gabi_tro Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) Am ajuns la cateva minute dupa nefericita intamplare. Honda cbr 600f 98'-00' probabil, de numar nu sunt 100% ca e corect, dar din ce imi amintesc: B 86 UCV. Chiar in fata la Dines s-a intamplat, pt cine stie zona acolo sunt 3 benzi; motociclistul era pe banda 2, iar cocalaru cu audi cu numere de spania era pe banda 3. A tras dreapta si i-a taiat fata motociclistului, care dupa o franare de 5 6 m a intrat in aripa dreapta spate a masinii; apoi s a dus taras pana cand s-a oprit sub spatele unei masini parcata (neregulamentar) pe dreapta. Casca nu era legata (probabil) i a sarit din cap la vreo 10m, iar motorul a ramas pe el. Din cate am vazut nu cred ca are nimic la cap, in schimb cu piciorul (pe care i-a cazut motoreta) sigur are probleme. Nu parea sa fie ceva grav..sper sa nu ma insel. In orice caz nu mi a placut de domnu garcea pe care l am intrebat cum se solutioneaza cazul. Mi-a spus ca e destul de complicat, asta am inteles, dar apoi l am intrebat..dar parerea Dvs care e ..ca mie unu mi se pare destul de clar. Raspunsul lui a fost ..nu e nimic clar, trebuie sa vorbim cu baiatu de pe motor sa vedem ce zice si el pentru ca asta cu audi spune ca el mergea drept pe banda lui si motociclistu a intrat in el :| ..jenant. Tin sa mentionez ca se vede urma de franare a motocicletei FIX PE MIJLOCUL BENZII, iar in ultima jumatate de metru urma pleaca spre dreapta. Deci mai mult ca sigur a incercat sa l evite si n a reusit, acrosand ul in aripa spate dreapta. I am spus lu Garcrea: deci Dvs credeti ca masina mergea pe banda ei si asta cu motoru a ajuns paralel cu el apoi a facut stanga asa din senin IN EL????? A fost evaziv evident. L am ajutat pe unchiul baiatul de pe motor sa bage mobra in duba si cand am plecat ramasese acolo politia si cocalaru. Ar fi trist sa scape. N am poze, dar motorul arata destul de rau: furca, carena stanga, capac motor, semi ghidon, codita, carena fata zgariata, toba, semnal dreapta spate, stop. Editat August 11, 2010 de gabi_tro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Nasol, insanatosire grabnica. Pe mine nu m-ar mira sa scape, pe tine? Trebuie sa incep la bagaje sa ma mut draq din tara asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 11, 2010 Autor Share Postat August 11, 2010 (editat) Sigur, orice e posibil, dar sincer...ar fi prea pe fata. Pozele au fost facute, nu stiu ce sa zic, sper ca nu se mai poate interveni, plus ca omu avea un audi mai vechi, nu parea prea smecher. Sper sa iasa cat mai rau pt el am uitat sa spun..baiatu avea echipament ok, ghete moto, geaca, genunchere nu cred; pacat insa ca nu si-a legat casca.. ca banuiesc ca nu i a sarit din cap fiind legata, era un shoei xr 1000 daca nu ma insel, si ala are prindere double D. Editat August 11, 2010 de gabi_tro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 puteti sa-mi spuneti ce moto e? stiu pe cineva cu 86 dar nu mai stiu exact daca e chiar ucv...cu un cbr f4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Si se mai mira unii de ce dam forja prin oras ca sa nu stam in rand cu conservarii,uite de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 puteti sa-mi spuneti ce moto e? stiu pe cineva cu 86 dar nu mai stiu exact daca e chiar ucv...cu un cbr f4 nu stiu exact la ce te referi, dar ca si colorit, ca asta e sg lucru pe care nu l am spus (am crezut ca numarul e suficient) este ca cea din poza atasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 da...asta e... baiatul a avut un CBR125 inainte...deci nu se poate spune ca e lipsit de experienta...si forja nu-i prea dadea...sper sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 (editat) zicea unchiu ca a mai avut vreo 2 3 accidente cu motoreta aia, ultimul in urma cu cateva saptamani ..e o chestie care nu o inteleg. La accidentele moto de multe ori apare aceasta urma de franare. E de la frana spate banuiesc, pt ca daca blochezi fata parerea mea ca in secuna 2 esti jos. Ei bine acum nedumerirea mea e ...de ce se pune frana spate in loc de fata? ..sau se pun amandoua simultatn? Stiu ca 75% din capacitatea de franare a motorului este pe fata. Nu stiu cum as reactiona in caz de Doamne fereste, dar in principiu ideea e sa pui fata cat de mult poti pana la limita ruperii aderentei. NU? Editat August 12, 2010 de gabi_tro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raicu.daniel Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 zicea unchiu ca a mai avut vreo 2 3 accidente cu motoreta aia, ultimul in urma cu cateva saptamani ..e o chestie care nu o inteleg. La accidentele moto de multe ori apare aceasta urma de franare. E de la frana spate banuiesc, pt ca daca blochezi fata parerea mea ca in secuna 2 esti jos. Ei bine acum nedumerirea mea e ...de ce se pune frana spate in loc de fata? ..sau se pun amandoua simultatn? Stiu ca 75% din capacitatea de franare a motorului este pe fata. Nu stiu cum as reactiona in caz de Doamne fereste, dar in principiu ideea e sa pui fata cat de mult poti pana la limita ruperii aderentei. NU? Daca blochezi fata pe drept, nu te arunca in secunda 2, am mers si 30 de metrii pe frana fata pana am cazut Sanatate motociclistului. Mai sunt vesti despre el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 Daca blochezi fata pe drept, nu te arunca in secunda 2, am mers si 30 de metrii pe frana fata pana am cazut Sanatate motociclistului. Mai sunt vesti despre el ? e adevarat ca n am incercat sa blochez fata sa vad cati metri merg pe franare, dar mai e ceva, daca e asfalt ok si are aderenta..faci stoppie, iar daca nu are ..nu stiu mie mi se pare destul de greu sa merge cu roata din fata blocata atat de mult. Sper ca vorbim de super sport..desi cred ca la toate e la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raicu.daniel Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 e adevarat ca n am incercat sa blochez fata sa vad cati metri merg pe franare, dar mai e ceva, daca e asfalt ok si are aderenta..faci stoppie, iar daca nu are ..nu stiu mie mi se pare destul de greu sa merge cu roata din fata blocata atat de mult. Sper ca vorbim de super sport..desi cred ca la toate e la fel Orice aderenta ar fi, la 80-90% frana pe fatza nu te tranteste direct, eu am testat involuntar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 Orice aderenta ar fi, la 80-90% frana pe fatza nu te tranteste direct, eu am testat involuntar. ok dar la 80 90 % nu cred ca raman urme, urmere raman ca urmare a blocarii rotii, iar asta inseamna 100% nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 zicea unchiu ca a mai avut vreo 2 3 accidente cu motoreta aia, ultimul in urma cu cateva saptamani ..e o chestie care nu o inteleg. La accidentele moto de multe ori apare aceasta urma de franare. E de la frana spate banuiesc, pt ca daca blochezi fata parerea mea ca in secuna 2 esti jos. Ei bine acum nedumerirea mea e ...de ce se pune frana spate in loc de fata? ..sau se pun amandoua simultatn? Stiu ca 75% din capacitatea de franare a motorului este pe fata. Nu stiu cum as reactiona in caz de Doamne fereste, dar in principiu ideea e sa pui fata cat de mult poti pana la limita ruperii aderentei. NU? E clar că e de la roata de spate urma de frânare. Asta cu "ai blocat fața ai căzut" e vorba forumiÂştilor cu zeci de mii de ore petrecute pe forum Âşi cu un număr mic de kilometri. Poți să blochezi fața fără nici un stres că nu te pune în poponeata în secunda doi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Dacă frânezi prea repede (înainte să se încarce roata față), nu faci stoppie, ci blochezi roata și te duci târâș. De-asta e recomandat să exersezi frânarea undeva în siguranță, pentru că, atunci când o să ai nevoie pe stradă, o să ai tendința să frânezi prea brusc și să blochezi fața. Dacă n-ai experiență la treburi din astea, blocatul feței se termină mai mereu cu căzătură. Dacă ai muuult exercițiu, te mai scoți, dar nu de fiecare dată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 E clar că e de la roata de spate urma de frânare. Asta cu "ai blocat fața ai căzut" e vorba forumiÂştilor cu zeci de mii de ore petrecute pe forum Âşi cu un număr mic de kilometri. Poți să blochezi fața fără nici un stres că nu te pune în poponeata în secunda doi eu am incercat de multe ori sa vad ce se intampla cand blochez fata, DAR sigur la viteze mici; si senzatia a fost destul de neplacuta. Nu stiu cum s o descriu dar m a facut sa am impresia ca daca iti iese ceva in fata si te infigi in frane nu prea ai cum sa nu te imprastii..oricat de dretp ai tine ghidonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) E clar că e de la roata de spate urma de frânare. Asta cu "ai blocat fața ai căzut" e vorba forumiÂştilor cu zeci de mii de ore petrecute pe forum Âşi cu un număr mic de kilometri. Poți să blochezi fața fără nici un stres că nu te pune în poponeata în secunda doi ai dreptate, nu in secunda doi, ci in secunda unu Editat August 12, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 exista topic pentru tehnici de franare. Sunt foarte multi acum cu numere din UE, si sunt fie cei veniti in concediu, fie ce-i mai d3jt3pti decat noi care cumpara amsinile alea, de regula furate (ca daca nu esi din romanica nu verifica nimeni daca e furata maisna) si nu platesti taxe, RCA, etc... In cazul asta politia ar terbui sa fie mult mai vigilenta , dar aici e totul pe dos. Un politist cu exeprienta de la accidente di ncateva vorbe intelege perfect cum s-a intamplat accidentul (am fost cu un prieten o data la accidente, am zis intersectia, si unde sunt lovite masinile, si omul a inteles 100% situatia, si asta fara poze!!!). Nu inteleg de ce politia nu are interes decat pentru aparatul de radar... Multa sanatate motociclistului si ma bucur ca era echipat, desi e foarte cald in perioada asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 tu incurci bruscarea cu eficienta franarii. cei 75% nu au treaba cu aruncatu. aia e capacitatea de franare pana la oprire. sunt multe chestii de explicat. da sigur ..dar nu vb de cei 75% ..acum era vorba de cat la suta franezi 0 insemnand deloc si 100 = tragi de frana ca berbecu pana la ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) La ce citesc pe forumul asta de ceva vreme, cat de priceputi sunt unii pa ghidon, cred ca ar fi trebuit sa avem macar 2 romani in MotoGP. OnTopic: Prea multi tarani fara minte pot sa-si cumpere masini. Editat August 12, 2010 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 La ce citesc pe forumul asta de ceva vreme, cat de priceputi sunt unii pa ghidon, cred ca ar fi trebuit sa avem macar 2 romani in MotoGP. OnTopic: Prea multi tarani fara minte pot sa-si cumpere masini. Ar fi trebuit sa avem mai multi, poate. Tare mi-e ca n-are nicio legatura modul de a frana sau a pilota. Dupa parerea ta, "Vrajitorii" sunt talentati? Dar Pascota? Daca ar fi avut sponsori ca ai lu' Rossi, de ce n-ar fi ajuns in Moto GP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 E de la frana spate banuiesc, pt ca daca blochezi fata parerea mea ca in secuna 2 esti jos. Ei bine acum nedumerirea mea e ...de ce se pune frana spate in loc de fata? ..sau se pun amandoua simultatn? in secunda 2 esti jos, dar ai parcurs deja cativa metrii cu roata taras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beatrice Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Aha... Deci se poate bloca roata fata, si nu-s singura care spune... Cand am zis chestia asta pe topicul cu accidentul de la Constanta, Lazu, au sarit "reisarii forumisti" sa-mi spuna repede ca nu se poate... Asta numai de dragul de a ma contrazice... Scuzati urma de offtopic din postu' meu, dar nu m-am putut abtine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_tro Postat August 12, 2010 Autor Share Postat August 12, 2010 eu raman la parerea mea ..daca blochezi roata fata cazi, incercati si voi pe un drum necirculat ..sa daca iese ..respectele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 mi s-a intamplat de mai multe ori sa alunece fata, mai ales iarna cand e asfaltul rece, pe ploaie, pe praf si nu am cazut niciodata de la asta. nu cred ca e nimic asa fantastic sau imposibil. si eu nu sunt vreun racer.... intradevar daca bruschezi fata (chiar fara sa o blochezi) si nu ai ghidonul prea drept e destul de neplacut si poti sa ajungi foarte usor pe jos.... Mesaj completat bine, din cate am inteles (parca pmoldovan zicea la topicul de care a amintit si beatrice) asta ar fi un atu al ss-urilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 (editat) eu raman la parerea mea ..daca blochezi roata fata cazi, incercati si voi pe un drum necirculat ..sa daca iese ..respectele mele Iese fără nici un stres. Orice puÂştan de la 125-uri poate să îți spună asta Mai nasol e la frânarea pe asfalt denivelat când se blochează ca la ABS, în trepte, Âşi se comprimă furca la maxim. Aia e senzație nasoală plus ouțe sparte. Editat August 12, 2010 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.