Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Salut,

 

As avea nevoie de niste sfaturi pt achizitie gume pt moto naked, regim de mers oras 60%, 40% afara-sportiv.

Ca variante:

 

dunlop q2
conti sport attack 2
pirelli diablo rosso 2
michelin pp3
sau alte recomandari.
Merci

Salut,

 

Sport Attack 2 sunt destul de mediocre dar aluneca previzibil in toate regimurile de temperatura. PP3 sunt bune dupa ce le incalzesti. La rece (+ frig afara) tre sa ai grija mare. Depind f mult si de presiunea din ele. Asta din experienta personala. Eu m-as uita cate urmatoarele 4 variante: Michelin Pilot Power 3, Pilot Supersport, Dunlop Sportsmart2 si Bridgestone Battlax S20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator darcocbr

E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi.

Ms frumos.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi.

Ms frumos.

 

am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine)

 

cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Daca n o sa si faca treaba pe strada, le dau jos.

 

ca un om patit, am mers si eu cu gioarse,si-ti spun sincer ca nu e bine sa mergi pe ideea asta "daca nu-si fac treaba, le dau jos". S-ar putea sa te dea ele jos,inainte sa-ti dai seama ce se intampla...

 

Oricum, depinde f mult si de stilu tau de mers si cat esti de cumpatat, vad ca la profil scrie ca ai 929...deci in locul tau as acorda mai multa atentie la gume . bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine)

 

cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala).

Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada.

 

Daca te referi la Corsa simple,confirm :)) cred ca aveam astea pe primul VTR in 2009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avem o parere f buna iar despre s20 evo si mai buna.n-am mers inca, dar cred ca va fi urmatorul cauciuc (tre sa ma decid intre s20 evo si bt003 rs -care e si mai hardcore)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai puneti botul la marketing.

Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO"

Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai puneti botul la marketing.

Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO"

Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele.

doar ca japonezii nu-s italieni tepari, am s20 evo in ngaraj, sunt diferite fata de s20 simplu, o sa le fac un review" mai incolo

 

si mai e o treaba cand cumperi ultima aparitie, nu poate sa fie stoc vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx).

se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt convins ca e 100% aceeasi guma. Asta in cazul fericit. poate sa fie chiar mai slaba.

 

Si nu doar Pirelli a facut aceasta gluma proasta la adresa motociclistilor.

Dunlop cand a scos din productie D211 GP si l-a "inlocuit" cu D212 GP a pus sufixul PRO.

Numai ca... tzeapa. Compozitiile de pe D212 sunt mai... de strada decat de pe D211 GP care erau aceleasi cu compozitiile slick-urilor KR.

 

Istoria se repeta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx).

se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie.

 

pe autostrada trebuie sa cresti presiunea altfel se topesc...

 

am facut cam 8k km cu un spate..

 

sunt excelente pe ploaie, singurele hypersport bune pe ploaie si frig.

 

@cesar, ai stoc de s20?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai puneti botul la marketing.

Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO"

Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele.

Including me, 2 coaste fisurate. Habar nu aveam de versiunea PRO, mersesem cu Supercorsa SC sute de km pe pista, la PRO m-am imprastiat pe aceeasi pista la o frinare la care viteza era cu cel putin 15km/h mai mica, a alunecat instant, brusc. Fu..!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce e diferit la ele, vazut cu ochiul liber?

carcasa e mai stiff pe centru dar mai moale pe laterale si compoundu pare ceva mai moale.. bine e diferenta de dot intre ele de 1 an jumate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul este pentru motocicletele sport,naked-standard,sport-touring

 

In primul rand alegerea cauciucurilor trebuie facuta in functie de modelul motocicletei dar si in functie de stilul de pilotaj

 

Categorii de cauciucuri : - Sport-touring

- Hypersport

- Race-DOT

 

Sport-touring:

Ofera aderenta suficienta si durata de viata relativ lunga 12-15k km pentru un uz stradal moderat, aderenta pe carosabil ud si temperaturi joase este cea mai buna din cele 3 categorii

de preferat sa se ocoleasca de catre posesorii de SS,SBK mai ales incepatori

la mers sportiv se topesc si tocesc mai repede decat hypersporturile

sunt in general pentru motociclistii care stiu ce vor de la motocicleta,merg si pe vreme urata,fac peste 10-15k pe sezon, cunosc limitele cauciucului si ale motocicletei.

cel mai mic cost/km

 

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Roadtec-Z8-Interact.html

http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/t30/

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport-touring/roadsmart-ii/

 

Hypersport:

Este cauciucul minune, incearca sa le faca pe toate, cateodata reuseste, comportamente diferite de la fiecare producator, durata de viata 6-10k km, aderenta foarte buna pe carosabil uscat dar la temperaturi mai mari decat ST

faci 5-10k km pe an? ai accese sportive? vrei un plus de siguranta, asta e categoria ta.

cost mediu/km

 

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K3.html

http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/s20/

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-power-3

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport/sportmax-q3/

 

Race-Dot

 

Aderenta maxima pe sosea uscata si la temperaturi mari,la astea deja se pot alege compozitii de cauciuc cu proprietati diferite (soft-mediu-hard) in functie de temperatura de functionare si rugozitatea asfaltului.

Astea le alegi cand topicul asta nu-ti mai spune nimic nou.

cost mare/km

 

http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K0-K1-K2.html

http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/r10/

http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-power-cup

http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/road-race/d211-gp-a/

http://www.pirelli.com/tire/us/en/motorcycle/catalog.html?subtype=track

 

 

 

* presiunea influenteaza mult durata de viata si aderenta cauciucului, ce scrie pe bascula este o presiune de referinta pentru modelul de cauciuc cu care motocicleta a venit din fabrica.

**modelele noi aduc in general imbunatatiri dar si siguranta unui DOT recent, pentru o economie de 50ron poti avea un cauciuc inferior si mai vechi.

***uzura cauciucurilor nu este liniara, se acceleraza in a doua jumatate a vietii(un cauciuc care a pierdut 10% din profil e aproape de 30% din viata, nu 10% )

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...