eti_radu Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 cam cat de bun? Sir Ianachim, undeva intre 16 si 18 k chf pt un 2007 2008 full cu sau fara cutii. Nu caut sh in afara elvetiei ca ma jupoaie la inmatriculare...au preturi de catalog d p alta planeta, dar asta e... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan GS Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 (edited) te pui cu neamtul care rupe-n gura lantul design bestial / cuplu cam mic Edited October 6, 2010 by Stefan GS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dydy Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 cam cat de bun? maine poimaine te vad pe la vanzari ... cu adv-ul ala al tau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asdfghjk Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 (edited) as vrea sa-l am, asa de colectie. am insa un rt1200/2010 din aprilie, nu stiu cum pot face schimbul si care va fi diferenta. deja toate motoarele bmw sunt foarte bune, restul e o chestiune de gust personal sau de bani. am omis, poate fi si de tacaneala la cap cum e la mine. sa vedem. Edited October 7, 2010 by Belbody off topic - pastrati instiintarile personale pentru PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompiliu Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 am impresia ca pe acest forum e prea mult bun simt marele moderator mia inchis topicu ca nu am postat unde vrea el iar alti au sarit in sus sami arate cat de educati sant ei inghit eu toate mojicile dar pana la o limita nu am de impartit cu nimenea nimic si vedetiva fiecare deale voastre nu va convine nu cititi o zi buna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budd Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Bine ti-a facut. Io-ti dadeam si warn. In general postezi unde nu trebuie si dai reply la posturi care nu au nicio legatura cu raspunsul tau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SRJN Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan GS Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 vedeti la minutul 4.50 cum monteaza neamtul un gps pe motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHK Posted October 8, 2010 Author Share Posted October 8, 2010 vedeti la minutul 4.50 cum monteaza neamtul un gps pe motor Dupa parerea mea... elegant! Pare perfect integrat in bord. Chiar am citit ca parbrizul cu memory, care cand se opreste motorul coboara la minim, are astfel si rol de antifurt pt. Navi; poti sa-l lasi linistit acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvsS Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 In Germania poate. La noi daca nu reusesc sa ti-l fure, ti-l sparg de nervi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompiliu Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 salutare pretul lor este k1600gt---20000euro k1600gtl 21000euro sursa o am de la domnu profesor Constanin care a fost acolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZLD_moto Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 Cum vine treaba asta cu xenon fara lupa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan GS Posted October 8, 2010 Share Posted October 8, 2010 (edited) Dupa parerea mea... elegant! Pare perfect integrat in bord.Chiar am citit ca parbrizul cu memory, care cand se opreste motorul coboara la minim, are astfel si rol de antifurt pt. Navi; poti sa-l lasi linistit acolo. pai normal ca ziceam ca e super tare e ca si computerul de bord de la seria 6 pe 4 roti dar e adevarat ca in Romania il vei scoate de acolo la fiecare parcare daca vrei sa il mai ai... Edited October 8, 2010 by Stefan GS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
September Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Ca sa intelegeti cum este cu Intermotul asta, sunt 10 cladiri de cate 2 hectare fiecare si toata circulatia dintre ele se desfasoara la etajul 1 pe "bulevarde" interioare. Accesul de afara in tot complexul, se face prin 3-4 locuri, urci, platesti biletul si intri prin niste porti de metrou. Sub bulevarde, la nivelul solului sunt parcari. Ok. Standul BMW era in pavilionul 6. In 3 ore n-am vazut altceva. M-am "lipit" de GT-urile alea si n-am mai plecat decat la o cafea... Cat timp am stat acolo s-au suit pe ele, cred, 100 de flacai, mici, mari, grasi, slabi, dar la toti fara exceptie, dupa ce-si puneau fundu' si se apucau de comenzi, li se latea un zambet pe fata si scoteau un oftat de multumire. Oare se da cu motocicleta? Evident n-am facut exceptie! Am un GT 1200 de la ei, dar GTL-ul asta parca se aseaza in jurul tau, iar comenzile cad perfect. Si pentru ca protectia la vand este perfecta, (iar cuvantul asta... "perfekt") zic ei, culmea rafinamentului, au facut 2 aripioare laterale mobile, pe care le poti deschide sa te ventileze curentul de aer... Despre pret, un nenea de la BMW vorbea de 25 000 de euroi full option. Nu l-am mai intrebat daca cu taxe sau nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marele alb Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Cand vad lucruri de o asemenea calitate, nu pot decat sa ma enervez NEGATIV !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
September Posted January 7, 2011 Share Posted January 7, 2011 Au inceput comenzile... Livrarile incep in martie-aprilie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KHK Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Am vazut acum si preturile in Germania; de exemplu pretul de baza la K1600GT este 19.900eur la care se mai adauga dotarile optionale, cum ar fi: faruri adaptive, ESA, alarma cu inchidere centralizata, sistem audio cu bluetooth si pregatire pt navi etc. si se ajunge la la cca 23.000. Pretul de baza la GTL este 21850eur dar contine deja dotari standard (pachetul audio, cel de siguranta cu faruri adaptive, topcase). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Budd Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 (edited) Le-am vazut pe toate puse una langa alta. Inclusiv 13GT. Personal,nu m-a miscat deloc. Poate de la o varsta sa ma gandesc mai atent la asa ceva. Oricum,erau numai pensionari care se urcau pe ea si se minunau de cate instrumente are. Eu unul nu vad de ce as da banii pe un 16GT si nu mi-as lua un 13GT. Iar daca vorbim de 13GT, de ce nu mi-as lua un 13S sau un 13R? Pam-pam! Ma rog,diferentele de pret sunt "mici". Se presupune ca cine are bani de 13GT nou nu se screme sa ridice stacheta la 16GT Edited February 25, 2011 by Budd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doctor X Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 Ce ma seaca sunetul ala de avion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted February 26, 2011 Admin Share Posted February 26, 2011 (edited) Ce pot sa spun, ozn cu doua roti. Dar ii dau dreptate lui Ianachim, deja nu mai este motocicleta, cu atata electronica si senzori pe ea. Cred ca nu-ti da voie nici sa te duci la wc pina nu se aprinde vreun led pe bord! Nu stiu de ce, dar prevad multe recall-uri la ele. Sa mai vedem.. PS:Pe un alt topic un flacau lovit rau de curentul iscat de elicele alb/albastre lua in deridere Honda Goldwing, atunci cind o compara cu BMW! Hilar, avand in vedre ca GL in general si cel de 1800 in particular sunt legende, monstri de perfectiune mecanica, stil, look si personalitate! Din 2001 nu au schimbat cinci suruburi la modelul asta, asta inseamna succes si perfectiune! Sunt fan BMW, dar GL-ul de 1800 nu are cum sa se compare vreodata cu vreun BMW, de oricare ar fi el. Puse unul linga altul, din 10, 8 persoane se uita intai la Goldwing. Nu mai vorbesc de boxerul in "sase", opera de arta.. Bmw poate pune cilindree de 3000 pe ale lor, nu or sa egaleze in veci rafinamentul si fiabilitatea acelui motor. Edited February 26, 2011 by l.u.v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
September Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Spre deosebire de Honda GW si vechiul 1200 LT, noul K 1600 se doreste a fi o motocicleta polivalenta. Nu cred ca ai chef sa mergi mult prin oras de exemplu, cu toate cutiile alea laterale pe care nu poti sa le dai jos. Cu 1200 GT cand sunt singur, ma trezesc cu 180 pe cheiul Dambovitei prin trafic, ca apoi in 2 minute sa pun 4 bagaje (o juma' de sifonier) si ca prin farmec, o transform intr-un cal de povara, inca nervos la 160CP, gata sa plec pana la Paris cu pasagera. Asta va fi farmecul si viitorului 1600. Trebuie sa vina acum in martie, si sunt curios cum a evoluat de la moto de preserie pe care am vazut-o la Koln, superba, dar pe care mai jucau usor plasticele, la cea solida de serie, in care am bagat banii usor a l'aveugles, cu promisiunea anuntata ca va fi asa de zdravana ca nu o vor schimba 8 ani. Mai putin totusi decat actualul LT... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted March 9, 2011 Admin Share Posted March 9, 2011 (edited) Nu stiu cum se comporta GL-ul in oras, dar LT-ul de 1200 este surprinzator de agil. Fac cu el cam 90% din ce faceam cu vechiul RT dpdv al manevrabilitatii, ceea ce m-a surpins extrem de tare! Problema nu se pune la coffere ci la oglinzi, acolo sunt cam 115 cm, dar aplecat usor intr-o parte sau alta o innozi surprinzator printre masini. Poate parea incredibil ceea ce spun, dar motorul asta de aproape 400kg se manevreaza mai usor decit Burgmanul de 650! Referitor la noile modele GT/GTL sunt cam sceptic, avind in vedere societatea de consum de astazi, in care totul trebuie sa tina doar in garantie, dupa potopul.. Mi-ai confirmat si tu banuiala spunind de plasticele de pe ea..apropos de asta, vechile modele nu aveau nici macar o clema de plastic cu care se prindeau carenele, dupa cum stii, doar suruburi de metal.. Sa inteleg ca ai comandat noul GT? Ne tii si pe noi la curent.. Bafta.. Edited March 9, 2011 by l.u.v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikopol Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Salut! Ma bag si eu in discutie desi n-am reusit sa fac cu noul meu K1300GT decat vreo 200km ca-i frig de crapa pietrele prin Constanta! E nou,e greu (250kg+)e INCREDIBIL...! Am fost intr-o tura cu al meu Gsxr k750 cu sotia +bagaje ...Constanta-Praga...si abia astept sa vina primavara sa imi odihnesc "dosul" prin Europa....M-am gandit si eu la 1600GT/GTL arata si este o masinarie perfecta...dar e prea scump, mult prea scump... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted March 9, 2011 Admin Share Posted March 9, 2011 (edited) ..Pai 250 kg avea fostul meu Burgman 650.. Asta numesti tu greu? 380, cit are LT-ul cum ti se par? Sa-l stapanesti sanatos.. Edited March 9, 2011 by l.u.v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikopol Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Pai...de la 160kg Gsxr la 250kg Bmw-ul...e greu da...dar cand pleci de pe loc nu isi arata deloc greutatea...nu stiu ce i-au facut nemti astia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.