Jump to content
Sign in to follow this  
KHK

BMW K1600 GT/GTL

Recommended Posts

multumesc, eram sceptic dar lasand gluma la o parte si eu cred ca mi se potriveste. merg numai pe sosea, adica afara din oras, pe aici in week-end si pe afara cand apuc, nu asa mult si des ca mihai, n-am timp. in orice caz era motocicleta lipsa. nu fac caz de cei 6 cilindri, mi se par un moft, o performanta de inginerie si atat. motorul de pe k1300 e doar marginal mai slab. problemele majore rezolvate sunt pentru mine urmatoarele:

- harta motorului, iti permite sa alegi 3 variante, poti merge cu ea in oras si in spatii inguste fara oboselala si fara sa smuceasca

- ergonomia pt 1+1 este foarte buna, e loc garla. si pe k era dar avea problema cu acceleratia aia on/off, in oras te rupea, nu se putea merge.

as fi ales un k1300 daca rezolvau cumva dar sa iau un motor nou din care am mai avut doua cvasi identice si care nici nu se mai fabrica era absurd. asta e cam overkill cum zic americanii, prea mult din toate. rt-ul si orice boxer din noua generatie au acceleratia cea mai placuta, usor controlabila si la viteze/turatii mici fara sa dea in nas. problema lui e ca e pre scurt iar cu pasager si bagaje se usureaza f mult fata ceea ce duce la scaderea periculoasa a aderentei. mi-a mancat ficatii in rga, eram vesnic cu roata pe sus la deal, te apucau fiori prin haurile alea fara parapeti. la fel si la sosea, curbele devin o problema, orice nisip face ca roata sa scape intr-o parte. gsa-ul, desi are aceeasi lungime e preferabil, are roata mai mare, ghidonul mai larg, te lupti mai usor cu el. la drum lung prefer insa rt-ul de departe. k-ul era foarte bun de sosea, lung, stabil, pozitie mai buna, nu ca pe closet cum are rt-ul. in oras era insa praf. in plus ambreiajul f tare. noul gt nu are nici una din problemele mentionate, pentru mine cel putin e masina perfecta. evident ca in toate cazurile de acest fel opinia mea e strict subiectiva si pot accepta orice alta opinie care provine dintr-o experienta personala directa si una anterioara cat de cat relevanta. nu sunt de acord cu discutii sau dispute bazate pe ce scrie in reviste sau ce povestesc altii.

:goodposting:

 

Asta are consum de motocicleta sau de M3? :)

6+

Share this post


Link to post
Share on other sites

omule, ne-ai spart si de data asta!

 

nu stiu ce faci/ce muncesti, dar pe mine ma lasi de fiecare data masca: ai timp+bani de plecari prin europa de 5-6 ori cu motoreta, 2-3 saloane moto... si acum cu ultima strigare bmw-motorrad!

 

 

 

Bravo tie

 

Dar de ce te miri asa ? Este vorba despre o persoana cu posibilitati (mari) care stie ,,pe ce sa arunce banii" ! Tot respectul pentru asta ! Eu unul imi spun: ,,... uite inca un om implinit, ce si-a vazut visul cu ochii !"

Si eu am visele mele (pe doua roti) ... unele s-au implinit, iar pe celelalte le astept sa se implineasca (...musai, in viata asta !), altfel daca nu mi-o mai canta cucu ... m-oi plimba in continuare cu CB-u' ! Altfel noi sa fim sanatosi, ca belelele vin singure !

 

Ma repet, ... tot respectul Dorule si ma vei ierta daca ti-am adus vre'un afront la ceea ce am scris mai sus !

 

Bafta ! :cheers:

Edited by petrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta are consum de motocicleta sau de M3? :)

Cica consuma mai putin decat GT'u vechi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am laudat prea devreme, tranzactia nu va mai avea loc intrucat auto bavaria a solicitat nise costuri care nu au fost initial mentionate si de asemenea termenul de livrare avansat nu era cel real.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am laudat prea devreme, tranzactia nu va mai avea loc intrucat auto bavaria a solicitat nise costuri care nu au fost initial mentionate si de asemenea termenul de livrare avansat nu era cel real.

 

Nu te mira Dorule, cam asa merg toate la noi in tara...costuri ascunse, termene aiurea...etc...

Nu inteleg de ce nu mergi sa-l iei direct din Germania?!?

Suna la ei, la una din reprezentante, da comanda si mergi sa-l ridici...

 

Oricum, ma bucur pentru voi, ca puteti si va permiteti asa un motor....

La cati mai multi km cu ele si...pe ele...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti multumesc. s-a modificat schimbarea, am fost asigurat ca merg la garmisch cu k-ul. am spus ca daca nu il am pe al meu il iau pe al lor si au zis ok. cam asta e. cu germania, daca diferenta nu e de 1000eu nu merita deranjul, nu-l poti aduce fara costuri sau timp pierdut. in plus am un rt pe care l-am dat in buy-back, e 2010, 22,000km, luati-l care vreti, merge perfect, nu a vazut decat sosele, ulei schimbat inainte de termen.

Edited by Doru BMW

Share this post


Link to post
Share on other sites

iti multumesc. s-a modificat schimbarea, am fost asigurat ca merg la garmisch cu k-ul. am spus ca daca nu il am pe al meu il iau pe al lor si au zis ok. cam asta e. cu germania, daca diferenta nu e de 1000eu nu merita deranjul, nu-l poti aduce fara costuri sau timp pierdut. in plus am un rt pe care l-am dat in buy-back, e 2010, 22,000km, luati-l care vreti, merge perfect, nu a vazut decat sosele, ulei schimbat inainte de termen.

sunt curios la cat il baga bmw la vanzare. 1200 gt-ul tau e inca acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt curios la cat il baga bmw la vanzare. 1200 gt-ul tau e inca acolo.

 

am vazut si eu, nu stiu de ce, motorul e impecabil, ca si rt-ul. eu nu circul decat pe sosele iar peste jumatate din km sunt in afara romaniei. acum are un pret f bun, f aproape de ce am primit eu acum un an. ma gandesc ca poate initial a avut un pret mai mare, nu stiu. este posibil si sa nu fie o piata de motoare aproape noi aici in romania, desi eu numai din astea as cumpara daca as avea de unde, cce inseamna 20,000km la un bmw din asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca nu e rodat calumea... (a se citi: rodajul abia a inceput)

Edited by switch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca nu e rodat calumea... (a se citi: rodajul abia a inceput)

 

cred ca era o gluma dar tot citind pe forumurile de boxere se pare ca astea se rodeaza pe la 50,000. la mine la 22,000 si la toate celelalte pe care le-am avut consumul de ulei era in permanenta scadere. la drumul in grecia nu a mincat mai nimic, poate 1mm, insesizabil. astea incep sa arda cam la peste 140, oricum nu mananca kile, nu mai e cum a fost, la un drum prin europa de exemplu de cca 5,000km mers tare pe autostrazi eu bag cam 500 ml max. daca o tii pe la 120-130 nu mananca mai nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primul minus in eleganta conceptului, daca pot sa spun asa, este ca motocicleta si GPS-ul se imperechiaza doar cu castile cu comunicator BMW...

Daca ai altceva, Cardo, Midland etc., trebuie sa alegi:

1. Iti iei casti BMW cu comunicatie (daca esti in 2, inseamna 1600€) dar astea comunica doar prin "blustutz" :) adica 10m si nu au radio individual, dar auzi radioul motocicletei, aceeasi sursa pentru amandoua castile.

2. Ai deja casca Schubert sau BMW si iti montezi doar comunicatoarele BMW (500€) cu aceleasi avantaje si dezavantaje.

3. Lasi naibii rozeta (interfata cu motocicleta)si folosesti castile tale, cumparandu-ti un GPS Garmin Zumo 660, ceva mai ieftin decat BMW Motorrad IV, si deschis la orice conexiune cu orice casca.

Enervant, dar ca si in viata nu poti sa le ai pe toate.

GPS-ul nu vine cu moto, dar inainte macar trebuie sa stii, te gandesti si alegi.

Mda, am o problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-am zis sa incerci 665 asta al meu sa te asiguri ca merge inainte de a da nav4 inapoi. azi mai sunt aici maine plec vin spre sf saptamanii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..Se cheama economie de piata;

Au creeat ceva care te tine legat de service si de Brand cit timp ai lucrul ala.

De preturi de cost nu mai amintesc, 1600e pe doua casti raportat la 25.000 cit costa mobra, nici nu merita sa deschizi discutia.

In treaba asta s-a investit creier mult, totul este facut sa tina strict perioada de garantie, dupa, cind incep belelele.. :baldy:.

Eu astept-fara sa fiu rautacios-sa vad cind incep recall-urile, si pentru ce..

Din pacate asta este conceptul general, pe toate segmentele societatii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

E chestie de sacaiala...

Pe GT am un Garmin Zumo 550 care merge perfect cu castile.

Clar, iau un Garmin 660 care are locasul lui pe GTL, ii pun montura din pachet pe GT, si iau o montura Touratech pentru GS, il imperechez cu toate draciile pe care le am si tin un singur GPS pentru toate motoarele. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice cumperi nou are recall-uri. e o falsa problema, e si normal sa fie asa, masinile cel putin astea noi sunt atat de complicate si au atat de multa electronica incat nu se poate testa tot timp indelungat. discutia nu are obiect. de 2-3 ani a inceput sa fie valabil si la motoare, nu ma intereseaza, sunt obisnuit. clasa premium la amasini/motoare este varful tehnologiei, atat se poate. ma rog, vorbim discutii.

 

p.s. am gasit un forum de 1600, e multa informatie utila acolo:

 

http://www.k1600forum.com/forum/

Edited by Doru BMW

Share this post


Link to post
Share on other sites

... totul este facut sa tina strict perioada de garantie, dupa, cind incep belelele.. :baldy:.

Eu astept-fara sa fiu rautacios-sa vad cind incep recall-urile, si pentru ce..

Din pacate asta este conceptul general, pe toate segmentele societatii..

Sincer in 3 ani am avut 4-5 recall-uri pe GT.

Toate au fost gratis si au fost facute cu ocazia reviziilor normale.

Nu am simtit nici o disfunctionalitate.

Nu m-au lasat niciodata in drum, nu s-a defectat nimic intre revizii.

Astea merg 150-200000km pana la primul RK.

Timp sa ai de plimbare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

fondul discutiei este ca lt-ul e mai bun decat gt-ul 1600 - hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bun nu, dar sigur mai confortabil..ceea ce este cel mai important pentru mine, hahaha(ca sa te citez).

Oricum, ai intuit tu ceva, dar era vorba ca in general inainte se faceau lucruri mult mai durabile, este adevarat ca lipsea atata electronica.

Daca nu citeai printre randuri ce a scris colegul ai fi inteles ca am avut dreptate cind am spus de recall-uri si de garantie..dar ce te faceai daca lucrurile alea se intamplau after..cam cit sareai din portofele..ca nu toti isi permit sa dea o barca de bani pe un motor si sa-l dea la buy back dupa 14 luni..

Cunosc personal un flacau care are un GT 1200(ca veni vorba, a vrut sa-l ia pe al tau..)si care in ultima suta, pe garantie l-au chemat astia sa-i schimbe nustiu ce, norocul lui, daca treceau alea doua saptamani l-ar fi costat vreo 800 euroi..

Stiu, in binecunoscutul stil al tau ai sa-mi spui:de ce va luati fratilor BMW daca nu va permiteti sa le intretineti..nu?

Oricum , ca sa fii relax si sa incepi saptamana bine afirm public ca(fara virgula)BMW-urile in general si GT-urile(al tau in mod special)sunt cele mai minunate creaturi iesite din mana omului..

hahaha

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites

alta discutie fara noima de care e plina internetul....ce e vechi e mai bun...sigur...o fi. altfel numai aiurelei si sabloane, nimic de substanta. adica bmw-urile noi sunt proaste/nefiablile/etc? sunt aici pe forum oameni ce au sarit suta de mii cu ele fara incidente. cat despre confort, e o chetie absolut subiectiva, nu se poate impune sau generaliza. am vrut sa cumpar lt nou in 2007 sau 2008, nu mai stiu, cand au facut un facelift. nu pot sta pe el. nu-mi place pozitia. de aceea mi-am luat acum gt nu gtl. e optiunea fiecaruia, tine seama de gustul si anatomia individuala, evident ambele diferite de la om la om. am inteles ca esti foarte multumit de lt, ai spun de mii de ori. am inteles ca noul gt/l 1600 nu e bun de nimc. iti multumim pentru participare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai inteles nimic, dovada ca bati campii in continuare.

Nu am adus eu in discutie si nu am facut nicio paralela intre LT si GT ci tu, trei posturi mai sus.

Cind m-am referit la confort m-am referit strict la mine si aici nu este vorba de subiectiv sau obiectiv, nu puteam sa fac referire la tine sau la altii, eu ma raportez strict la ce apreciez eu, logic.

Dar daca parerea mea nu poate fi luata in seama, intreaba-i si pe Classic VLD(Vlad) si pe Dr.House(DR.Stanut) din Arad, ei au facut drive test cu astea vreo 300 km prin Austria, vezi ce-ti spun.

Poate pe tine tine te incanta brizbrizurile sau electronica lui, ceea ce nu este de combatut, asta-ti place tie.

Nu a spus nimeni ca vechi este mai bun ca nou ci mai FIABIL.

Daca in acceptiunea ta asta inseamna mai bun atunci nu te contrazic ci iti dau dreptate.

Nu spune nimeni ca nu merg nustiu cite sute de mii, dar daca la fiecare revizie mai pun laptopul pe ele sa dreaga cite ceva atunci din punctul meu de vedere nu mai sunt fiabile.

Daca pentru tine este ok asta atunci nu te contrazic..

Nu stiu unde ai citit tu ca am spus de mii de ori ca LT- este mai bun si GT mai prost, dar daca imi si arati poate te cred.

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai inteles nimic, dovada ca bati campii in continuare.

 

da mai, am inteles si asta. iti multumim inca odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai, fii mai relax, cind iti bei cafeaua de dimineata savureaz-o, n-o da peste gat..aici doar combatem idei..

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai, fii mai relax, cind iti bei cafeaua de dimineata savureaz-o, n-o da peste gat..aici doar combatem idei..

 

 

da mai, numai ca daca vrei sa combati idei trebuie sa ai idei. iti recomand sa mergi sa faci un test ca sa ai despre ce vorbi. pana atunci nu ai nimic de combatut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Permiteti sa imi dau cu parerea referitor la 16GT, pe care m-am urcat la SMAEB... Ca si pozitie, pare mai inalt ca si RT-ul, pe cricu central cel putin. Ghidoanele, de la jug pana la manere nu prea imi inspira incredere, is groase fix cat degetele mari de la mana. Din cauza culorii, imi dau impresia ca sunt de plastic, dar asta ii numa o iluzie optica :laugh:

 

M-am jucat si cu suportu de GPS, mai exact cu butonu ala mare de plastic care ridica usita GPS-ului. Iar nu mi-a dat o senzatie de incredere, plasticu fiind tot plastic :)

 

Ce imi place foarte mult la 16GT/L sunt semnalele pe fata, cum se integreaza cuferii cu restu mobrei, protectia (parca sunt ceva mai protejat decat pe RT) si culoarea aia alba, faina. Forma e iar una fluida ;)

 

Parbrizu ridicat la maxim nu e mai mare ca ala de pe RT si pare-mi-se nici mai lat. Astept cu interes tulburarea apelor si drive-testul care va sa vie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nimeni nu-i ipocrit sa spuna ca nu si-ar dori asa ceva, dar eu ma refer la un singur aspect:

CONFORT!

Adica asta cer eu de la o mobra in primul rand.

Nu stiu care parte nu o intelegi..

Test probabil ca am sa fac, dar ca sa vad cum trage in ture si de jos, daca pozitia este mai aplecata sau mai dreapta pe ea, cum sunt modulate franele, etc.

La noi testul este un vax, te invarti juma de ceas si gata, nici n-ai timp sa inveti comenzile.

Ca sa intelegi ceea ce poate dpdv al confortului trebuie sa faci minim 7/800 de kilometri pe ea dintr-o bucata, ori pentru asa ceva nu ti-o da nimeni, cel putin la noi, nu stiu afara..

Oricum, nu trebuie sa fac teste ca sa aflu ce stiu deja, si anume ca nu ofera confortul vechiului LT.

Si nici nu are cum, pentru ca daca te uiti la ambele iti dai seama de la prima strigare ca, fiind mult mai ingusta in solduri te cam bate vantul pe ea.

Idem si la parbriz, ca sa nu mai vorbesc de saua aia destul de ingusta si tare.

Cam prea tare pentru augustele mele buci, daca pot spune asa :burnout:

Pina una/alta, ca iti cade tie bine sau nu, cind vine vorba de confort la mobre la modul absolut pe toate forumurile din lume, in toate revistele si in toate mediile nu exista decit LT si GL!

Ordinea ia-o cum vrei tu.

Atat.

.(punct)

Nu RT, GT, GTR, ST, etc, astea sunt trecute la..si altele!

Vorba unei batranele de la mine de la tara, "maica, daca ma minte astia te mint si io!"

Asa si eu, nu trebuie sa ma crezi pe mine pe cuvant, uita-te in jur..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...