Lolo_ID Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Da. Si asta e doar una din operatiile de ciopartire ale altor piese pentru a-mi completa piesele lipsa de la IJ. M-ai uitat cu butonul ala si cu placile de ambreiaj ? Inca vreo cateva piese (rama farului am uitat s-o fotografiez - ii vine si ei randu'), cateva chei si cauciucurile (Victoria, 3,25/19 , Fabricat In RPR) pentru motocicleta. Ramane sa mai gasesc inca unul (in aceeasi stare) pentru roata atasului. Editat Februarie 14, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nu te supara, dar sa feliezi o bascula pt o bucata de teava si dupa aia s-o sudezi in modul ala ciobanesc, este criminal. In locul moderatorului eu te-as suspenda. Puteai macar sa dai 10 lei sa ti-o sudeze la un WIG. Nu o lua in nume de rau, dar nici la o Mobra nu cred ca i s-ar cuveni asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Din cate inteleg eu, sudura "ciobaneasca" exista inainte de reparatie, in a treia poza de la stanga la dreapta se observa ca Lolo a taiat teava care era sudata pe bascula si a pregatit zona ( polizare sudura + gaurire ) pentru sudarea boltului recuperat din bascula rosie. Asadar reparatia e corecta, si da, adevarata valoare a acestor motociclete consta in originalitate si completitudine plus, bineinteles, functionalitate cel putin la parametrii la care era atunci cand a iesit din uzina, meritul este acela de a merge cat se poate de departe in sensul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 15, 2013 Autor Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Nu te supara, dar sa feliezi o bascula pt o bucata de teava si dupa aia s-o sudezi in modul ala ciobanesc, este criminal. In locul moderatorului eu te-as suspenda. Puteai macar sa dai 10 lei sa ti-o sudeze la un WIG. Nu o lua in nume de rau, dar nici la o Mobra nu cred ca i s-ar cuveni asa ceva. Am feliat bascula respectiva pentru ca nu mai era recuperabila. 1. ghidajele suportilor de la ambele telescoape nu mai pot fi refacute; 2. era descentrata; 3. locasurile axului basculei erau atat de uzate incat "fluiera" axul (ma refer la axul cu cotele din fabrica nu la cel ce era montat pe bascula) prin ele; 4. uzura mare pe ambele fete, la ambele capete ale ei (a se vedea in poza nr. 5). IJ-ul 49 nu are nici un fel de sudura WIG pe cadru, din fabrica. Eu de ce as face asta ? Poza cu boltul sudat este facuta inainte de a-i curata zgura, inainte de a poliza sudura. In poza nr. 4 (in locul unde se vede taietura pe bolt) se vede exact ce fel de sudura s-a dat in fabrica, cat de grosolana e. Chiar daca sudura data de mine arata exact ca cea din poza, crede-ma ca, nu era nici o diferenta intre sudura data din fabrica si cea data de mine. Editat Martie 25, 2013 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Succes la mersul cu anvelopele romanesti fabricate in RPR. Sper ca doresti sa incerci si senzatiile orferite la varianta solo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 (editat) Anvelopele, fapricatie RPR, nu sunt strambe/"bosulcate"/cu taloanele indoite/taiate/rupte s.a.m.d (au fost rulate circa 100 km. pe rotile IJ-ului 56 SOLO, "senzatiile" neexistand). Cele doua cauciucuri le pot monta pe orice motocicleta ce a fost dotata cu astfel de dimensiuni si garantez un rulaj de aproximativ 5000 km (drum de categoria 1 - sosea, fara gropi). Daca reusesc sa gasesc inca unul , la fel ca cele doua ...... la IJ-ul 49 n-o sa mai am nevoie de anvelope foarte multa vreme. Multumesc pentru urare. Editat Martie 20, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 Inca, cateva piese : - piston cota 0 NOS; - cheie de contact, originala, NOS (multumesc @edyvkv); - inca o cutie electrica; - capacul acumulatorului (multumesc @mpc); - rama farului. Cat de curand o sa se "infrateasca" cheia de contact si o sa apara si cheia de la capacul torpedoului, bineinteles ambele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Tare faza cu pneurile.Mi-am adus aminte de BurtMunro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Rog moderatorii sa stearga... Urmaresc de mult timp acest topic, informatii practice pentru orice motor... mergi inainte Lolo! Poate ar trebuii mai multe poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Imi lipseste si mie cheia la cutiuta asta "bine conservata". Sau cre' ca ar fi mai indicat sa caut o cheie franceza ..Cam asa arata o piesa irecuperabila fu 'ra de mosi idioti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Din cate cuti ai te poti desparti de una? Am lipsa pe ij 49 meu. Zi-mi cum ma pot revansa pt ea. Mersi ,toate cele bune Inca, cateva piese : - piston cota 0 NOS; - cheie de contact, originala, NOS (multumesc @edyvkv); - inca o cutie electrica; - capacul acumulatorului (multumesc @mpc); - rama farului. Cat de curand o sa se "infrateasca" cheia de contact si o sa apara si cheia de la capacul torpedoului, bineinteles ambele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 8, 2013 Autor Share Postat Mai 8, 2013 Incet, incet adun cam tot ce-mi lipseste. Aparatori de lant , cumparate ieri. Multumesc @Scafbikes. @sorinmoto - deocamdata nu ma gandesc sa dau din piesele de la partea electrica a IJ-ului 49. Dupa ce voi face instalatia electrica poate ma mai gandesc daca dau ceva. Prefer sa am piese de schimb cand voi avea probleme - sper sa nu se intample. Vezi bine cat de greu e sa gasesti o cutie electrica pentru IJ 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Ok, daca o sa mai gasesti vre-o cutie electrica sau te gandesti ca ai prea multe te astept cu un semnal. Si eu am nevoie de aparatoare lant si telescoape spate (camasile cel putin) daca mai sti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Vezi Lolo ca ai PM...... iar daca nu il poti citii , e vb despre datoria pe care o astept de ceva vreme.. Te rog fa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 17, 2013 Autor Share Postat Mai 17, 2013 (editat) @Fishy86 - o rezolvam noi, cumva, saptamana viitoare. Ok, daca o sa mai gasesti vre-o cutie electrica sau te gandesti ca ai prea multe te astept cu un semnal. Si eu am nevoie de aparatoare lant si telescoape spate (camasile cel putin) daca mai sti Aparatoare de lant de IJ 49 gasesti la topicul de licitatii, post-ul 848, de la "Coltul comunistelor". Link : /index.php?/topic/609517-licitatie-piese-comunisteclasice/page-43 Editat Mai 17, 2013 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Un ij 49 poate intereseaza pe cineva: http://www.tocmai.ro/motocicleta-ij-7551892.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Un motor vechi, ingrijit si in functiune are valoare! ...dar sa ceri 850€ pe un gunoi pentru care nu ai avut nici bunul simt sa-l conservi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 29, 2013 Autor Share Postat Mai 29, 2013 Un motor vechi, ingrijit si in functiune are valoare! ...dar sa ceri 850€ pe un gunoi pentru care nu ai avut nici bunul simt sa-l conservi? ....mai mult decat corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Inca, cateva piese : - piston cota 0 NOS; - cheie de contact, originala, NOS (multumesc @edyvkv); - inca o cutie electrica; - capacul acumulatorului (multumesc @mpc); - rama farului. Cat de curand o sa se "infrateasca" cheia de contact si o sa apara si cheia de la capacul torpedoului, bineinteles ambele originale. Am gasit un piston nou la un mosulica care este identic cu asta postat de tine aici. Diametrul boltului este mai mic decit la IJ 56, nu are taietura aia pe lateral si pistonul aluneca lejer prin cilindrul de ij56 care il avea ala pe acolo. E de ij 49 sau de IJ 56? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 18, 2013 Autor Share Postat Iunie 18, 2013 La intrebarea asta ti-am raspuns si la "Coltul Comunistelor".......doar trebuie sa urmaresti posturile scrise te tine acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Cred ca isi merita banii! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--ij-49-din-1957-527001.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 poate e bibilit sa mearga, dar nu e reconditionat...si mai e cale lunga pana acolo. nu, nu-si merita banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 13, 2013 Share Postat Iulie 13, 2013 Arată-mi ij49 in banii astia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 http://www.anunturi-moto.ro/detalii-anunt_11701.html e mai vechi anuntul, dar nu foarte...starea aproximativ similara (mi-e ca e aceeasi motocicleta). se mai apropie de adevar, asta daca nu are o gramada de modificari fata de original...dar sa zicem ca ar fi un pret corect pentru un ij49 nerestaurat. desi omul zice in anuntul de pe bikeshop ca e restaurat, trebuie sa recunosti ca nu este asa si, stim bine despre ce sume vorbim daca e sa faci o restaurare corecta. din cauza asta imi pare pretul un pic marisor. altfel, se prezinta onorabil motocicleta. daca merge si bine, merita atentia unui pasionat de clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 15, 2013 Autor Share Postat Iulie 15, 2013 http://www.anunturi-moto.ro/detalii-anunt_11701.html e mai vechi anuntul, dar nu foarte...starea aproximativ similara (mi-e ca e aceeasi motocicleta). se mai apropie de adevar, asta daca nu are o gramada de modificari fata de original...dar sa zicem ca ar fi un pret corect pentru un ij49 nerestaurat. desi omul zice in anuntul de pe bikeshop ca e restaurat, trebuie sa recunosti ca nu este asa si, stim bine despre ce sume vorbim daca e sa faci o restaurare corecta. din cauza asta imi pare pretul un pic marisor. altfel, se prezinta onorabil motocicleta. daca merge si bine, merita atentia unui pasionat de clasice. Motocicleta este vanduta de mult timp. Cred ca isi merita banii! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--ij-49-din-1957-527001.html Motocicleta asta o vezi de vreo 3 ori, aici, pe topic si inainte de revopsire si dupa revopsire, cu preturi diferite. E la vanzare de vreun an si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.