Sari la conținut

Expeditia solitara "EuroAsia Tour TransSiberia 2010"


Dan Popescu
 Share

Postări Recomandate

Bah sacalilor, ati terminat de comentat? Sa-mi bag ceva... am incercat sa citesc ce incearca omul asta sa relateze aici sa imi fac si eu o parere obiectiva despre tura lui. N-ai sa vezi! Numa o haita de forumisti care latra stanga-dreapta. Daca mai posteaza Dan Popescu pe aici, probabil post-ul lui legat de tura ar fi cel offtopic intre atatea batjocuri. Halal topic. Halal oameni. Halal tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu inteleg sa se exprime opinii in contradictoriu, inteleg criticile acide si laudele dulcege, ceea ce nu inteleg este: oameni buni, de ce va certati? De ce va insultati? De ce trebuie sa citesc cuvintele "jigodii", "bolnav", "nesimtit", "mitocan" si altele? Radicalizarea in exprimare nu aduce nimic bun, niciodata. Sunteti prea incrancenati, pe bune!

 

Parerea mea este urmatoarea: calatoria a fost lunga si frumoasa si Dan Popescu este, din punct de vedere strict motociclistic, de apreciat! Bravo! Ceea ce nu-mi place la calatoria dansului sunt urmatoarele, unele din care le pot califica drept greseli de comunicare:

 

1. Vorbitul la persoana a treia, intr-un stil pompos, despre persoana proprie e cel putin ridicol. Reactia fireasca a oricarui om este de respingere, ca sa fiu delicat. Mult mai bine era sa zica simplu "Asta sunt, asta vreau sa fac si o sa incerc tot ce e omeneste posibil sa-mi ating scopul". Cuvintele mari, spuse despre propria persoana, nici macar prietenilor cei mai apropiati nu trebuie adresate, daramite unei audiente in cel mai bun caz neutre, daca nu chiar ostile!

 

2. Site-ul pe care a fost prezentata calatoria este "batranicios". Traim in era Web 2.0, e mai usor ca oricand sa publici o poveste si sa-i adaugi toate "zorzoanele" multimedia. Site-ul pare "lucrat" in Macromedia Dreamweaver si transmite impresia de amatorism. Dar el trebuia (?) legat de site-ul AMR si poate d-aia a fost postat acolo. Ceea ce ma duce la urmatorul punct...

 

3. Nu s-a exprimat clar cine pleaca in calatorie. Dan Popescu, omul? Dan Popescu, presedintele AMR? Din postarea pe site-ul AMR s-ar intelege a doua varianta. Totusi, din exprimarea misterioasa de la inceput, s-ar intelege ca pentru a se evita asocierea cu presedintele AMR s-a gasit formula asta, a anonimatului... Undeva, pe parcurs, aflam (de la prieteni) ca omul Dan Popescu a avut (si) ceva probleme personale si d-aia a plecat. Totusi, a plecat sa puna si niste placi undeva, ca reprezentant al AMR. Mesajul transmis e confuz, neclar si da nastere la dispute intre cele doua "tabere" ad-hoc: ale sustinatorilor si ale criticilor.

 

4. Sponsori. Ori ai, si ii treci la "multumiri", ori nu, si atunci nu mai pui deloc cuvantul "sponsori". Sa scrii "Sponsori: n-am, daca stiti etc." e o dovada de impolitete. Niciun sponsor nu va mai veni cu vreo sponsorizare cand va vedea asa ceva...

 

5. Asocierea cu un personaj dubios si antipatic ca sustinere "non-financiara": Sorin Oprescu. Inteleg ca, in calitate de reprezentant AMR, trebuie sa colaboreze cu primaria. Ceea ce nu inteleg este ce inseamna sustinere "non-financiara". A zis Oprescu "bravo, fa-o!" ? Si daca a zis, ce? Ce relevanta are ca sustine Oprescu "non-financiar" expeditia? E neexplicat si neclar...

 

6. Informatia care ar fi putut fi utila e prost prezentata. De exemplu dai click pe "Procedurile de acordare a vizei", sperand ca afli despre... procedurile de acordare a vizei. Insa mai departe nu e nimic, afli doar ca "sunt in desfasurare". Totusi, e scuzabil acest lucru, cand esti pe ultima suta cu pregatirile, ultimul lucru de care iti arde e sa scrii pe site. Asta era usor de rezolvat: nu se mai punea link-ul...

 

7. Incheierea unor postari lasa de dorit... Nu poti sa te adresezi unui public cu "hai pa", eu o consider o lipsa de respect. Daca ii scrii unui singur om si e prietenul tau, poate. Dar stilul colocvial adresat unor oameni pe care nu-i cunosti poate parea brutal si fara bun simt...

 

8. Uneori, din postari se poate vedea ca are ceva de impartit cu cititorii. Apar frecvent referinte la "motociclistii de internet" vs. "motociclistii reali". Poate nu un jurnal de calatorie ar trebui sa fie locul unor asemenea "rafuieli". Cea mai buna cale de a da peste nas cuiva este... sa faci, sa actionezi. Daca dupa aia vii si-i freci cuiva nasul in ce-ai facut, nu ai sa le castigi simpatia, ci dimpotriva. Mai mult, parerea mea e ca nu kilometrii facuti pe drum "dau dreptul cuiva sa vorbeasca", ci pur si simplu spiritul de observatie. Noi, romanii, tindem sa luam personal criticile. Un om care "zice ceva de rau" devine automat dusmanul tau si al prietenilor tai. In realitate, lucrurile nu stau deloc asa: o critica sincera si dezinteresata poate fi mult mai valoroasa decat o lauda fara discernamant.

 

9. Apare o inconsistenta: la inceputul calatoriei, in comunicatul de presa, apare cuvantul "moto" de 10 ori, deci intelegi ca e vorba despre motociclism. Totusi, la final aflam ca "[...] in acesta expeditie componenta moto a fost cea mai neimportanta." Iarasi, o deficienta de a comunica. Era mai simplu sa spuna "eu plec - intamplator - pe o motocicleta ca sa ating urmatoarele obiective: sa vad lumea, sa pun o placa, sa contactez romani de peste granita, sa-mi demonstrez ca pot etc..." De asemenea, motocicleta a devenit "neimportanta" intr-un moment in care calatoria nu mai putea continua pe motocicleta din cauza expirarii vizei...

 

10. Nici prietenii nu ajuta. Daca spui "Ce va ramane din toata aceasta istorie?Ce sa ramana?Isprava lui Popescu,numele lui in galeria marilor calatori si............nimic.Nu am "auzit " pe unul care sa vrea sa-l intreaca,sa faca mai mult ca el,mai repede ca el,mai frumos ca el,mai mediatizat ca el.E greu pentru multi.Popescu a marcat o referinta,un punct de plecare,un jalon.", vei provoca reactii de antipatie. "Galeria marilor calatori" (Marco Polo? Magellan? Vasco da Gama?), "mai repede" (nu viteza conteaza cand pleci in lume...), "mai frumos" (vor fi multi care, poate, vor face "mai frumos" ce a facut dansul... ce rost are sa ne grabim, daca nu cunoastem viitorul?), "mai mediatizat" (nu mediatizarea e un "insemn" al valorii... vezi Justin Bieber etc.). "E greu pentru multi" (a fost greu si pentru Dan Popescu! noroi, frig, ursi, probleme tehnice etc.) "o referinta, punct de plecare, un jalon" (dar Mihai Barbu, unitatea de masura al celor 2,5 Mihai Barbu ai lui Dan ce e?) Putina modestie si judecarea la o scara corecta a acestei calatorii nu strica. Ar trezi mai multa simpatie fata de "cauza" lui Dan Popescu. Nu reactionezi la critici (fie ele si malevolente, deselatoare si tampite) prin laude desantate si aiuritoare, pentru ca nu contrabalansezi nimic, dimpotriva. Cuvintele mari nu umplu goluri!

 

11. E aiurea sa zici "sunt in negocieri cu mai multe televiziuni etc. pentru prezentarea materialelor de calatorie, poze, filmari HD etc.". Minimizeaza din valoarea calatoriei, o vireaza spre meschin si mercantil. E ca si cum te-ai vinde pe tine pentru a acoperi din cheltuieli si trezeste in cititor o mica repulsie. Sensul corect e dinspre televiziuni spre tine, nu invers. Un jurnal valoros de calatorie se vinde de la sine, fara negocieri, pentru ca e important si lumea va vrea sa-l vada. Ca tot vorbim de "unitatea de masura", Discovery l-a cautat pe Mihai Barbu, nu Mihai a "negociat" cu Discovery...

 

12. M-am saturat de rafuielile AMR vs. anti-AMR. Speram ca odata cu aceasta calatorie sa se mai inchida din guri, sa se mai stearga niste clabuci de la gura, de ambele parti. M-am inselat... The battle rages on, si nu spre beneficiul motociclismului. Multa energie cheltuita spre a raspunde la contre, in loc de a se face ceva constructiv.

 

 

Acum, parerea mea despre "tabara adversa":

 

1. "Dan Popescu e prea gras pentru calatoria asta" e un atac josnic. Nu constitutia atletica garanteaza succesul unei calatorii si e aiurea sa te iei de un om pentru cum arata. Asta era scuzabil la grupa mica, credeam ca motociclistii au mai mult decat 6 ani.

 

2. "Aprilia e nepotrivita pentru calatorie". Domnilor, omul se duce cu ce are la drum, cu ce iubeste, cu ce se simte el confortabil. Daca se strica motorul, e tot treaba lui, pentru ca el patimeste si plateste.

 

3. "Dan Popescu scrie prost". Adevarat, dar asta nu-l face mai putin motociclist si nu stirbeste din ceea ce a realizat dansul pe doua roti.

 

4. "Dan Popescu e nesimtit". Nu pot decat sa vorbesc decat din experienta mea proprie aici: l-am intalnit pe Dan Popescu la Ambasada Rusiei, in timp ce stateam la coada la viza si am vorbit cu el o gramada dup-aia. Mi s-a parut un om cumsecade. M-a ajutat cu tot ce a putut. In niciun caz nu mi-a facut impresia ca e "bestia" despre care se scriu unii oameni... Ceea ce ma face sa intreb: e chiar asa de greu sa ne purtam frumos unii cu altii? E chiar asa de greu sa ne purtam frumos cu Dan Popescu (pentru ca, iata, si dansul s-a purtat frumos cu mine!)? E chiar asa de greu sa criticam FARA SA JIGNIM, iar criticatii sa-si insuseasca criticile FARA A O LUA PERSONAL?

 

5. "Dan Popescu a zis ca face 30.000 de KM si a facut doar X!" (X < 30.000). Intotdeauna cand pleci intr-o calatorie, esti plin de speranta. Intotdeauna vrei sa faci mai mult decat poti. Si am aflat pe pielea mea! Dar am mai aflat si altceva: ca nu e un lucru rau sa-ti propui mult si sa faci mai putin, pentru ca e mai rau sa-ti propui putin si sa faci SI mai putin!

 

6. "Dan Popescu a mers cu trenul / KAMAZ-ul / caruta tractata de iaci si nu pe motor!". E foarte rau sa presupui despre un om un lucru rau, despre care nu ai nicio dovada, ci doar o banuiala sau o carcoteala. Risti sa afli ca te-ai inselat si risti sa-ti para rau dup-aia. Iar daca afli ca nu te-ai inselat, n-ai castigat nimic, de fapt. Poate o multumire cretina si atat... Chiar daca din 10.000 de km omul a mers 3.000 in tren (ca asa a decis ca e mai bine!), tot a mers cu 7.000 de km mai mult in Siberia decat un presupunator care a avut dreptate ;)

 

7. "Dan Popescu scrie mesaje prea scurte, in dispretul cititorilor". E greu sa scrii mult cand vii obosit, seara, in cort. E si mai greu sa scrii cand n-ai internet sau baterie la laptop. Uneori, chiar si un SMS e prea mult.

 

8. "Dan Popescu nu a fost in Siberia, nu are poze s-o dovedeasca". Asta nici nu pot s-o comentez, de cat de ridicola e. Mi se pare doar rautate gratuita si atat.

 

In incheiere, sper ca n-am suparat prea multa lume. Parerea mea e ca ne ciondanim prea mult acolo unde lucurile-s destul de simple: ne unesc mult mai multe lucruri decat ne despart. Si data viitoare cand dam "AddReply" poate n-ar strica sa fim mai intelegatori, mai impaciuitori si sa ne incheiem postarile cu un "Asa, si?" in gand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In incheiere, sper ca n-am suparat prea multa lume. Parerea mea e ca ne ciondanim prea mult acolo unde lucurile-s destul de simple: ne unesc mult mai multe lucruri decat ne despart. Si data viitoare cand dam "AddReply" poate n-ar strica sa fim mai intelegatori, mai impaciuitori si sa ne incheiem postarile cu un "Asa, si?" in gand.

 

Felicitari Oralndo pentru postul tau si pentru felul in care gandesti si te exprimi! No comment! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am inteles eu in urma lecturarii unui topic de 50 de pagini(parerea mea poate ca nu intereseaza pe nimeni, dar este un forum liber, drept pentru care o sa-mi dau si eu cu parerea): un tip supraponderal(Dan Popescu), pe care nu-l cunosc, nu am auzit de el, si dupa exprimare nici nu vreau sa-l cunosc, pleaca intr-o calatorie la mama naibii in Siberia. Pana aici toate bune si frumoase, e liber sa plece unde vrea el. Apoi aflu cu uimire ca el nu pleaca sa se plimbe ci"pleaca in expeditie in numele morociclistilor romani" ;) . Cel putin asa reiese de pe blog. Din prezentarea calatoriei reiese destul de cl;ar ca tipul a plecat in calitatea de presedinte al AMR. Buun...

Intrebarea mea este ce a facut aceasta asociatie pentru mine in particular, sau pentru motociclismul romanesc, in general, de a plecat tipul asta in numele motociclistilor romani? Nu vreau sa pomenesc despre exprimarea lui in posturile despre calatorie(execrabila), ca iar imi sare cineva in cap cu "motociclist de internet', etc.

Pana la urma care-i faza? Plec la un drum cu motocicleta, mai lung(cazul lui), sau mai scurt... Intereseaza pe cineva? Nu cred. Asa-zisa relatare a calatoriei de pe blog nu ofera nici macar informatiile utile pe care le ofera mongolia.ro, si nici nu are arta de a povesti a calaretului de melc.

Sincer nici nu ma intereseaza daca a ajuns acolo unde spune ca a ajuns, sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa pomenesc despre exprimarea lui in posturile despre calatorie(execrabila), ca iar imi sare cineva in cap cu "motociclist de internet', etc.

Pana la urma care-i faza? Plec la un drum cu motocicleta, mai lung(cazul lui), sau mai scurt... Intereseaza pe cineva? Nu cred. Asa-zisa relatare a calatoriei de pe blog nu ofera nici macar informatiile utile pe care le ofera mongolia.ro, si nici nu are arta de a povesti a calaretului de melc.

Sincer nici nu ma intereseaza daca a ajuns acolo unde spune ca a ajuns, sau nu.

 

Totusi pentru un tip care nu intereseaza pe nimeni, o calatorie care nu intereseaza pe nimeni, s-au scris 50 pagini!

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu cred ca separatia poate fi efectuata

 

cred ca deja e o chestiune de optica si/sau convingere personala. eu pot aprecia si genii rele, artisti/scriitori avand un caracter infect...exemple sunt multiple. majoritatea au devenit atat de notorii prin opera incat nimeni nu mai stie cum erau sau ce faceau ca oameni. ce conteaza daca a fost un baiat bun sau un baiat rau la magadan? a fost un baiat la magadan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citate din autocaracterizarile lui mr. Popescu:

 

despre el la persoana a 3-a "Temerarul expeditionar este juristul Dan POPESCU, presedintele Asociatiei Motociclistilor din Romania, care indeplineste si functia de Presedinte al Comisiei Auto-Moto a ACR."

 

"tin sa subliniez ca provin din sistemul militar, o anumita arma unde o asemenea expeditie este considerata o cafea sau o mica pauza de masa"

 

a inventat clasa ATV :D "la rallyraid am participat ani de-a randul la clasa ATV (pe care de altfel am si inventat-o in cadrul FRM)"

 

"Rallyraid sportman and organisator few years."

 

+ multe altele de acelasi calibru :)

 

si cireasa de pe tort, un citat de la inceputul topicului:

"Important este de asemenea ca un asa efort financiar (inca nu este acoperit in totalitate bugetul), tehnic (inca se modifica mobra), logistic (se pare ca vor fi trimise piese si consumabile cu posta inainte, nu se pot cara chiar toate), PR - inca se redacteaza scrisori de la Autoritatile Romane catre cele Ruse, uman (si fizic si psihic) a fost asumat de catre cineva, si acel cineva nu vrea sa iasa in fata (ca de obicei)"

 

 

Sa mai zica cineva ca mr. Popescu e cu toate tiglele pe casa.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca deja e o chestiune de optica si/sau convingere personala. eu pot aprecia si genii rele, artisti/scriitori avand un caracter infect...exemple sunt multiple. majoritatea au devenit atat de notorii prin opera incat nimeni nu mai stie cum erau sau ce faceau ca oameni. ce conteaza daca a fost un baiat bun sau un baiat rau la magadan? a fost un baiat la magadan.

 

de acord, iti dau dreptate, de data asta si de cate ori oi mai avea, ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile Popescu, calduroase felicitari, in solitar, motociclistului si motocicletei sale.

 

Totusi, numai o pompoasa demisie mai lipseste... ;)

 

Stiu, sint rau, dar nu-mi plac figurantii ! Putina modestie nu strica, nici motociclistului, nici motocicletei sale...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta a fost scopul ascuns ;)

 

O rautate gratuita.Ca si aceea a lui......am uitat numele lui.Uite un exemplu de rautate ,asa,pursisimplu.Budd vine de la ardelenescul buda?De aceea ,cumva un miros de necuratenie,ca sa nu-i zic altfel?

Numele lui Popescu va intra in istoria motociclismului romanesc si nu numai.Numele tau si al multor altora,contestatari pentru ca nu au realizari,nu-l va sti nimeni,niciodata.

Va urez insanatosire grabnica pentru ca rautatea si ura manifestata de cativa,este o boala ce se poate trata.E drept ca la Spitalu 9.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) :D

 

Numele lui Popescu va intra in istoria motociclismului romanesc si nu numai.

asa e, va ramane in analele istoriei. a noastra si a motociclismului de peste mari si tari. aplauze tovarasi!!!

rautatea si ura manifestata de cativa,este o boala ce se poate trata.E drept ca la Spitalu 9.

modestilor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O rautate gratuita.Ca si aceea a lui......am uitat numele lui.Uite un exemplu de rautate ,asa,pursisimplu.Budd vine de la ardelenescul buda?De aceea ,cumva un miros de necuratenie,ca sa nu-i zic altfel?
BĂDĂ, bude, s. f. (Reg.) 1. Prăvălioară de lemn; magherniță. 2. Colibă. 3. Closet. – Rus, ucr. buda.

Sursa: DLRM | Adăugată de lgall | Greșeală de tipar | Permalink

Insa trecem peste lipsa ta de cultura pe care o pun doar pe seama lipsei de documentare. Nu pot sa cred ca ai fost degeaba luat cu arcanul la scoala.

 

Numele lui Popescu va intra in istoria motociclismului romanesc si nu numai

:)

Lasa mah,ii dau eu SMS lu' Popescu si ii zic ca ai fost baiat cuminte si ca ai latrat cand a fost nevoie.

Numele tau [...] nu-l va sti nimeni,niciodata.

Chiar sper asta.

Va urez insanatosire grabnica pentru ca rautatea si ura manifestata de cativa,este o boala ce se poate trata.E drept ca la Spitalu 9.

Din ciclul rautati gratuite : da' tu de unde stii ca se trateaza la Spitalul 9? ;)

 

PS: te iei gresit de mine in ceea ce-l priveste pe motociclistul in cauza. Il invidiez sincer pentru calatoria facuta si cred ca a fost greu. Insa daca tot ai inceput atunci sa continuam. :D

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numele lui Popescu va intra in istoria motociclismului romanesc si nu numai.Numele tau si al multor altora,contestatari pentru ca nu au realizari,nu-l va sti nimeni,niciodata.

 

hondo, lasati dracu pesmetii ca ei se umfla, sunt buni de poze si de fraierit inocentii, dar nu se vor transforma niciodata in muschi.

pentru mine dan si cu bunu sunt nume mari, dar care trebuie ocolite pentru a-mi putea patra buna dispozitie. dracu, tare plictisitor trebuie sa fie acolo la amereu. fac pariu ca aveti si imn. abea astept sa vad o emisiune pe cinste la dan diaconescu la teveu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numele lui Popescu va intra in istoria motociclismului romanesc si nu numai.Numele tau si al multor altora,contestatari pentru ca nu au realizari,nu-l va sti nimeni,niciodata.

 

nu prea m-am bagat sa postez pe aici pana acum, dar e prea de tot. Pur si simplu nu stiam ce zeu al motociclismului se afla printre noi muritorii de rand pana sa apara topic-ul asta. De fapt habar n-aveam si nu auzisem vreodata de acest erou numit Dan Popescu, Intaiul Motociclist al Tarii

Mesaj completat

Mie imi porneste motorul in fiecare dimineata din prima fara rugaciuni la icoana lu' Dan Popescu daca va vine sa credeti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi porneste motorul in fiecare dimineata din prima fara rugaciuni la icoana lu' Dan Popescu daca va vine sa credeti

 

cred ca e ceva ciudat cu tine frate, sincer sa fiu, nu stiu cum iti reuseste asta. nu-mi explic!

somebody help me here..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda san in ce an ai avut prima honda? si ce tip? sper ca nu cab, cat despre dl popescu mai poate face cateva ture si nu va aduna nr meu de km! calatoria sa mi se pare o chestie personala! pentru el personal! cat despre asociatia din care face parte si are cati oare membri reali are? este cu mult prea putin pentru motociclismul romanesc, sant cateva asociatii moto sa le spunem asa cu mult mai active si cu multi mai multi simpatizanti sa zicem! deci pentru ca am vorbit mult felicitari pentru parcurs !si atat. aici in romania este altceva de facut! pentru motociclismul romanesc si sant multi mai multi cu km la activ aici si aproape si necunoscuti! dar poti face 0 km si ceva pentru motociclism ! a si inca ceva nu am vazut pe aici o foto din acea mareata deplasare de ce? nu meritam?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca trebuie sa ai minim 20,000 sa dai cu ei de pamant pt asa ceva. eu la o tura numai in america cheltui cam 7000 ($). oricum e laudabil ca din ce in ce mai multi stiu ce sa faca cu banii in afara de a-i acumula. bravo lor, pentru cei mai multi asta e o excursie de care iti vei aminti toata viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca trebuie sa ai minim 20,000 sa dai cu ei de pamant pt asa ceva. eu la o tura numai in america cheltui cam 7000 ($). oricum e laudabil ca din ce in ce mai multi stiu ce sa faca cu banii in afara de a-i acumula. bravo lor, pentru cei mai multi asta e o excursie de care iti vei aminti toata viata.

Oamenii au vandut masini si tot ce au mai avut ca sa faca asta. :D

. Din fericire, motocicletele au facut fata mai bine decat noi caldurii excesive", a mai spus Adrian.

Transalp rules! x 2!

 

asta e un exemplu de rautate gratuita

Sunteti niste rai, da! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca trebuie sa ai minim 20,000 sa dai cu ei de pamant pt asa ceva. eu la o tura numai in america cheltui cam 7000 ($). oricum e laudabil ca din ce in ce mai multi stiu ce sa faca cu banii in afara de a-i acumula. bravo lor, pentru cei mai multi asta e o excursie de care iti vei aminti toata viata.

 

din cate am inteles cam €15k au avut dedicati la inceputul excursiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...