The Mentalist Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Eu zic ca arata bine pentru 10,000km - un cauciuc cu valente sportive. Nu ai cum sa nu-l tocesti pe mijloc mai mult decat daca mergi pe circuite. Altfel, asa arata cauciucurile de strada. Editat Martie 7, 2012 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 un cauciuc tare presupune mai multe riscuri PUNCT. cand vine vorba de pata de contact cu solul de 1.5cm fata si 2.5cm maxim pe spate(asta in cazul BUN BUN cand esti aplecat) ,te gandesti daca trebuie sa faci rabat pt asa ceva... eu zic ca NU! alege un cauciuc mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) ma nu mai stiu unde anume, dar unu tip aici pe forum cu caucioacele lui SH scria pe Site despre gume. dar avea omu o asa gandire, de te facea sa crezi ca o coptura mai veche de 2004 este mai buna decat un D211 din 2010. ete sursa http://www.remusmoto.ro/promotii/anvelope-moto-second-hand.php Editat Martie 11, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 )) fiecare cu gandirea lui,psihicul face totul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salutare, m-am hotarat sa-mi cumpar cauciucuri pt motoreta dar nu stiu ce sa aleg,eu pe ea am dunlop D211gp ,multi dintre voi spun k aceste cauciucuri nu sunt pt strada....,mie mi se par foarte bune,ai o aderenta buna pe curbe si te ajuta si la franare fiind un cauciuc moale, dar problemele apar pe ploaie.Problema mea e ca nu stiu ce sa aleg sa-mi iau iara anvelope date pe pista(second hand d211) sau sa optez pt ceva nou din magazin?...Ce sa aleg?...care sunt plusurile si minusurile?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakwza Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Si eu tr sa-mi incalt RR-ul, oricum cred ca o sa optez pt gume noi dar nu sunt hotarat de care.. Daca ai bani cumpara unele noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 pai raspunsul e foarte simplu... plusurile la cele noi..sunt ca sunt noi!! si minusurile la cele care nu sunt noi...sunt ca nu sunt noi!!! ... bafta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Eu o la aleg tot D211(am gasit date pe circuit la 500lei 2011 )mai bine le schimb la 8000de km(daca o sa tina )si sa imi ofere aderenta buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Cum doamne te tin atatia km??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 hai sa nu fie 8000,dar 5000-6000 garantez k o sa ma tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 sunt cam multi km....daca ar fi asa..chiar ar merita sa-ti iei noi. dar ma indoiesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 hai sa nu fie 8000,dar 5000-6000 garantez k o sa ma tina S-ar putea sa te tina, sau s-ar putea sa nu. Depinde cat sunt de consumate pe circuit. Pe mine un set de cauciucuri ma tineau 3-4 zile in functie de cate sesiuni ieseam. Dupa care erau bune de aruncat. Altii mai 'agresivi' pot sa le termine si intr-o zi. O zi inseamna 5 - 6 sesiuni de 20 minute fiecare. Cauciucul mentionat de tine insa e race tire aprobat de DOT (Department Of Transportation in USA). Este in fapt un cauciuc pt. track si se comporta diferit fata de cele pt. strada. Sunt facute sa suporte un numar redus de cicluri de incalzire/racire, dupa care nu mai ofera aderenta buna. Si se incalzesc un pic mai greu pe strada, pt. ca trebuie rulate agresiv ca sa genereze caldura. Practic, in regim de strada nu vor functiona normal, pt. ca nu se vor incalzi suficient si nu se vor 'exfolia' ca sa expuna un strat de cauciuc proaspat, aderent. Plus ca-s facute pt. uscat, chiar daca au canale pt. evacuarea apei, dar n-au compozitia necesara ca sa ruleze pe ud. Daca-ti iei cauciucuri rulate pe circuit fii foarte prudent in trafic, mai ales in primele minute pana se incalzesc un pic (daca nu cumva sunt deja coapte de caldura). Nu spun ca nu poti sa mergi cu ele pe strada, dar daca nu mergi si pe circuit n-are rost sa-ti cumperi cauciucuri facute pt. racing. Cauciucurile de strada au o compozitie diferita, se incalzesc mai repede si sunt facute sa reziste la multe cicluri de incalzire/racire. Si rezista si mai bine la uzura. Daca vrei sa-ti alegi un cauciuc bazat pe recomandarea fabricantului mergi la Dunlop pe site si vezi ce se potriveste pt. tine. Cheers, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
giucu Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 S-ar putea sa te tina, sau s-ar putea sa nu. Depinde cat sunt de consumate pe circuit. Pe mine un set de cauciucuri ma tineau 3-4 zile in functie de cate sesiuni ieseam. Dupa care erau bune de aruncat. Altii mai 'agresivi' pot sa le termine si intr-o zi. O zi inseamna 5 - 6 sesiuni de 20 minute fiecare. Cauciucul mentionat de tine insa e race tire aprobat de DOT (Department Of Transportation in USA). Este in fapt un cauciuc pt. track si se comporta diferit fata de cele pt. strada. Sunt facute sa suporte un numar redus de cicluri de incalzire/racire, dupa care nu mai ofera aderenta buna. Si se incalzesc un pic mai greu pe strada, pt. ca trebuie rulate agresiv ca sa genereze caldura. Practic, in regim de strada nu vor functiona normal, pt. ca nu se vor incalzi suficient si nu se vor 'exfolia' ca sa expuna un strat de cauciuc proaspat, aderent. Plus ca-s facute pt. uscat, chiar daca au canale pt. evacuarea apei, dar n-au compozitia necesara ca sa ruleze pe ud. Daca-ti iei cauciucuri rulate pe circuit fii foarte prudent in trafic, mai ales in primele minute pana se incalzesc un pic (daca nu cumva sunt deja coapte de caldura). Nu spun ca nu poti sa mergi cu ele pe strada, dar daca nu mergi si pe circuit n-are rost sa-ti cumperi cauciucuri facute pt. racing. Cauciucurile de strada au o compozitie diferita, se incalzesc mai repede si sunt facute sa reziste la multe cicluri de incalzire/racire. Si rezista si mai bine la uzura. Daca vrei sa-ti alegi un cauciuc bazat pe recomandarea fabricantului mergi la Dunlop pe site si vezi ce se potriveste pt. tine. Cheers, sunt total deacord cu tine,dar un cauciuc de strada nu e la fel de aderent k unu de pista(excluzand pe ploaie)..nuh?..chiar daca tine mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 nu e la fel de aderent ca unul de pista pe pista, incalzit cum trebuie. pe strada si pe ud unul de strada e mult mai bun. mai ales la unul ca tine care scoate 5000 sau mai mult dintr-un set de gp-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 S-ar putea sa te tina, sau s-ar putea sa nu. Depinde cat sunt de consumate pe circuit. Pe mine un set de cauciucuri ma tineau 3-4 zile in functie de cate sesiuni ieseam. Dupa care erau bune de aruncat. Altii mai 'agresivi' pot sa le termine si intr-o zi. O zi inseamna 5 - 6 sesiuni de 20 minute fiecare. Cauciucul mentionat de tine insa e race tire aprobat de DOT (Department Of Transportation in USA). Este in fapt un cauciuc pt. track si se comporta diferit fata de cele pt. strada. Sunt facute sa suporte un numar redus de cicluri de incalzire/racire, dupa care nu mai ofera aderenta buna. Si se incalzesc un pic mai greu pe strada, pt. ca trebuie rulate agresiv ca sa genereze caldura. Practic, in regim de strada nu vor functiona normal, pt. ca nu se vor incalzi suficient si nu se vor 'exfolia' ca sa expuna un strat de cauciuc proaspat, aderent. Plus ca-s facute pt. uscat, chiar daca au canale pt. evacuarea apei, dar n-au compozitia necesara ca sa ruleze pe ud. Daca-ti iei cauciucuri rulate pe circuit fii foarte prudent in trafic, mai ales in primele minute pana se incalzesc un pic (daca nu cumva sunt deja coapte de caldura). Nu spun ca nu poti sa mergi cu ele pe strada, dar daca nu mergi si pe circuit n-are rost sa-ti cumperi cauciucuri facute pt. racing. Cauciucurile de strada au o compozitie diferita, se incalzesc mai repede si sunt facute sa reziste la multe cicluri de incalzire/racire. Si rezista si mai bine la uzura. Daca vrei sa-ti alegi un cauciuc bazat pe recomandarea fabricantului mergi la Dunlop pe site si vezi ce se potriveste pt. tine. Cheers, In sfarsit!... sunt total deacord cu tine,dar un cauciuc de strada nu e la fel de aderent k unu de pista(excluzand pe ploaie)..nuh?..chiar daca tine mai putin Care parte nu ai inteles'o?... In conditiile specifice rulajului stradal gumele de pista nu pot atinge parametrii optimi de temperatura si deci vor avea o aderenta inferioara celor de strada (sau mixte). In plus, chiar daca sa zicem cineva suficient de inconstient ar putea confunda strada cu pista, numarul de cicluri incalzire-racire al gumelor dedicate pistei le reduce timpul de viata. Cu alte cuvinte, acestea se vor "coace" (isi vor pierde proprietatile fizico-chimice) inainte de a se uza propriu-zis (toci). Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emypavel Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Si eu sunt in situatia in care nu stiu ce sa aleg din cele doua modele de anvelope. Un lucru e clar, vreau anvelope noi. Am avut PP pe vechiul motor (FZ6 2005) si am fost f multumit de ele, sunt din Mures iar in zona aceasta si mai ales pe traseul obisnuit Tg Mures- BV, E60-ul este plin de curbe, deci pot sa spun ca le-am dus pana la margine anvelopele si nu am avut probleme de aderenta. Recent mi-am luat un 954 si datorita faptului ca este o alta categorie de motocicleta, mult mai puternica, sunt in dilema referitor la anvelopele potrivite pe ea cat si pentru buzunarul meu. Ceva recomandari ?...dupa mai multe pareri si rewieuri, din punct de vedere al pretului as inclina catre Dunlop dar totodata nu m-as zgarci pentru o diferenta de pana in 150 de lei si clar nu fac rabat cand vine vorba de siguranta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) Si eu sunt in situatia in care nu stiu ce sa aleg din cele doua modele de anvelope. Un lucru e clar, vreau anvelope noi. Am avut PP pe vechiul motor (FZ6 2005) si am fost f multumit de ele, sunt din Mures iar in zona aceasta si mai ales pe traseul obisnuit Tg Mures- BV, E60-ul este plin de curbe, deci pot sa spun ca le-am dus pana la margine anvelopele si nu am avut probleme de aderenta. Recent mi-am luat un 954 si datorita faptului ca este o alta categorie de motocicleta, mult mai puternica, sunt in dilema referitor la anvelopele potrivite pe ea cat si pentru buzunarul meu. Ceva recomandari ?...dupa mai multe pareri si rewieuri, din punct de vedere al pretului as inclina catre Dunlop dar totodata nu m-as zgarci pentru o diferenta de pana in 150 de lei si clar nu fac rabat cand vine vorba de siguranta mea. pe 954 nici nu m-as mai gandi la PP mai ales daca "sunt din Mures iar in zona aceasta si mai ales pe traseul obisnuit Tg Mures- BV, E60-ul este plin de curbe" as fi ales in locul tau Pirelli Supercorsa sau Dunlop D211si altfel vei dansa cu ele. PP am avut si eu, sunt ok dar nu suficiente pt incredere pe curbe. se tineau bine de asflat dar am avut si clipe in care simteam cum rupe aderenta(plus urme pe cauciuc) Editat Aprilie 1, 2012 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianpurcarin Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut, am ajuns la momentul schimbarii cauciucurilor si am zis sa nu mai deschid al topic si sa scriu aici. Am o oarecare problema in a alege intre doua cauciucuri : Michelin Power Pure si Dunlop Sportsmart. Eu in prezent am Michelin Pilot Power 2CT si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ele din urmatoarele motive: se incalzesc foarte repede, aderenta foarte buna pe asfalt rece(la 5-6grade nu am avut niciodata probleme), nu mi-au dat niciodata emotii pe ploaie(am evitat dar m-a prins de vreo 3-4 ori) si in plus am fost si cu ele pe pista de kart si am reusit sa le dau de capat in prima zi fara sa am parte de emotii. Daca am dat de gustul pistei am zis ca urmatoarele anvelope sa fie unele cu mai multa aderenta(chiar daca costa mai mult si nu o sa ma tina la fel de mult ) ca sa stau eu linistit si in eventualitatea unei cazaturi sa nu zic ca m-am zgarcit si dau o poala de bani pe reparatii. Din punctul asta de vedere prima alegere a fost Michelin Power Pure (acelasi producator, aceeasi forma, mai multa aderenta pe uscat, la fel de bune pe ploaie) dar dupa aia cineva mi-a sugerat Dunlop Sportsmart si dupa ce am inceput sa caut pe net m-am cam incurcat. Dunlopurile par a avea o aderenta asemanatoare pe uscat si cel putin din testul Dekra o rezistenta mai mare la uzura. Dar,intrebarea mea spre cei care au incercat(ca am citit reviewuri pe net de ma doare capul deja)se comporta la fel de bine pe asfalt rece si pe ploaie? Daca se pricepe careva sa ma lamureasca din punctul asta de vedere(si bineinteles si alte diferente pe care eu nu le-am sesizat) i-as fi foarte recunoscator(pentru ca m-ar incanta sa tina mai mult dar nu in defavoarea aderentei la rece pentru ca fac naveta zilnic si toamna sunt 6-7 grade si nu vreau sa imi complic viata). P. S. cauciucurile sunt pentru aia mica(GSR-ul adica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 sportsmart cu siguranta. am avut pp2ct, qrr, power pure, qualifier 2 (mai bune au fost q rr sincer sa fiu) si sportsmart. unele dupa altele, toate noi adica am facut la "cald" diferenta... power pure mi s-au parut niste porcarii sinistre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 salut,ptr.o honda blackbird sport touring care ar fi indicate,merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 10, 2012 Share Postat Iulie 10, 2012 salut,ptr.o honda blackbird sport touring care ar fi indicate,merci. pai pt ce ai nevoie. ce stil de mers ai, cum le exploatezi... cred ca tot Sportsmart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip11xx Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 iesiri lungi,m-ai mult touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 mai degraba Dunlop Roadsmart. Sportsmart sunt foarte bune daca bagi forje pe curbe dar se vor toci mai repede. Nu fata, spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 iesiri lungi,m-ai mult touring cum zice si cesar, Roadsmart. as pune fata sportsmart si spatele roadsmart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut, ce presiune imi recomandati pt. mers sportiv pe cheia cu pasagera? (170 kg in total). Am f2 cu suspensiile reglate spre hard si dunlop sportsmart noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.