mihai_prd Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Nu m-am hotarat inca sa-l dau. Are si un atas de cooperativa. Daca sunteti interesat, putem sa discutam pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Fabrica ij in anii 40, 50, ij-350 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat August 28, 2016 Share Postat August 28, 2016 Are cineva de vânzare piulitele care fixează galeriile de cilindru la IJ 49? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 29, 2016 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2016 În cele din urmă am reușit să dau comandă la imprimerie pentru primele exemplare ale cărții CATALOG PIESE DE SCHIMB pentru motocicleta IJ 49. Cine este interesat de achiziționarea unui exemplar ma poate contacta. Prețul este 160 RON / buc. Scuze pentru calitatea proastă a pozelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 Felicitări!eu cred ca este o mare realizare si multa munca din partea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 2, 2016 Autor Share Postat Decembrie 2, 2016 Mulțumesc. Într-adevăr. Am fost cam ”sărac” cu detaliile despre manual, în post-ul de mai sus. Manualul conține 100 de pagini în care se găsesc toate piesele ( in formă ”explodată” - după cum se vede în cele 2 pagini cu cutia electrică si mecanismele de comutare a vitezelor ) ce trebuie să le aibă o motocicletă IJ 49, cotele tuturor rulmenților, cotele tuturor șuruburilor, șaibelor, piulitelor, știfturilor, șplinturilor, prezoanelor, grosimile și materialele din care sunt făcute garniturile, toate cheile din trusa de scule, schița instalației electrice, schema de ungere a motocicletei, dimesiunile, datele de exploatare, de alimentare ale motocicletei și multe alte detalii ce pot ajuta la recondițiionarea unei astfel de motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Am adus și io un mic ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Decembrie 17, 2016 Share Postat Decembrie 17, 2016 Mulțumesc. Într-adevăr. Am fost cam ”sărac” cu detaliile despre manual, în post-ul de mai sus. Manualul conține 100 de pagini în care se găsesc toate piesele ( in formă ”explodată” - după cum se vede în cele 2 pagini cu cutia electrică si mecanismele de comutare a vitezelor ) ce trebuie să le aibă o motocicletă IJ 49, cotele tuturor rulmenților, cotele tuturor șuruburilor, șaibelor, piulitelor, știfturilor, șplinturilor, prezoanelor, grosimile și materialele din care sunt făcute garniturile, toate cheile din trusa de scule, schița instalației electrice, schema de ungere a motocicletei, dimesiunile, datele de exploatare, de alimentare ale motocicletei și multe alte detalii ce pot ajuta la recondițiionarea unei astfel de motocicletă. Am asteptat putin ca sa vad si alte reactii la realizarea deosebita a acestui inimos buzoian pe numele lui Laurentiu sau cum este cunoscut in lumea motociclistilor Lolo. In primul rand vreau sa remarc faptul ca publicarea unei carti,indiferent de subiectul acesteia este o realizare deosebita ce merita laudata din toata inima.Acest lucru nu se intampla cu cartea lui Lolo.Acesta a muncit enorm pentru ca cei ce reconditioneaza un Ij 49 sa aiba toate datele necesare pentru a face din aceasta motocicleta un lucru perfect.Chestia asta da bine si la CV si la buzunar.Eu consider ca merita cate o apreciere pozitia de la multi,foarte multi din cei ce sunt activi pe acesta sectiune a motocicletelor clasice sau comuniste.Merita multe felicitari si aprecieri chiar si un buchet cu flori. Eu te felicit Lolo si totodata te invidiez pentru ca esti in stare sa crezi in ceva cu tarie si ca ai trecut peste toate greutatile ca sa-ti realizezi visul. La tot ce ai facut tu mai am de zis un singur lucru.Toate bune si frumoase dar pretul cartii este prohibitiv pentru marea majoritate a pasionatilor de motociclete clasice.Aici trebuie sa mai lucrezi.Trebuie sa mai tai din banuti pentru ca ne uitam la pretul tau si ramanem cu gura cascata.Stiu ca sunt multe cheltuieli aferente editarii acestei carti,aferente tipariri acestei carti.Stiu ca ai muncit foarte mult petru ca ,continutul sa fie cat mai complet si exact.Dupa cum binestii munca de restaurare nu produce profit.Nici macar profit 0.Deci nu te astepta sa-ti scoti contravaloarea muncii investite.E parerea mea. Astea fiind zise te pupa Bunu si te astept cu lucruri noi pe plan editorialistic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Azi am primit si eu cartea. E exact ce trebuie, felicitari Lolo pentru efort si rezultat. Referitor la pret, nu sunt de acord cu afirmatia de mai sus. Este o publicatie de nisa, care probabil se va vinde in cateva zeci de exemplare. E normal asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Nici daca ar fi 50 lei nu cred că s-ar vinde mai multe, această carte chiar fiind un produs FOARTE de nişă. O nişă micuţă de tot din păcate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Ba da, s-ar da mai multe. Intrebarea e cat de mai multe,si daca surplusul ar compensa pentru vanzator diferenta. Si aici cred ca e problema : nu ar compensa-o. Lolo felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Este o carte dedicată strict posesorilor de IJ49. Câți mai suntem, și, mai important, câți sunt interesați să mai restaureze? Uitati-va care sunt preturile la cărțile similare pentru BMW de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Da e adevarat : probabil ca numarul posesorilor a ramas foarte mic , si deci cererea e mica. Asta nu inseamna ca manualul poate fi dat la orice pret, el a cumulat niste costuri si multa-multa munca si studiu. Personal si eu as fi interesat ca oricare de un pret cat mai mic, dar costurile sunt costuri. Ce o fi om mai vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 19, 2016 Share Postat Decembrie 19, 2016 Felicitari Lolo... In ceea ce priveste pretul, mi se pare perfect justificat, avand in vedere cantitatea si calitatea muncii depuse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Vand tambur pinion pentru roata spate IJ 49 , pret 100 lei { in pret este inclusa si rugina aferenta , nu se vinde separat de ea } Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Încă un IJ49 pe străzile Bucureștiului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iulie 2, 2019 Share Postat Iulie 2, 2019 La rezervor exista un arc ca sa se evite zgomotul cand se strange cu saua.(M-a surprins ca nu am mai gasit pana acum la un alt rezervor). A mai intalnit cineva o astfel de roata la 49? (butucul are doar o tabla-ornamentde aluminiu si spite egale.Pare a fi originala, nu facatura, fixarea cu tamburul este aceeasi cu clasica roata de 49.Am mai vazut in 2 poze asa ceva, erau pe varianta cu aparatoare de lant din aluminiu, e modelul cu aripi latite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 3, 2019 Share Postat Septembrie 3, 2019 Salut. Ce carburator a echipat Ij-ul 49? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 9, 2019 Autor Share Postat Septembrie 9, 2019 K-28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat August 14, 2022 Share Postat August 14, 2022 Salutare ! Poate o persoana documentata sa-mi spuna daca coturile tobelor la IJ 49, erau sau nu cromate in varianta originala ? Serbust ! ....foarte greu ma acomodez cu ideea ca n-au ramas clasici care sa mai populeze acest colt de internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat August 18, 2022 Share Postat August 18, 2022 La 14.08.2022 la 16:40, mpc a spus: Salutare ! Poate o persoana documentata sa-mi spuna daca coturile tobelor la IJ 49, erau sau nu cromate in varianta originala ? Serbust ! ....foarte greu ma acomodez cu ideea ca n-au ramas clasici care sa mai populeze acest colt de internet. Eu ma straduiesc sa fiu un clasic...in viata. Iti dau nr unui amic care are un 49, a mai avut 3 si impartasiti detalii La 18.08.2016 la 15:22, Taz1 a spus: Fabrica ij in anii 40, 50, ij-350 . Din poza reiese ca ar fi cromate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.