Sari la conținut

Bumblebee


Budd
 Share

Postări Recomandate

Damping înseamnă amortizare, care are două faze, cea de compresie (când suspensia se comprimă, evident) și cea de revenire (sau rebound), când suspensia se extinde la loc.

100% corect! My bad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 173
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Două observații, totuși: nu pune pariu că oprești în 6 metri de la 60 km/h, că pierzi. Știu că așa pare de la ghidon, dar în realitate sunt semnificativ peste 10 m. ;)

Te contrazic aici. Facut personal test cu R 1100 GS. De la 50km/h la 0km/h in 6 metri. De la 100km/h la 0km/h in 36.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de asta... La Tourance-uri (sau orice alta guma de adventure for that matter) nu m-am gandit niciodata sa le incalzesc and stuff si totusi n-am avut decat o singura data probleme de aderenta. Iar atunci erau -5 si eu inca nu ma obisnuisem cu 100Nm sub roata spate. In rest se lipeau de ziceam ca-s pe superglue, nu pe cauciuc. Eh, la vitezana trebuie sa stau, sa crosetez, mai citesc o carte, abia dupa ce cred ca s-au incalzit minunatiile pot sa incep sa ma dau la ea. O fi doar psihologic sau gumele de strada chiar sunt mai... proaste? Cel putin la Ducati am ContiSportAttack pe fata si Metzeler Z6 pe spate, dar am mers si cu Pilot Power, si cu 2CT, si cu Pirelli ceva. Toate au acelasi comportament pe care nu l-am simtit niciodata la Tourance.

 

eu am am avut sport demon pe TDm la inceput si se incalzeau foarte repede si aveau aderenta foarte buna. clumea e ca dupa ce am trecut pe gume on/off am inceput sa ma dau mai tare pe curbe .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, felicitari, e misto tare motocicleta..

Vorbeam cu cineva pe mess (stie el) in contradictoriu despre BMW (ce fac eu de obicei) si am recunoscut ca pentru un asa Bumblebee as lasa si eu vrajeala si as cumpara cu toata inima.

Sa-ti traiasca, chiar imi place! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la dilar pentru serviciul anual cica. Gratis,nu am dat un leu. S-au schimbat asa : uleiul,flltrul,lichidele de frana.S-a facut check general la cititor.Cica nu au fost probleme.

dscf1006x.jpg

Misto ca am stat cu mecanicul cat timp a facut manevrele astea. Mi-a zis ca uleiul ce l-a pus e Castrol Racing 5W40. Bun de stiut cand o sa trebuiasca sa completez.

dscf1004s.jpg

Mai era un K1300S desfact acolo, ii schimbau ambreiajul. Cam asa arata zona respectiva, dupa cum se vede totul este super curat si inca nou as zice.

dscf1007u.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, felicitari, e misto tare motocicleta..

Vorbeam cu cineva pe mess (stie el) in contradictoriu despre BMW (ce fac eu de obicei) si am recunoscut ca pentru un asa Bumblebee as lasa si eu vrajeala si as cumpara cu toata inima.

Sa-ti traiasca, chiar imi place! ;)

se intimpla un fenomen ciudat, si mie incepe sa-mi placa K1200R. o fi vreun virus, ceva?

recunosc ca si S-ul arata ok, chiar mi se pare mult mai reusit decit majoritatea japonezelor din aceasta categorie. mai ales color scheme-ul mai indraznet e de apreciat, japonezii aleg niste combinatii atit de seci...

n-am inteles la ce te refereai cu ambreiajul ala desfacut. la orice motocicleta o sa arate la fel si la 100000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la dilar pentru serviciul anual cica. ...

Mai era un K1300S desfact acolo, ii schimbau ambreiajul. Cam asa arata zona respectiva, dupa cum se vede totul este super curat si inca nou as zice.

"img"

 

moama da cite lantzicuri acolo nene... a scapat de ala de la roata si a capatat mai multe in motor ;) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am inteles la ce te refereai cu ambreiajul ala desfacut. la orice motocicleta o sa arate la fel si la 100000 km.

Doar ma miram ca unei mobre noi i se schimba deja ambreiajul.That's it. Nu stiu cati km avea insa sigur mai putin de 100.000 ;)

Mesaj completat

moama da cite lantzicuri acolo nene... a scapat de ala de la roata si a capatat mai multe in motor :) ?

Ala de jos e lantul de distributie. Lanticul ala din housing habar n-am ce este. Ma documentez si iti zic.

LE : pare a fi lantul de la pompa de ulei.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ma miram ca unei mobre noi i se schimba deja ambreiajul.That's it. Nu stiu cati km avea insa sigur mai putin de 100.000 ;)

pai... ceva de genul pull the clutch, rev the nuts out of it, pop the clutch... whooooa.

 

Ala de jos e lantul de distributie. Lanticul ala din housing habar n-am ce este. Ma documentez si iti zic.

LE : pare a fi lantul de la pompa de ulei.

ma uit la lantul ala din carcasa ambreiajului si ma tot intreb unde pleaca si pe un' se-ntoarce...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma uit la lantul ala din carcasa ambreiajului si ma tot intreb unde pleaca si pe un' se-ntoarce...

 

da clicka pe poza sa se mareasca si ai sa vezi ca merge prin spatele chestiei aleia negre... intinzator ceva... si se itzeste iar la axu ala de sus... abia se vede o za...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ales reper pe margine, ajuns la viteza indicata, tras ca dementu' de manete, oprit, scos ruleta si masurat de la reper pana la roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' si daca va trebui sa completez vreodata!

Anyway, ieri a batut vantul destul de tare ocazie cu care am constatat ca o carenata se comporta ca o vela cand vantul bate piezis. Am schimbat suspensiile in toate felurile posibile, tot n-am scapat de senzatia aia de side step. M-am uitat la cauciucuri : 2.5/2.9 perfect! ramane sa fiu doar atent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare avem voie sa comentam de ce la un K1300S iesit in fabricatie cel mai devreme in 2008 i se schimba ambreiajul? N-ai intrebat si tu ce s-a intamplat?

 

Ca sa mai bagam apa la moara pe partea cu fiabilitatea si indestructibilitatea unui BMW doar fiindca are sigla alb-albastra pe el! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai avem,de ce nu? Nu mi-a picat fisa sa intreb care a fost problema. Din experienta mea cu dealerii BMW este ca ei nu pun intrebari cand produsul este in garantie. Daca ei ajung la concuzia ca ambreiajul are o problema atunci nu stau la discutie. Asta fiind unu la mana. Doi la mana n-am de unde sa stiu daca ambreiajul era inlocuit sau doar verificat. E si asta o posibilitate.

Ce am aflat de la mecanic este urmatoarea chestie : in primavara lui 2010 BMW a dat un comunicat cum ca a desocperit cauza zgomotelor agricole in ambreiaj de la motoarele K1300 (si intr-o oarecare masura la K1200). Deci ce scrie in manualul userului 10W40 adeca, nu mai e de actualitate. Ei zic ca problema s-a rezolvat cu 5W40 de la castrol (miroase a pute de marketing iarasi insa fie!) Drept urmare am facut o fata cam lunga vazand uleiul bagat la mine in motor sambata : Castrol Racing Powershit 5W40. Sincer,pana acum nu am simtit nicio modificare in functionarea ambreiajului. Mi se pare identic cu cel de dinainte de check. Poate ca la schimbul urmator cand urmele de 10W40 vor fi aproape sterse sa vad ceva schimbat.

 

PS: cand m-am hotarat sa iau mobra carenata imediat am mers si am facut casco :lol: E cea mai buna protectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: cand m-am hotarat sa iau mobra carenata imediat am mers si am facut casco :lol: E cea mai buna protectie.

Iti doresc sa ti-l fi facut degeaba :drink:

 

Legat de ambreiajul uzat in doi ani de zile... nu e ceva iesit din comun. Eu pot praji un ambreiaj pe luna daca ma chinui. Trebuie doar sa il folosesc foarte des si cat mai aproape de zona rosie. In principiu la broscute repeteate omori grav ambreiaju. La burnouturi nu mai zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin minte ca la K1300 au aparut niste probleme cu oala ambreiajului care se dezintegra. Parca si un tester de la o revista romaneasca a avut problema asta cu un GT. Dupa care s-a facut recall. Evident ca nu-i normal sa se duca un ambreiaj in 2 ani, dar depinde foarte mult si de motociclist. Cu ochii mei am vazut un ambreiaj care a semi-crapat in 15 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...