aoreus Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Mulțumesc frumos. O sa revin cu poze la final. Motocicleta va fi expusă într un magazin în sun plaza ăsta după ce 2 zile am sa o plimb prin bucurești conform contractului. » Post actualizat in 30 Jul 2015 13:23 Și finalul! foarte fain Intruder-ul, verdele ala poate nu, da' no ... gusturile nu se discuta, lucrarea arata foarte bine, toate modificarile decente si de foarte foarte bun gust, simplu, clean, frumos, asa cum a fost si ideea celor de la Suzuki in anii '80 da' ce sa caute un chopper in nu stiu ce Mall/Plaza daca am inteles bine ? sunt la moda/trendy astea acum la aia care privesc la wowbiz, acces direct, click si de astea ? daca-i pt. bani se intelege ... da' motoru-i de vanzare ??? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 au cerut o motocicleta unica si care sa reprezinte brandul lor. TEI..IMPLICIT FLORI DE TEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idlewild Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Salutare! Caut o pereche de proiectoare cu lupa, becurile sa fie cu led, prindere pe crash bar. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papadie Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Caut regulator de incarcare Intruder VS 700.Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Ahoi! Va deranjez baieti cu o intrebare: - cine ar avea un esapament aftermarket de Suzuki Intruder de 600cc, care sa fie in stare buna? Astept eventual poze, detalii pe PM. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 (editat) Dacă interesează pe cineva. Este demontat după un intruder de 700.cel verde este vopsit iar scărițele sunt noi. Preț 400 lei. Editat Octombrie 6, 2015 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katran Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Salut , sunt Gabriel din Bucuresti . Fost posesor de Intruder VS1400 , am vandut-o si-mi pare foarte rau ... Am vorbit cu un baiat de aici de pe forum sa-mi aduca alta ( acelasi care mi-a adus-o pe prima , LOL ) ... I-mi pare bine sa aflu ca exista o comunitate de intruderisti , abia astept sa vina noua trotineta ... In alta ordine de idei , poate aici gasesc o informatie ... daca nu va e prea greu , incercati sa va uitati dupa un Intruder 1400 visiniu cu numar de imnatriculare B-68-KGV .... este fosta mea motocicleta , pa care am vandut-o si n-am reusit sa fac actele ... poate reusesc pe aceasta cale sa gasesc actualul posesor si rezolvam problema . Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) sunt pe afara chiar si sub 2500-3000 euro, unele cu modificari/accesorii de cel putin 1000-1500 euro ... eu o am de aproape 9 ani si inafara de ulei si curatat de filtre la timp, bujii la cativa ani, cauciucuri si placute de frana nu i-a trebuit decat ... benzina ... bine, nu se pun retusurile/finisajele necesare dupa trantele care au fost ... nici macar in carburatoare nu a umblat nimeni din fabrica, cu tot cu tobe modificfate ... un motor pe viata, old school, fara plastic asa cum sunt cele noi ... Editat Noiembrie 26, 2015 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 30, 2015 Share Postat Noiembrie 30, 2015 Salutare! Cumpar furtunul de legatura dintre airbox-uri, cel din poza. Discutiile pe PM, thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Salut, Intrebare de baraj: pentru Intruder M1500 ce fel de ulei de motor folositi...sintetic sau mineral ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 Buna seara. Am pus ochii pe un m800 2007 cumparat de nou de o cunostinta,10k km. Merge frumos,pretul este ok, întreținută,etc. Intrebarea mea pentru posesorii de m800: cat costă o revizie normală(facuta de un mecanic,eu sunt paralel)filtre,plăcuțe,lichide,sincronizare s.a.m.d. stiu ca preturile diferă dar vreau sa-mi fac o idee generală. Daca nu se dorește poluarea topicului citesc si mesaje in inbox. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salut. Daca vrei sa iti iei motor si iti pui problema la cat costa o revizie...pai aia trebuie sa fie ultima ta problema. M800-ele nu e cu nimic mai speciala fata de alte motoare. Dar, ca idee : 1 set de 2 placute = ~100 - 130 ron , 4L ulei = ~ 120 ron , filtru de ulei = ~ 20-30 lei , filtru de aer = ~ 40-50 lei. Fa si tu un calcul + ce-ti ia mecanicul, desi astea-s operatiuni pe care orice motociclist si le cam face singur. La sezon de obicei schimbi ulei + filtru ceea ce nu te duce la mai mult de 150 lei. Restul le faci cand e cazul (placute, sincronizari, antigel si alte consumabile), ca la orice alta mobra de pe lumea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Salut. Daca vrei sa iti iei motor si iti pui problema la cat costa o revizie...pai aia trebuie sa fie ultima ta problema. M800-ele nu e cu nimic mai speciala fata de alte motoare. Dar, ca idee : 1 set de 2 placute = ~100 - 130 ron , 4L ulei = ~ 120 ron , filtru de ulei = ~ 20-30 lei , filtru de aer = ~ 40-50 lei. Fa si tu un calcul + ce-ti ia mecanicul, desi astea-s operatiuni pe care orice motociclist si le cam face singur. La sezon de obicei schimbi ulei + filtru ceea ce nu te duce la mai mult de 150 lei. Restul le faci cand e cazul (placute, sincronizari, antigel si alte consumabile), ca la orice alta mobra de pe lumea asta. Sunt economist, imi place sa fac calcule si sa fiu calculat.Nu are nici o legatura cu stituatia financiara. Vreau sa stiu la ce sa ma astept, deoarece pe forumurile din State(intruder alert ceva de genu) am citit tot felul de aberatii cum ar fi ca o sincronizare la m800 facuta la Suzuki costa >300$. Cum nu-mi place sa bag sume aberante in fiare fie ele moto sau auto incerc sa adun cat mai multe informatii pentru a face o alegere care ma coafeaza(luand in calcul faptul ca fac 3500-4000km pe luna pe motor). Una peste alta nu inteleg nervisorii cand cineva se intereseaza de costuri de intretinere. Pana la urma cand muncesti pentru banii tai(indiferent daca ai remuneratie mare sau mica) tinzi sa fii calculat mai ales cand ai familie,casa,cateva masini care halesc si ele,caine si motor. Daca bani nu erau problema in sensul care zici tu poate eram in Maui sa scap de frig si acasa ma astepta un victory cross roads 8 ball touring nu un m800. Sanatate si mai astept daca se poate raspuns si pe privat de la un posesor. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) Ai despicat firul in 4 si am impresia ca nu ai inteles mesajul simplu pe care ti l-am transmis. Cat costa o revizie M800 costa si la un VN800 si la un Dragstar 650/1100 si la un Shadow de 600 si la un VS800 de exemplu. Subliniez ca NU trebuie sa fi neaparat posesor de M800 (care repet, nu e o motocicleta mai speciala si mai diferita de altele) ca sa poti primi un raspuns vis-a-vis de costurile unei revizii / reparatii. Preturile la ulei, filtre, placute, antigel (unde e cazul), sunt la fel pentru toate mobrele. Aaaa, daca preferi sa le faci la reprezentanta, pune x3 la factura finala. Deci poate sa te costa 1 leu sau poate sa te coste 3 lei daca vrei, depinde de tine. Si daca esti motociclist si nu te pricepi la d'astea, sigur ai un prieten care poate sa te ajute sa le faci...cu 1 leu. Daca esti genu care prefera doar reprezentata pentru ca in altcineva nu ai incredere si reprezentanta e sfanta, o sa te coste 3 lei. E simplu. Si apropo...eu cred ca tu nici nu sti ce cumperi. modelul asta a fost trecut pe injectie incepand cu anul 2005. si asta inseamna ca PA sincronizare de carburatoare...pentru ca nu le mai ai. Pe mine de ex ma costa o revizie totala la VN800-ele meu ~400Ron facuta in regie proprie. La mecanic, mai pune 100 si 3 beri. Asflat uscat si numai bine! Editat Februarie 19, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) http://olx.ro/oferta/suzuki-intruder-m800-2007-ID5x4zk.html#98f967d053 Uite asta cumpar. Si probabil ca ai dreptate,nu am inteles exact ce se face la un motor pe injectie pentru ca sunt PARALEL, probabil am inteles gresit ce scriau baietii aia pe forumul din state. Motiv pentru care intreb. Multumesc pentru raspuns Editat Februarie 19, 2016 de Sabin_gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 M800 este o motocicleta reusita si pretul este corect (pun pariu ca mai poti discuta cateva sute de euro la pret) daca i s-au facut reviziile asa cum trebuie. Este o motocicleta relativ ieftin de intretinut. Daca nu ma insel prea tare urmatoarea revizie ar trebui sa o faci la 12.000 km cand ar trebui sa ii schimbi: - ulei 4 litri x 35-40 lei - filtru ulei ~ 30-40 lei - filtru aer ~50 lei (doar daca este foarte murdar si nu mai poate fi curatat) - bujii iridiu 4 x 50-60 lei (te vor tine minim 30.000 km) - antigel ~ 200 lei - se schimba la fiecare 2 ani - manopera....aici trebuie sa vezi ce si cum dar daca a fost servisarea facuta doar la reprezentanta si se poate dovedi pe carnetul de service atunci iti recomand sa faci in continuare la fel.....nu te doare capul cu toate aceste schimburi plus ca pastrezi un istoric de service si te va ajuta la revanzare, daca va fi cazul. In rest succes si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Mulțumesc adi foarte mult de raspuns. Da a avut service doar la suzuki trecut pe carnetul de service. La ce ai enumerat tu se mai pun cauciucuri,cele pe care le are acum sunt originale. Motorul in ultimul an a stat in hibernare,pornit periodic si mers pret de cateva minute. pretul deja l-am negociat,mi-a fost recomandat motorul de cumnatul meu si oamenii sunt niste drăguți si ma așteaptă pana in mai.Pozelele acelea nu ii fac dreptate,ea arata mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Stiu. Dar baiatul lucreaza prin țările baltice si nu a avut cand sa mearga cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spednatz Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 După o dragoste la prima vedere, a sosit timpul să mă despart de iubită din cauza lipsei de timp de investit în relația noastră. Am întreținut-o ca pe cea mai capricioasă amantă, i-am făcut în fiecare an schimbul de ulei, deși nu am mers decât 700 km în medie, i-am cumpărat podoabe care s-o facă mai arătoasă, am adăpostit-o la căldura în fiecare iarnă și i-am promis minunate escapade, dar nu m-am ținut de cuvânt. Pentru a nu o dezamăgi în continuare, am hotărât să ne despărțim. Pe scurt: Se vinde Suzuki C800, an 2007, cumpărată de la reprezentanță,7452 km, toate reviziile făcute, ulei schimbat anual, filtre K&N, sissy-bar, crash-bar, alarmă cu 2 pagere, alte diverse îmbunătățiri. În plus ofer o grămadă de echipament în stare foarte bună: 2 geci de piele rev'it (dacă viitorul proprietar e grăsuț), 3 căști din care una de damă sigilată și una Harley tip police, redresor Optimate, alte diverse obiecte pe care nu vreau să le mai păstrez ca să nu îmi mai amintesc de ea. Preț 6000 Euro, foarte ușor negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 bravo ba!frumoasa amanta si frumoasa poveste sper sa primesca un viitor propietar pe cinste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spednatz Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 bravo ba!frumoasa amanta si frumoasa poveste sper sa primesca un viitor propietar pe cinste! Crede-mă că nu o s-o dau chiar așa oricui. Vreau să văd că se creează o chimie între ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Crede-mă că nu o s-o dau chiar așa oricui. Vreau să văd că se creează o chimie între ei Oare nu mai exista pe lumea asta simtul ridicolului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spednatz Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Oare nu mai exista pe lumea asta simtul ridicolului? Oare nu mai are nimeni pe lumea asta simțul umorului? S-o fi pierdut din cauza vitezei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorhead23 Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Salut,o mica problema la intruderul meu,un vs 750,porneste dimineata cu shock-ul tras,merge cateva secunde si apoi se opreste brusc,azi cu greu am reusit sa il repornesc,dupa-amiaza a pornit normal fara shock,am mai patit asta iarna trecuta dar atunci nu a mai pornit deloc,i-am reincarcat bateria dupa ce a stat toata iarna,curatat bujiile,azi a facut la fel ca atunci.In timpul mersului imi mai da "in nas" din cind in cind,aud ca un clantanit undeva in zona rezervorului,daca tin turatia mica la relanti se opreste imediat dupa acel clantanit,ce poate sa fie?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thorus_2003 Postat Aprilie 4, 2016 Share Postat Aprilie 4, 2016 Salut,o mica problema la intruderul meu,un vs 750,porneste dimineata cu shock-ul tras,merge cateva secunde si apoi se opreste brusc,azi cu greu am reusit sa il repornesc,dupa-amiaza a pornit normal fara shock,am mai patit asta iarna trecuta dar atunci nu a mai pornit deloc,i-am reincarcat bateria dupa ce a stat toata iarna,curatat bujiile,azi a facut la fel ca atunci.In timpul mersului imi mai da "in nas" din cind in cind,aud ca un clantanit undeva in zona rezervorului,daca tin turatia mica la relanti se opreste imediat dupa acel clantanit,ce poate sa fie?Multumesc. Salut! Ai incercat o curatare/spalare carburatoare si ulterior o sincronizare a acestora? Datul ala in nas pare a fi de la alimentare / amestec prost in carburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.