pasagerul venind pe jos in urma lui numai ca sa-l ajute sa o ridice de jos. Avand in vedere ca are deja un monocilindru de 650 cc pe post de capra e normal sa se gandeasca la un bicilindru enduro-touring si nu la un alt monocilindru carenat. Bicilindre offroad mai mari de 650 cc ar fi: AT, ST, BMW R, LC8 si noul BMW 800. Ultimile trei sunt inca scumpe asa ca a ajuns la vesnica disputa AT versus ST. Dar nu mai e cazul sa fie intrigat de pretul mare al AT pentru ca deja e istorie. S-au ieftinit. E adevarat, mai sunt cazuri cand se cere 4000 euro pe o AT dar la fel exista cazuri cand se cere 4000 euro pt o ST. Daca isi doreste atat de mult AT, sa-si ia una la 1800 euro ca sunt o gramada. Si la cat a fost laudata AT nu cred ca toate AT sub 4000 euro sunt cazaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca tot vis-a-vis a pus lucrurile cel mai ok.

 

adik daca ai ceva care sa functioneze pe post de capra, n-are rost sa te incurci cu ceva o tzara mai mare, din aproximativ aceeasi categorie. si atunci deja vorbim de o alta mobra f in mintile ei la ce bani se cer, si anume TDM-u.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicilindre offroad mai mari de 650 cc ar fi: AT, ST, BMW R, LC8 si noul BMW 800.

 

Mai exista una de care uita lumea pentru ca e prea noua..

Transalp 700.

Are roti spitate, V2, injectie, ABS. Si mai e si ieftina. Ce mai vrei?

honda-xl-700-v-transalp.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea un nene antevorbitor, "enduro" cu cracii pe jos. Eu am ridicat matahala de vreo 2 ori din noroi. Oricat m-as stradui, la un moment dat o ia in ce directie vrea ea. Chiar n-am nicio satisfactie si motocicletele de gabaritul asta nu au treaba cu off-roadul. Nu zic ca nu trec ele aproape pe oriunde, dar e mai mult chin decat placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai in noroi daca nu ai gume adecvate faci enduro cu cracii pe jos. daca tu ai un tourance pe fata atunci e clar dc ai dat vaca pe jos.

 

asta primavara in noroaie R1100gs cu Uzunu in sha inainta lent cu cracii pe jos, deh K76 si tourance, eu, cu TDM, in treapta a doua ii dadeam pe coaja, dar eu aveam karoo T si k60. intradevar am avut cateva faze in care fata vroia in alta directie dar din gaz am reusit sa tin linia.

Uzunu mi-a zis: cand ti se pare ca nu-i bine ceva trage un pic mai tare de gaz ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Toate legendele costa.

Ca este vorba de un Whiskey, de o masina sau de o destinatie turistica, toate, absolut toate costa.

Cateodata, se plateste doar "legenda"

 

Africa Twin, nu este doar o legenda. Este reala. Este mai mult decat reala. Este o legenda reala.

 

Anul trecut, aveam o Cagiva Canyon. Nu era o "legenda", dar era o motocicleta satisfacatoare la categoria si la pretul ei.

Mi s-a casunat sa imi cumpar Honda Transalp.

Am deschis un topic, in care am anuntat ca vreau sa cumpar un TA, si am rugat colegii de pe forum sa imi spuna ce parere au.

"Galen" (nu-l cunosc personal, dar sper sa am ocazia sa-l cunosc - respect pentru explicatiile amanuntite) a facut cateva precizari foarte clare si la obiect despre AT

"cstelia" a spus ceva, ce nu o sa uit niciodata: "why not go for the real one?"

Si se referea la Africa Twin.

 

Si am cumparat AFRICA TWIN

.

 

Si de atunci, la fiecare drum facut cu AT, imi resuna in ureche vorbele lui "cstelia", si ma felicit pentru ca am ales "the real one"

 

Scuze daca am fost prea subiectiv...

Editat de tibor_mt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Toate legendele costa.

Ca este vorba de un Whiskey, de o masina sau de o destinatie turistica, toate, absolut toate costa.

Cateodata, se plateste doar "legenda"

 

Africa Twin, nu este doar o legenda. Este reala. Este mai mult decat reala. Este o legenda reala.

 

Anul trecut, aveam o Cagiva Canyon. Nu era o "legenda", dar era o motocicleta satisfacatoare la categoria si la pretul ei.

Mi s-a casunat sa imi cumpar Honda Transalp.

Am deschis un topic, in care am anuntat ca vreau sa cumpar un TA, si am rugat colegii de pe forum sa imi spuna ce parere au.

"Galen" (nu-l cunosc personal, dar sper sa am ocazia sa-l cunosc - respect pentru explicatiile amanuntite) a facut cateva precizari foarte clare si la obiect despre AT

"cstelia" a spus ceva, ce nu o sa uit niciodata: "why not go for the real one?"

Si se referea la Africa Twin.

 

Si am cumparat AFRICA TWIN

.

 

Si de atunci, la fiecare drum facut cu AT, imi resuna in ureche vorbele lui "cstelia", si ma felicit pentru ca am ales "the real one"

 

Scuze daca am fost prea subiectiv...

 

 

Exact asa a fost si cazul meu: aveam un CX 500 pe cardan care ma cam obosea cand ieseam de pe asfalt si la ncepyul lui 2007 am vbit cu un prieten furnizor moto din Arad, sa mi iau un transapl. Si mi a zis la fel:

mai bine ti dau un africa twin. La am luat la 49.000 km cu 2.600 euro la pretz de prieten. Acuma am 82.000 km si in afara de consumabile n am avut nici o treaba. A, scuze, mi se duse releul. Am cumparat unul de la Bucuresti, cu 50 euro , bun. De la un anume tip Adi, f f f cinstit, care are piese si accesorii de Africana. Pt cei interesati, nr lui e : 0723215418

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...