MAN!AC Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salutare tuturor! Aș dori niște păreri avizate de la utilizatori sau comercianți de anvelope moto Avon...am găsit noi la un preț foarte avantajos, dar sunt reticent față de marcă/calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 ... De precizat ca se vor folosi pentru un speed si un naked ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 am vazut si eu oferta celor de la mymoto (pneurimoto.ro).M_am uitat si eu in lista lor de lichidare de stoc,parerea mea e sa mai pui ceva bani si sa iei de firma(nu era mare diferenta din ce am vazut,oricum cred ca au un DOT mic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Eu tot întreb ce DOT au, dar momentan nu am primit nici un răspuns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 am vazut si eu oferta celor de la mymoto (pneurimoto.ro).M_am uitat si eu in lista lor de lichidare de stoc,parerea mea e sa mai pui ceva bani si sa iei de firma(nu era mare diferenta din ce am vazut,oricum cred ca au un DOT mic) Avon este "de firma", la fel ca si alti producatori au diferite modele cu diferite compozitii, numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am vazut review`uri bune din partea celor de la revzilla.com ... acum cine stie ... a avut cineva montate asa ceva pe mobra? ... cum se comporta? ... se tocesc repede, se fac patrate ... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 am avut eu unul pe spate. nou, pe sv 650. nu ma dau racing, dar au fost foarte ok pt ce faceam eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Am citit multe review'uri in care erau chiar laudate Avonurile ... Doar ca pe la noi nu stiu cat sunt de populare/popularizate . Dar cum zice o vb din strabuni, Google is your friend ..sari pe el si in mod cert vei gasi mai multe opinii . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Prefer în continuare părerile posesorilor români...cauciucuri umblate în România...țara unde în proporție de 100% le voi toci și eu...cel puțin anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Prefer în continuare părerile posesorilor români...cauciucuri umblate în România...țara unde în proporție de 100% le voi toci și eu...cel puțin anul acesta unde tocesti cauciucul are mai putina importanta, daca citesti pagina precedenta poate observi cum un coleg roman a categorisit niste gume foarte bune( dar vechi) ca proaste si niste gume mediocre ca fiind foarte bune asta este nivelul de cultura motociclistica in tara asta, daca te multumesc parerile de genul asta e treaba ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 unde tocesti cauciucul are mai putina importanta, daca citesti pagina precedenta poate observi cum un coleg roman a categorisit niste gume foarte bune( dar vechi) ca proaste si niste gume mediocre ca fiind foarte bune asta este nivelul de cultura motociclistica in tara asta, daca te multumesc parerile de genul asta e treaba ta Banuiesc ca te referi la mine De cand sunt pirelli angel GT mediocre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 GT-urile sunt decente daca motocicleta are minim 250 de kilograme la gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Banuiesc ca te referi la mine De cand sunt pirelli angel GT mediocre? de cand au aparut michelin pilot road 3 si 4 , bridgestone bt-023 si T30, dunlop roadsmart2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) GT-urile sunt decente daca motocicleta are minim 250 de kilograme la gol. Atunci pirelli angel gt A spec pentru ce sunt? http://www.cycleworld.com/2013/08/13/pirelli-angel-gt-sport-touring-motorcycle-tire-review/ http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2013/05/29/motorrad-declares-pirelli-angel-gt-the-best-sport-touring-tyre/ O sa imi permit sa dau un copy paste din review-urile de mai sus: The Angel GT is targeted at naked-bike, sport-touring, sportbike and touring riders who want multi-season traction and durability. Hence, bikes such as a Kawasaki Versys, Yamaha YZF-R1 and BMW R1200RT E normal sa apara gume tot mai performate, dar sa spui ca pirelli angel gt sunt mediocre mi se pare exagerat. Poste ne spui ce experiente neplacute ai avut cu ele? Here is the final result of the comparison, which places Angel GT at the top of the list followed by Metzeler Roadtec Z8 Interact tied with Bridgestone T30 and all the other tyres which were part of the test in fourth place: 1. Pirelli Angel GT 2. Metzeler Roadtec Z8 Interact 2. Bridgestone T30 4. Continental Road Attack 2 4. Dunlop Roadsmart 2 4. Michelin Pilot Road 3 Editat Martie 31, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Atunci pirelli angel gt A spec pentru ce sunt? http://www.cycleworld.com/2013/08/13/pirelli-angel-gt-sport-touring-motorcycle-tire-review/ http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2013/05/29/motorrad-declares-pirelli-angel-gt-the-best-sport-touring-tyre/ http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_gt.html?url=%3Fsubtype%3Droad ST sunt (teoretic) pentru motociclete mai usoare. http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_st.html?url=%3Fsubtype%3Droad Nu cunosc nimic despre GT spec A. E prima oara cand aud. Sa nu fie ceva pentru piata americana. nu mai credeti in review-uri (cu exceptia celor independente). o gramada de date mincinoase isi fac loc in toate evaluarile de tipul asta. Editat Martie 31, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Poste ne spui ce experiente neplacute ai avut cu ele? 1. Pirelli Angel GT 2. Metzeler Roadtec Z8 Interact 2. Bridgestone T30 4. Continental Road Attack 2 4. Dunlop Roadsmart 2 4. Michelin Pilot Road 3 cat de funny e testu asta... ce s-a testat, greutatea? road attack 2 sunt niste gunoaie sinistre dar au iesit la egalitate cu PR3 niste gume touring excelente validarea alegerilor .. asta incerci tu sa faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 bec: n-o mai arde atata cu Angel GT/ST ca-s mizerii, sa-nteleg ca tu faci zilnic teste cu cauciucuri noi/sh etc .. Acum am ST uri noi pe mobra si sunt foarte multumit de cum se comporta... NU am unde sa ma dau si cum sa ma dau, pe strada, cat sa ajung la limita aderentei lor si sa zic "vai,is de cacao.t, imi aluneca spatele", "vai sunt ebonita". Merg cu pasager, merg de placere, merg si mai tare, si mai incet si Angel ST urile mi se par foarte ok pt stilul meu de mers ... Iar ce mai zicea JAGI de gume moi (''aderente'') care sa te ajute la franare,nu stiu cum sa va zic, dar franarea depinde cel mai mult de omul care e pe motor... Daca te prinde pe picior gresit si te panichezi, o comiti si cu gume noi si cu ce vrei. In general e bine sa mergi precaut pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Legat de Pirelli angel GT A spec, se vand inclusiv in romania: http://www.motosport.com/motorcycle/PIRELLI-ANGEL-GT-REAR-TIRE-19055ZR17-ASPEC http://www.rockymountainatvmc.com/p/750/40385/Pirelli-Angel-GT-Rear-%22A%22-Spec-Motorcycle-Tire A" spec rears feature a 2-ply, reinforced carcass for heavy-duty sport-touring models. Cu alte cuvinte, pentru tourere grele 260 kg+ se recomanda GT-uri tip A. Din experienta mea cu Angel ST si GT pot sa afirm urmatoarele: Cu ST m-am dat undeva la 10-12k km intr-un sezon pe un yahmaha yzf 600r si pot sa spun ca nu am pierdut controlul cu ele nici macar o data. Cu GT m-am dat doar 1000 km sezonul asta pe un VFR rc36 II si pot sa spun ca sunt si mai aderente ca si ST-urile, nu te lasa pe curba nici sa vrei. Ce imi place cel mai mult la gama Angel e ca stau mult mai bine in temperatura optima pentru mersul pe strada decat gumele pur sport cu care trebuie sa te chinui putin sa le aduci in temperatura lor de lucru. Iti dai seama ca nu vreau sa bag pe gat nimanui gumele astea, cu siguranta sunt gume mai bune pe piata, ideea e sa se potriveasca cu stilul tau de mers. Personal dau ture lungi 1-2k pe tura dar de multe ori ma dau si sport, deci gumele astea ma servesc numai bine. Nu am auzit pe nimeni pana acum sa se planga de gama Angel, cel putin cine le-a si folosit Editat Martie 31, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) Daca te prinde pe picior gresit si te panichezi, o comiti si cu gume noi si cu ce vrei. In general e bine sa mergi precaut pe strada... am trait pe pielea mea cand am fost la Tg.Secuiesc , era o curba la dreapta si un drum inainte ,eram prea euforic mai aveam putin pana la circuit nu mi-am dat seama ca drumul meu se facea la dreapta si ce vedeam eu inainte era o straduta din satul respectiv asfaltata cu acelasi tip/culoare de asfalt ca pe sosea principala ,pe sosea nu erau marcaje!!!! mergeam si tare sa ajung la circuit ,nestiind drumul mi-am dat seama tarziu ca trebuie sa ma las pe curba si am franat de pe la 100km/h ,am sarit din sa aproape peste parpriz ,fata topaind si comprimata fiind am reusit sa trec peste situatie fara sa cad (multumesc Lui Dumnezeu) si cauciucului d211 de pe fata,cu orice cauciuc de strada(tare) ma intindeam pe asfalt pierzand fata si intram pe contrasens de unde venea o masina si eram papappapapa abia atunci am realizat cat conteaza un cauciuc moale pe fata intr-o situatie limita aici este "incidentul" Editat Martie 31, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 am trait pe pielea mea cand am fost la Tg.Secuiesc , era o curba la dreapta si un drum inainte ,eram prea euforic mai aveam putin pana la circuit nu mi-am dat seama ca drumul meu se facea la dreapta si ce vedeam eu inainte era o straduta din satul respectiv asfaltata cu acelasi tip/culoare de asfalt ca pe sosea principala ,pe sosea nu erau marcaje!!!! mergeam si tare sa ajung la circuit ,nestiind drumul mi-am dat seama tarziu ca trebuie sa ma las pe curba si am franat de pe la 100km/h ,am sarit din sa aproape peste parpriz ,fata topaind si comprimata fiind am reusit sa trec peste situatie fara sa cad (multumesc Lui Dumnezeu) si cauciucului d211 de pe fata,cu orice cauciuc de strada(tare) ma intindeam pe asfalt pierzand fata si intram pe contrasens de unde venea o masina si eram papappapapa abia atunci am realizat cat conteaza un cauciuc moale pe fata intr-o situatie limita aici este "incidentul" photo.JPG Si daca pateai asta dupa ce tocmai plecasesi de pe loc de 1 minut? mai tineau la fel? Nu sunt Gica Contra, gumele au un aport mare si ele, dar unii sunt foarte increzatori cand au gume de genul D211 etc, si tocmai crezand ca le confera vreo aura de pilot, merg mai mult decat pot aprecia ei pericolul (evident, NU ma refer la tine,ci vorbesc statistic) Eu merg mult si decent, n-am chef sa mi tocesc un D211 in 4000 km sau sa-l patratesc pe strada... si cum am mai zis, am inceput sa am stres pe strada, la cum vad ca se circula in ultima vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 1 a fost Dumnezeu 2 cauciucul 3 situatia/asfaltul 4 eu atentie mare in curba aceea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 atentie mare in general, as zice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Nu sunt Gica Contra hai ma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) hardknot ,mi-au reprosat prietenii ca sunt singurul care nu ma cert cu Adi , ultima duma "ii vorbesti prea frumos :)" )) ai inteles da? asta a fost pe langa subiect ,scz ramanem ontopic ! Editat Martie 31, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 bec: n-o mai arde atata cu Angel GT/ST ca-s mizerii, sa-nteleg ca tu faci zilnic teste cu cauciucuri noi/sh etc .. vasilica, am zis ca-s MEDIOCRE !!! trebuie sa dau link catre dex? nu fac zilnic teste dar fac si am acces la mult mai multe motociclete si cauciucuri decat voi doi la un loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.