Legnakrad. Postat Noiembrie 27, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) 15.000 km pe 2 motoare nu e ceva impresionant ca sa iti dai seama de fiabilitate.. Oricum aproape toate motoarele astea de generatie mai noua nu au probleme cu asa ceva asa ca n'are sens sa va contraziceti atat. Daca tot vreti sa luati in cont banii cheltuiti pe motor atunci mai bine va certati la consum Daca stai sa te gandesti un motor care consuma 4% si il repari o data pe an e mai ieftin la 'intretinere' ca unu care consuma 7% si nu se strica neam. Editat Noiembrie 27, 2010 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Daca tot ce te intereseaza la o motocicleta e sa te coste cat mai putin, nu iti iei italiana. Poti avea aproximativ aceleasi performante cu un Ferrari sau cu un GTR (care e de doua ori mai ieftin) dar in cazul GTR-ului tot o cheie de Nissan ai in buzunar. La fel si la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Daca tot ce te intereseaza la o motocicleta e sa te coste cat mai putin, nu iti iei italiana. Poti avea aproximativ aceleasi performante cu un Ferrari sau cu un GTR (care e de doua ori mai ieftin) dar in cazul GTR-ului tot o cheie de Nissan ai in buzunar. La fel si la motociclete. Un rezumat mai concret si mai elegant nu cred ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Daca vrei sa o iei asa, la orice topic dedicat unui model/marci de pe forumul asta miroase a rasini de ceva. Cauta contra-exemplul, te provoc sunt pareri obiective destule pe forumul asta. Uite exemplu: Banditul are cel mai prost si enervant sistem de intindere/reglare a lantului dintre toate mobrele pe care le-am vazut! Da, Ducati-urile alea... conform careia Ducati sunt naspa si nefiabile si deci nejustificat de scumpe. cauta pe mobile.de, mobre din germania, cu 1-2 propr. Compara un Ducati Monster 750 cu un Honda CB750 ambele din 2002-2003 cu ~35.000 km pe bord. Ai sa vezi ca sunt cam la acelasi pret. Din nou, te provoc: da-mi un singur exemplu de un DucatiFaptul ca Ducati nu rezista la fel de bine ca o japoneza la carpeala si reviziile facute in praf in fata blocului si cand isi aminteste proprietarul, asta e alta treaba Mergem la vara la intalnirile ducatistilor de la academie si numaram mobrele cu blocul motor sudat? pariu ca una din 4 are blocul sudat? Repet, imi plac Ducatiurile dar sa nu sarim calul. Imi plac dar nu pot ignora faptul ca cele pre-2000 au probleme de fiabilitate sau ca sunt cine stie ce legende. Legende sunt modele de mobre, nu marci, Legenda e HD Panhead, Triumph Boneville, GSXR 750 pre '90, Honda CB 750 primele modele, etc Poti sa le spui cult-bike, daca vrei. "tot o cheie de Nissan o sa ai in buzunar" vai, ma scuzati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 Un rezumat mai concret si mai elegant nu cred ca se poate Da, e o mostra epica de eleganta sa iti iei Ferrari doar ca sa nu ai "cheie de Nissan" in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) cand o sa le faca fiabile poate am sa consider ducati in lista de cumparaturi. Momentan doar arata bine. Cand o sa si mearga mai vorbim. Nu vreau ca primul service sa fie transformat din schimb ulei in schimb supape. bre, tu nu esti nenea ala care a facut praf o honda 1000rr 2010?! Editat Noiembrie 27, 2010 de @jinx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) cauta pe mobile.de, mobre din germania, cu 1-2 propr.Compara un Ducati Monster 750 cu un Honda CB750 ambele din 2002-2003 cu ~35.000 km pe bord. Ai sa vezi ca sunt cam la acelasi pret. Domnule, ma refeream la motocicletele Ducati care sunt importate la noi de prin sudul Italiei, la preturi mici, neintretinute, forjate, carpite si julite, si care servesc drept referinta unor nestiutori si bagaciosi care nu prea au idee de ceea ce inseamna o motocicleta italiana. Treaba sta in felul urmator: in ziua de azi, cu 2000 euro iti iei o Honda buna de tras inca multi km fara probleme. Dar un Ducati ba. Punct. Faptul ca in Germania sunt la acelasi pret e cu totul alta treaba. Germanii (si belgienii, olandezii, etc.) isi ingrijesc cu totul altfel motocicletele. Iar la ei, motocicletele italiene sunt ceva (mult) mai sus in stima si respect decat pe la noi. De ce? Poate se pricep mai mult. Sau poate ca sunt mai prosti. Una din doua. Mergem la vara la intalnirile ducatistilor de la academie si numaram mobrele cu blocul motor sudat? pariu ca una din 4 are blocul sudat? In primul rand accept pentru faptul ca am impresia ca matale esti prost informat si ca suferi de boala asta comuna cu "n-am avut italiana niciodata, dar stiu eu mai bine de la ala si de la alalalt cum sta treaba". Zi si tu despre motoreta ta ce a e cea mai buna si cea mai cu motz, sau despre orice motoreta pe care ai detinut-o. Dar nu vorbi despre ce nu ai. Si nu, aia cu "era sa imi iau" nu se pune Apoi, aici o dai si in altceva: da, sunt vreo 2 sau 3 motoare de Ducati sudate (oare de Honda si Suzuki cate or fi...?!?), dar daca ai ajuns sa spui ca o motocicleta e prosata si nefiabila doar pentru ca (de exemplu) prinderile blocului motor cedeaza cand dai cu ea de pom, cade in rapa, sau cand o bagi cu bascula in canal cand duci si pasager, cred ca ar fi bine sa iti ie un Zundapp din WW2. Sau un tanc, ma rog. N-or fi cele mai fiabile la partea electrica. Bujiile se schimba des. Se abureste geamul de la turometru cand ploua, da. Daca nu schimbi curelele de distribuitie la timp, poti sa dai de dracu. Nu suporta bine frigul. Uleiul se schimba si el des, si da, sunt cazuri in care electrica a aluat foc. Dar motoarele alea Desmodue racite pe aer sunt rezistente ale naibii. Poate pentru ca sunt foarte simple si racite pe aer. Asadar, mai vorbim prin primavara la academie. Sau, si mai bine, dupa ce o sa ajungi sa detii si tu o italiana, ca sa iti poti da parerea ta personala, si nu a altora, reinterpretata Da, e o mostra epica de eleganta sa iti iei Ferrari doar ca sa nu ai "cheie de Nissan" in buzunar. Acum nu stiu daca nu vrei sa nu poti sa intelegi sensul mesajului. Poate iti doresti sau iti autoinduci faptul ca a avea o masina sport italiana e doar o dovada de snobism. Ok, da, poate in Romania. Dar mai iesi si tu prin lume, mai stai prin alte locuri si invata sa vezi si altfel lucrurile. Cand iti iei o italiana (fie ea masina sau motocicleta) iti cumperi ceva in care s-a pus suflet si pasiune, ceva cu istorie si pedigree. Poate va ajuta pe amandoi sa intelegeti mesajul mai bine si sa va simtiti mai putin lezati daca o punem asa: unii dintre noi prefera sa aiba un Lamborghini Miura in garaj decat un GTR tunat. Asta e, suntem niste bieti snobi pacatosi. Editat Noiembrie 27, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 Domnule, ma refeream la motocicletele Ducati care sunt importate la noi de prin sudul Italiei, la preturi mici, neintretinute, forjate, carpite si julite, si care servesc drept referinta unor nestiutori si bagaciosi care nu prea au idee de ceea ce inseamna o motocicleta italiana. Treaba sta in felul urmator: in ziua de azi, cu 2000 euro iti iei o Honda buna de tras inca multi km fara probleme. Dar un Ducati ba. Punct. Apoi, aici o dai si in altceva: da, sunt vreo 2 sau 3 motoare de Ducati sudate (oare de Honda si Suzuki cate or fi...?!?), dar daca ai ajuns sa spui ca o motocicleta e prosata si nefiabila doar pentru ca (de exemplu) prinderile blocului motor cedeaza cand dai cu ea de pom, cade in rapa, sau cand o bagi cu bascula in canal cand duci si pasager, cred ca ar fi bine sa iti ie un Zundapp din WW2. Sau un tanc, ma rog. N-or fi cele mai fiabile la partea electrica. Bujiile se schimba des. Se abureste geamul de la turometru cand ploua, da. Daca nu schimbi curelele de distribuitie la timp, poti sa dai de dracu. Nu suporta bine frigul. Uleiul se schimba si el des, si da, sunt cazuri in care electrica a aluat foc. Dar motoarele alea Desmodue racite pe aer sunt rezistente ale naibii. Poate pentru ca sunt foarte simple si racite pe aer. Asadar, mai vorbim prin primavara la academie. Sau, si mai bine, dupa ce o sa ajungi sa detii si tu o italiana, ca sa iti poti da parerea ta personala, si nu a altora, reinterpretata Acum nu stiu daca nu vrei sa nu poti sa intelegi sensul mesajului. Poate iti doresti sau iti autoinduci faptul ca a avea o masina sport italiana e doar o dovada de snobism. Ok, da, poate in Romania. Dar mai iesi si tu prin lume, mai stai prin alte locuri si invata sa vezi si altfel lucrurile. Cand iti iei o italiana (fie ea masina sau motocicleta) iti cumperi ceva in care s-a pus suflet si pasiune, ceva cu istorie si pedigree. Poate va ajuta pe amandoi sa intelegeti mesajul mai bine si sa va simtiti mai putin lezati daca o punem asa: unii dintre noi prefera sa aiba un Lamborghini Miura in garaj decat un GTR tunat. Asta e, suntem niste bieti snobi pacatosi. Moamaaa..deci man...toti ne iubim motoretele dar mai las-o moale si si tu cu ducatismul asta fanatic.frateeee..ducati rulzz am inteles toti deja din toate posturile tale. honda si restul japonetelor sumt plictisitoare,aiurea,nu sunt cu nimic mai bune...etc etc etc and shit.com'on domoleste-te si tu...noroc Mesaj completat Btw...sunteti off-topic grav...iar post-urile tale interminabile nu isi au locul aici. Cat despre Diavel,s-a discutat exact cat erabde asteptat Mesaj completat Btw...sunteti off-topic grav...iar post-urile tale interminabile nu isi au locul aici. Cat despre Diavel,s-a discutat exact cat erabde asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Moamaaa..deci man...toti ne iubim motoretele dar mai las-o moale si si tu cu ducatismul asta fanatic.frateeee..ducati rulzz am inteles toti deja din toate posturile tale. honda si restul japonetelor sumt plictisitoare,aiurea,nu sunt cu nimic mai bune...etc etc etc and shit.com'on domoleste-te si tu...noroc Pai deja suntem destul de putini, asa ca trebuie sa compensam cu fanatism, nu? Acum serios, stiu ca am fost off-topic si imi cer scuze fata de cei care aveau intentia sa citeasca exclusiv despre Diavel intrand pe acest thread. Mie imi plac nespus italienele in general (fie ele masini sau motorete), dar nu de asta am postat. Am intervenit ca sa imi spun parerea despre un lucru pe care il detin, "cu care traiesc" zi de zi si pentru a ma distinge de altii care, dupa parerea mea, au niste consideratii eronate pentru simplul fapt ca nu decurg din experienta lor personala ci "din auzite" - un lucru destul de comun in Romania, din pacate. OK, stiu ca e forum public si ca fiecare posteaza cam ce vrea si cum vrea, dar un incepator (in ale acestui forum si in ale motociclismului in general) care ar citi pe motociclism.ro ar ramane socat de stigmatizarea de care au parte mobrele italiene. De-asta e nevoie ici-colo si de o parere contrastanta si, zic eu, relevanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 De-asta e nevoie ici-colo si de o parere contrastanta si, zic eu, relevanta. true....eu sunt fan japoneze(masini si moto),dar nu am absolut nimic impotriva chestiilor Made in Italy.doar ca adevarul e undeva la mijloc intre ce sustii tu si restu fanilor ANTI-DUCATI(ca de fapt sunt anti ducati nu sunt pro japonia) ...noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Daan - subscriu Ca posesor de Ducati va pot spune : cu ocazia unui drum la Ducati Saarland - Germania, am avut o discutie de cateva ore cu patronul reprezentantei respective. In luna aceea venise un client sa-si faca revizia la un monster LA 160.000 KM!. Da ati citit bine O SUTA SAIZECI DE MII. Al doilea veteran era programat peste 4 luni, la 90.000 KM NOUAZECI DE MII. Asta ca sa calmez pe cei cu basme gen Ducati nu e fiabil. Poate au ei cunostinta despre japoneze ca au ajuns la asa rulaj. Eu personal sunt extrem de multumit de motorul meu, in 2 sezoane am facut 24.000 km , sunt deci la a 2-a revizie generala. Nu ma voi sui pe alta marca de motor, in viitorul apropiat ma voi orienta si spre un 1198 SP. Cam atat cu parantezele, acum ontopic : nu imi place modelul V-MAX, deci logic nici Diavelul . DAR nu inseamna ca nu e frumos (gusturile nu se discuta). Ba chiar mai mult, am aflat din surse Ducati ca e exhipat cu tehnologie de ultima ora, si ca ar avea handling mult mai bun si sportiv decat concurenta. Ca de fiecare data Ducati puncteaza la greutate scazuta, design, putere, ciclistica bine cunoscuta unica. Ca sa inchei glorios, dau dreptate unui coleg forumist, care zicea ca in RO - tara non-Ducati nu are rost sa ne racim gurile noi ducatistii, nu avem cu cine si pentru ce. So long Ro nu este tara anti-ducati poate forumul da, dar pe strada am vazut o pondere destul de mare de Monstere. Ca pondere stam destul de bine doar ca Ro este tara anti-moto, dar asta e alta discutie. Ce nu am vazut pe la noi sunt HM-uri, MTS-uri, etc... si asta spune multe. Eh... Unde e IMSAT-ul care se batea cu Honda la vanzari...?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreyy_geo Postat Decembrie 18, 2010 Share Postat Decembrie 18, 2010 Producătorul italian de motociclete Ducati a lansat o ediție specială a modelului Diavel: Diamond Black! Articol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Decembrie 20, 2010 Share Postat Decembrie 20, 2010 tot Monsterul e la putere , si am sa-l dau doar pentru unul mai mare ............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZBG Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Cred ca orice motorist si-o poate lua la l*ba pe clipurile astea: http://www.youtube.com/watch?v=Wt1xKiEEqgg & http://www.youtube.com/watch?v=k6VgMLkqlBo Enjoy (in caz ca n-au fost postate deja) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Design-ul e subiectiv, deci nu mai intru in polemici. Dar un lucru e clar - am mai zis-o si o mai zic: motor Ducati de peste 1000, cu ambreiaj in baie de ulei e deja blasfemie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 ... Mda. Si ziceai ca e nasoala, ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 E, chiar nasoala nu e! Iote aci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 Ahh, as vrea vreo 2.........are cineva bani de imprumutat?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 .. Si un scurt (p)review cu accent cat se poate de american: Mesaj completat Un articol cat se poate de relevant despre Ducati, despre evolutia unei marci, despre ce este de fapt Diavel se poate citi AICI. Din el am distilat urmatorul paragraf: "The inconvenient truth in Italy is that the Ducati Diavel wasn’t made for the current Ducatisti — it was made for future ones. It shouldn’t be surprising that the Diavel is unappealing to many of the already indoctrinated, and that’s likely well and fine by Ducati. It’s not looking to up-sell its current rider base to this $17,000-$20,000 motorcycle, instead the Italian company is looking for fresh meat for the brand." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valtro Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 e un model f reusit estetic si tehnic. mie imi place f mult si e in stilul Ducati! se vede multa atentie pe detalii. pt unii care scriu pe aici, le spun ... cand am pofta sa mananc ciorba de burta, sarmale cu mamaliguta ... nu merg la un restaurant chinezesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=k6VgMLkqlBo off: ce-i cu furtunasul ala care atarna la min 1:20? in curba de dreapta cu incetinitorul? Exact sub moto, pe mijlocul ei. on: imi place cum arata ca moto. ce nu-mi place: 100 de displayuri (2 adica )...si cam atat. mai misto mi se par turometrele analogice...nimic nu poate inlocui ACUL cand o sa am moto cu turometru digital, cred ca o sa-mi schimb parerea, sau n-o sa ma mai intereseze... incerc sa ma uit mai mult la drum Editat Aprilie 24, 2011 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 off: ce-i cu furtunasul ala care atarna la min 1:20? in curba de dreapta cu incetinitorul? Exact sub moto, pe mijlocul ei. Cel mai probabil supraplinul de la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Eu am avut Ducati 749 pana acum 1 luna si nu ma pot plange de nimic. L-am desfacut cat de cat de "haine" si pot spune ca este per total mai calitativ si mai bine gandit ca o japoneza din aceeasi perioada. Momentan am japoneza doar din cauza bugetului redus pentru o noua motocicleta. In curand sper sa mearga mai bine lucrurile si cu siguranta tot pe Ducati voi miza, desii nici un MV Agusta nu este exclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
better Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salutari. Pun si eu o intrebare poate naiva, dar imi asum riscurile de a fi injurat. Am un Suzuki Intruder M1800R si dupa ce am tot citit si vizionat review-uri cu Diavel, mi-a cam placut. Ramane sa merg la Bucuresti la reprezentanta sa cer un drive-test. Ce ziceti? Merita tranzitia de la Intruder la Diavel, tinand cont ca ambele sunt Power-Cruiser-e? Am mai avut o tentativa anul acesta sa trec de la Intruder la V-Rod Night Rod, dar dupa discutii si in final un drive-test, am ramas la Intruder. Va astept cu sugestii si reclamatii cu maxim interes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.