Sari la conținut

ij 49


Lolo_ID
 Share

Postări Recomandate

  • 9 months later...
  • Răspunsuri 445
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

În cele din urmă am reușit să dau comandă la imprimerie pentru primele exemplare ale cărții CATALOG PIESE DE SCHIMB pentru motocicleta IJ 49. Cine este interesat de achiziționarea unui exemplar ma poate contacta. Prețul este 160 RON / buc. Scuze pentru calitatea proastă a pozelor.

post-47416-0-36434600-1480429565_thumb.jpg

post-47416-0-19435800-1480429591_thumb.jpg

post-47416-0-97553800-1480429615_thumb.jpg

post-47416-0-65011900-1480429648_thumb.jpg

post-47416-0-52611000-1480429681_thumb.jpg

post-47416-0-06209000-1480429738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc. Într-adevăr.

Am fost cam ”sărac” cu detaliile despre manual, în post-ul de mai sus.

Manualul conține 100 de pagini în care se găsesc toate piesele ( in formă ”explodată” - după cum se vede în cele 2 pagini cu cutia electrică si mecanismele de comutare a vitezelor ) ce trebuie să le aibă o motocicletă IJ 49, cotele tuturor rulmenților, cotele tuturor șuruburilor, șaibelor, piulitelor, știfturilor, șplinturilor, prezoanelor, grosimile și materialele din care sunt făcute garniturile, toate cheile din trusa de scule, schița instalației electrice, schema de ungere a motocicletei, dimesiunile, datele de exploatare, de alimentare ale motocicletei și multe alte detalii ce pot ajuta la recondițiionarea unei astfel de motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mulțumesc. Într-adevăr.

Am fost cam ”sărac” cu detaliile despre manual, în post-ul de mai sus.

Manualul conține 100 de pagini în care se găsesc toate piesele ( in formă ”explodată” - după cum se vede în cele 2 pagini cu cutia electrică si mecanismele de comutare a vitezelor ) ce trebuie să le aibă o motocicletă IJ 49, cotele tuturor rulmenților, cotele tuturor șuruburilor, șaibelor, piulitelor, știfturilor, șplinturilor, prezoanelor, grosimile și materialele din care sunt făcute garniturile, toate cheile din trusa de scule, schița instalației electrice, schema de ungere a motocicletei, dimesiunile, datele de exploatare, de alimentare ale motocicletei și multe alte detalii ce pot ajuta la recondițiionarea unei astfel de motocicletă.

Am asteptat putin ca sa vad si alte reactii la realizarea deosebita a acestui inimos buzoian pe numele lui Laurentiu sau cum este cunoscut in lumea motociclistilor Lolo.

In primul rand vreau sa remarc faptul ca publicarea unei carti,indiferent de subiectul acesteia este o realizare deosebita ce merita laudata din toata inima.Acest lucru nu se intampla cu cartea lui Lolo.Acesta a muncit enorm pentru ca cei ce reconditioneaza un Ij 49 sa aiba toate datele necesare pentru a face din aceasta motocicleta un lucru perfect.Chestia asta da bine si la CV si la buzunar.Eu consider ca merita cate o apreciere pozitia de la multi,foarte multi din cei ce sunt activi pe acesta sectiune a motocicletelor clasice sau comuniste.Merita multe felicitari si aprecieri chiar si un buchet cu flori.

Eu te felicit Lolo si totodata te invidiez pentru ca esti in stare sa crezi in ceva cu tarie si ca ai trecut peste toate greutatile ca sa-ti realizezi visul.

La tot ce ai facut tu mai am de zis un singur lucru.Toate bune si frumoase dar pretul cartii este prohibitiv pentru marea majoritate a pasionatilor de motociclete clasice.Aici trebuie sa mai lucrezi.Trebuie sa mai tai din banuti pentru ca ne uitam la pretul tau si ramanem cu gura cascata.Stiu ca sunt multe cheltuieli aferente editarii acestei carti,aferente tipariri acestei carti.Stiu ca ai muncit foarte mult petru ca ,continutul sa fie cat mai complet si exact.Dupa cum binestii munca de restaurare nu produce profit.Nici macar profit 0.Deci nu te astepta sa-ti scoti contravaloarea muncii investite.E parerea mea.

Astea fiind zise te pupa Bunu si te astept cu lucruri noi pe plan editorialistic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit si eu cartea. E exact ce trebuie, felicitari Lolo pentru efort si rezultat.

 

Referitor la pret, nu sunt de acord cu afirmatia de mai sus. Este o publicatie de nisa, care probabil se va vinde in cateva zeci de exemplare. E normal asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o carte dedicată strict posesorilor de IJ49.

Câți mai suntem, și, mai important, câți sunt interesați să mai restaureze?

 

Uitati-va care sunt preturile la cărțile similare pentru BMW de exemplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e adevarat : probabil ca numarul posesorilor a ramas foarte mic , si deci cererea e mica. Asta nu inseamna ca manualul poate fi dat la orice pret, el a cumulat niste costuri si multa-multa munca si studiu.

Personal si eu as fi interesat ca oricare de un pret cat mai mic, dar costurile sunt costuri.

Ce o fi om mai vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Vand tambur pinion pentru roata spate IJ 49 , pret 100 lei { in pret este inclusa si rugina aferenta , nu se vinde separat de ea }

post-29942-0-17437600-1496998931_thumb.jpg

post-29942-0-62690900-1496998951_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

IMG_20190701_185924.thumb.jpg.eb593b3b25eab7218c030e539dd56a3f.jpgIMG_20190701_185933.thumb.jpg.2fdaee8c07e12223ee468daaef40d1d1.jpgLa rezervor exista un arc ca sa se evite zgomotul cand se strange cu saua.(M-a surprins ca nu am mai gasit pana acum la un alt rezervor).

A mai intalnit cineva o astfel de roata la 49? (butucul are doar o tabla-ornamentde aluminiu si spite egale.Pare a fi originala, nu facatura, fixarea cu tamburul este aceeasi cu clasica roata de 49.Am mai vazut in 2 poze asa ceva, erau pe varianta cu aparatoare de lant din aluminiu, e modelul cu aripi latite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 years later...

Salutare !

 

Poate o persoana documentata sa-mi spuna daca coturile tobelor  la IJ 49, erau sau nu cromate in varianta originala ?

 

Serbust !

 

....foarte greu ma acomodez cu ideea ca n-au ramas clasici  care sa mai populeze  acest colt de internet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.08.2022 la 16:40, mpc a spus:

Salutare !

 

Poate o persoana documentata sa-mi spuna daca coturile tobelor  la IJ 49, erau sau nu cromate in varianta originala ?

 

Serbust !

 

....foarte greu ma acomodez cu ideea ca n-au ramas clasici  care sa mai populeze  acest colt de internet.

Eu ma straduiesc sa fiu un clasic...in viata.

Iti dau nr unui amic care are un 49, a mai avut 3 si impartasiti detalii

La 18.08.2016 la 15:22, Taz1 a spus:

Fabrica ij in anii 40, 50, ij-350 .

post-36913-0-98228100-1471522834_thumb.jpg

Din poza reiese ca ar fi cromate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...