felixcrainicu2002 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 imi zice sigur in 2 zile ....o sa postez cand aflu...pana una alta astept schita daca are careva.... kiar nu are nimeni crash bar pe un intruder???!!!! mai ai nevoie de informatii? da-mi un pm si te ajut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Cati kilometri are la bord? Anul nu conteaza asa mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 caut manual de intretinere pentru intruder 800 volusia..de ce?!!!!mi-am luat si eu !!!na!!!!...intrebarile ar fi:ce fel de ulei pentru motor si cat? ce fel de ulei in grup si cat?lichid de racire ce fel si cat?ma gandesc sa dau jos ce e in motor si sa schimb...ma refer la lichide...multumesc anticipat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 as vrea sa ma ajuta-ti si pe mine,un prieten si-a luat un suzuki intruder2 de 125cm3--imi puteti spune si mie cateva ceva despre el. plusuri si minusuri.multumesc P.S. el este incepator ,16 ani.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Cati kilometri are la bord? Anul nu conteaza asa mult... 6200 de km este inca in garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 La atat am luat-o si eu pe a mea merita... Cat iti cere pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 La atat am luat-o si eu pe a mea merita... Cat iti cere pe ea? 6000 euro in care intra si genti,etc in valoare de 500 e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 6000 euro in care intra si genti,etc in valoare de 500 e Daca nu e zgariata sau altceva merita !Ti-ai luat scula,eu sant supermultumit de ea !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 Daca nu e zgariata sau altceva merita !Ti-ai luat scula,eu sant supermultumit de ea !! Nu are nici o problema.inca nu sper ca azi. Abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 13, 2008 Share Postat August 13, 2008 La Suzuki descarcau astia un M800,e al tau? Nu are nici o problema.inca nu sper ca azi.Abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rapa Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 La Suzuki descarcau astia un M800,e al tau? M 800??? stiam ca pana la toamna nu se importa.Nu,nu este al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 nu era M! M 800??? stiam ca pana la toamna nu se importa.Nu,nu este al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixcrainicu2002 Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 pentru dkid - ai pozele cu engine barurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 merci frumos,sa traiesti 100000 de ani...vezi ca ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 salutare! am un intruder de 600 din '95.nu pot sa ma plang de nici un fel in afara faptului ca UNEORI imi ramane turat.am controlat cablu de acceleratie(nu are nimic,nu ramane agatat)....are careva idee ce poate fi?zicea cineva ca trebuie sa umblu la surubul de la carburator sa ii cresc/micsorez aportul de aer/benzina da' sa dea draq daca l-am gasit:)) multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tmache Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 e in partea dreapta in spatele cilindrilor o "rozeta" care regleaza relantiu... Invarte de aia, daca relantiu' e prea ridicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 UNEORI imi ramane turat.nu are de-a face cu relati-ul....ala e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Vezi sa nu fie piesa din carburator care se ridica atunci cand accelerezi, sa nu aiba vreo mizerie. Desfa filtrul de aer si verifica-i cursa cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 i-ti ramane agatat ( sa nu umbli la suruburile de amestec ) , ia tot traseul cablului de acceleratie la controlat ( de la maneta - da-i jos rezervorul verifica si sistemul de inadire a cablurilor - trece de la 1 cablu la 2 , ii prins pe aerboxul din fata - si apoi prinderea la clapetele de pe carburator - NU UMBLA LA NICI UN SURUB , eventul unge cablurile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 salutare! am un intruder de 600 din '95.nu pot sa ma plang de nici un fel in afara faptului ca UNEORI imi ramane turat.am controlat cablu de acceleratie(nu are nimic,nu ramane agatat)....are careva idee ce poate fi?zicea cineva ca trebuie sa umblu la surubul de la carburator sa ii cresc/micsorez aportul de aer/benzina da' sa dea draq daca l-am gasit:)) multumiri anticipate Eu am avut aceiasi problema cu un GS500. La relanti cateodata crestea turatia de una singura. De fapt am descoperit ca in acele momente erau singurele in care motorul mergea normal. Personal am schimbat filtru de aer care arata intr-un hal de nu stiu cum mai trecea aerul prin el, si am curatat carburatoarele cu un sprei de carburatoare(se gaseste la orice magazin de piese Dacia). Spreiul de carburatoare se pulverizeaza pe admisia de aer nu trebuie sa desfaci nimic. Nu curata perfect dar ajuta putin. Dupa asta am redus relantiul si nu a mai facut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 vand sissy-bar impecabil (150 euro)si o sa(50 euro) originale pentru suzuky intruder 800 tel0766.749.010,id. mess rolly_gornik@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
felixcrainicu2002 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 se vinde intruder superaccesorizat & superintretinut... amanunte si foto aici: /index.php?showtopic=261206 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Vand top-case-ul si coburii de pe Intruder !!/index.php?...p;#entry1348636 A ramas doar top case-ul !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greyhound_shadow Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 va salut.vreau sa pun o intrebare posesorilor de intrudere de 1400. se descurca bestiile astea pe drumuri mai laturalnice si nu tocmai netede? in special in ceea ce priveste controlul nu neaparat comfortul.nu sunt un mare fan al autostrazilor si asta e cam singurul impediment pe care il mai vad in am-mi lua motorul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 va salut.vreau sa pun o intrebare posesorilor de intrudere de 1400. se descurca bestiile astea pe drumuri mai laturalnice si nu tocmai netede? in special in ceea ce priveste controlul nu neaparat comfortul.nu sunt un mare fan al autostrazilor si asta e cam singurul impediment pe care il mai vad in am-mi lua motorul asta. Nu stiu cum e 1400,dar cruiserele in general sunt pt drumuri asfaltate si cat mai drepte. M-800-le meu pe drum de pamant cu piatra e foarte greu de controlat si zdruncina ca toti dracii,iar pe asfalt peticit merge,e controlabil dar comfort=0 mai ales sa ai 2 pers si bagaj.(am fost eu la mare acu prin Calarasi,Ostrov mi-am blestemat soarta am facut vreo 6 ore) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.