cosminium Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Suma tuturor respectelor! Citesc de vreo 2 -3 saptamani forumul de fata (cam de cand am inceput scoala de motociclism). Sper ca intr-o luna, doua sa-mi iau permisul (A-ul ca B-ul e in buzunar de vreo 15 ani). Deja am trecut la studii de piata pentru prima mea motocicleta (chopper/cruiser neaparat). Acum, ceea ce tine de mine se rezolva simplu (imi place=o iau, nu-mi place= n-o iau) dar as vrea pareri avizate legate de: fiabilitate, cost intretinere, revizii, piese de schimb, comportament pe sosea, etc. Eu m-am oprit la un M800 de la Suzuki (cel putin dpdv al design-ului imi place la nebunie) si as vrea ca inainte de a o achizitiona (leasing) sa elimin orice potentiala viitoare surpriza. Mentionez ca am 1,80 si 75 kg si suma maxima pe care vreau sa o aloc motocicletei este de 6000-6500 EURO CIP. Multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BERY Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 eu nu l-as lua pt. ca e SUZUKI, altul l-ar lua pt ca e SUZUKI, eu ti-as propune un Vulcan de 800, e o chestie mai reusita si nu e SUZUKI si gasesti si la pret mai mic in stare buna in Germania. daca te uiti un pic pe forum o sa vezi ca cei care au VN800 sint multumiti de el, eu am avut si am fost multumit, acum e a unui prieten si el trage deja 2 ani de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 eu nu l-as lua pt. ca e SUZUKI, altul l-ar lua pt ca e SUZUKI, eu ti-as propune un Vulcan de 800, e o chestie mai reusita si nu e SUZUKI si gasesti si la pret mai mic in stare buna in Germania. daca te uiti un pic pe forum o sa vezi ca cei care au VN800 sint multumiti de el, eu am avut si am fost multumit, acum e a unui prieten si el trage deja 2 ani de ea. initial m-am orientat si eu spre un VN400 (estetic identic cu VN800). am vazut unul si nu mi-a placut finisajul, mi-a dat senzatia de prea mult plastic. oricum chestie de gust. ca si tehnica nu-mi pot da cu parerea, dar lumea zice ca-i bun. M800 in schimb arata mai bine ca si finisaje (nu ma refer la look, ca-i subiectiv), ai avantajul practic al jentilor din aluminiu, testele zic ca-i bun si merge bine. pana la urma cred ca-i chestie de gust. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Willy Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Concluziile mele dupa 7000km in 3luni cu Suzuki Intruder M800,an fabricatie 2006 Consum:- mediu urban 5,5-6 l/100km -afara 4-4,3 l la 120-130km/h Aderenta excelenta, nu ticaie, nu zornaie, nu vibreaza (al meu are doar o mica vibratie la oglinda dreapta in turatii joase), demaraj impresionant pt un cruiser cu o masa de 247kg la gol, cuplu generos,frana de motor remarcabila(am fost in conditii critice cand frana de motor m-a ajutat enorm), ciclistica f buna, ia virajele fara a necesita un prea mare efort din partea pilotului, sta bine pe denivelarile mici-furca inversata isi face datoria cu prisosinta, monoamortizor spate reglabil,sea pilot confortabila, comenzi comode,bord vizibil si cu casca integrala. Un mare minus... se cere nevoia unui al doilea disc de frana pe fata!!! frana spate pe tambur este acceptabila. Seaua pasagerului mica,incomoda-but wtf! M800 are aerul unui egoist! Lipsa turometru(dar nu stiu cat conteaza asta pt un cruiser...). Lipsa indicator nivel benzina-exista in schimb becul rosu... Aripi plastic ... dar asta e solutia japoneza pt reducerea cat de cat a masei... Schimb ulei la service-ul reprezentantei(cu consumabilele lor)- 420 RON(8 euro/h manopera) Primul schimb de ulei(daca motocicleta este noua) se face la 1000km, apoi la 6000km,apoi la fiecare 6000km Nu sunt concluziile mele finale, ci numai ce mi-a venit prima data in minte referitor la motocicleta asta- nu stiu cate pareri avizate pot exista avand in vedere ca acest model de Intruder este destul de nou in Romania si sunt putine exemplare pe strazi... @cosminium-succes la scoala si o alegere cat mai fericita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Multumesc Willy, Extrem de complet review-ul tau. Am o intrebare suplimentara (ca tot ai adus vorba despre aerul egoist al lui M800 ) E destul de spartan ca aspect (cel putin la nivelul accesoriilor cromate ae motorului). Nu stii unde as putea gasi (daca as putea) asemenea accesorii? Am luat de la Tiberiu Troia cateva cataloage insa, dupa o trecere in revista sumara, am constatat ca pentru M800 nu prea exista optiuni. Ma intereseaza in special capace cromate. Multumesc anticipat. Cosmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 E destul de spartan ca aspect (cel putin la nivelul accesoriilor cromate ae motorului). Asta este si ideea de design pentru M800. Dupa parerea mea arata excelent asa, cu motorul, cutia de viteze si jantele negre. Cruiser in toata puterea cuvantului. Dar e chestie de gust. Daca iti plac mai mult accesoriile cromate poate ar fi mai bine sa te orientezi spre Intruder C50. Are roti spitate, crom mai mult. Poate te ajuta link-ul de mai jos. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...evard_c50t_m50/ Apropo, inainte sa-l iei ar fi bine daca te asezi macar o data pe unul, sa vezi cum stai in sa. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 Asta este si ideea de design pentru M800. Dupa parerea mea arata excelent asa, cu motorul, cutia de viteze si jantele negre. Cruiser in toata puterea cuvantului. Dar e chestie de gust. Daca iti plac mai mult accesoriile cromate poate ar fi mai bine sa te orientezi spre Intruder C50. Are roti spitate, crom mai mult. Poate te ajuta link-ul de mai jos. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...evard_c50t_m50/ Apropo, inainte sa-l iei ar fi bine daca te asezi macar o data pe unul, sa vezi cum stai in sa. Succes. Am vb cu cei de la firma importatoare sa aranjeze o intalnire cu un client de-al lor (suntem 2 care vrem sa luam modelul asta si pentru importator cred ca merita actiunea ) insa nu m-au sunat inca. Cum nu sunt multe in RO, e de inteles. Mai astept. Multam si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katran Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Salut , am inteles ca o vrei noua , in caz ca nu , la 6000-6500 poti gasi un intruder 1400 pe mobile destul de bun , eu am luat unul prin intermediul baietilor din Bistrita , nu prea are plastice , motocicleta grea , putere cat cuprinde , mai ales daca schimbi filtrele de aer cu unele mai performante si recalibrezi carburatoarele . Doar o parere ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Septembrie 1, 2006 Autor Share Postat Septembrie 1, 2006 Da, o vreau noua pentru ca, in primul rand o iau in leasing si asta a fost prima conditie a firmei de leasing, sa fie noua si in al doilea rand, nu prea am vazut modelul asta in RO ca sa incerc s-o iau SH. Initial ma gandisem la o Yamaha DragStar 650A (modelul custom, cu aripi scurte) dar am inteles ca acest model se fabrica numai pentru continentul american. Vorbisem cu un dealer din NY si putea sa-mi trimita una la un pret foarte bun (5500 US, an de fabricatie 2005, probabil mai aveau stoc si voiau sa scape de ele oferind un discount) dar: trebuia sa-mi asum riscul pe timpul transportului (care mai costa si ala vreo750-1000 USD) si dupa aia era o problema cu service-ul, reviziile, garantia (stiu de la cineva ca daca nu iei motocicleta de la un dealer din RO nici nu se uita la tine cand e vb de revizii). Asa ca in loc de 1500-2000 USD in plus in buzunarul meu am preferat sa nu am ulterior 2000 de batai de cap. Oricum, ce e mai mare de 800 cmc mi se pare prea mult pentru un incepator ca mine. Bafta si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Da, o vreau noua pentru ca, in primul rand o iau in leasing si asta a fost prima conditie a firmei de leasing, sa fie noua si in al doilea rand, nu prea am vazut modelul asta in RO ca sa incerc s-o iau SH. Initial ma gandisem la o Yamaha DragStar 650A (modelul custom, cu aripi scurte) dar am inteles ca acest model se fabrica numai pentru continentul american. Vorbisem cu un dealer din NY si putea sa-mi trimita una la un pret foarte bun (5500 US, an de fabricatie 2005, probabil mai aveau stoc si voiau sa scape de ele oferind un discount) dar: trebuia sa-mi asum riscul pe timpul transportului (care mai costa si ala vreo750-1000 USD) si dupa aia era o problema cu service-ul, reviziile, garantia (stiu de la cineva ca daca nu iei motocicleta de la un dealer din RO nici nu se uita la tine cand e vb de revizii). Asa ca in loc de 1500-2000 USD in plus in buzunarul meu am preferat sa nu am ulterior 2000 de batai de cap. Oricum, ce e mai mare de 800 cmc mi se pare prea mult pentru un incepator ca mine. Bafta si asfalt uscat Si ce are leasingul cu asta. Si katran a luat-o tot in leasing prin niste baieti din Bistrita care au rezolvat tot. Iar motorul e brici. Nu de alta dar dupa vreo 2000Km o sa vrei mai mult de la motor. Un link pentru M800: http://www.intruderalert.com/cafe/index.cf...&forumID=26 La america M800 este S50 Boulevard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gerhard13 Postat Septembrie 8, 2006 Share Postat Septembrie 8, 2006 (editat) (Eu m-am oprit la un M800 de la Suzuki (cel putin dpdv al design-ului imi place la nebunie) si as vrea ca inainte de a o achizitiona (leasing) sa elimin orice potentiala viitoare surpriza. Mentionez ca am 1,80 si 75 kg si suma maxima pe care vreau sa o aloc motocicletei este de 6000-6500 EURO CIP.) Ok, As lua in orice caz o Intruder, mai bine 1400ccm. Are Ventile hidraulice, Kardan, si un motor care nu il poti strica. Deci costurile de intretinere se minimeaza. Si uleiul poate sa fie mineral, 10W 40. Eu o am de 7 ani, 50.000 km, si e ceal mai bun motor care l-am avut. Un demaraj, phänomenal!!! Shadow e cam slabut, si nu arata a nimic. Si mai bine cauti in Germania. Aici sint foarte multe Intruder, si ieftine. Editat Septembrie 8, 2006 de Gerhard13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Septembrie 9, 2006 Autor Share Postat Septembrie 9, 2006 (Eu m-am oprit la un M800 de la Suzuki (cel putin dpdv al design-ului imi place la nebunie) si as vrea ca inainte de a o achizitiona (leasing) sa elimin orice potentiala viitoare surpriza. Mentionez ca am 1,80 si 75 kg si suma maxima pe care vreau sa o aloc motocicletei este de 6000-6500 EURO CIP.) Ok, As lua in orice caz o Intruder, mai bine 1400ccm. Are Ventile hidraulice, Kardan, si un motor care nu il poti strica. Deci costurile de intretinere se minimeaza. Si uleiul poate sa fie mineral, 10W 40. Eu o am de 7 ani, 50.000 km, si e ceal mai bun motor care l-am avut. Un demaraj, phänomenal!!! Shadow e cam slabut, si nu arata a nimic. Si mai bine cauti in Germania. Aici sint foarte multe Intruder, si ieftine. Intruder-ul de 1400 e cam puternic pentru statutul meu de incepator Din cate am citit pe forum, ca prima motocicleta se recomanda ceva mai "bland"... cel putin pana capeti ceva experienta. Din postul lui Willy am inteles ca reviziile se fac la fiecare 6000 km si costa 420 RON. Mi se pare cam des si cam scump. Acum depinde si in ce constau reviziile astea. Poti sa-mi spui ce schimbi la o revizie (in afara de ulei)? Sotia mea are un VW Polo si reviziile la asta se fac la 10000 si costa tot pe acolo (4-500 RON). Nu costa cam mult o revizie? Si nu e cam frecventa? Ia te rog in calcul faptul ca nu stiu nimic (inca) despre intretinerea motocicletelor si s-ar putea sa fiu in eroare cu afirmatia de mai sus. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gerhard13 Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 (editat) Intruder-ul de 1400 e cam puternic pentru statutul meu de incepator Din cate am citit pe forum, ca prima motocicleta se recomanda ceva mai "bland"... cel putin pana capeti ceva experienta. Din postul lui Willy am inteles ca reviziile se fac la fiecare 6000 km si costa 420 RON. Mi se pare cam des si cam scump. Acum depinde si in ce constau reviziile astea. Poti sa-mi spui ce schimbi la o revizie (in afara de ulei)? Sotia mea are un VW Polo si reviziile la asta se fac la 10000 si costa tot pe acolo (4-500 RON). Nu costa cam mult o revizie? Si nu e cam frecventa? Ia te rog in calcul faptul ca nu stiu nimic (inca) despre intretinerea motocicletelor si s-ar putea sa fiu in eroare cu afirmatia de mai sus. Multam La toate Motocicletele reviziile se fac asa des. (Din cauza ca motoarele au putere asa mare si masa mica). O revizie (scrie si in caietul de revizie foarte exact ce trebuie facut) de obicei poti sa o faci singur, daca nu ai doua mĂŹini stinge. Uleiiul trebuie schimbat, filtrul de ulei, evtl bujiiile (ale mele le an de 30.000 km fara schimb, si motorul merge ca un ceas elvetian), din cind in cind lichidul de frana si de ambreaj, si uleiul din "Kardan" (am uitat cum se spune la cutia de Kardan de la roata din spate). Apoi toate suruburile trebuie controlate (vibratii!!!), bateria (nivelul de acid). Si foarte important: filtrele de aer trebuie spalate in benzina, si apoi bagate in ulei. Sint doua la Intruder, ptr. fiecare cilindru unul. De obicei daca nu mergi mai mult de 6000-7000 km pe an, ajunge sa faci revizia odata inainte de iarna. Mai controlezi becuriile, cabluriile de acceleratie (un pic de ulei WD40), si speli Motocicleta, inainte sa o freci cu "Wachs", ca sa nu rugineasca iarna la umiditatea mare. Si asa o sa arate Intruderul tau dupa o mica modificare optica.......... Editat Septembrie 9, 2006 de Gerhard13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Septembrie 9, 2006 Share Postat Septembrie 9, 2006 Poti sa-mi spui ce schimbi la o revizie (in afara de ulei)? Si nu e cam frecventa? Multam Daca vrei iti pot trimite tabelul cu ce se face la fiecare revizie la M800. Cat costa fiecare componenta si operatie ramane sa descoperi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminium Postat Septembrie 20, 2006 Autor Share Postat Septembrie 20, 2006 Daca vrei iti pot trimite tabelul cu ce se face la fiecare revizie la M800. Cat costa fiecare componenta si operatie ramane sa descoperi tu. Ti-as ramane recunoscator. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Septembrie 20, 2006 Share Postat Septembrie 20, 2006 Da-mi un PM cu o adresa de email, nu pot upload-a fisierul pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 25, 2006 Share Postat Septembrie 25, 2006 Sensei, ti-ai pus Intruderul la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Yep. De ce, stii pe cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iboboc Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) ii rog pe cei care au intrudere sa posteze aici. poze, descriere posesor(oare). acest topic il vad util in cazul in care ne lovim cu totii de aceleasi probleme comune. eu am cel mai mic intruder vl250. sunt din galati. ce accesorii v-ati pus pe intrudere? Editat August 19, 2007 de iboboc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) S-ar putea sa fie un topic util. Nu va mai spun ce frumusete e motorul asta, ca stiti. Al meu e undeva pe la mijloc, 600 cmc. Probleme tehnice nu am avut si nici ca accesorii nu am prea umblat la el. De curand insa am cautat cu disperare ceva. Bucata de inox de deasupra spatarului pasagerului. Este doar o problema estetica dar ma macina. Asa am dat peste site-ul asta: http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm Gasesti pe el practic orice surubel sau particica ai avea nevoie. Am comandat online ce imi trebuie si peste ceva timp o sa pot sa va spun cum functioneaza si partea cu transportul si taxele. Ride safe! Editat August 19, 2007 de a_deea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 (editat) Intruder an 2007,800 cmc,53 CP,injectie,consum 4-5,5 L. NO PROBLEM pana in prezent !! 6000 km la activ(1400 rodaj) Posesorul baiat linistit nu trece de 100 km/h Accesorii:ce am gasit la nea Louis :coburi,astept crashbars. Editat August 19, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iboboc Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 S-ar putea sa fie un topic util. Nu va mai spun ce frumusete e motorul asta, ca stiti. Al meu e undeva pe la mijloc, 600 cmc. Probleme tehnice nu am avut si nici ca accesorii nu am prea umblat la el. De curand insa am cautat cu disperare ceva. Bucata de inox de deasupra spatarului pasagerului. Este doar o problema estetica dar ma macina. Asa am dat peste site-ul asta: http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm Gasesti pe el practic orice surubel sau particica ai avea nevoie. Am comandat online ce imi trebuie si peste ceva timp o sa pot sa va spun cum functioneaza si partea cu transportul si taxele. Ride safe! vorbesti de sissy bar? gasesti pe louis.de de altfel cred ca tot aici gasesti tot ce iti trebuie si prezentate mai eficient. descarca-ti catalogul pdf. are peste 900 de pagini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 * Lucky a fost "love at first sight", am zis ca mi se potriveste mai mult decat orice alt chopper, decat orice alta motocicleta. Asa ca nu am stat pe ganduri ...decat 3 minute, ca nu stiam daca pot sa obtin creditul de la banca in termenul fixat, in momentul cand am dat o taxa ca sa o "rezerv". Are o varsta aproape venerabila Dar inca se tine bine, nu mai arata ca in prima tinerete, insa si-a pastrat look-ul non-conformist si caii putere (33). La 400 cmc ai ei se comporta ca un chopper constient de valoarea lui in oras (daca nu o forjezi) si ca o motocicleta de croaziera pe drumurile intinse. Viteza care-i place: 90-100 km/h. Viteza maxima cu care m-a dus: 140 km/h. Cosum in oras: mare (cred ca inca mai trebuie reglata, ...ia peste 7%, n-am reusit sa inteleg de ce), consum pe dn-uri: 5 - 5,5 %. Desi toata lumea spune ca nu poti merge pe viraje cu un chopper, eu am avut surpriza placuta sa observ - dupa ce i-am schimbat gumele - ca vireaza impecabil si in serpentine si in curbe largi. Asta ptr. ca are centrul de greutate jos, roata spate destul de robusta, iar furca cu unghi destul de larg de virajare. Nu stiu cum vireaza alte choppere, dar eu ma simt in siguranta cu ea. Probleme de cand am luat-o: membranele de la carburatoare erau uzate rau, insa le-a modificat mecanicul meu si au mers (nu gaseam sa le schimb, acum le-a gasit frate-miu in State si vor veni in maxim 2 sapt.), anvelopele schimbate acum 2 saptamani (mare diferenta!), consumul trebuie vazut de ce e atat de mare (are cineva o idee?), intre timp mi s-a rupt si cablul de kilometraj, ars 2 becuri (faza scurta de la far si stopul pe spate), rezerorul cositorit/lipit (ca a iesit rugina din interior la suprafata, ...am descoperit in garaj gauri mici care cand le-am ciocanit nitzel au devenit mari...) - deci trebuie schimbat, un semnal pe spate a trebuit reparat (era "fracturat") si cam atat. Merge corect si nu am ce sa-i reprosez. Am facut cu ea cam 3500 km, din mai pana acum (cu un schimb de ulei, filtru, carburatie facuta inaine sa o incalec, normal). Ma bucur ca ai deschis subiectul, un topic inspirat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 am intruderul ala cu roata de 21 ( 800 ) , ce viteza-i place ,c am 70- 80 ( acolo suna motorul cel mai frumos ) - la consum cam 4.4 - 4.5 inafara in oras nu stiu nu ma intereseaza , medie nu a sarit niciodata de 5.5 - benzina de care vrei in carte scrie Normala de la 81 - bateria intr-o pozitie foarte proasta ( sfat adaptor la borna + ca sa poti sa desfaci usor ) - roata fata face sa simti toate gropile dar te si salveza la gropi mari ( diametru de enduro ) - daca esti inalt ia-ti alt motor , ar fi comenzi avansate dar ies din linia motorului ( chestie de gust ) cam atatea i-mi vin acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 (editat) vorbesti de sissy bar? gasesti pe louis.de de altfel cred ca tot aici gasesti tot ce iti trebuie si prezentate mai eficient. descarca-ti catalogul pdf. are peste 900 de pagini. Dar nu au sissy bar-ul original si am vrut sa-l pastrez. Arata mult mai bine decat orice alta varianta. Pentru orice altceva am avut nevoie: oglinzi, bujii, placute frana... am apelat la louis. Editat August 20, 2007 de a_deea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.