Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Apropos de autonomie...cati km mai poti parcurge cu rezerva la un M800, adica din momentul in care incepe sa clipoceasca ultima liniuta??

 

Nu de altceva, dar am patit ca si colegul...am parcurs 13,5 km cu rezerva pana la Lehliu Gara si sunt curios cat de la limita am fost :bigstar:

 

Si inca ceva...de ce nu pun benzinarii pe A1? (intrebare retorica...pentru ca suntem in Romania)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna si mie cineva ce pot sa fac la tobele de C800 astfel incat sa devina mai zgomotoase ? As vrea sa fiu mai auzit in trafic .

 

Ori sa le scot sitele , si aici poate imi explica cineva unde pot face asta ( service / atelier ) , sau sa schimb tobele cu unele mai zgomotoase dar omologate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna si mie cineva ce pot sa fac la tobele de C800 astfel incat sa devina mai zgomotoase ? As vrea sa fiu mai auzit in trafic .

 

Ori sa le scot sitele , si aici poate imi explica cineva unde pot face asta ( service / atelier ) , sau sa schimb tobele cu unele mai zgomotoase dar omologate .

 

Parere mea este sa nu te apuci sa scoti sitele sau sa dai gauri..motorul tau e nou, parca..schimba-le cu totul, iti recomad Vance, si pastreaza-le si pe cele stock. Nu se stie cand ai nevoie de ele :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de ajutor

 

bujiile noi, puse sapt. trecuta sunt NGK DPR8EA-9, cele standard

am pus noi pt. ca nu pornea

alea vechi erau pline de depuneri (carbon ??), din pacate mecanicul le-a aruncat

mecanicul spune ca treaba cu verificatul culorii e o poveste, desi nu cred ca aia de la Suzuki s-au aflat in treaba sa recomande asta

 

folosesc benzina Rompetrol de 95 fara plumb

 

filtrele de aer le-am curatat in noiembrie anul trecut cf. recomandarilor din manual, sa le schimb cu K&N-uri?

 

am scos filtrele din tobe si am pus un sistem simplu de inchidere/deschidere a orificiului ramas, n-am facut mai mult de 500 km cu modificarea asta - nu stiu daca a afectat motorul (e clar ca admisia nu prea mai poate tine pasul cu evacuarea, se pierde din compresie cred)

 

in rest, nu mai stiu ce sa spun, am tot citit in manuale ca sa aflu posibilelele cauze, ei nu spun nimic de bujii

 

pt. knocks, cauzele identificate de Clymer/ Suzuki ar fi:

- benzina cu cifra octanica prea mica

- racire insuficienta/ inadecvata

- (over advanced) ignition timing - tre' verificat "transistorized ingnition system/unit" ?

- lean fuel mixture at/near full throttle

- acumulari excesive de carbon in camera de combustie (cylinder head & piston crowns)

 

si pt. pierderi de putere:

- filtre de aer imbacsite

- bujiile

 

sa fie oare din carburatoare, sa fi umblat mecanicul la "carburetor idle speed"? asta e ralanti-ul cred

 

altfel, motorul porneste la prima cheie, perfect, la ralanti n-are nimic, dar cand ii dai gaz asa schimbi viteza incepe festivalul, si mai ales in partea stanga, cilindrul din spate

 

sa caut un service serios pt. un tune-up?

 

pun si filtrele la loc imediat daca trebuie, numa' sa mearga bine motorul, oricum nu ies cu el pana nu sunt sigur ca e totul ok

 

sunt jigleoare mai bune decat alea standard?

 

merci

 

sorry aoreus, am fost prins ultimile zile cu altele decat cu motorul :bigstar:

 

mecanicul tau e o poveste atunci daca nu stie ce culoare tre sa fie bujiile :finger:

in principiu motorul porneste oricum, fie amestecul sarac sau bogat(nu extrem de bogat sau extrem de sarac), insa in timp se vad efectele

 

am pus K&N sa nu mai tot cumpar in fiecare an, pentru ca sunt mai efective decat buretele ala, si pentru ca permit sa treaca mai mult aer, ceea ce era necesar pt modificarile pe care le-am facut, vezi mai jos. am pus K&N dropins, nu pod-uri de alea open, cu alea e alta poveste

 

modificarile la toba nu afecteaza compresia

totusi este ciudat ca n-am auzit nici un intruder cu knocks, esti sigur ca asta e cu adevarat? mai descrie odata simptomele, poate e altceva

 

idle-ul nu cauzeaza knocks

daca ai modificat tobele si apoi au aparut se poate sa fie prea sarac amestecul la cilindru 1(spate).

mai ales daca ai model european, ca aici normele de poluare is mai stricte, e deja lean din fabrica, al meu avea mainjet pe fata 112 fata de 125 cat e in SUA

 

service serios in romania nu stiu, doar ala de ti-l faci tu. in ardeal nu stiu, insa in buc erau toate o apa si-un pamant

 

jigloarele is bune oricare depinde pentru ce vrei, eu mi-am pus stage 1 de la Factory Pro impreuna cu K&N dropins si tobe modificate si e dif imensa.

exista si stage 3 da imi ajunge atat, nu ma dau la drag cu el si oricum imi ia 10 la suta la full speed incarcat cu bagaje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parere mea este sa nu te apuci sa scoti sitele sau sa dai gauri..motorul tau e nou, parca..schimba-le cu totul, iti recomad Vance, si pastreaza-le si pe cele stock. Nu se stie cand ai nevoie de ele :bigstar:

 

 

Poate-mi spui si mie de unde sa iau asa ceva , un link , un magazin din Bucuresti , ceva . Ti-am trimis 2 pm-uri acum ceva timp si nu mi-ai raspuns , poate vii la intalnirile saptamanale de choppere , dupa 1 Mai in fiecare Sambata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry aoreus, am fost prins ultimile zile cu altele decat cu motorul :bigstar:

 

mecanicul tau e o poveste atunci daca nu stie ce culoare tre sa fie bujiile :finger:

in principiu motorul porneste oricum, fie amestecul sarac sau bogat(nu extrem de bogat sau extrem de sarac), insa in timp se vad efectele

 

am pus K&N sa nu mai tot cumpar in fiecare an, pentru ca sunt mai efective decat buretele ala, si pentru ca permit sa treaca mai mult aer, ceea ce era necesar pt modificarile pe care le-am facut, vezi mai jos. am pus K&N dropins, nu pod-uri de alea open, cu alea e alta poveste

 

modificarile la toba nu afecteaza compresia

totusi este ciudat ca n-am auzit nici un intruder cu knocks, esti sigur ca asta e cu adevarat? mai descrie odata simptomele, poate e altceva

 

idle-ul nu cauzeaza knocks

daca ai modificat tobele si apoi au aparut se poate sa fie prea sarac amestecul la cilindru 1(spate).

mai ales daca ai model european, ca aici normele de poluare is mai stricte, e deja lean din fabrica, al meu avea mainjet pe fata 112 fata de 125 cat e in SUA

 

service serios in romania nu stiu, doar ala de ti-l faci tu. in ardeal nu stiu, insa in buc erau toate o apa si-un pamant

 

jigloarele is bune oricare depinde pentru ce vrei, eu mi-am pus stage 1 de la Factory Pro impreuna cu K&N dropins si tobe modificate si e dif imensa.

exista si stage 3 da imi ajunge atat, nu ma dau la drag cu el si oricum imi ia 10 la suta la full speed incarcat cu bagaje

 

salut, merci pt. sfaturi

 

intre timp am schimbat bujiile tot cu de alea cu 8, NGK

alea care le-am dat jos sunt albe la portelan - adica nu sunt bune (?) - si innegrite bine la electrod si in jur, mai ales aia de la cilindrul cu knocks, desi alea cu care am luat motocicleta erau la fel, cu 8

 

a mers f. bine de cateva ori pana duminica cand au aparut iar problemele, mai intai am simtit ca pierde din putere apoi au inceput knock-urile la acelasi cilindru, incat abia am ajuns cat de cat aproape de casa - a trebuit sa ma duc vreo 20 km in a doua si a treia la turatie mare ca sa mearga si sa nu bubuie intruna, altfel se oprea motorul

mai mult, cand am oprit a inceput sa iasa fum in jurul meu, picura ceva ce semana a ulei pe esapament, pe partea aia care uneste dedesubt tobele, sigur nu era benzina

 

apoi am chemat pe un prieten bun sa-si dea si el cu parerea, a stat motorul 30 min., a venit omul (are motoare de prin '94) a dat o tura si a spus ca lui i se pare ca merge perfect, nici un knock, nici o scurgere de ulei sau ce era aia

 

apoi pana acasa am mai facut 25-30 km, knocks n-au mai fost in schimb scurgerile alea da, scoteam fum la semafoare

 

mecanicul zice ca sa-mi puna bujii cu iridium, si sa o puna pe tester sa verifice carburatoarele

 

sa fi fost bai ca am spalat-o sambata trecuta? nu cred

 

am verificat uleiul sa nu fi pus prea mult la schimb, e ok, maine ii pun tobe noi originale, cu filtre intacte

filtrele de aer le-am curatat cu mana mea ca la carte inainte de a o trage pe dreapta in noiembrie

 

chiar nu mai stiu ce sa cred, am facut 1500 mile cu ea, am luat-o la 8270 mile cu service-ul facut la zi cf. cartii de service, probleme nu am avut deloc pana anul asta cand am scos-o din nou, odata cu pornirea apoi dupa schimbul de ulei

 

n-are ce sa aiba nu stiu ce, e ca noua, mi-e si mila sa o mai scot, cu mecanica nu prea le am, mecanicul meu sigur e f. bine intentionat dar nu prea a avut de a face cu chopperele, cu Intrudere nici atat, service-uri in CJ, SM, BH si MM nu prea sunt si desi m-am interesat, nu prea mi s-a recomandat vreunul

 

oricum desfac saua, rezervorul, filtrele de aer si ce mi se pare accesibil dupa carte si iau la verificat de Pasti (daca ploua mi-a fi mai usor :moron:) toate furtunasele de sub sa si tot ce vad si ma fac si eu mecanic, ce sa fac

 

e model american, performantele/viteza nu ma prea atrag, cuplul mare-mi place rau, doar ca ma gandeam ca tre' sa mearga si mai bine cu fitre K&N si eventual jigleoare, imi spui si mie ce si de unde le-ai luat? merci

Editat de aoreus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu mai stiu ce sa cred, am facut 1500 mile cu ea, am luat-o la 8270 mile cu service-ul facut la zi cf. cartii de service, probleme nu am avut deloc pana anul asta cand am scos-o din nou, odata cu pornirea apoi dupa schimbul de ulei

 

n-are ce sa aiba nu stiu ce, e ca noua, mi-e si mila sa o mai scot, cu mecanica nu prea le am, mecanicul meu sigur e f. bine intentionat dar nu prea a avut de a face cu chopperele, cu Intrudere nici atat, service-uri in CJ, SM, BH si MM nu prea sunt si desi m-am interesat, nu prea mi s-a recomandat vreunul

 

Fuuuuuuuuk_ de ce nu-s in tara ca veneam si ti-l faceam :D

Sau facem asa, pe 30 april ma intorc in amsterdam cu motorul, daca am timp trec o zi sa-l vad :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuuuuuuuuk_ de ce nu-s in tara ca veneam si ti-l faceam :D

Sau facem asa, pe 30 april ma intorc in amsterdam cu motorul, daca am timp trec o zi sa-l vad ;)

 

esti invitatul meu :whip:

bem o palinca buna, fac o cinste mare ;)

 

 

0740189696

0746234042

aoreus@yahoo.com

claudiu.cuceu@rompetrol.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa-mi spuna si mie cineva ce pot sa fac la tobele de C800 astfel incat sa devina mai zgomotoase ? As vrea sa fiu mai auzit in trafic .

 

Ori sa le scot sitele , si aici poate imi explica cineva unde pot face asta ( service / atelier ) , sau sa schimb tobele cu unele mai zgomotoase dar omologate .

 

 

Salutare.

 

Ne-am intalnit parca la Prisma sambata, impreuna cu Alex si cu baiatul cu Guzzi. Acelasi lucru vreau sa-l fac si eu si am vorbit cu Alex de la Suzuki...mi-a spus ca e foarte usor sa scoti sitele si se monteaza la fel de usor. Trebuie insa mers la ei sa ne arate ce si cum. Astept sa se faca vremea frumoasa si o sa-mi fac o programare. E pacat sa dai o gramada de bani pe tobe noi...mai ales cand le poti face si pe astea sa sune tare, fara se le deteriorezi. Unde mai pui ca arata si bine cu tobele stock...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , se plimba lumea cu chopperele , vezi : /index.php?showtopic=200294

 

* eu intrebam de o plimbare cu Intrudere (only), stiu ...suna exclusivist, dar asta era si ideea :D Sunt multe choppere in Bucuresti, nu ne vom putea plimba toate odata, iar pentru plimbari lungi, weekenduri, vacante, etc., cred ca fiecare are deja prieteni cu care sa porneasca la drum (chiar daca nu sunt numai chopperisti).

eu, de exemplu, mai ies cu Deea (Intruder) la plimbarici prin oras, ...n-ar fi frumos sa ne insotiti? :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intre timp am schimbat bujiile tot cu de alea cu 8, NGK

alea care le-am dat jos sunt albe la portelan - adica nu sunt bune (?) - si innegrite bine la electrod si in jur, mai ales aia de la cilindrul cu knocks, desi alea cu care am luat motocicleta erau la fel, cu 8

 

e model american, performantele/viteza nu ma prea atrag, cuplul mare-mi place rau, doar ca ma gandeam ca tre' sa mearga si mai bine cu fitre K&N si eventual jigleoare, imi spui si mie ce si de unde le-ai luat? merci

 

 

cam asa tre sa arate bujiile:

http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html

http://www.verrill.com/moto/sellingguide/s...gcolorchart.htm

 

ale mele sunt ca 14&16 din primul link, cum sunt ale tale?

 

jigloarele le-am luat de aici http://www.factorypro.com/

in set vin mai multe, le alegi in functie de ce filtre si tobe ai, stock/aftermarket

 

ce culoare avea fumul? albastru/ulei negru/gas

Editat de adorlith
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa tre sa arate bujiile:

http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html

http://www.verrill.com/moto/sellingguide/s...gcolorchart.htm

 

ale mele sunt ca 14&16 din primul link, cum sunt ale tale?

 

jigloarele le-am luat de aici http://www.factorypro.com/

in set vin mai multe, le alegi in functie de ce filtre si tobe ai, stock/aftermarket

 

ce culoare avea fumul? albastru/ulei negru/gas

 

ca la '3' arata, aia de la cilindrul fata nu e chiar asa incarcata - carbon fouled?

scria ceva de soc in link-ul 2 - cand am dus-o pt. incarcat bateria, schimb ulei si ... bujii, socul parca se bloca la mijlocul cursei, mecanicul a spus ca a rezolvat problema ...

fumul era albicios/gri mai degraba, gaz nu era fiindca daca era nici nu mai incercam s-o pornesc

 

merci mult ... si pt. link-ul cu jigleoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruder an 2007,800 cmc,53 CP,injectie,consum 4-5,5 L.

NO PROBLEM pana in prezent !! ;) :D :D 6000 km la activ(1400 rodaj)

 

Posesorul baiat linistit nu trece de 100 km/h :whip: ;) :D

 

Accesorii:ce am gasit la nea Louis :coburi,astept crashbars.

am unul la fel merge maxim 170 km/h mai mult nu poate dar nici nu scade daca tii mina in gaz si asta si cu o greutate de cel putin 300 kg pe el adica doi pasgeri bafta si poate ne vedem pe drum

 

salutere la toata lumea cu intrudere am unul din 2007 m800 gl 06 xaj ,pot a spune ca sunt super fericit ca am achizitionat acest motor si sa adaug ca am fost is incepator cu el si el cu mine ,merge de zbirniie si nu a fost creator de nici un fel de probleme si nu nici nu va face atit timp cit il tii din scurt la toate cele.

Cit despre cele mai invirsta tot de bine pot a spune si asta din informatiile culese de la ceilalti posesori deci in concluzie este o marca pe care te poti baza.

 

faina, dar recomand la banii aia un Harley Softail Standard/ Dyna Wide Glide/ Dyna Street Bob cu max. 15.000 km rulaj

decat o saracie de harley SH mai bine unul de asta nou si cu cardan pe deasupra adica un c1800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* eu intrebam de o plimbare cu Intrudere (only), stiu ...suna exclusivist, dar asta era si ideea :D Sunt multe choppere in Bucuresti, nu ne vom putea plimba toate odata, iar pentru plimbari lungi, weekenduri, vacante, etc., cred ca fiecare are deja prieteni cu care sa porneasca la drum (chiar daca nu sunt numai chopperisti).

eu, de exemplu, mai ies cu Deea (Intruder) la plimbarici prin oras, ...n-ar fi frumos sa ne insotiti? ;)

 

;) Frumos motorul...Desi initial am crezut ca e de 800...am vazut colorata aia integrala de o porti pe cap (si de care m-am luat acum ceva timp ca nu prea se pupa cu motorul :D ) si d-asta am si intrebat daca e de 400... :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de autonomie...cati km mai poti parcurge cu rezerva la un M800, adica din momentul in care incepe sa clipoceasca ultima liniuta??

 

Nu de altceva, dar am patit ca si colegul...am parcurs 13,5 km cu rezerva pana la Lehliu Gara si sunt curios cat de la limita am fost ;)

 

Si inca ceva...de ce nu pun benzinarii pe A1? (intrebare retorica...pentru ca suntem in Romania)

Cand clipoceste ultima liniuta mai ai 1-1.5 L parca.Eu merg la peco cand mai are 2 liniiute.

Cel mai bine,cand pleci la drum ,mai ales pe A1 faci plinul.

 

* eu intrebam de o plimbare cu Intrudere (only), stiu ...suna exclusivist, dar asta era si ideea :D Sunt multe choppere in Bucuresti, nu ne vom putea plimba toate odata, iar pentru plimbari lungi, weekenduri, vacante, etc., cred ca fiecare are deja prieteni cu care sa porneasca la drum (chiar daca nu sunt numai chopperisti).

eu, de exemplu, mai ies cu Deea (Intruder) la plimbarici prin oras, ...n-ar fi frumos sa ne insotiti? :whip:

/index.php?...200294&st=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate-mi spui si mie de unde sa iau asa ceva , un link , un magazin din Bucuresti , ceva . Ti-am trimis 2 pm-uri acum ceva timp si nu mi-ai raspuns , poate vii la intalnirile saptamanale de choppere , dupa 1 Mai in fiecare Sambata .

 

Salut. parca la un pm am raspuns. Ti-am zis ca in 3 ani nu am avut probleme cu motorul, cu exceptia claxonului care dupa vreun an a inceput sa se gatuie. Se schimba si gata. Am aproximativ 10.000 km cu el, si il recomand baietilor mai linistiti care vor adrenalina la viteze mai mici. Am mers si cu 172 km/h (pe ceas, nu viteza reala), insa e un chin datorita pozitiei. Prin urmare, daca vrei acceleratie buna la turatii joase, e perfect, in rest plimbare de placere. Se preteaza foarte bine la pasager, am mers cam 8000 km cu pasagera si e suficient de confortabil.

 

Unde este intalnirea choperelor? Sa inteleg ca devine operationala dupa 1 mai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de Intruder si nu numai... :whip: . Ceva pareri despre Intruderu de 1500 LC, se poate? Scuze k intreb, fara sa citesc mai intai tot topicul, dar sunt cam multe pagini si eu sunt in criza de timp. Maine merg sa-l scot in probe si sper sa-l si achizitzionez :D . Acum pe ultima suta de metrii, incerc sa aflu cat mai multe informatzii, pareri pro sau contra despre acest model.

 

Asta e motorul, e din 2000:post-22049-1209145960_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor foarte reusit si echilibrat dupa parerea mea.....are un pret foarte bun la resale...si eu am vrut unul dar am al luat pe cel de 1800 in final...

 

Daca iti place GO for it...nu prea ai ce regreta!!!

 

 

see YA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un motor foarte reusit si echilibrat dupa parerea mea.....are un pret foarte bun la resale...si eu am vrut unul dar am al luat pe cel de 1800 in final...

 

Daca iti place GO for it...nu prea ai ce regreta!!!

 

 

see YA

deabea astep sa-l calaresc maine..., la noape cred k nu am sa dorm deloc... Mersi pt sfat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor posesorilor de Intruder si nu numai... :moto: . Ceva pareri despre Intruderu de 1500 LC, se poate? Scuze k intreb, fara sa citesc mai intai tot topicul, dar sunt cam multe pagini si eu sunt in criza de timp. Maine merg sa-l scot in probe si sper sa-l si achizitzionez :) . Acum pe ultima suta de metrii, incerc sa aflu cat mai multe informatzii, pareri pro sau contra despre acest model.

 

Asta e motorul, e din 2000:post-22049-1209145960_thumb.jpg

 

Mare, greu, trage de jos, de la 5km/h devine stabil, franele un pic subdimensionate, pozitie super in sa (am 1.95 si n-am nevoie de comenziavansate), trebuie parbriz altfel la 100km/h incepi sa ramai in din ce in ce mai mult in spate...cam atat.

Ah, sa nu uit, ii trebuie si tobe aftermarket altfel zici ca esti cu masina de cusut electrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...