Jump to content

Recommended Posts

oricine cand vede un Intruder (VS), doar daca nu are ceva cu marca sau obsesie pt. alta, va spune: "ce motor frumos/fain !" :)

bine sunt si foarte fiabile daca ai grija de ele, dar asta nu conteaza asa mult pt. ceilalti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explicatia nu e logica intr.adevar....am muncit foarte mult la el..m.am bucurat de el...si am avut o perioada in care imi trebuia ceva mai mult...il foloseam ca pe un streetfighter si nu isi avea rostu..acum a trecut perioada aia si vreau din nou un chopper...daca ar fi chiar asta ar fi perfect...si nu e vorba de stramtorat financiar..aveam 5 motoare in perioada aia si devenea usor ridicol

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu de anii trecuti cat ai lucrat la el, doar lustruitul partilor de aluminiu (si cate sunt !) mi se pare o munca titanica

este un VS800 deosebit intradevar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Are cineva de vanzare un rezervor de benzina pentru suzuki intruder VS600 ?

 

Va multumesc anticipat si astept oferte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.ebay.de

daca ai rabdare o sa gasesti unul poate chiar sub 100 euro, bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,cine a intampinat problema asta sau poate sa imi dea un sfat?mi se tot desfileteaza camasa de la cablul de kilometraj din ceas e enervant sa tot demontezi tot ansamblul sa ajungi acolo plus ca am 2 suruburi care nu am reusit sa le desfac pozibil sa fie sudate de vreme.....lam strans tot cu chinuiala multa prin orificil ala micut de intrare in ceas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte frumos ce faceti dvstra acolo d-l Florin !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Foarte frumos ce faceti dvstra acolo d-l Florin !!!

Mulțumesc frumos. O sa revin cu poze la final. Motocicleta va fi expusă într un magazin în sun plaza ăsta după ce 2 zile am sa o plimb prin bucurești conform contractului.

» Post actualizat in 30 Jul 2015 13:23

Și finalul!

post-34920-0-16229700-1438262473_thumb.jpg

post-34920-0-53142200-1438262503_thumb.jpg

post-34920-0-35607700-1438262523_thumb.jpg

post-34920-0-30550000-1438262539_thumb.jpg

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am 2 probleme cu iubita mea, virago de 250. In primul rand nu imi arata viteza corect, am schimbat cablul dar cineva mi-a zis sa schimb vitezometru. Merg cu 100 de exemplu dar cand incetinesc ramane acul acolo pana lovesc ceasul sau de la vibratii coboare singur. Interesant ca distanta de trip o arata corect (exemplu 200km)dar la km totali imi arata aproape dublu. am motorul asta de 2 luni si cica am facut 1800 de km...pff... mia am facut-o dar nu 2000

Si a 2-a e ca m-i se descarca bateria si numai ce am schimbat-o. Are un fel de alternator sau ce sa schimb la ea? Sunt afon incepator, invat greu si uit repede, dar imi place

 

Va multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc frumos. O sa revin cu poze la final. Motocicleta va fi expusă într un magazin în sun plaza ăsta după ce 2 zile am sa o plimb prin bucurești conform contractului.

» Post actualizat in 30 Jul 2015 13:23

Și finalul!

 

foarte fain Intruder-ul, verdele ala poate nu, da' no ... gusturile nu se discuta, lucrarea arata foarte bine, toate modificarile decente si de foarte foarte bun gust, simplu, clean, frumos, asa cum a fost si ideea celor de la Suzuki in anii '80

da' ce sa caute un chopper in nu stiu ce Mall/Plaza daca am inteles bine ? sunt la moda/trendy astea acum la aia care privesc la wowbiz, acces direct, click si de astea ?

daca-i pt. bani se intelege ... da' motoru-i de vanzare ???

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

au cerut o motocicleta unica si care sa reprezinte brandul lor. TEI..IMPLICIT FLORI DE TEI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!



Caut o pereche de proiectoare cu lupa, becurile sa fie cu led, prindere pe crash bar.



Multumesc anticipat!



Black-Helmets-Romania-organizeaza-o-intr


Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut regulator de incarcare Intruder VS 700.

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoi!

Va deranjez baieti cu o intrebare:

- cine ar avea un esapament aftermarket de Suzuki Intruder de 600cc, care sa fie in stare buna?

Astept eventual poze, detalii pe PM.

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă interesează pe cineva. Este demontat după un intruder de 700.cel verde este vopsit iar scărițele sunt noi.

Preț 400 lei.

post-34920-0-44304900-1444123668_thumb.jpg

post-34920-0-42613500-1444123685_thumb.jpg

post-34920-0-13586200-1444123702_thumb.jpg

post-34920-0-54796400-1444123720_thumb.jpg

post-34920-0-30372200-1444123758_thumb.jpg

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , sunt Gabriel din Bucuresti . Fost posesor de Intruder VS1400 , am vandut-o si-mi pare foarte rau ... Am vorbit cu un

baiat de aici de pe forum sa-mi aduca alta ( acelasi care mi-a adus-o pe prima , LOL ) ... I-mi pare bine sa aflu ca exista o comunitate

de intruderisti , abia astept sa vina noua trotineta ...

 

In alta ordine de idei , poate aici gasesc o informatie ... daca nu va e prea greu , incercati sa va uitati dupa un Intruder 1400 visiniu

cu numar de imnatriculare B-68-KGV .... este fosta mea motocicleta , pa care am vandut-o si n-am reusit sa fac actele ... poate reusesc

pe aceasta cale sa gasesc actualul posesor si rezolvam problema .

 

Multumesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt pe afara chiar si sub 2500-3000 euro, unele cu modificari/accesorii de cel putin 1000-1500 euro ... eu o am de aproape 9 ani si inafara de ulei si curatat de filtre la timp, bujii la cativa ani, cauciucuri si placute de frana nu i-a trebuit decat ... benzina ... bine, nu se pun retusurile/finisajele necesare dupa trantele care au fost :) ... nici macar in carburatoare nu a umblat nimeni din fabrica, cu tot cu tobe modificfate ... un motor pe viata, old school, fara plastic asa cum sunt cele noi ...

Edited by aoreus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Cumpar furtunul de legatura dintre airbox-uri, cel din poza.

post-72311-0-47047200-1448887037_thumb.jpg

Discutiile pe PM, thx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Intrebare de baraj: pentru Intruder M1500 ce fel de ulei de motor folositi...sintetic sau mineral ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara. Am pus ochii pe un m800 2007 cumparat de nou de o cunostinta,10k km. Merge frumos,pretul este ok, întreținută,etc. Intrebarea mea pentru posesorii de m800: cat costă o revizie normală(facuta de un mecanic,eu sunt paralel)filtre,plăcuțe,lichide,sincronizare s.a.m.d. stiu ca preturile diferă dar vreau sa-mi fac o idee generală. Daca nu se dorește poluarea topicului citesc si mesaje in inbox. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Daca vrei sa iti iei motor si iti pui problema la cat costa o revizie...pai aia trebuie sa fie ultima ta problema. M800-ele nu e cu nimic mai speciala fata de alte motoare. Dar, ca idee : 1 set de 2 placute = ~100 - 130 ron , 4L ulei = ~ 120 ron , filtru de ulei = ~ 20-30 lei , filtru de aer = ~ 40-50 lei. Fa si tu un calcul + ce-ti ia mecanicul, desi astea-s operatiuni pe care orice motociclist si le cam face singur. La sezon de obicei schimbi ulei + filtru ceea ce nu te duce la mai mult de 150 lei. Restul le faci cand e cazul (placute, sincronizari, antigel si alte consumabile), ca la orice alta mobra de pe lumea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Daca vrei sa iti iei motor si iti pui problema la cat costa o revizie...pai aia trebuie sa fie ultima ta problema. M800-ele nu e cu nimic mai speciala fata de alte motoare. Dar, ca idee : 1 set de 2 placute = ~100 - 130 ron , 4L ulei = ~ 120 ron , filtru de ulei = ~ 20-30 lei , filtru de aer = ~ 40-50 lei. Fa si tu un calcul + ce-ti ia mecanicul, desi astea-s operatiuni pe care orice motociclist si le cam face singur. La sezon de obicei schimbi ulei + filtru ceea ce nu te duce la mai mult de 150 lei. Restul le faci cand e cazul (placute, sincronizari, antigel si alte consumabile), ca la orice alta mobra de pe lumea asta.

Sunt economist, imi place sa fac calcule si sa fiu calculat.Nu are nici o legatura cu stituatia financiara. Vreau sa stiu la ce sa ma astept, deoarece pe forumurile din State(intruder alert ceva de genu) am citit tot felul de aberatii cum ar fi ca o sincronizare la m800 facuta la Suzuki costa >300$. Cum nu-mi place sa bag sume aberante in fiare fie ele moto sau auto incerc sa adun cat mai multe informatii pentru a face o alegere care ma coafeaza(luand in calcul faptul ca fac 3500-4000km pe luna pe motor). Una peste alta nu inteleg nervisorii cand cineva se intereseaza de costuri de intretinere. Pana la urma cand muncesti pentru banii tai(indiferent daca ai remuneratie mare sau mica) tinzi sa fii calculat mai ales cand ai familie,casa,cateva masini care halesc si ele,caine si motor. Daca bani nu erau problema in sensul care zici tu poate eram in Maui sa scap de frig si acasa ma astepta un victory cross roads 8 ball touring nu un m800. Sanatate si mai astept daca se poate raspuns si pe privat de la un posesor. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai despicat firul in 4 si am impresia ca nu ai inteles mesajul simplu pe care ti l-am transmis. Cat costa o revizie M800 costa si la un VN800 si la un Dragstar 650/1100 si la un Shadow de 600 si la un VS800 de exemplu. Subliniez ca NU trebuie sa fi neaparat posesor de M800 (care repet, nu e o motocicleta mai speciala si mai diferita de altele) ca sa poti primi un raspuns vis-a-vis de costurile unei revizii / reparatii. Preturile la ulei, filtre, placute, antigel (unde e cazul), sunt la fel pentru toate mobrele. Aaaa, daca preferi sa le faci la reprezentanta, pune x3 la factura finala. Deci poate sa te costa 1 leu sau poate sa te coste 3 lei daca vrei, depinde de tine. Si daca esti motociclist si nu te pricepi la d'astea, sigur ai un prieten care poate sa te ajute sa le faci...cu 1 leu. Daca esti genu care prefera doar reprezentata pentru ca in altcineva nu ai incredere si reprezentanta e sfanta, o sa te coste 3 lei. E simplu.

 

Si apropo...eu cred ca tu nici nu sti ce cumperi. modelul asta a fost trecut pe injectie incepand cu anul 2005. si asta inseamna ca PA sincronizare de carburatoare...pentru ca nu le mai ai.

Pe mine de ex ma costa o revizie totala la VN800-ele meu ~400Ron facuta in regie proprie. La mecanic, mai pune 100 si 3 beri.

 

Asflat uscat si numai bine!

Edited by bucsaadi

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://olx.ro/oferta/suzuki-intruder-m800-2007-ID5x4zk.html#98f967d053

Uite asta cumpar. Si probabil ca ai dreptate,nu am inteles exact ce se face la un motor pe injectie pentru ca sunt PARALEL, probabil am inteles gresit ce scriau baietii aia pe forumul din state. Motiv pentru care intreb. Multumesc pentru raspuns

Edited by Sabin_gabriel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...