Jump to content
Sign in to follow this  
robertkiran

Tura prin tara cu First Bike Concorde, peste 1600 de kilometri

Recommended Posts

Bravo inca o data!

Eu in locul tau as incerca sa invat cate ceva mecanica... cred ca ai ai avea mai multa incredere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Respect!

 

Si la mai mare ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut un mic sfat recomandat de mecanicii de la GHIMBAV(FIRST BIKE),pune benzina OMV,SI schimbul de ulei tot OMV(6000 km).eu i-am ascultat si am ajuns la 25000 km fara sa umblu la carburator s-au sa ma lase bujia in timpul mersului.bujia 3000 km curatare,6000 inlocuire :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo si din partea mea, sunt convins ca nu va fi ultima ta tura.

Abia astept sa-mi termin si eu MZ-ul (care este in familie de vreo 30 de ani), sa-l plimb asa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffu... felicitari.Ai dat peste nas la multi care au motoare de motoare si totusi cauta scuze :P

felicitari si la mai mare ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farmecul unei unei aventuri, sunt chiar problemele carora trebuie sa le gasesti solutie. Data viitoare trebuie sa renunti la anumite bagaje (inutile din punctul meu de vedere). Poti incepe cu laptop-ul. Felicitari pentru curaj !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...

Am si eu una acelasi model doar ca neagra, daca esti amator de drum lung, poti face cum am facut eu, adica ii faci foaie pe spate cu 28 dinti, ea din fabrica are 38 si ii vei scadea turatia la viteza de croaziera sau ii vei marii viteza de croaziera, e adevarat ca la deal trebuie sa ii dai inapoi o treapta, dar este o imbunatatire substantiala, mentionez ca am fost pe valea prahovei chiar ieri si s-a comportat foarte bine.

a5-a 110km/h - 6000Rpm

Cu doua persoane.

Consum cam 2.5 maaaxim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oau, deci super tare! Felicitari temerarului! Si cu ocazia asta, poate ni se mai sterge si noua din creieras ideea cum ca "tot ce e chinezesc suc*ks" :) Uite ca se poate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oau, deci super tare! Felicitari temerarului! Si cu ocazia asta, poate ni se mai sterge si noua din creieras ideea cum ca "tot ce e chinezesc suc*ks" :) Uite ca se poate!

Poate voua, mie n-are cum... Experienta bate tot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut baieti posed o honda cbr 125'din 2005 si as vrea sa fac si eu in primavara o plimbare pe transfagarasan...sunt din ploiesti si sunt aprox 250 km pAna acolo...credeti ca duce hondita mea? stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fara probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor.

 

Intr-adevar Robert este un baiat super de treaba. De ce spun asta? pentru ca m-am intalnit cu el si chiar am achizitionat FirstBike-ul de la el.

Pana acum sunt placut impresionat de ea, sunt un incepator si nu prea stiu eu ce si cum, dar descoper din mers.

 

Respect Robert!

 

Sper sa pot sa-mi aloc si eu niste timp sa fac o drumetie dintrasta cu micutza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc Marius. Iti urez sa te bucuri de ea si sa te duca pe unde vrei tu. Si ... sa nu te lase niciodata in pana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omule felicitari pentru felul in care ai povestit si iti multumesc sincer ca ne-ai impartasit din aventura ta.

Nu te laud pentru ca ai plecat la drum cu FB fiindca mi se pare normal sa pleci la drum cu ce utilaj ai in dotare.

 

Unii de aici de pe forum nu au de unde sa stie multe amanunte desppre motociclismul de alta data. Ei sunt generatia japan-japan. Isoria e pentru fraieri.

DIn anii '50 pana ain anii '80 motociclistii au batut europa pe motociclete cu o capacitate maxima de 600 cc. Totusi in mare parte motocicletele de turing nu depaseau 250 cc. De ce? Fiindca erau economice. MZ-urile de 125 cc erau cele mai obisnuite fiind si foarte fiabile cu un consum foarte mic si doar trei viteze. Viteza maxima era 80Km/h si viteza de cruaziera era 60-70.

Evident ca si pe vremea aiai aveau bagaje ba erau si doi pe motocicleta si mai carau si benzina de rezerva ca nu prea se gasea pe vremea aiai.

 

Asa ca ce a facut Robert este ceva foarte noormal si natural. In ziua de az trebuie sa pleci la drum numai daca ai minim 600 de cc sub popou si eventual sa fie noua?

Cu orice motocicleta daca te porti civilizat vei face multe calatorii. Il stiti pe tipul care a facut tot desertul de la Paris- Dakar cu un fel de moped? De ala ce sa mai spunem?

 

Robert asteptam urmatoarea calatorie prin europa pe FB dar inainte de asta nu uita de continuarea povestii.

dar de ce nu specifici ca atunci nu te impingeau tir-urile cu 90-100 km h.. in zilele noastre nu cred ca mai ai ce cauta pe autostrazi cu vitezele de atunci ;) lumea evolueaza

 

Oau, deci super tare! Felicitari temerarului! Si cu ocazia asta, poate ni se mai sterge si noua din creieras ideea cum ca "tot ce e chinezesc suc*ks" :) Uite ca se poate!

de ceva vreme si BMW isi fabrica motoarele tot in CHINA ...ideea ca tot ce e chinezesc e naspa e a unor idioti ingusti la minte , e ca si cum ai spune ca toti posesorii de motociclete sunt motociclisti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos scrisa povestea! Asteptam sa scrii data viitoare despre o calatorie de 2500 Km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proxi sti bine ca nu mai am cu ce. Mobra mea se afla la Honda in batatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proxi sti bine ca nu mai am cu ce. Mobra mea se afla la Honda in batatura.

 

Pai poate iti doneaza Proxi o motocicleta de 250. In fond, daca ai avut tu curaj sa pleci la drum cu FB de 150 cu un motor de 250 faci o plimbare prin Europa. Plus ca motorul ar fi nou cum iti place tie.

 

 

dar de ce nu specifici ca atunci nu te impingeau tir-urile cu 90-100 km h.. in zilele noastre nu cred ca mai ai ce cauta pe autostrazi cu vitezele de atunci ;) lumea evolueaza

 

Eu cred ca te inseli. Acum doi ani am fost pana in Covasna sa luam doua motociclete Ij si am venit calare pe ele. Una cu atas si una solo. Viteza maxima a fost 70 km/h. atat putea cel cu atas. Pana aproape de Ploiesti unde le-am urcat pe remorca fiindca se inoptase nu ne-a incomodat nimeni. Nici un tir nu ne-a impins de la spate. Ba chiar ne depaseau elegant doar atunci cand aveau mult spatiu. Eu consider ca mai ales in zilele noastre nu ai probleme daca circuli cu viteza mica deoarece majoritatea vehiculelor te depasesc lejer. Noi am avut platforma dar am decis sa ne distram sa vedem pana unde merg rablele. La ploiesti le-am urcat pe platforma fiindca cel cu atas avea instalatia pe 6 V si luminile erau slabe. Intr-adevar nu as recomanda nimanui sa circule noaptea sub viteza normala a traficului. Motocicleta este un vehicul mic si exista riscul sa nu fie vazuta. Dar ziua nu am avut nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poate iti doneaza Proxi o motocicleta de 250. In fond, daca ai avut tu curaj sa pleci la drum cu FB de 150 cu un motor de 250 faci o plimbare prin Europa. Plus ca motorul ar fi nou cum iti place tie.

 

 

 

Eu cred ca te inseli. Acum doi ani am fost pana in Covasna sa luam doua motociclete Ij si am venit calare pe ele. Una cu atas si una solo. Viteza maxima a fost 70 km/h. atat putea cel cu atas. Pana aproape de Ploiesti unde le-am urcat pe remorca fiindca se inoptase nu ne-a incomodat nimeni. Nici un tir nu ne-a impins de la spate. Ba chiar ne depaseau elegant doar atunci cand aveau mult spatiu. Eu consider ca mai ales in zilele noastre nu ai probleme daca circuli cu viteza mica deoarece majoritatea vehiculelor te depasesc lejer. Noi am avut platforma dar am decis sa ne distram sa vedem pana unde merg rablele. La ploiesti le-am urcat pe platforma fiindca cel cu atas avea instalatia pe 6 V si luminile erau slabe. Intr-adevar nu as recomanda nimanui sa circule noaptea sub viteza normala a traficului. Motocicleta este un vehicul mic si exista riscul sa nu fie vazuta. Dar ziua nu am avut nici o problema.

eu stiu ce zici tu , dar ce pwle in gura ati luat de la soferi de tir numa voi stiti , pt ca aia is pe diagrame , nu prea au timp de stat dupa o moto care merge cu 60-70 ...stiu asta din proprie experienta ,eu circul cu masina cu vitezele normale 50/70/90 km/h , pt ca nu ma grabesc nicaieri , cand calatoresc o fac de placere nu contra cronometru ca nu is de la SMURD si am vazut ce disperati is unii iti dau claxoane , flashuri , sa le faci loc ca ei au statie cb si stiu ca nu e radar si ii dau prin localitati cu 90-100 ...cu mine si-au gasit ,cand primesc eu flashuri ,cel din spate primeste frana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu mine si-au gasit ,cand primesc eu flashuri ,cel din spate primeste frana :D

Nu prea e bine... asa iau nastere conflictele mai serioase. il vedeam si pe fratemiu cu rabla facand la fel... si s-a gasit unul ca el, tot mic si sifilitic sa arate ca el e mai smecher... Daca se luau la cafteala, pe bune daca faceam ceva :alcy: Eu ma dau spre dreapta si le fac loc si semn cu mana sa depaseasca. Cand conduc masina nu misc deloc, ca nu am unde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea e bine... asa iau nastere conflictele mai serioase. il vedeam si pe fratemiu cu rabla facand la fel... si s-a gasit unul ca el, tot mic si sifilitic sa arate ca el e mai smecher... Daca se luau la cafteala, pe bune daca faceam ceva :alcy: Eu ma dau spre dreapta si le fac loc si semn cu mana sa depaseasca. Cand conduc masina nu misc deloc, ca nu am unde....

pai vezi ...dar unii te-ar scoate pe acostament doar ca ei se grabeasc (in pamant) ...eu merg regulamentar ca timp am , cine se grabeate sa o ia pe contrasens , pe aratura, da nu ma agresa cu claxoane , flashuri , ca nu ma dau la o parte ....prin cate tari am umbalt in europa numai la noi am vazut claxoane si flashuri (probabila ca in celelalte tari politia umbla imbracati in civil si in masini personmale? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu le-am mai dat emotii unora care intrau la intimitare (din fericire au cedat). Dar ai dreptate, ca la noi, la nimenea, pana si bulgarii parca sunt mai civilizati. In tenerife de exemplu, pe banda a 2-a de pe autostrada, mergeau cei care depaseau. Se mai gasea cate unul sa ramana acolo, dar totusi mergea cu viteza mai mare decat pe prima banda si daca venea unul din spate si punea semnal stanga, se dadea imediat din fata lui. La fel, fara claxoane, nervi, etc. Civilizatie nene, nu ca la noi la C-ta vara, vine tot omul sa arate ca el e smecher...dar aici e alta discutie :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poate iti doneaza Proxi o motocicleta de 250.

Omul nu e interesat de cele de 250, desi au 170 de kile, apropo de tiruri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...