Jump to content

Recommended Posts

salutare!

 

am un intruder de 600 din '95.nu pot sa ma plang de nici un fel in afara faptului ca UNEORI imi ramane turat.am controlat cablu de acceleratie(nu are nimic,nu ramane agatat)....are careva idee ce poate fi?zicea cineva ca trebuie sa umblu la surubul de la carburator sa ii cresc/micsorez aportul de aer/benzina da' sa dea draq daca l-am gasit:))

 

multumiri anticipate

 

Eu am avut aceiasi problema cu un GS500. La relanti cateodata crestea turatia de una singura. De fapt am descoperit ca in acele momente erau singurele in care motorul mergea normal.

Personal am schimbat filtru de aer care arata intr-un hal de nu stiu cum mai trecea aerul prin el, si am curatat carburatoarele cu un sprei de carburatoare(se gaseste la orice magazin de piese Dacia). Spreiul de carburatoare se pulverizeaza pe admisia de aer nu trebuie sa desfaci nimic. Nu curata perfect dar ajuta putin. Dupa asta am redus relantiul si nu a mai facut probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

va salut.vreau sa pun o intrebare posesorilor de intrudere de 1400. se descurca bestiile astea pe drumuri mai laturalnice si nu tocmai netede? in special in ceea ce priveste controlul nu neaparat comfortul.nu sunt un mare fan al autostrazilor si asta e cam singurul impediment pe care il mai vad in am-mi lua motorul asta.

Link to comment
Share on other sites

va salut.vreau sa pun o intrebare posesorilor de intrudere de 1400. se descurca bestiile astea pe drumuri mai laturalnice si nu tocmai netede? in special in ceea ce priveste controlul nu neaparat comfortul.nu sunt un mare fan al autostrazilor si asta e cam singurul impediment pe care il mai vad in am-mi lua motorul asta.

Nu stiu cum e 1400,dar cruiserele in general sunt pt drumuri asfaltate si cat mai drepte.

M-800-le meu pe drum de pamant cu piatra e foarte greu de controlat si zdruncina ca toti dracii,iar pe asfalt peticit merge,e controlabil dar comfort=0 mai ales sa ai 2 pers si bagaj.(am fost eu la mare acu prin Calarasi,Ostrov mi-am blestemat soarta am facut vreo 6 ore)

Link to comment
Share on other sites

In plus fata de cele spuse de Alex, Intruderul de 1400 are roata subtire pe fata, ceea ce il face mai greu controlabil la denivelari longitudinale (fagase in asfalt de la caldura, portiuni frezate in vederea reasfaltarii, linii de tramvai, etc).

Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfaturi. mi-a fost cam greu sa gasesc raspunsuri la intrebarea asta pe net. In general abilitatea asta la cruisere pare sa nu fie discutata aproape de loc. dar luand in considerare starea drumurilor din afara,a discuta despre comportamentul lor pe drumuri stricate ar fi pentru ei un exercitiu de imaginatie mai degraba.

mersi din nou. si toamna lunga tuturor intrusilor!

Link to comment
Share on other sites

chopperele , cruiserele si cam toate motoretele cu o astfel de ciclistica nu prea au ce cauta off road, exista un site pe care evalueti motoare in functie de alte motoare si intruderul la capitolul off road are cel mai mic rating, aproape deloc. ti-e greu sa l manevrezi 1. , 2. se strica . :laugh: ptr off road ia ti enduro . gasesti destule care sa aiba motor V-twin :)

 

cine merge cu mine sa-mi iau motor ? am facut rost de bani si am nevoie de cineva care are intruder si care se pricepe la mecanica.

 

astept ajutor.

 

mersi anticipat

Link to comment
Share on other sites

va salut.vreau sa pun o intrebare posesorilor de intrudere de 1400. se descurca bestiile astea pe drumuri mai laturalnice si nu tocmai netede? in special in ceea ce priveste controlul nu neaparat comfortul.nu sunt un mare fan al autostrazilor si asta e cam singurul impediment pe care il mai vad in am-mi lua motorul asta.

 

 

daca mergi cu grija n-ai nici o treaba desi trebuie sa ai grija mai mare o vreme la viteze f. mici

ia-ti intruder-ul si vei fi multumit

daca vrei sa intrebi pe unii care se dau de 20 de ani cu intrudere, intreaba aici http://www.intruderalert.com/cafe/index.cf...&forumID=24

Edited by thunderhead
Link to comment
Share on other sites

SALUT,

 

 

sint si eu nou venit pe aici,posesor al unui intruder 750 din 91. caut si eu o carte tehnica pdf in limba engleza daca se poate.

multumesc

salut! ti-l trm eu pe mail sau mess.....rolando_lazar@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Ca să vezi ce chestie ... M-am uitat prin garaj Âşi am de vânzare pentru Intruder VL1500 LC tobe Highway Hawk Fat Pipes

http://www.highwayhawk.com/prod-detail.php...=4&cat_id=3 - 250 euro

Dom'le ce coincidență ... Sună Demențial, dacă nu te dai în ele nici nu zici că ai tobe, dar odată ce ai tras de accelerație, God, All hell breaks loose...

 

La ce pret ? :bounce:

id mess : georgemt10

Link to comment
Share on other sites

salut.

 

si-a facut cineva suport pentru numar lateral la intruder? daca da se poate pune o schema sau o poza...multummesc

 

 

uite iti explica aici robychopper pas cu pas :

 

/index.php?...12148&st=10

 

 

dai o pagina inapoi si gasesti si o schema . cu explicatii tot . el zice pentru un dragstar acolo dar presupun ca asa se face si la restul ca nu sint foarte diferite. vezi ce gasesti.

 

numai bine!

Edited by adriandracul
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Sunt nou in fenomenul moto si intru cu un Intruder VS800. Sper sa fie singurul lucru in care intru cu el :grinbandit:

E rosu, apropitarul trecut mi l-a dat cu coburi, butoias de scule, redresor si inca alte cateva maruntisuri.

Mi-a mai dat si tobele originale. Ce am acum sunt pur si simplu niste tevi de inox cromat care fac viata un infern la distante lungi.

 

Intrebarea de newbie: cand l-am luat si l-am plimbat putin n-a zis nimic; cand i-am dat in gura pe la 100kmph a inceput sa scoata niste bubuituri. I-am schimbat bujiile intre ele si acum zice doar "pe bas" de la tevile in loc de esapament. E o treaba normala? Sa-i iau alte bujii?

 

Mentionez ca a stat cuminte vreo 6 luni. Nu a facut decat 200 km ca proprietarul celalalt nu avea vreme de pasiunea asta, insa el ii schimbase si bujii si filtre. Acuma, vine frigu' si nu stiu daca are rost sa investesc acum in el sau sa las cheltuielile pe primavara?

 

Multumesc!

P.S. Poze pun mai tarzior.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Sunt nou in fenomenul moto si intru cu un Intruder VS800. Sper sa fie singurul lucru in care intru cu el :)

E rosu, apropitarul trecut mi l-a dat cu coburi, butoias de scule, redresor si inca alte cateva maruntisuri.

Mi-a mai dat si tobele originale. Ce am acum sunt pur si simplu niste tevi de inox cromat care fac viata un infern la distante lungi.

 

Intrebarea de newbie: cand l-am luat si l-am plimbat putin n-a zis nimic; cand i-am dat in gura pe la 100kmph a inceput sa scoata niste bubuituri. I-am schimbat bujiile intre ele si acum zice doar "pe bas" de la tevile in loc de esapament. E o treaba normala? Sa-i iau alte bujii?

 

Mentionez ca a stat cuminte vreo 6 luni. Nu a facut decat 200 km ca proprietarul celalalt nu avea vreme de pasiunea asta, insa el ii schimbase si bujii si filtre. Acuma, vine frigu' si nu stiu daca are rost sa investesc acum in el sau sa las cheltuielile pe primavara?

 

Multumesc!

P.S. Poze pun mai tarzior.

 

 

Fratele meu si eu l-am luat ieri, vs 800 din '97 mie nu mi-a facut in nici un fel , azi i-am facut schimbul de ulei si i-am pus alt ghidon :grinbandit: , uite ce te sfatuiesc eu, fa-i schimbul de ulei daca zici ca a stat atat pe bara.. plus ca am aflat ca e indicat sa l bagi la hibernare ptr iarna cu ulei curat si nou , si apoi du te sa il vada cineva . e posibil sa ti mearga intr un singur cilindru din cand in cand (sint posibile probleme cu segmentii, sau poate trebuie reglate carburatoarele ca si la mine de altfel) . oricum la schimbul de ulei sa fi atent daca uleiul tau miroase a benzia! inseamna ca trebuie neaparat facute carburatoarele de care ziceam :blink: daca ai timp zilele astea ne vedem sa dam o tura si mai discutam una alta. la Apashu e super ok spre exemplu si sint oameni cu multa experienta in materie de motoare, ii poti intreba si te ajuta .

 

ca sint oameni!

 

am observat ca aici la topicul intruder 2-3 mai scriu, si

 

 

un anume tip mi-a spus ca merge cu mine sa iau motorul si ca ma ajuta la schimbul de ulei.. frate , nu a mai dat nici un semn .

 

Asfalt uscat pentru acel om.

 

 

contacteaza ma daca e (pm) sa l stapanesti sanatos, sint niste motoare extraordinare si asfalt uscat prietene

 

 

 

p.s. : ai putea sa i pui niste bujii noi pana una alta .

Edited by adriandracul
Link to comment
Share on other sites

Fratele meu si eu l-am luat ieri, vs 800 din '97 mie nu mi-a facut in nici un fel , azi i-am facut schimbul de ulei si i-am pus alt ghidon :grinbandit: , uite ce te sfatuiesc eu, fa-i schimbul de ulei daca zici ca a stat atat pe bara.. plus ca am aflat ca e indicat sa l bagi la hibernare ptr iarna cu ulei curat si nou , si apoi du te sa il vada cineva . e posibil sa ti mearga intr un singur cilindru din cand in cand (sint posibile probleme cu segmentii, sau poate trebuie reglate carburatoarele ca si la mine de altfel) . oricum la schimbul de ulei sa fi atent daca uleiul tau miroase a benzia! inseamna ca trebuie neaparat facute carburatoarele de care ziceam :blink: daca ai timp zilele astea ne vedem sa dam o tura si mai discutam una alta. la Apashu e super ok spre exemplu si sint oameni cu multa experienta in materie de motoare, ii poti intreba si te ajuta .

 

ca sint oameni!

 

am observat ca aici la topicul intruder 2-3 mai scriu, si

 

 

un anume tip mi-a spus ca merge cu mine sa iau motorul si ca ma ajuta la schimbul de ulei.. frate , nu a mai dat nici un semn .

 

Asfalt uscat pentru acel om.

 

 

contacteaza ma daca e (pm) sa l stapanesti sanatos, sint niste motoare extraordinare si asfalt uscat prietene

 

 

 

p.s. : ai putea sa i pui niste bujii noi pana una alta .

 

baiete,tu ai o problema de vedere sau de citire....

tu nu vezi unde e localizat omu?TIMISOARA!!!

asa ai facut si pe topicul cu tatuaje...tatuatorul e din SIBIU!

Link to comment
Share on other sites

baiete,tu ai o problema de vedere sau de citire....

tu nu vezi unde e localizat omu?TIMISOARA!!!

asa ai facut si pe topicul cu tatuaje...tatuatorul e din SIBIU!

 

 

n-am fost atent scuze. ca o fi greu sa dea pe aici el sau eu pe acolo. daca greseam de 60 de mii de ori mai ziceam sa fi asa otzarat .. detaliile astea.

 

 

a.. da, si de unde stii tu ca nu am de gand sa merg pana la sibiu sa mi fac un tatuaj ????

 

topic ul asta e pe moarte..

 

 

din toata lumea de aici spuneti mi si mie va rog daca ati patit sa va moara motorul in mers pe la 60 /h cu schimbatorul de viteze in punctul neutru si cu plinul facut ? apoi porneste si merge iar fara probleme..

 

si am mai patit de mi a ramas blocat intre a 4 a si a 5 a si nu mai cupla :grinbandit: nici nu mai puteam sa aduc la neutru . tin sa mentionez ca nu fac raliu cu el si ca schimb vitezle cm trebue.

Edited by adriandracul
Link to comment
Share on other sites

1 . "din toata lumea de aici spuneti mi si mie va rog daca ati patit sa va moara motorul in mers pe la 60 /h cu schimbatorul de viteze in punctul neutru si cu plinul facut ? apoi porneste si merge iar fara probleme" - daca-ti moare , dupa ce lasi gazul brusc - ai relantiul prea mic

 

2. nu schimbi vitezele cum trebuie

Link to comment
Share on other sites

1 . "din toata lumea de aici spuneti mi si mie va rog daca ati patit sa va moara motorul in mers pe la 60 /h cu schimbatorul de viteze in punctul neutru si cu plinul facut ? apoi porneste si merge iar fara probleme" - daca-ti moare , dupa ce lasi gazul brusc - ai relantiul prea mic

 

2. nu schimbi vitezele cum trebuie

 

 

1. relantiul nu e prea mic si motorul era cald.

 

2. te rog exemplifica-mi ce intelegi tu prin a schimba cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...