Sari la conținut

Postări Recomandate

In plus fata de cele spuse de Alex, Intruderul de 1400 are roata subtire pe fata, ceea ce il face mai greu controlabil la denivelari longitudinale (fagase in asfalt de la caldura, portiuni frezate in vederea reasfaltarii, linii de tramvai, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumesc de sfaturi. mi-a fost cam greu sa gasesc raspunsuri la intrebarea asta pe net. In general abilitatea asta la cruisere pare sa nu fie discutata aproape de loc. dar luand in considerare starea drumurilor din afara,a discuta despre comportamentul lor pe drumuri stricate ar fi pentru ei un exercitiu de imaginatie mai degraba.

mersi din nou. si toamna lunga tuturor intrusilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chopperele , cruiserele si cam toate motoretele cu o astfel de ciclistica nu prea au ce cauta off road, exista un site pe care evalueti motoare in functie de alte motoare si intruderul la capitolul off road are cel mai mic rating, aproape deloc. ti-e greu sa l manevrezi 1. , 2. se strica . :laugh: ptr off road ia ti enduro . gasesti destule care sa aiba motor V-twin :)

 

cine merge cu mine sa-mi iau motor ? am facut rost de bani si am nevoie de cineva care are intruder si care se pricepe la mecanica.

 

astept ajutor.

 

mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.vreau sa pun o intrebare posesorilor de intrudere de 1400. se descurca bestiile astea pe drumuri mai laturalnice si nu tocmai netede? in special in ceea ce priveste controlul nu neaparat comfortul.nu sunt un mare fan al autostrazilor si asta e cam singurul impediment pe care il mai vad in am-mi lua motorul asta.

 

 

daca mergi cu grija n-ai nici o treaba desi trebuie sa ai grija mai mare o vreme la viteze f. mici

ia-ti intruder-ul si vei fi multumit

daca vrei sa intrebi pe unii care se dau de 20 de ani cu intrudere, intreaba aici http://www.intruderalert.com/cafe/index.cf...&forumID=24

Editat de thunderhead
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT,

 

 

sint si eu nou venit pe aici,posesor al unui intruder 750 din 91. caut si eu o carte tehnica pdf in limba engleza daca se poate.

multumesc

salut! ti-l trm eu pe mail sau mess.....rolando_lazar@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să vezi ce chestie ... M-am uitat prin garaj Âşi am de vânzare pentru Intruder VL1500 LC tobe Highway Hawk Fat Pipes

http://www.highwayhawk.com/prod-detail.php...=4&cat_id=3 - 250 euro

Dom'le ce coincidență ... Sună Demențial, dacă nu te dai în ele nici nu zici că ai tobe, dar odată ce ai tras de accelerație, God, All hell breaks loose...

 

La ce pret ? :bounce:

id mess : georgemt10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

si-a facut cineva suport pentru numar lateral la intruder? daca da se poate pune o schema sau o poza...multummesc

 

 

uite iti explica aici robychopper pas cu pas :

 

/index.php?...12148&st=10

 

 

dai o pagina inapoi si gasesti si o schema . cu explicatii tot . el zice pentru un dragstar acolo dar presupun ca asa se face si la restul ca nu sint foarte diferite. vezi ce gasesti.

 

numai bine!

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt nou in fenomenul moto si intru cu un Intruder VS800. Sper sa fie singurul lucru in care intru cu el :grinbandit:

E rosu, apropitarul trecut mi l-a dat cu coburi, butoias de scule, redresor si inca alte cateva maruntisuri.

Mi-a mai dat si tobele originale. Ce am acum sunt pur si simplu niste tevi de inox cromat care fac viata un infern la distante lungi.

 

Intrebarea de newbie: cand l-am luat si l-am plimbat putin n-a zis nimic; cand i-am dat in gura pe la 100kmph a inceput sa scoata niste bubuituri. I-am schimbat bujiile intre ele si acum zice doar "pe bas" de la tevile in loc de esapament. E o treaba normala? Sa-i iau alte bujii?

 

Mentionez ca a stat cuminte vreo 6 luni. Nu a facut decat 200 km ca proprietarul celalalt nu avea vreme de pasiunea asta, insa el ii schimbase si bujii si filtre. Acuma, vine frigu' si nu stiu daca are rost sa investesc acum in el sau sa las cheltuielile pe primavara?

 

Multumesc!

P.S. Poze pun mai tarzior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Sunt nou in fenomenul moto si intru cu un Intruder VS800. Sper sa fie singurul lucru in care intru cu el :)

E rosu, apropitarul trecut mi l-a dat cu coburi, butoias de scule, redresor si inca alte cateva maruntisuri.

Mi-a mai dat si tobele originale. Ce am acum sunt pur si simplu niste tevi de inox cromat care fac viata un infern la distante lungi.

 

Intrebarea de newbie: cand l-am luat si l-am plimbat putin n-a zis nimic; cand i-am dat in gura pe la 100kmph a inceput sa scoata niste bubuituri. I-am schimbat bujiile intre ele si acum zice doar "pe bas" de la tevile in loc de esapament. E o treaba normala? Sa-i iau alte bujii?

 

Mentionez ca a stat cuminte vreo 6 luni. Nu a facut decat 200 km ca proprietarul celalalt nu avea vreme de pasiunea asta, insa el ii schimbase si bujii si filtre. Acuma, vine frigu' si nu stiu daca are rost sa investesc acum in el sau sa las cheltuielile pe primavara?

 

Multumesc!

P.S. Poze pun mai tarzior.

 

 

Fratele meu si eu l-am luat ieri, vs 800 din '97 mie nu mi-a facut in nici un fel , azi i-am facut schimbul de ulei si i-am pus alt ghidon :grinbandit: , uite ce te sfatuiesc eu, fa-i schimbul de ulei daca zici ca a stat atat pe bara.. plus ca am aflat ca e indicat sa l bagi la hibernare ptr iarna cu ulei curat si nou , si apoi du te sa il vada cineva . e posibil sa ti mearga intr un singur cilindru din cand in cand (sint posibile probleme cu segmentii, sau poate trebuie reglate carburatoarele ca si la mine de altfel) . oricum la schimbul de ulei sa fi atent daca uleiul tau miroase a benzia! inseamna ca trebuie neaparat facute carburatoarele de care ziceam :blink: daca ai timp zilele astea ne vedem sa dam o tura si mai discutam una alta. la Apashu e super ok spre exemplu si sint oameni cu multa experienta in materie de motoare, ii poti intreba si te ajuta .

 

ca sint oameni!

 

am observat ca aici la topicul intruder 2-3 mai scriu, si

 

 

un anume tip mi-a spus ca merge cu mine sa iau motorul si ca ma ajuta la schimbul de ulei.. frate , nu a mai dat nici un semn .

 

Asfalt uscat pentru acel om.

 

 

contacteaza ma daca e (pm) sa l stapanesti sanatos, sint niste motoare extraordinare si asfalt uscat prietene

 

 

 

p.s. : ai putea sa i pui niste bujii noi pana una alta .

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu si eu l-am luat ieri, vs 800 din '97 mie nu mi-a facut in nici un fel , azi i-am facut schimbul de ulei si i-am pus alt ghidon :grinbandit: , uite ce te sfatuiesc eu, fa-i schimbul de ulei daca zici ca a stat atat pe bara.. plus ca am aflat ca e indicat sa l bagi la hibernare ptr iarna cu ulei curat si nou , si apoi du te sa il vada cineva . e posibil sa ti mearga intr un singur cilindru din cand in cand (sint posibile probleme cu segmentii, sau poate trebuie reglate carburatoarele ca si la mine de altfel) . oricum la schimbul de ulei sa fi atent daca uleiul tau miroase a benzia! inseamna ca trebuie neaparat facute carburatoarele de care ziceam :blink: daca ai timp zilele astea ne vedem sa dam o tura si mai discutam una alta. la Apashu e super ok spre exemplu si sint oameni cu multa experienta in materie de motoare, ii poti intreba si te ajuta .

 

ca sint oameni!

 

am observat ca aici la topicul intruder 2-3 mai scriu, si

 

 

un anume tip mi-a spus ca merge cu mine sa iau motorul si ca ma ajuta la schimbul de ulei.. frate , nu a mai dat nici un semn .

 

Asfalt uscat pentru acel om.

 

 

contacteaza ma daca e (pm) sa l stapanesti sanatos, sint niste motoare extraordinare si asfalt uscat prietene

 

 

 

p.s. : ai putea sa i pui niste bujii noi pana una alta .

 

baiete,tu ai o problema de vedere sau de citire....

tu nu vezi unde e localizat omu?TIMISOARA!!!

asa ai facut si pe topicul cu tatuaje...tatuatorul e din SIBIU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiete,tu ai o problema de vedere sau de citire....

tu nu vezi unde e localizat omu?TIMISOARA!!!

asa ai facut si pe topicul cu tatuaje...tatuatorul e din SIBIU!

 

 

n-am fost atent scuze. ca o fi greu sa dea pe aici el sau eu pe acolo. daca greseam de 60 de mii de ori mai ziceam sa fi asa otzarat .. detaliile astea.

 

 

a.. da, si de unde stii tu ca nu am de gand sa merg pana la sibiu sa mi fac un tatuaj ????

 

topic ul asta e pe moarte..

 

 

din toata lumea de aici spuneti mi si mie va rog daca ati patit sa va moara motorul in mers pe la 60 /h cu schimbatorul de viteze in punctul neutru si cu plinul facut ? apoi porneste si merge iar fara probleme..

 

si am mai patit de mi a ramas blocat intre a 4 a si a 5 a si nu mai cupla :grinbandit: nici nu mai puteam sa aduc la neutru . tin sa mentionez ca nu fac raliu cu el si ca schimb vitezle cm trebue.

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 . "din toata lumea de aici spuneti mi si mie va rog daca ati patit sa va moara motorul in mers pe la 60 /h cu schimbatorul de viteze in punctul neutru si cu plinul facut ? apoi porneste si merge iar fara probleme" - daca-ti moare , dupa ce lasi gazul brusc - ai relantiul prea mic

 

2. nu schimbi vitezele cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 . "din toata lumea de aici spuneti mi si mie va rog daca ati patit sa va moara motorul in mers pe la 60 /h cu schimbatorul de viteze in punctul neutru si cu plinul facut ? apoi porneste si merge iar fara probleme" - daca-ti moare , dupa ce lasi gazul brusc - ai relantiul prea mic

 

2. nu schimbi vitezele cum trebuie

 

 

1. relantiul nu e prea mic si motorul era cald.

 

2. te rog exemplifica-mi ce intelegi tu prin a schimba cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. te rog exemplifica-mi ce intelegi tu prin a schimba cum trebuie.

 

n-ai ce cauta pe N la 60 km/h decat daca urmeaza sa scazi viteza cu cel putin 30 km/h.

 

ia incearca...nu, reformulez...nu ai vrea sa vezi cum iti face cutia daca tu o dai din N in I sau II la 60km/h, nu stiu cum e la intruder, da' la viroaga sigur nu ar fi de bine...se aude aiurea si daca ii dau II din N la 40, d-apai la 60.

 

 

LE: incearca sa faci in asa fel incat sa nu mai ajungi in N la viteza mare decat daca urmeaza sa opresi, sau sa incetinesti sub 35, e mai bine pt mobra

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai ce cauta pe N la 60 km/h decat daca urmeaza sa scazi viteza cu cel putin 30 km/h.

 

ia incearca...nu, reformulez...nu ai vrea sa vezi cum iti face cutia daca tu o dai din N in I sau II la 60km/h, nu stiu cum e la intruder, da' la viroaga sigur nu ar fi de bine...se aude aiurea si daca ii dau II din N la 40, d-apai la 60.

 

 

LE: incearca sa faci in asa fel incat sa nu mai ajungi in N la viteza mare decat daca urmeaza sa opresi, sau sa incetinesti sub 35, e mai bine pt mobra

 

 

pai nu m-ai intrebat, vezi ? deci . nu-mi place sa trec linii de tranvai la 80 km/h. asa ca am scos o repede la liber . adica tii ambreiajul apasat, logic, si apesi pedala cate o viteza pe rand pana ajungi la neutri si se face verde pe cadran. nu te gandi ca debraiez in timpul asta ca mi bubuie motorul logic. si am lasat motorul sa mearga pe liber tocmai ca sa nu se f**a ceva prin cutie.

 

am aflat oricum azi, trebuie sa-mi fac carburatia... de exemplu daca vreau sa cobor relanti ul sta. dar da in gat cand o accelerez.. lucru ce nu ar trebui sa se intample.

 

plus de asta cred ca-mi baga benzina in ulei..

 

 

 

ma oftic ca observi toate cacaturile cu timpul . dar intotdeauna observi ceva nou.

 

 

 

 

 

p.s. la 40 musai ii dai a doua cel putin in situatii de asfalt umed ca sa produci niste frana de motor ca daca apesi pedala spate te ai dus sfantului petre vorba aia... dar tu esti motorist experimentat si banuiesc ca stii deja asta... like.... nu poti ajunge in punctul mort la 60.. ca bubuie motorul . :goodposting: si ca sa-i dai din N in a doua lasi usor ambreiajul si nu-i dai drumul. il tii pana vezi ca o ia lin si ai rezolvat problema. cum iei un viraj strans cand vii lansat ? sau cum opresti rapid daca vezi ca se face semaforul galben si nu ai timp sa treci pana sa dea rosu ? iti zic eu ca te duci tarasi daca te infigi in frane.

 

 

 

asfalt uscat. mersi frumos de raspunsuri .

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- sa reformulez " nu schimbi vitezele cum trebuie '' , nu sti sa le schimbi , scoti la liber ca treci 2 linii ?

- robinetul de benzina ii pus sa-l folosesti , cand sta motorul i-l inchizi ( nu sti cum lucreaza sau in ce stare sunt cuiele )

- toti incepatorii aveti mania de a merge la sincronizat , uita-te de curiozitate la un carburator la care nu sa umblat ( toate suruburile sunt asigurate - vopsea ) , dupa ce-ti umbla mecanicul -canci, nu mai sunt asigurate = dupa un timp, la reglaj din nou ( sunt o gramada de draci care se baga in benzina pt. a mai curata + o data pe luna purjezi carburatoarele )

 

ps. multe se intampla pt. ca va cumparati motorul ca pe o sticla de vin ( dupa an ) si dupa ce tiganii are montate pe el ( proiectoare , franjuri etc. )

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- sa reformulez " nu schimbi vitezele cum trebuie '' , nu sti sa le schimbi , scoti la liber ca treci 2 linii ?

- robinetul de benzina ii pus sa-l folosesti , cand sta motorul i-l inchizi ( nu sti cum lucreaza sau in ce stare sunt cuiele )

- toti incepatorii aveti mania de a merge la sincronizat , uita-te de curiozitate la un carburator la care nu sa umblat ( toate suruburile sunt asigurate - vopsea ) , dupa ce-ti umbla mecanicul -canci, nu mai sunt asigurate = dupa un timp, la reglaj din nou ( sunt o gramada de draci care se baga in benzina pt. a mai curata + o data pe luna purjezi carburatoarele )

 

ps. multe se intampla pt. ca va cumparati motorul ca pe o sticla de vin ( dupa an ) si dupa ce tiganii are montate pe el ( proiectoare , franjuri etc. )

 

 

al meu era stock. am schimbat eu un ghidon doar ca al original era stramb si eu cand l-am luat m-am bazat pe faptul ca e mai nou si ca are km putini. ca o fi bagat ala bormasina in el ghinion. benzina o opresc seara cand las mobra in pace si a fost umblat la carburatoare. cand am zis ca vreau sa merg cu cineva care chiar se pricepe nu a mers nimeni, acum vii tu si-mi scoti ochii. m-am bazat pe ce stiu eu de la masini ca am copilarit intr un garaj dar dupa ce l iei incepi si descopri chestii noi . si da scot la liber pentru ca si asa imi consuma mult si daca franez din motor de fiecare data cand imi apare o sina in fata ma rupe la benzina si daca trec glont rup rotile la ce hartoapa de sine sint pe aici pe la mine. sint incepator in ale motocicletelor, acum invat , dar nu sint strain de motoare (de orice fel) stiu cum functioneaza .

 

 

 

si zi-mi te rog , nu trebuie verificate macar daca din relanti scazut ambalez si la revenire da in gat ?

 

 

asa. p.s. da-mi niste meditatii de schimbat vitezele. poate cine stie

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...