LaurBalaur Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Gata, desi pendulam ce cauciucuri sa iau, din clasa sport-touring sau street-sport, m-am hotarat.... SportSmart2 , de abia astept sa le montez pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Gata, desi pendulam ce cauciucuri sa iau, din clasa sport-touring sau street-sport, m-am hotarat.... SportSmart2 , de abia astept sa le montez pe mobra mare greseala ai facut , o sa-ti dea astia fum pe serpentine cu angel gt , muhahhahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ Editat Aprilie 8, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 .................... Acum ma scuzati ca mi-am permis aroganta de a-mi posta parerea despre niste gume care le consider excelente pentru mersul pe drum, acum merg sa ma dau o tura cu locomotiva ca si asa stau langa gara ................. Aroganta a fost sa spui ca tu cu locomotiva ta si cu cauciucuri touring te tii dupa ORICE vitezana si nu te faci de ras... Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ Tu ai citit ce am zis eu de-a lungul timpului despre SportSmart? De ce zici ca fraza parca e scrisa pentru mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! serios vorbesti? ...de ce nu au iesit vitezanele Reginele Alpilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 serios vorbesti? ...de ce nu au iesit vitezanele Reginele Alpilor? Pentru ca in Alpi sunt viraje stranse ac de par unde niste motociclete cu un cuplu mai mare sunt mai placute si pozitia gen naked sau enduro-touring este favorizanta. O vitezana e proiectata pentru altceva, nu pentru a fi regina Alpilor. Alegeti oameni buni cauciucurile cu creierul vostru, fiecare producator are o descriere a gamei pe care o vinde, uitati-va in oglinda si fiti rezonabili in evaluarea skill-ului personal. Cine merge la touring isi ia din gama de touring, cine merge combinat strada+ circuit isi ia din gama sport-hypersport, cine merge la circuit isi ia din gama track-day si race. Game over. Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! eu cred ca tu nu ai oglinda in casa, sau daca ai, nu te uiti in ea:)) auzi,RECOMANDA EL )) a preluat niste sintagme ca un papagal (cauciucuri de lemn / eobonite/etc) si vine el sa ne spuna ce sa ne luam si cum sa ne dam )) Nu mai bine ii lasi pe aia care chiar stiu cu ce sa mananca sa dea sfaturile astea? (nu stiu, Denis, Jagi, etc ) Vii tu un NIMENI, un PUNCT , un PIXEL pe harta virtuala si desfiintezi categorii si brand uri de cauciuc... Cred ca Pirelli cand o sa scoata urmatorul model de gume touring trebuie sa se consulte cu tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Of Doamne, la ce discutii s-a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 cred ca ploua mult pe la voi pe acolo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Cum lumea nu argumenteaza, am cautat singur un articol despre Sportsmart2 si am gasit o fraza scrisa parca raspuns pentru the mentalist si nu numai: "on the same bike with the same suspension settings, is the kind of thing that forum know-it-alls forget to do when they’re dishing out pearls of Yoda grade bullshit about tyre choice." http://www.superbike.co.uk/product-reviews/dunlop-sportsmart2/ "What the new tyre did was make the same job much easier." "I’d reached my limit on the old version and didn’t go any quicker on the new one." Cred ca trebuie citit tot, nu scos din context. Problema de pilot, nu de cauciuc. 1% dintre motociclistii stradali inteleg comportamentul unei anevlope. Cei mai multi spun "tine bine" sau "nu tine" sau "am cazut dar nu stiu de ce" Daca oamenii de abia stiu sa mearga, cum naiba sa isi dea cu parerea despre cat de buna e o anvelopa(mai exact la ce e bun cauciucul X sau Y)? Am intalnit si cazuri absolut absurde de idioti ( ) care au schmbat D212 cu pilot power pentru ca a cazut cu D212 umflat la 2.9!!!! si a facut high side in rond la alba iulia. La presiunea aia guma ntec nu se incalzeste si nu tine (presiunea recomandata de Dunlop este 1.3 bari !!!). Oameni buni, va certati degeaba, parerea mea Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Tu ai citit ce am zis eu de-a lungul timpului despre SportSmart? De ce zici ca fraza parca e scrisa pentru mine? Tocmai ca nu am vazut scris de tine "de-a lungul timpului" despre sport smart, cel putin nu pe topicul asta. Editat Aprilie 9, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Alegeti oameni buni cauciucurile cu creierul vostru, fiecare producator are o descriere a gamei pe care o vinde, uitati-va in oglinda si fiti rezonabili in evaluarea skill-ului personal. Cine merge la touring isi ia din gama de touring, cine merge combinat strada+ circuit isi ia din gama sport-hypersport, cine merge la circuit isi ia din gama track-day si race. Game over. Recomand de asemenea mai ales tourerilor care isi iau cauciucuri de lemn motociclete cu ABS. Iar celor care nu au ABS dar mai franeaza mai tare un cauciuc mai moale pe fata. O spun toti cei care se mai pricep in topic, eu sunt doar unul care a incercat si el si vede ce propovaduiesc cei care se mai pricep e cam adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu fac turing cu pilot power. de ce? pt ca aia 20 km de curbe in din 200 merita! ma batea gandu sa pun pilot road, doar oare se lipesc la fel de bine ca astea? nu stu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Tocmai ca nu am vazut scris de tine "de-a lungul timpului" despre sport smart, cel putin nu pe topicul asta. De ce mi-ai pus in ghilimele,nu e corect? Ai citit mereu topicul asta, adica ai participat la discutii si tii minte ce a zis fiecare despre un cauciuc sau altul? Hai sa vedem cum e cu review-ul ala: "Sharing the same pressure as the old tyre, straight-line comfort was noticeably better. Bumps and ripples in the road that were previously beamed into my contact points on the old tyre were much harder to pick up on now. The road was the same, it just felt smoother. I have no doubt that if you’ve been commuting on the old SportSmart and you switch to the new one, you’d feel the same difference I did." Normal ca la aceeasi presiune o sa simta chestia asta pentru ca cel vechi are carcasa rigida NTec,cel nou nu. Deformatii mai mari la cel nou,confort mai mare la denivelari. Pe circuit uscat: "I lasted two and a half laps before I stopped thinking about warming them up and started focusing on riding as fast as I could. Even during warm up, I got that feeling that the pressures were too high, despite knowing they were track ready. I was struggling to get a feel for what was going on. Giving the tyre the benefit of some heat worked and despite feeling a little detached, we cracked on. I formed the opinion that this wasn’t a tyre with outright track performance in mind and the tyre did little to change my mind. It was good, but nothing special." "If track-riding performance sits above road manners on your priority list, I think you might be better off looking at something else. Now would be a good time for me to mention the outrageously good GP212." Exact parerea mea despre SportSmart vechi, se incalzesc greu si apoi tot mai ai cate o surpriza, nu e un cauciuc de circuit care sa-ti dea siguranta 100%. Mult mai slab si decat GPRacer. Apoi hai sa vedem cat de obiectiv e testul pentru noi! Adica testezi cat de bun e un cauciuc cu Traction Control si ABS pe motocicleta? Si spui ca se aprind beculetele alea ca becurile de Craciun? Mari testeri! Pui presiune intr-un NTec la fel ca intr-unul normal si te astepti sa se comporte la fel? Ma cam p.. pe el de review! Am pe spate SportSmart Ntec (SportSmart), pentru mine ramane un cauciuc mediu spre bun, se incalzeste DOAR daca ai presiune mica in el (gen 1,5 strada - 1,3 circuit), mai scapa chiar si pe acceleratie din cand in cand, pe curba tine daca doar "mergi" pe marginea cauciucului, daca vrei sa si accelerezi face surprize. Am mai scris asta dar mi-a fost mai lene sa caut in urma decat sa mai scriu inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Sportsmart 2 nu mai este Ntec. Probabil au constatat si ei ca, guma de pe calea de rulare + carcasa Ntec nu rezulta intr-o combinatie tocmai fericita de rigiditate mecanica si aderenta. Sportsmart 1 nu se incalzeste tare pentru ca nu e gandit sa se incalzeasca tare. Gumele care functioneaza foarte incins sunt slick-urile sau cauciucurile apropiate de acestea (chiar daca sunt street legal). Totusi carcasa Ntec e proiectata pentru o anvelopa care functioneaza cel mai bine la temperaturi mari - vezi Gp racer, D211GP, D212 GP Pro, KR. Au revenit la carcasa normala, mai flexibila pentru o anvelopa de strada, nu de curse. Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Sportsmart 2 nu mai este Ntec. Probabil au constatat si ei ca, guma de pe calea de rulare + carcasa Ntec nu rezulta intr-o combinatie tocmai fericita de rigiditate mecanica si aderenta. Sportsmart 1 nu se incalzeste tare pentru ca nu e gandit sa se incalzeasca tare. Gumele care functioneaza foarte incins sunt slick-urile sau cauciucurile apropiate de acestea (hiar daca sunt street legal). Totusi carcasa Ntec e proiectata pentru o anvelopa care functioneaza cel mai bine la temperaturi mari - vezi Gp racer, D211GP, D212 GP Pro, KR. Au revenit la carcasa normala, mai flexibila pentru o anvelopa de strada, nu de curse. Pai si zic ca au facut bine, o sa vedem ce zic baietii care si-au luat SportSmart 2 ca stiu deja cativa, poate au miscat in directia buna. Eu doar am dat feedback-ul meu de pana acum cu SportSmart1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 (editat) Trendul pornit de Dunlop cu carcasele foarte rigide a fost urmat si de Pirelli si Bridgestone. De fapt, Bridgestone nu poate fi acuzat ca s-a luat dupa Dunlop, pentru ca ambii producatori sunt furnizori in MotoGP. Pirelli in WSBK furnizeaza gume cu carcase mai rigide dar campionii la aspectul asta au fost Dunlop. Se pare insa ca, pentru compozitii de strada care sa tina si la rece si la cald si pe ploaie, daca nu folosesti compozitie foarte performanta pentru calea de rulare, o carcasa rigida e un minus. De exemplu, la montaj, se simte ca s-a rigidizat carcasa - S20 bridgestone si Supercorsa V2 pirelli sunt mai rigide decat versiunile de anvelope sport din generatiile anterioare (si implicit mai dificil de montat). Drept confirmare, puteti urmari si recomandarile de presiuni in pneuri ale acestor producatori, raportat la modelele anterioare. Valorile au scazut. Michelin a ramas singurul producator care face aceleasi carcase flexibile. Parerea mea e ca au ramas mult in urma. Editat Aprilie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul90 Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 eu fac turing cu pilot power. de ce? pt ca aia 20 km de curbe in din 200 merita! ma batea gandu sa pun pilot road, doar oare se lipesc la fel de bine ca astea? nu stu... Pilot road 2 am avut si s-au lipit chiar nesperat de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bimbo's Fighter Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 .... O vitezana e proiectata pentru altceva, nu pentru a fi regina Alpilor. ..... ... ei bine, nu vreau sa intru in detalii cu tine pentru ca nu are rost pentru restul....am o vorba ......profesionistii au proiectat titanicul......... arca un amator....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Pilot road 2 am eu pe spate. E genul de guma care tine 1 milion de km si are aderenta doar in primii 2000. Fuge spatele rapid, pe ploaie centrul e ca patina pe gheata prin oras.. lateralele hai sa zic ca sunt puutin mai ok, dar era sa'i trag un highside frumos la Natiunile Unite pe gume calde/asfalt cald la 35 la ora.. ...daca puneam d'asta si pe fata, aveam ceva imprastieri la activ pe franare la ora asta. am avut noroc ca am primit sfatul "fata moale" atunci cand nu stiam destule despre gume ca sa decid asta singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Meditati la ideea urmatoare: Incepatori, adica cei ce nu au reflexe moto prea dezvoltate- cauciucuri moi. Veterani, care se dau pe orice vreme, drum- ce cauciuc vor ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luke_highwalker Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Pe topicul asta e turnul Babel...unii vobesc de cauciucuri de strada folosite in conditii normale de drum si de mers, iar altii vorbesc de ce cauciucuri facute in special pentru circuit folosite pe motoare de 200 de cai la limita. Angel St nu se va apropia nici o o data de limitele lu Gp racer la mers in forja insa daca pleci de acasa si in 500 de m iti taie unu calea ai sanse mult mai mari sa te versi la o frana puternica pe Gp racer neincalzite fata de Angel ST neincalzite. Deasemenea, chiar daca nu iesi pe ploaie, cand prinzi un tronson de ala udat de ADP o sa atingi muuult mai repede limtele lu GP racer decat limitele lu Angel ST daca trebuie sa faci vreo manevra speciala. Eu cred ca pe o motocicleta de touring folosita decent pe strada Angel St sunt o alegere mult mai inspirata decat niste cauciucuri de curse care functioneaza mai bine doar in 10% din situatiile in care se gaseste un astfel de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Si daca acel GP Racer invocat de tine, e de fapt de compozitie soft, care merge ceva mai putini km, facem pariu ca tine mai bine decit Angel? Scuza-ma, dar vorbesti in totala necunostinta de cauza. Chiar si de compozitie medium, tot frineaza mai bine decit Angel. Faci confuzie cu GP 212GP PRO, care si acelea, daca-s soft, tin pe rece mai bine ca Angel, sau o gramada de ebonite stradale. Softul merge putini km, dar o interventie chirughicala, costa mult mai mult, chiar si o inmormintare, loc de veci, popa, sint extrem de scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Pe topicul asta e turnul Babel...unii vobesc de cauciucuri de strada folosite in conditii normale de drum si de mers, iar altii vorbesc de ce cauciucuri facute in special pentru circuit folosite pe motoare de 200 de cai la limita. Angel St nu se va apropia nici o o data de limitele lu Gp racer la mers in forja insa daca pleci de acasa si in 500 de m iti taie unu calea ai sanse mult mai mari sa te versi la o frana puternica pe Gp racer neincalzite fata de Angel ST neincalzite. Deasemenea, chiar daca nu iesi pe ploaie, cand prinzi un tronson de ala udat de ADP o sa atingi muuult mai repede limtele lu GP racer decat limitele lu Angel ST daca trebuie sa faci vreo manevra speciala. Eu cred ca pe o motocicleta de touring folosita decent pe strada Angel St sunt o alegere mult mai inspirata decat niste cauciucuri de curse care functioneaza mai bine doar in 10% din situatiile in care se gaseste un astfel de motor. io nu te contrazic. insa sa afirmi ca te tii dupa Sbk-uri pe drum virajat cu angeluri e prea gogonata toate gumele sport-touring actuale iti permit viteze mari de abordare a virajelor DAR nu mai ai suficienta aderenta disponibila pentru accelerarea de pe iesire, sunte bune insa la alte capitole, aderenta la temperaturi scazute, apa, viata de ~2x mai lunga decat hypersport , sunt o multime de avantaje daca nu ai ambitii Editat Aprilie 10, 2014 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) io nu te contrazic. insa sa afirmi ca te tii dupa Sbk-uri pe drum virajat cu angeluri e prea gogonata toate gumele sport-touring actuale iti permit viteze mari de abordare a virajelor DAR nu mai ai suficienta aderenta disponibila pentru accelerarea de pe iesire, sunte bune insa la alte capitole, aderenta la temperaturi scazute, apa, viata de ~2x mai lunga decat hypersport , sunt o multime de avantaje daca nu ai ambitii Cand am zis ca nu ma fac de ras cu locomotiva mea pe serpentine, nu o spuneam ca si cum as fii King of the hill... Acum fiecare intelege ce vrea...pe cand tu insinuezi ca le dau fum si dume de genul. La unii le dau, la altii nu, ideea e ca nu raman in urma la zeci de secunde. Precum zicea un coleg, nu iti trebuie supersport ca sa te dai bine pe serpentine. Edit: scuze, nu to o ziceai, alt camarad Editat Aprilie 10, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.