Sari la conținut

Accident mortal Bucuresti - Honda CBR 600RR


Metal Heart
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 134
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am mers 2 ani pe 125 si nu se compara te salveaza de la multe fata de un 600 si chiar daca stiu sa merg oleaca e periculos pe 600, bine normal daca ai viteza sau o bruschiezi.

Mesaj completat

oricum nasol rip nu doresc nimanui

Mesaj completat

deci corect ar vi in primul an de permis categoria A sa nu ai voie mai mult de 250 cm si nu ar mai vi atatea accidente .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca in curba respectiva frana si in acelasi timp facea frana de motor putea sa intre in voblaj. Experienta ioc, motor puternic si pe deasupra si mers in grup. Rezultatul se vede. Condoleante familiei ! Un deget pe obraz celor ce nu l-au domolit si nu l-au invatat cum sa supravietuiasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei ... :( Cuvintele sunt de prisos ... cu toate astea nu ma pot abtine sa nu zic ca din pacate, foarte des intalint la noi este lipsa echipamentului.

Stiu ca e cald ... dar studiind un pic FILMUL la secunda 39 ... se vede ca era in expadrile, pantaloni scurti si tricou. Acum nu stiu daca a avut geaca si i-au dat-o jos sau nu ...

N-are rost sa acuzam motocicleta, care daca esti un pic cu capul pe umeri n-are cum sa te omoare, chiar daca era de 2000 cmc, n-are rost sa acuzam nici prietenii, care n-aveau cum sa-l ajute in curba aia decat daca aveau sistem de comunicatie si-i spuneau s-o ia incet ... poate i-au semnalizat s-o lase moale, dar nu a vazut ... nu ai de unde sa stii, n-are rost sa acuzam mai ales parintii, care, sa fim seriosi, la 25 de ani cat avea tanarul ... nu cred ca mai au parintii ceva de spus ...

Una peste alta, tanarul a murit, condoleante ... si poate, noi, restul invatam ceva ...

 

Negativ, era echipat in partea superioara... si veti fi uimiti dar... sa vad daca s-a facut public comunicatul si o sa va dau sa cititi....

 

Da gata ... ar mai trebui sa lasati presa si sa cititi si ceea ce e oficial>

 

Buletin Informativ nr. 1214 13 iulie 2010

 

 

Accidente rutiere

 

La data de 11 iulie 2010, în jurul orei 18:30, C. Florin de 25 de ani, din județul Teleorman, a condus o motocicletă marca HONDA pe Str. Izvor, din direcția Calea 13 Septembrie către Bd. Națiunile Unite, iar când a ajuns la intersecția cu str. Dr. Staicovici, nu a adaptat viteza la condițiile de drum, moment în care a pierdut controlul asupra ghidonului Âşi a căzut pe partea laterală dreaptă.

 

În urma dezechilibrării, C. Florin a căzut Âşi s-a lovit de bara de protecție față a unui autoturism marca VW Passat, condus pe str. Izvor dinspre Bd. Națiunile Unite către Calea 13 Septembrie de D. Eduard de 41 de ani, din BucureÂşti, motocicleta ricoÂşând într-un autoturism marca OPEL, condus de B. Aurel de 54 de ani, din BucureÂşti, care circula pe str. Izvor dinspre Bd. Națiunile Unite către Calea 13 Septembrie.

 

Accidentul s-a soldat cu decesul la fața locului a ... mai departe nu mai conteaza

 

 

? La data de 13 iulie 2010, în jurul orei 02:30, B. Gabriel de 41 de ani, din BucureÂşti, a condus un autoturism marca Fiat pe str. Turda dinspre bd. Ion Mihalache către Calea Griviței, iar când a ajuns la interscția cu str. Iordache Golescu, nu s-a asigurat la schimbarea dirtecției de mers spre dreapta Âşi a intrat în coliziune cu o motocicletă marca Aprilia condusă de T. Alexandru de 23 de ani, din județul Suceava, care circula în aceeaÂşi direcție.

Din impact, motocicleta a fost proiectată în două autoturisme care se aflau parcate pe partea dreaptă, pe acelaÂşi sens de mers.

Conducătorii auto Âşi moto au fost testați cu aparatul alcooltest, rezultatul fiind zero.

În cauză s-a întocmit dosar de cercetare care va fi înaintat spre soluționare Biroului Cercetări Penale sector 1 din cadrul Brigăzii Rutiere.

 

 

SERVICIUL INFORMARE ÂŞI RELAĂII PUBLICE

RED: SIRP / C.G.

Editat de Nightwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... lung topicul si n-am rebdare pentru tot... dar.

 

Vreti sa spuneti ca daca in scoala s-ar iesi in trafic nu ar fi un lucru bun !?!

 

Cunosc oameni care nu au avut B-ul si la primul drum au fost praf (nu s-au facut praf din fericire), au cazut cel putin odata.

Motivele: neadaptarea vitezei la drum ( de ex. semn de curba deosebit de periculoasa interpretat eronat), lipsa de experienta pe drumurile publice.

...

Stii cum e sa iti vezi un amic inca in viata dupa ce a iesit de pe drum lateral in fata unui microbuz... microbuzul fiind obligat sa franeze brusc !?!.

 

Au am trecut prin asta si ma bucur ca nu a fost nimic grav. In ziua aia am facut cei mai lungi 100 km din viata mea. Si nu mai vreau sa fac asta.

De ce s-a intamplat?

- lipsa de experienta in trafic (fie chiar si cu bicicleta) - nu s-a apreciat corect viteza celuilalt autovehicul, nu s-a dat prioritate, nu se cunosteau corect capacitatile motorului si mai cu seama pilotul nu s-a autoevaluat corect. Dorinta de a merge cu motorul a depasit chiar si limita autoconservarii.

 

Cu ori ce ai merge in trafic iti prinde bine (masina, bicicleta, motoreta) ca inveti lucruri, inveti sa conduci anticipativ, sa citesti traficul sa te asiguri, sa faci multe pe care altfel nu le ai de unde invata.

 

Daca as fi instructor moto nu as invata decat oameni care au B-ul si care stiu ce insemna raspunderea (de propria viata dar si a celorlalti)

 

Stiu ca am fost off topic, imi pare sincer rau pentru motorist, pentru fiecare motorist care cade...indiferent din vina cui a cazut. Pentru unii se mai poate face ceva insa pentru altii din pacate nu dar macar cei care vor sa se urce pe doua roti , fie si numai pentru plimbari de duminica, sa fie constienti ca viata lor depinde de ei intr-o foarte mare masura.

 

 

PS: ieri am vazut 2 pusti pe un scuter, in trafic... nu cred ca aveam mai mult de 13-14 ani nu ei sunt de vina . parintii trebuie sa plateasca pentru asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat amenda cateva minute mai tarziu de la un motopolitist care venea de la accident, nightwolf tu erai ? :() sau tu nu esti pe moto ?

rip baiatului ! din pacate totul a depins de el, nu de gasca, nu de motor !

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Absolut adevarat!

Oricine isi cumpara un motor, va fi tentat foarte repede sa-i testeze calitatile(viteza). De aici si pana la dezastru doar experienta poate face diferenta. Si cum experienta n-a fost rezultatul s-a vazut!

Lege exista, din pacate mai trebuie si aplicata de cineva. Din 2005, de cand circul cu motocicleta, nu m-a oprit nimeni sa ma intrebe de sanatate. Dar nu pot zice ca am mers timp de un an pe 125 cc ca fraieru' :( .

 

Dumnezeu sa-l odihneasca! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei ! trist si tragic !

S-au prins si stirile de la ora 5 ca e ceva in neregula cu modul de efectuare al scolii de "rideri" . Ca de, cu cea de soferi au urlat ani buni si tot asa e si acum. Doar pretul nu il mai stim, ca in rest nimic nou sub soare !!

Daca vroiau sa faca ceva, mai bine mergeau si intervievau autoritatile de ce nu se aplica legea cu max 25 kw , de ce nu se modifica modalitatea de obtinere atat a categ A , cat si a categ B si sa se tina de capul lor, pana se modifica ceva. La ei totul e o stire, de senzatie azi, maine e istorie, fara interes.

 

Trebuie sa recunoastem ca nu e rau deloc, a avea motor mai mic la inceput, pentru ca stim bine, ca nu ne putem stapani impulsurile, dar de unde sa scoti 200 km / h dintr-un 125cc ? Si daca moto nu poate, atunci inseamna ca mai prind un an de viata. Toti am vrea sa ne stapanim, unii stim ca nu putem si actionam in consecinta,altii zic ca da, dar mintintandu-te ti-ai refuzat dreptul la viata, la una normala, cel putin !!

 

La fel de adevarat e , ca daca esti cerebral, poti stapani si o "bestie", dar vorbim de ...cati ? 5- 10 % din cei care sunt incepatori si de regula peste 30 de ani !

E atat de greu sa ceri unui "pusti"de 22 de ani sa fie cerebral si stapanit, sa nu alerge herghelia de sub el !! e aproape imposibil, sa se struneasca, pe el, nu pe motocicleta, care face numai ce i se comanda.

 

Sunt sigur ca exista si acei care la 22 - 25 de ani au de la 600 cc in sus, dar s-au putut abtine, stapani, domoli, dar din pacate sunt asa de putini.

Restul ajung la accident, mai grave sau nu, dar acolo ajung.

 

In fiecare an , aceleasi topicuri, discutii, dezbateri, care vor fi anual reluate si reactualizate. Mereu vom vorbi despre experienta - varsta - capac. cilindrica - anturaj samd... Sunt interconectate, sunt dependente si cei ce vor tine cont de ele, vor avea o sansa in plus, sau mai multe. Mereu vom spera ca cineva va baga la cap, ca cineva va invata de ceea ce se spune si se dezbate aici.

 

Pacat ca mereu aceste concluzii se trag in urma unei tragedii. Asemenea teme, ar trebui sa fie numai la discutii generale. Poate va veni o vreme cand va sta acolo pentru o perioada mai lunga, iar aici vom vorbi de mici accidente si nu de tragedii.

 

 

CE bine e cand traiesti, sa povestesti ce s-a intamplat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as fi instructor moto nu as invata decat oameni care au B-ul...

Eu i-as invata numai pe aia care isi iau A-ul ca prima categorie si semneaza ca 10 ani nu vor incerca sa obtina si alte categorii.

Mesaj completat

...curiozitatea m-a indemnat sa testez top speedul Honditei. Drum drept, liber, fara trafic stiti si voi cum e. Eu am... B-ul de peste 10 ani...

Uite ce fac astia care au deja B-ul si isi iau si A-ul. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Referitor la scoala de soferi. Un amic imi spunea ce banal ii pare examenul la noi fata de Ungaria unde politistii iti pun o casca in ureche si vin cu masina in spatele tau si te ghideaza prin trafic.Simplu si eficient, cu tehnologie minima, pt a realiza daca elevul poate sarii de la jaloane direct in trafic sau mai are de asteptat.

 

Daca candidatul la carton/plastic scapa mobra in populatia de pe trotuar, cine plateste?! :(

Nu cred ca politistii din masina din spate au si comanda remote pentru butonul rosu si frana ...

 

In rest, revenind la cazul in discutie,raman la parerea mea : legea, proasta, buna, sau cum o fi ea, trebuie respectata. Cine n-o respecta...plateste!

 

La 22 sau 25 de ani, cati avea, mai putea face multe.

Pacat de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scria cineva pe un topic asemanator, ca "fiecare moarte, este un semnal pt cei aflati in viata". Si are dreptate omul. Tin minte, ca eram in poligon, si-i zic unuia de forum. S-a atacat, si-a insurubat pierce-urile pe fata, si-a indreptat creasta : " frate, ce forum ! numai prostii acolo, eu nu intru". Cu alte cuvinte it's not cool. Dupa mintea lui, nu esti jmecher daca stai pe forum si vrei sa inveti una alta. Atata prostie si aroganta n-am vazut..Astepta sa-si ia permisul, s-o arda cu talent, ca le stie pe toate. Imi pare rau de baiat, pacat ca n-a avut o a doua sansa..sigur ar fi facut o schimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat amenda cateva minute mai tarziu de la un motopolitist care venea de la accident, nightwolf tu erai ? :laugh:) sau tu nu esti pe moto ?

rip baiatului ! din pacate totul a depins de el, nu de gasca, nu de motor !

 

Eu nu dau amenzi unde nu retin permis, certificat, placute :( Exceptie marcaj continuu, incadrare necorespunzatoare, neasigurare la schimbarea benzii. Restul mi se pare neinteresante si inutile. Asa ca daca nu ti s-a retinut si ceva de mai sus nu cred ca eram eu ...

 

P.S. Nu mai sunt pe moto de mult... nu prea poti cara in coburi popici, truse, generator etc :)

Editat de Nightwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mmda.vad ca inca se bate apa in piua cu faza cu limitarea puterii. cea mai de cacao lege. atunci de ce nu o aplica si la masini? pai vine romanu dupa ce face o scoala pe o dacie din 80 toamna , isi ia permisu (asta daca nu il plateste) si dupa aia se urca in bmw lu tata' si in da pedala pe dorobanti cu vreo 3 pitzipoance in spate. scapa masina pe trotuar mori toti si inca cativa dupa ei. si autoritatile ce sa faca? sa limiteze si masinile la 50 de cp? nu mai aberati cu fazele astea ca nu o sa se intample niciodata si daca se va aproba asa ceva si va fi pe bune sigur va fi inca o revolutie. mai bine se concentreaza lumea pe campanii anti accidente , prevenire , educatia in trafic etc. nu cacao-uri de genu viteza ucide. ca viteza nu sare brusc dintr-un tufis si te omoara. tu o stapanesti. Inca abereaza lumea pe aici ca vezi doamne motoru prea mare si rau l-a omorat. FALS! panica , experienta prea putina in trafic,scoala moto de cacao si probabil spiritul de haita ca s-a luat dupa aia l-au omorat. mai intreb o data. daca in momentu ala , in situatia aia , sa zicem ca avea 80km/h el era calare pe un cbr125 si nu 600 rr nu mai intra pe contrasens? nu mai dadea in masina aia? ma mir ca lumea nu vede adevarata problema si se tot leaga de cati cp avea ala la motocicleta si ca daca mergea pe un scuter poate mai traia si azi.aberatii. M-a intrebat un incepator acum cateva luni ce motor sa isi ia. ca acuma da si el de carnet. ce i-am zis? in nici un caz . ,,nu iti lua 600 cm ca mori maine' i-am spus sa se duca sa termine scoala, nu din prisma ca invata ceva ci ca poate sa se urce pe diferite motoare cat de cat. Dupa ce termina scoala o sa stie ce motor vrea macar ca stil de condus ( enduro , supersport , naked etc) cand a venit vorba de capacitate i-am spus sa isi ia ce crede el de cuvinta ca poate stapani si conduce , atata timp cat o face cu capu pe umeri si e responsabil . daca pe motor , ca incepator si nu numai nu poti sa iti stapanesti instinctele supersonice atunci motoru nu e de tine si esti infantil rau de tot. mai bine joaca-te pe play station motogp ca acolo daca pici poti sa dai Load Game.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... pe bune sigur va fi inca o revolutie...

 

 

nu au iesit oameni suficenti in strada cand s-a dat legea cu taiatul salariilor si crezi ca o sa iasa cineva ca nu mai poate calarii din prima zi de carnet miare !?!

 

mai sus zicea cineva de germania ca daca scapa elevul motoru' cine plateste... dar la noi cine plateste daca il scapa dupa ce a luat permisul si se rupe in figuri !?!

Cel putin ala stie ca e urmarit de politie iar ceilalti participanti al trafic respecta legea... care se aplica, in plus cu siguranta scolile au asigurari pentru asta.

 

Daca nu exista instrumente de aplicare a legii...putem avea cele mai bune reglementari din lume ...si tot degeaba.

Editat de duncan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere limitarea puterii trebuie aplicata si la masini,nu numai la moto(teoretic). deci pusa in practica serios. pana iei 80 la ora cu un motor de 125-250 vezi vitezometrul cum urca: 40-50-60-70 si incepi sa tremuri. reduci imediat viteza si zici : "mama,fir-as al ...." daca insa te urci pe 600SS tragi de gaz iei 100 si nu mai apuci sa zici nimic...faci bufff...trosc..si R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au iesit oameni suficenti in strada cand s-a dat legea cu taiatul salariilor si crezi ca o sa iasa cineva ca nu mai poate calarii din prima zi de carnet miare !?!

 

mai sus zicea cineva de germania ca daca scapa elevul motoru' cine plateste... dar la noi cine plateste daca il scapa dupa ce a luat permisul si se rupe in figuri !?!

Cel putin ala stie ca e urmarit de politie iar ceilalti participanti al trafic respecta legea... care se aplica, in plus cu siguranta scolile au asigurari pentru asta.

 

Daca nu exista instrumente de aplicare a legii...putem avea cele mai bune reglementari din lume ...si tot degeaba.

 

..Nu a iesit lumea care trebe. Sa vad io cum o sa ii explice politistii unui bastan afacerist manelist cum vreti voi ca fiica-sa nu poate conduce ML-u lu tata cel putin 2 ani :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere fiecare este responsabil pt ceea ce face pe strada. Iar atat timp cat in RO simtul raspunderii este relativ, totul este o ruleta ruseasca. Asa ca terminati cu prostiile ref. la limitare de cai putere&stuff. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Omul avea 25 de ani, Dumnezeu sa-l ierte! Era major, vaccinat, responsabil pentru actiunile sale. Asa i-a fost scris si cu asta basta. Sunt zeci, sute de cazuri de genul asta indiferent daca esti pieton, biciclist, mopedist, motociclist, automobilist sau sofer de tir... Totul este sa gandesti.

 

P.S.: O lege a carei incalcari nu se sanctioneaza (vezi regula celor 25kW) ramane o recomandare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Art. 55 ...

(2) Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca o motocicleta cu o putere care depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg ori o motocicleta cu atas cu un raport putere/greutate care depaseste 0,16 kW/kg, numai daca are o experienta de minimum 2 ani pe o motocicleta cu specificatii tehnice inferioare sau daca persoana are 21 de ani si promoveaza un test specific de cunostinte si comportament.

 

deci putem uita de discutia cu limitarea puterii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...