JAGI Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Mai in gluma, mai in serios, CMD sufla si in iaurt dupa ce era sa faca un high-side. La citi km are pe minipista, CMD e un talent real, si ar fi pacat sa capoteze dupa o aruncare de citiva metri in aer. Cind esti incepator, faci mai repede greseli decit daca esti avansat. Mai pe scurt, omu e pe felie. Saian a trecut azi pe la mine dupa un cauciuc soft. Nu ii cam placea lui ca se duc cam repede softurile. E perfect adevarat, cauciucurile moi se duc repede dar ofera o aderenta de neegalat, iti da incredere sa tragi de gaz puternic cind esti aplecat.Te intorci acasa intreg, mai pui 50euro pt alt cauciuc second si iesi si peste 1 luna din nou. Daca cazi, costa mult mai mult reparatiile. Si Saian a progresat in 2 iesiri cit altii in 10. A avut numai caucicuri moi. » Post actualizat in 17 Jun 2014 18:03 ce plus aduc slickurile in comparatie cu cauciucurile DOT race sculptate (in afara de pata de contact mai mare atunci cand indeplinim combinatia perfecta cauciuc/ presiunea care trebuie ) tnx KR-urile au aceeasi compozitie ca si D212GP PRO-urile. In Alpe Adria se alearga la niste timpi fantastici cu 212. La Moto2 se alearga tot cu KR, au denumirea e Moto2, si au compozitii asemanatoare, de fapt, sint si niste compozitii intermediare intre compozitiile standart KR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Multumesc Bogdane/Cesar pentru sfaturi! Imi place sa fiu informat si sa pun multe intrebari din care incerc sa trag niste concluzii (asta daca reusesc sa inteleg fenomenul in functie de ce raspunsuri primesc si cate mai citesc eu),poate si de aceea am ales sa merg cu dunlop pentru ca am inteles "tehnologia" si cum lucreaza ele la presiune scazuta,am incredere in ele,daca nu ma pricep mi se pare normal sa intreb mai ales ca slickurile nu sunt un domeniu familiar tuturor,cred ca trebuie sa le multumim baietilor din suflet de pe aici Jagi,Cesar,Tng care au rabdare cu noi si ne raspund,ne dau informatii pretioase din experienta lor ,este mare lucru in ziua de astazi. » Post actualizat in 20 Jun 2014 09:04O poza cat 1000 de cuvinte legata de alegerea cauciucurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Bine ma, acum schimba-ti naibii poza aia de profil )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Fara cauciucuri calumea nu cred ca poti progresa nici pe strada nici pe circuit ,toate merg pana la un punct,chestia este sa se faca din aproape in aproape si mai ales sa-ti dai seama CAND trebuie sa faci schimbarea si totul o sa fie bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Si eu votez sa ti-o schimbi. Facem un pool? : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 poll* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 poll* Poate era vorba de un biliard sau o piscina ma ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Salut, am pus cap la cap o lista cu preturile la anvelope moto practicate de 2 dealeri online pentru a avea o imagine de ansamblu. Sunt incluse doar anvelope: 120/70ZR-17 180/55ZR-17 Ar fi interesat de aflat, de la colegii cu mai multa experienta, ce anvelope ar recomanda in functie de cateva plaje de pret (eventual impartite in Sport / Sport-Touring) Exemplu: 1. < 200 EUR 2. 200-250 EUR 3. 250-300 EUR 4. >300 EUR In ideea ca fiecare aloca un buget maxim pt anvelope noi si in functie de acesta va alege ce este mai bun/potrivit pt motocicleta ce o poseda si stilul propriu de mers. Desigur ca review-urile sunt o sursa utila de informatie dar pana la urma tot la cat esti dispus sa investesti se rezuma totul. Multumesc. Editat Iulie 2, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 ........... In ideea ca fiecare aloca un buget maxim pt anvelope noi si in functie de acesta va alege ce este mai bun/potrivit pt motocicleta ce o poseda si stilul propriu de mers. Desigur ca review-urile sunt o sursa utila de informatie dar pana la urma tot la cat esti dispus sa investesti se rezuma totul. Multumesc. Total gresit! Fiecare trebuie sa-si evalueze stilul de mers si apoi sa aloce bugetul necesar pentru cauciucuri. Te dai tare, ai nevoie de cauciucurile cele mai aderente? Nasol!Platesti! Daca nu, ori te dai mai civilizat, ori platesti pretul mult mai scump prin cazaturi-spitalizare-moarte,etc. Nu este un sport ieftin deloc, daca nu ai bani sa-ti mentii motocicleta la parametri care iti trebuie faci pauza pana cand ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) Fiecare trebuie sa-si evalueze stilul de mers si apoi sa aloce bugetul necesar pentru cauciucuri. In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap Exact ceea ce ai subliniat am mentionat si in post-ul meu original, numai ca in alte cuvinte si poate nu s-a inteles corect. Concluzia intr-adevar aceasta este: in functie de stilul de mers, in functie de motocicleta proprie, alegi anvelopele cele mai potrivite, dar aceasta alegere este conditionata si de buget. Nu cred ca daca am altceva in afara de GP Racer nu ma pot bucura de motociclism sau ca imi pun viata in pericol! Acestea fiind spuse.. daca aici se discuta numai despre anvelope racing, recomand redenumirea topic-ului pt a evita viitoarele confuzii. Editat Iulie 2, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap Exact ceea ce ai subliniat am mentionat si in post-ul meu original, numai ca in alte cuvinte si poate nu s-a inteles corect. Concluzia intr-adevar aceasta este: in functie de stilul de mers, in functie de motocicleta proprie, alegi anvelopele cele mai potrivite, dar aceasta alegere este conditionata si de buget. Nu cred ca daca am altceva in afara de GP Racer nu ma pot bucura de motociclism sau ca imi pun viata in pericol! Acestea fiind spuse.. daca aici se discuta numai despre anvelope racing, recomand redenumirea topic-ului pt a evita viitoarele confuzii. Ba evident ca poti, recomand cu caldura ABS, fara niciun fel de misto, mi-as lua si eu pentru strada, apoi iti iei de exemplu un set de Dunlop Qualifier noi (un cauciuc mediocru) care sunt la oferta imbatabila si te dai. Sau daca tot ai ABS iti iei direct Michelin Road proaspat si chiar daca e scump, daca nu pleci in turul Europei o sa te tina atatia ani incat o sa le dai jos de nervi ca s-au invechit. Deci totul e un echilibru, vad ca stii sa evaluezi, de ce nu vii cu un exemplu personal? Eu pot sa zic asa, unele sunt atat de ne-aderente incat imi aluneca chiar si pe acceleratie, mai ales la rece. Altele aluneca la frana tare. Cele care nu aluneca incep sa fie anvelope sport. Daca ma pot stapani si anticipa traficul pot sa merg si cu anvelope de lemn si vechi de 15 ani, am facut-o si nu am patit nimic, totul e in creier si in mana dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 GP racer nu e anvelopa de curse. Este o anvelopa de strada foarte performanta. Nu e o alegere prea inteleapta pt plimbari lungi si motociclete fara vaente sportive sau rideri care prefera touringul. E scumpa si se consuma prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap nu-ti sare nimeni in cap" ... fiecare producator de cauciucuri are un batalion de angajati la marketing pentru a face alegerea cauciucurilor cat mai usoara, trebuie doar sa stai sa citesti... iti alegi un producator preferat si incerci sa-ti incadrezi stilul de motociclit in segmentele gandite de producatori si INCERCI o pereche de gume... simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 esti croit sa nu-ti cumperi gpracer ,te-am simtit am urmarit cateva minute lista ,incearca sa urmaresti si tu review`urile despre bridgestone S20 cred ca ai gasit un pret foarte bun raport calitate pret ,eu am auzit numai cuvinte de lauda despre aceasta anvelopa,nu are cum sa nu-ti satisfaca dorintele » Post actualizat in 02 Jul 2014 09:51mai ai o varianta foarte foarte foarte buna sport smart 2 , eu dintre acestea 2a aleg ultima varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 (editat) de ce nu vii cu un exemplu personal? Hornet PC34, fara ABS evident.. Front: Pirelli Dragon Supercorsa (motorul l-am luat cu Diablo) Rear: IRC SP-11 Spatele este deja vechi si destul de uzat. Garantat se poate incadra la "ebonite", insa si-a facut treaba si m-a scos din incurcatura de exemplu cand m-am trezit ca s-a terminat asfaltul si am ajuns prin padure cu Hornet-ul cand m-am luat ca fraierul dupa Google Maps. Stilul meu de mers oricum este mai touring, cu pasager, curse mai lungi, asadar ma orientez spre gume de acest tip (am cateva modele in vedere, dar nu m-am decis inca, ramane sa ma mai documentez): 1. Metzeler Roadtec Z6 2. Dunlop Road Smart 3. Pirelli Angel ST 4. Michelin Pilot Road (1, 2, 3, 4) 5. Bridgestone BT021 6. Pirelli Diablo 7. Continental Motion Urmatoarea motocicleta cu siguranta va fi ceva sport-touring, pana atunci insa ma descurc si cu Hornet-ul. Nu am nevoie sa mi se spuna ce sa imi pun pe motor, totusi nu strica sa afli feedback-ul celor care au folosit deja un anume model de anvelope. Un exemplu concret este colegul cu Bandit de pe acest topic, ce a rulat Pilot Power (mai multe post-uri de acest tip si chiar ar fi un topic foarte util). Editat Iulie 2, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 acum mi-am dat seama ca noi vorbeam de lucruri sfinte dintre toate pe care le-ai enumerat cunosc doar posesori de pilot road 3,4 care sunt foarte multumiti,am pipait si eu unele in trecut erau excelente si moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 acum mi-am dat seama ca noi vorbeam de lucruri sfinte Lista nu e batute in cuie, tocmai de aceea am venit cu rugamintea de a selecta cateva anvelope si in functie te pret. Am observat ca diferentele nu sunt chiar asa exorbitante si daca pt ~25 EUR in plus poti opta pt o anvelopa mult mai calitativa, nu e un capat de lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 ........ 1. Metzeler Roadtec Z6 2. Dunlop Road Smart 3. Pirelli Angel ST 4. Michelin Pilot Road (1, 2, 3, 4) 5. Bridgestone BT021 6. Pirelli Diablo 7. Continental Motion ...... 1. Z6 am avut cand aveam CB750, nu ma inclinam prea tare, tinea bine la acceleratie, adica cu cei 70 de cai ai motoretei nu reuseam sa-l fac sa patineze. Astfel, in 2006, il consideram un cauciuc bun pentru skill-ul si necesitatile mele. 2.3 Nu am mers 4. Michelin Road 2 e pentru plimbareti, tine 20,000km, iar fata nici nu se stie cat poate tine! ) Sunt bune cand sunt proaspete, dupa vrei 2 ani si dupa ce se mai tocesc aluneca, nu rau, previzibil, am franat cu fatza de mai multe ori taras in linie dreapta si nu am pierdut fatza. Mi-a alunecat spatele pe curbe dar nu grav. Asta cand erau deja vechi. 5. N-am mers. 6. Diablo e poate cel mai vechi cauciuc inca in productie , mediocru, cred ca un pic mai prost ca un Qualifier, dar la motorete pana in 100 de cai si inclinari normale se comporta decent...din cate imi aduc aminte. 7. N-am avut,dar prieteni care au avut nu si-ar mai lua Conti, atata stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 2, 2014 Share Postat Iulie 2, 2014 esti croit sa nu-ti cumperi gpracer ,te-am simtit am urmarit cateva minute lista ,incearca sa urmaresti si tu review`urile despre bridgestone S20 cred ca ai gasit un pret foarte bun raport calitate pret ,eu am auzit numai cuvinte de lauda despre aceasta anvelopa,nu are cum sa nu-ti satisfaca dorintele » Post actualizat in 02 Jul 2014 09:51 mai ai o varianta foarte foarte foarte buna sport smart 2 , eu dintre acestea 2a aleg ultima varianta din astea 2 o sa aleg si eu urmatorul set. sau poate supercorsa sp v2 » Post actualizat in 02 Jul 2014 11:18 O chestie pe care am preluat-o vreau sa o expun aici. Cand esti incepator, nu stii sa mergi sub/la limita de aderenta a cauciucului. Daca limita unui cauciuc mediocru este sa zicem 50 de unitati de masura (unitati fictive), tu ba mergi 20-30 u.m. (mult sub limita cauciucului), ba sari calul si ajungi la 70-80 (si atunci se cade). cel mai bine e (ca atunci cand nu stapanesti motocicleta/tehnica de pilotaj asa cum ti-ai dori), e bine ca limita de aderenta a cauciucului sa fie mai mare (un pneu soft -> aderenta 100 unitati de masura), ca atunci cand mergi fie cu 20-30 u.m. sau bruschezi o frana, o acceleratie si ajungi la 80-90 u.m sa fie in continuare sub limita cauciucului. eu la primul derapaj am luat tranta, altu mai bun ar redresat-o intr-un drift demn de youtube. Sunt motociclisti care merg cu scaritele pe jos pe curbe cu Tourance Next si alte pneuri din clasa asta, Keidenau samd. Doar ca ei stiu ce fac, cand nu stii ce faci e mai grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) Probabil motociclistul din imagine nu a citit acest topic si a indraznit sa iasa pe viraje cu un set de Diablo Strada o.O Garantat dupa primul viraj s-a imprastiat.. Similar, posesorul acestui 954RR, dupa ce a scos ~19000km pe un set de Diablo Strada, a fost profund nemultumit incat si-a incaltat Honda tot cu Strada: Ce uameni, motociclisti neadevarati! THIS is how you do it Editat Iulie 3, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 din astea 2 o sa aleg si eu urmatorul set. sau poate supercorsa sp v2 » Post actualizat in 02 Jul 2014 11:18 O chestie pe care am preluat-o vreau sa o expun aici. Cand esti incepator, nu stii sa mergi sub/la limita de aderenta a cauciucului. Daca limita unui cauciuc mediocru este sa zicem 50 de unitati de masura (unitati fictive), tu ba mergi 20-30 u.m. (mult sub limita cauciucului), ba sari calul si ajungi la 70-80 (si atunci se cade). cel mai bine e (ca atunci cand nu stapanesti motocicleta/tehnica de pilotaj asa cum ti-ai dori), e bine ca limita de aderenta a cauciucului sa fie mai mare (un pneu soft -> aderenta 100 unitati de masura), ca atunci cand mergi fie cu 20-30 u.m. sau bruschezi o frana, o acceleratie si ajungi la 80-90 u.m sa fie in continuare sub limita cauciucului. eu la primul derapaj am luat tranta, altu mai bun ar redresat-o intr-un drift demn de youtube. Sunt motociclisti care merg cu scaritele pe jos pe curbe cu Tourance Next si alte pneuri din clasa asta, Keidenau samd. Doar ca ei stiu ce fac, cand nu stii ce faci e mai grav Bazat pe ce recomanzi tu, incepatorii ar trebui sa mearga cu cele mai soft gume pentru ca nah, nu stiu sa mearga, si avansatii si expertii tot cu cele mai soft gume, pentru ca nah, stiu sa mearga. Cand esti incepator nu stii multe, dar nu cred ca trebuie sa te preocupe limita de aderenta. Cred ca trebuie sa ai presiuni corecte si sa nu tragi de motor pana nu ai guma incalzita. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Avansatii si expertii pot sa mearga cu ce vor ei pentru ca stiu exact unde e limita si mai ales stiu cum sa n-o depaseasca. Limita de aderenta trebuie sa preocupe pe oricine, oricand, indiferent ca e pe 2 roti, 4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Sunt unii care sunt asa de mobili ca reusesc sa puna genunchiul jos cu motoreta verticala, asta nu inseamna ca se dau tare pe viraje!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Bazat pe ce recomanzi tu, incepatorii ar trebui sa mearga cu cele mai soft gume pentru ca nah, nu stiu sa mearga, si avansatii si expertii tot cu cele mai soft gume, pentru ca nah, stiu sa mearga. Hehe, exact asta i-am scris unui coleg ieri dupa ce am citit raspunsurile de pe forum Cu riscul de a atrage o serie de replici a-la-motociclism.ro, dar nu ma pot abtine sa nu dau copy/paste: "daca esti incepator, pui slick ca e mai aderent, daca esti expert, pui tot slick, pt ca stii sa te dai. in aceeasi logica ca a colegilor de pe forum, topic anvelope: ca incepator cel mai bun e SS, de ce? cele mai bune frane, suspensii etc de ce sa te limitezi la ceva mai slab? e mai manevrabil, usor.. totusi consuma mult, dar deh.. motociclismul e un sport scump! nu-ti permiti, te joci MotoGP pe PC" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) Probabil motociclistul din imagine nu a citit acest topic si a indraznit sa iasa pe viraje cu un set de Diablo Strada o.O Garantat dupa primul viraj s-a imprastiat.. Similar, posesorul acestui 954RR, dupa ce a scos ~19000km pe un set de Diablo Strada, a fost profund nemultumit incat si-a incaltat Honda tot cu Strada: Ce uameni, motociclisti neadevarati! THIS is how you do it Daca ai facut macar un metru pe strada cu aceste cauciucuri atunci cu siguranta stii ca, sunt execrabile daca au mai mult de un an vechime. Te rog sa-mi confirmi ca asa este. Cand sunt noi, orice cauciucuri sunt bune daca se merge cat de cat civilizat. P.S. 954 nu e motoreta de touring la care sa pui bagaje. Se strica toata ciclistica cand ai spatele incarcat. Da, stiu, nu te poti c.a.ca in gustul omului dar eu sunt tocmai omul care o face Succes in activitatea competitionala! Editat Iulie 3, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.