Budd Postat Septembrie 2, 2010 Autor Share Postat Septembrie 2, 2010 Damping înseamnă amortizare, care are două faze, cea de compresie (când suspensia se comprimă, evident) și cea de revenire (sau rebound), când suspensia se extinde la loc. 100% corect! My bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Două observații, totuși: nu pune pariu că oprești în 6 metri de la 60 km/h, că pierzi. Știu că așa pare de la ghidon, dar în realitate sunt semnificativ peste 10 m. Te contrazic aici. Facut personal test cu R 1100 GS. De la 50km/h la 0km/h in 6 metri. De la 100km/h la 0km/h in 36. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Apropos de asta... La Tourance-uri (sau orice alta guma de adventure for that matter) nu m-am gandit niciodata sa le incalzesc and stuff si totusi n-am avut decat o singura data probleme de aderenta. Iar atunci erau -5 si eu inca nu ma obisnuisem cu 100Nm sub roata spate. In rest se lipeau de ziceam ca-s pe superglue, nu pe cauciuc. Eh, la vitezana trebuie sa stau, sa crosetez, mai citesc o carte, abia dupa ce cred ca s-au incalzit minunatiile pot sa incep sa ma dau la ea. O fi doar psihologic sau gumele de strada chiar sunt mai... proaste? Cel putin la Ducati am ContiSportAttack pe fata si Metzeler Z6 pe spate, dar am mers si cu Pilot Power, si cu 2CT, si cu Pirelli ceva. Toate au acelasi comportament pe care nu l-am simtit niciodata la Tourance. eu am am avut sport demon pe TDm la inceput si se incalzeau foarte repede si aveau aderenta foarte buna. clumea e ca dupa ce am trecut pe gume on/off am inceput sa ma dau mai tare pe curbe ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 fain animal, mai ales in coloritul asta. genu de mobra cu care as face turu europei. vorbeste cu careva sa te filmeze, sa o vedem si in actiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 3, 2010 Autor Share Postat Septembrie 3, 2010 Am sa fac si asta ,vorbeam cu un amic sa filmam . El ar arata mai bine pe ea oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Man, felicitari, e misto tare motocicleta.. Vorbeam cu cineva pe mess (stie el) in contradictoriu despre BMW (ce fac eu de obicei) si am recunoscut ca pentru un asa Bumblebee as lasa si eu vrajeala si as cumpara cu toata inima. Sa-ti traiasca, chiar imi place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 Am fost azi la dilar pentru serviciul anual cica. Gratis,nu am dat un leu. S-au schimbat asa : uleiul,flltrul,lichidele de frana.S-a facut check general la cititor.Cica nu au fost probleme. Misto ca am stat cu mecanicul cat timp a facut manevrele astea. Mi-a zis ca uleiul ce l-a pus e Castrol Racing 5W40. Bun de stiut cand o sa trebuiasca sa completez. Mai era un K1300S desfact acolo, ii schimbau ambreiajul. Cam asa arata zona respectiva, dupa cum se vede totul este super curat si inca nou as zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Man, felicitari, e misto tare motocicleta.. Vorbeam cu cineva pe mess (stie el) in contradictoriu despre BMW (ce fac eu de obicei) si am recunoscut ca pentru un asa Bumblebee as lasa si eu vrajeala si as cumpara cu toata inima. Sa-ti traiasca, chiar imi place! se intimpla un fenomen ciudat, si mie incepe sa-mi placa K1200R. o fi vreun virus, ceva? recunosc ca si S-ul arata ok, chiar mi se pare mult mai reusit decit majoritatea japonezelor din aceasta categorie. mai ales color scheme-ul mai indraznet e de apreciat, japonezii aleg niste combinatii atit de seci... n-am inteles la ce te refereai cu ambreiajul ala desfacut. la orice motocicleta o sa arate la fel si la 100000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Am fost azi la dilar pentru serviciul anual cica. ...Mai era un K1300S desfact acolo, ii schimbau ambreiajul. Cam asa arata zona respectiva, dupa cum se vede totul este super curat si inca nou as zice. "img" moama da cite lantzicuri acolo nene... a scapat de ala de la roata si a capatat mai multe in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 (editat) n-am inteles la ce te refereai cu ambreiajul ala desfacut. la orice motocicleta o sa arate la fel si la 100000 km. Doar ma miram ca unei mobre noi i se schimba deja ambreiajul.That's it. Nu stiu cati km avea insa sigur mai putin de 100.000 Mesaj completat moama da cite lantzicuri acolo nene... a scapat de ala de la roata si a capatat mai multe in motor ? Ala de jos e lantul de distributie. Lanticul ala din housing habar n-am ce este. Ma documentez si iti zic. LE : pare a fi lantul de la pompa de ulei. Editat Septembrie 4, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 E ala care antreneaza pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 4, 2010 Autor Share Postat Septembrie 4, 2010 E ala care antreneaza pompa de ulei. You beat me to it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Doar ma miram ca unei mobre noi i se schimba deja ambreiajul.That's it. Nu stiu cati km avea insa sigur mai putin de 100.000 pai... ceva de genul pull the clutch, rev the nuts out of it, pop the clutch... whooooa. Ala de jos e lantul de distributie. Lanticul ala din housing habar n-am ce este. Ma documentez si iti zic.LE : pare a fi lantul de la pompa de ulei. ma uit la lantul ala din carcasa ambreiajului si ma tot intreb unde pleaca si pe un' se-ntoarce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 ma uit la lantul ala din carcasa ambreiajului si ma tot intreb unde pleaca si pe un' se-ntoarce... da clicka pe poza sa se mareasca si ai sa vezi ca merge prin spatele chestiei aleia negre... intinzator ceva... si se itzeste iar la axu ala de sus... abia se vede o za... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Te contrazic aici. Facut personal test cu R 1100 GS. De la 50km/h la 0km/h in 6 metri. De la 100km/h la 0km/h in 36. Cum ai măsurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Ales reper pe margine, ajuns la viteza indicata, tras ca dementu' de manete, oprit, scos ruleta si masurat de la reper pana la roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Misto ca am stat cu mecanicul cat timp a facut manevrele astea. Mi-a zis ca uleiul ce l-a pus e Castrol Racing 5W40. Bun de stiut cand o sa trebuiasca sa completez. I-auzi la el, a ramas cu sechele de la boxer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 Da' si daca va trebui sa completez vreodata! Anyway, ieri a batut vantul destul de tare ocazie cu care am constatat ca o carenata se comporta ca o vela cand vantul bate piezis. Am schimbat suspensiile in toate felurile posibile, tot n-am scapat de senzatia aia de side step. M-am uitat la cauciucuri : 2.5/2.9 perfect! ramane sa fiu doar atent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Da niste gauri in ele ca sa bate vantu frunza-n dunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 ramane sa fiu doar atent. pai nu cred ca esti curios sa stii cat costa o carena; vezi, la GS nu aveai problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Oare avem voie sa comentam de ce la un K1300S iesit in fabricatie cel mai devreme in 2008 i se schimba ambreiajul? N-ai intrebat si tu ce s-a intamplat? Ca sa mai bagam apa la moara pe partea cu fiabilitatea si indestructibilitatea unui BMW doar fiindca are sigla alb-albastra pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Septembrie 7, 2010 Autor Share Postat Septembrie 7, 2010 Pai avem,de ce nu? Nu mi-a picat fisa sa intreb care a fost problema. Din experienta mea cu dealerii BMW este ca ei nu pun intrebari cand produsul este in garantie. Daca ei ajung la concuzia ca ambreiajul are o problema atunci nu stau la discutie. Asta fiind unu la mana. Doi la mana n-am de unde sa stiu daca ambreiajul era inlocuit sau doar verificat. E si asta o posibilitate. Ce am aflat de la mecanic este urmatoarea chestie : in primavara lui 2010 BMW a dat un comunicat cum ca a desocperit cauza zgomotelor agricole in ambreiaj de la motoarele K1300 (si intr-o oarecare masura la K1200). Deci ce scrie in manualul userului 10W40 adeca, nu mai e de actualitate. Ei zic ca problema s-a rezolvat cu 5W40 de la castrol (miroase a pute de marketing iarasi insa fie!) Drept urmare am facut o fata cam lunga vazand uleiul bagat la mine in motor sambata : Castrol Racing Powershit 5W40. Sincer,pana acum nu am simtit nicio modificare in functionarea ambreiajului. Mi se pare identic cu cel de dinainte de check. Poate ca la schimbul urmator cand urmele de 10W40 vor fi aproape sterse sa vad ceva schimbat. PS: cand m-am hotarat sa iau mobra carenata imediat am mers si am facut casco E cea mai buna protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 PS: cand m-am hotarat sa iau mobra carenata imediat am mers si am facut casco E cea mai buna protectie. Iti doresc sa ti-l fi facut degeaba Legat de ambreiajul uzat in doi ani de zile... nu e ceva iesit din comun. Eu pot praji un ambreiaj pe luna daca ma chinui. Trebuie doar sa il folosesc foarte des si cat mai aproape de zona rosie. In principiu la broscute repeteate omori grav ambreiaju. La burnouturi nu mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Tin minte ca la K1300 au aparut niste probleme cu oala ambreiajului care se dezintegra. Parca si un tester de la o revista romaneasca a avut problema asta cu un GT. Dupa care s-a facut recall. Evident ca nu-i normal sa se duca un ambreiaj in 2 ani, dar depinde foarte mult si de motociclist. Cu ochii mei am vazut un ambreiaj care a semi-crapat in 15 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.