Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 37 minute, Pandy a spus:

Mitas E-08 montat in aprilie, sub 1000 km facuti. Dot 3421. 

Eu zic ca e defect de fabricatie, dar sa vedem ce zice Victor de la anvelopemoto. 
 

 

IMG_6803.MOV 115 MB · 3 downloads  

 

Ai mers cu presiune scazuta?

Este dubios cum s-a crapat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gumele is astea.

Avon Storm 3D X-M 110/80 ZR18 TL (58W) Roata fata (scrie pe ea FRONT)

Avon Storm 3D X-M 150/70 ZR17 TL (69W) Roata spate (scrie pe ea REAR)

Is luate de pe cauciucurimoto.ro unde arata ca is compatibile pt motorul in cauza.

Problema. E anvelopa fata montata corect?

Roata fata are sagetile care arata directia de mers puse in sens opus: inspre spate pe partea stanga a gumei, iar pe dreapta inspre fata. Pozele arata cum e montata guma acuma.

Ma gandesc ca poate roata merge pusa in ambele sensuri in fct de cum vine roata spate? Desi acolo e clara treaba, ca are sageata doar pe o parte. Sau merge guma de pe fata pusa in ambele sensuri in functie de modelul motocicletei? Plm, nu inteleg nimic.

Motorul e 1997 Suzuki VX800

 

Pareri?

thumbnail (1).jpg

thumbnail.jpg

vx 800 rear.jpg

vx 800 front.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Krimh a spus:

 

Roata fata are sagetile care arata directia de mers puse in sens opus: inspre spate pe partea stanga a gumei, iar pe dreapta inspre fata.

thumbnail (1).jpg

thumbnail.jpg

 

 

sa-mi fwut una, de asta inca n-am vazut!!

din cate stiu eu, alea care pot fi montate oricum, NU au sageata cu sens de rotatie,

sau la masini mai scrie pe ele inside si outside

 

dar asa ceva, cu doua sageti in sensuri opuse inca nu am vazut

PS. am mai vazut seturi de anvelope cu crestaturile (adica V-urile) sa fie invers la roata fata vs roata spate, dar cu sageti orientate invers inca nu :)

 

deci, habar nu am ce sa-ti zic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 28.03.2022 la 14:41, l.u.v a spus:

Eu nu am o problema să-mi asum.

Cum nu am nici să fac încercări și pe urmă să îmi spun părerea.

Mă distrează însă cei care spun nonșalant "domle, să vezi ce bine stă Michelin pe ploaie".

Pai cum pana mea îți dai seama, că nu știi nici pe ce parte se urcă pe motor?

Verdicte din astea pot da piloții care fac teste pe circuit, nu unul sau altul pe stradă.

Mamăă, l-a prins pe el ploaia și dă verdicte!

Și pe ploaie ei merg numai vertical.

După 18 ani pe diverse mobre și câteva sute de mii de km eu nu-mi dau seama de diferența dintre o gumă gen Mitas sau Dunlop.

Pentru că nu m-am riscat să-mi fac praf mobra, echipamentul sau pe mine lăsându-mă pe viraje cât mai mult când plouă.

Sau să fac teste și măsurători, că ăla frânează cu jumătate de metru mai mult sau mai puțin.

Or fi și piloți incognito printre noi care fac asta, dar eu recunosc că nu o fac.

Nu zic că nu eest diferență, e clar că prețul în plus nu este dat numai pe brand. 

Cel mai probabil calitatea se reflectă în durata de viață a gumei decât în comportament.

În ale mele nu a intrat plumb mult, nu au voblat, am mers cât se poate de bine cu ele.

Și cine mă cunoaște știe că nu merg nici încet, dar nici nu-mi pun viața aiurea în pericol.

 

Da, le-au scumpit.

Eu dădusem acum 3 ani ~740 ron/set. Anul următor nu le-am mai găsit sub 1200, cam așa sunt și acum.

 

Luigi, sunt si nu prea de acord cu tine.

O sa comentez strict din perspectiva unui motor big trail, al meu adica, Crosstourer 1200 DCT si ceva mobre testate inclusiv acum cateva zile.

Mitas-ul de pe 1290 SAS sta intr-adevar f bine pe curbe, pe vreme ideala (25 -30 de grade, uscat, asfalt grunjos) pentru ce ma asteptam eu de la o marca de buget.

Pirelli Scorpion Trail pe care toata lumea le lauda pana la cer si inapoi mi-a derapat spatele pe 2 mobre cu ele (pe uscat + temperaturi si sosele ideale) - pe Crosstourerul meu si pe o baby Strada de 950. Derapaje serioase, cu mobra inclinata in curba, nu glume + nu fortam. Dpmdv, opinci.

Michelin Pilot Road am avut pe mai multe mobre, mai multe configuratii. 3, 4, Trail, etc.

Stau pe curbe ca lipiciul si pe ploaie nu am avut emotii cu ele.

Pe forumurile de KTM SAS lumea zice ca Mitas rupe aderenta pe ud.

 

Ca sa trag o linie - nu m-am uitat niciodata la bani cand a venit vorba de gume si frane + nu m-a interesat niciodata cati km duc, fiindca stilul meu de condus nu tine cu longevitatea gumelor.

Din experienta mea + la stilul meu de mers, motoare big trail acum (si un VFR 750 si 1100 RT in trecut) Michelin au avut cea mai buna aderenta.

Mitas, Heidenau sunt, dpmdv, gume cu un R&D care mai au pana sa ajunga la nivelul Michelin. Strict parerea mea.

 

 

Dau 7-8-900 de lei pe un set de buget/clasa de mijloc ca sa testez pielea/motorul/banii mei sau dau 12-1300 si iau din prima gume care stiu ca se comporta exemplar in orice conditii?

Dpmdv alegerea este mega simpla, din cauza asta prefer Michelin. Cand o sa laude mai multi (a caror parere conteaza pt mine) alt model de anvelope, o sa mai vad.

Mie Michelin PR Trail nu mi-a acvaplanat o fractiune de secunda in 4 ore de torenti/cod portocaliu, in care am mers pe autostrada de la 50kmh (asa mergeam toti, inclusiv masinile, fiindca nu mai vedea nimeni nimic) pana la 150 unde s-a putut. Mobra care duce 220 maxim, stiu si eu ca 150 nu e o viteza oau.

Si daca cu gumele astea nu m-am imprastiat si nu am avut nici o emotie, plus ca le-am dat linistit capat cu behemoth-ul meu, cat de mare sa fie tentatia de a incerca altceva? Am facut-o in trecut si am sfarsit prin a injura.

 

Nu am luat alte branduri ca erau mai ieftine ci fiindca imi trebuiau gume noi si/sau nu aveam chef sa astept dupa PR-uri.

Avantaj la niste gume ce se vand bine este si faptul ca riscul sa iei old stock-uri este destul de mic.

 

Ma rog, asta e o discutie ca si aia despre uleiuri.

Cate bordeie, atatea obiceie.

Eu zic ca discutia despre anvelope trebuie facuta mai degraba in legatura stransa cu modelul de motocicleta, nu exclusiv pe marca si modelul de guma.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Krimh

 

Nu am avut niciodata Avon ( poate pentru ca numele Avon pe mine ma duce cu gandul la o crema de maini sau sapun, nicidecum la un cauciuc de calitate ) dar daca se respecta principiul de la celelalte branduri de a avea desenul opus fata/spate, atunci fata nu este montata corect.

Daca era vorba de o motoreta de performanta si cauciucurile de asemeni, poate avea sens sa te agiti. Dar la motoreta aia si stilul de mers la care te predispune , nu prea conteaza. Pune presiunea corecta ( ar fi comedie sa fie ceva neclar si pe acolo) si mult spor la adunat km.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
3 minutes ago, l.u.v said:

Se pare că da.

Răspunsul îl găsești pe site la Avon care - apropos - fabrică niște gume excelente.

Vezi faq: https://www.avontyres.com/en-gb/tyre-care/motorcycle-tyres/

 

Colegu, daca te uiti mai atent pe acel site , o sa vezi tone de poze cu anvelope montate si sunt exact invers decat la colegul de aici.

Deci nu , nu este corect!

gh28401.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Krimh a spus:

Gumele is astea.

Avon Storm 3D X-M 110/80 ZR18 TL (58W) Roata fata (scrie pe ea FRONT)

Avon Storm 3D X-M 150/70 ZR17 TL (69W) Roata spate (scrie pe ea REAR)

Is luate de pe cauciucurimoto.ro unde arata ca is compatibile pt motorul in cauza.

Problema. E anvelopa fata montata corect?

Roata fata are sagetile care arata directia de mers puse in sens opus: inspre spate pe partea stanga a gumei, iar pe dreapta inspre fata. Pozele arata cum e montata guma acuma.

Ma gandesc ca poate roata merge pusa in ambele sensuri in fct de cum vine roata spate? Desi acolo e clara treaba, ca are sageata doar pe o parte. Sau merge guma de pe fata pusa in ambele sensuri in functie de modelul motocicletei? Plm, nu inteleg nimic.

Motorul e 1997 Suzuki VX800

 

Pareri?

thumbnail (1).jpg

thumbnail.jpg

vx 800 rear.jpg

vx 800 front.jpg

Părerea mea e că acea anvelopă față poate fi montată atât pe față cât și pe spate, și de aia are săgeți în sensuri opuse, când o montezi pe spate e valabilă una din ele, cealaltă fiind pt atunci când se montează pe față. Ar trebui însă să mai scrie ceva pe lângă ele. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 8 ore, goe 75 a spus:

 

Colegu, daca te uiti mai atent pe acel site , o sa vezi tone de poze cu anvelope montate si sunt exact invers decat la colegul de aici.

Deci nu , nu este corect!

gh28401.jpg

Ai citit în link-ul respectiv ce spune fabricantul, sau doar te-ai uitat la poze?

Screenshot_20220617_000616_org.mozilla.firefox.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
13 minutes ago, l.u.v said:

Ai citit în link-ul respectiv ce spune fabricantul, sau doar te-ai uitat la poze?

Screenshot_20220617_000616_org.mozilla.firefox.jpg

Colegu , acolo spune exact ce am apus eu si explica de ce desenul anvelopei fata trebuie montat exact invers decat la colegul de aici si exact asa cum este in poza pusa de mine.

 

 

Macar gandeste ca este mai probabil ca sa fie beat doar un chinez care pune o stampila , decat sa fie beti toti mecanicii care au schimbat anvelopele la toate motoretele care apar in toate pozele de pe site.

 

Sa nu-i dai omului si sfaturi despre cum sa parcheze ca l-ai aranjat de tot.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Rămân totuși două săgeți opuse pe marginea anvelopei.

Posibil însă să poată fi montată și pe spate, deși acest lucru ar trebui specificat clar pe guma respectivă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Este o anvelopa de 110 ...deci se putea monta pe spate la biciclete Pegas ...deci alta indicatie cat de in pas cu lumea moderna este Avon=Afon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 1 oră, goe 75 a spus:

Sa nu-i dai omului si sfaturi despre cum sa parcheze ca l-ai aranjat de tot.

Atâta timp cât confunzi crema de mâini cu un brand reputat din UK care de 130 ani tot face cauciucuri nu aș lua de bun un sfat legat de subiect.

Parcarea las-o deoparte, pozele și explicațiile clare sunt înțelese și de un cap de curcă.

 

Dacă nu a auzit colegu Goe e clar că nu există.

Se știe, ora exactă vine de la sud de Dunăre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nici macar nu ai recunoscut ca ai gresit si ataci mistourile mele sapunite ca si cum Av(f)on se compara cu  alea adevarate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Ce să greșesc?

Sunt două săgeți pe pneu și atâta timp cât nu ai o explicație clară ce caută acolo, explicațiile tale sunt pe lângă.

Te mai faci și de râs luând în răs brandul ăsta.

Motul și Michelin e de capul vostru, dacă de restul nu ați auzit, nu există.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Ai gresit cand i-ai spus omului ca este montata bine anvelopa lui de fata , ca asa spune pe site. Si pe site spune exact invers. 

Si orice motociclist cu un pic de spirit de observatie ,stie ca fata si spatele se monteaza cu desenul in sens invers una fata de alta. 

Si @apriliacluj si @Silver Arrow au observat chestia asta , dar tu batman-batman

 

Doar tu te faci de ras ridicand in slavi brandul Afon.

 

Eu sunt foarte fericit sa folosesc doar Dunlop GP racer, GP pro si cateva modele de Pirelli.

 

Cand mai multi iti spun ca esti beat, te duci la culcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Da, am citit repede în link și de aia l-am și dat, pe urma l-am răsfoit atent și am înțeles la ce se referă.

De pildă eu habar nu am avut că gumele se pun invers, ce treaba are asta cu spiritul de observație? Sunt atent la sensul de montaj, presiune și starea gumei, nu la teorii de ce au desenul invers.

Revenind, ai tu un link de la Avon cu explicații despre săgețile duble, sau trebuie să te cred pe cuvânt că e montată greșit?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Luigi, Motul nu servesc, dar pe alte anvelope am derapat prosteste acolo unde Michelin zgaria scarita. Ti-am explicat si cu acvaplanarea. 

Am uitat sa zic ca Michelin imi dadeau incredere pe (,) pelicula din aia de namol fina ce apare dupa ploaie sau burnita, 

Pe ploaie/pelicula de apa constanta nu am atatia bani sa ma apuc sa inclin motorul sau sa ii bruschez comenzile. 

Dar pe asfalt ud, dupa ploaie, ma risc linistit cu Michelin.

Ghinion, chiar au nimerit-o mancatorii de broaste cu Pilot Road-ul. De-asta il tt lungesc de n ani si de-asta il cumpara atata lume. 

 

Si cred ca am explicat decent ca nu dau doi lei pe R&D-ul de la vreo 10 marci de anvelope pe putin. 

Excluzand Michelin (majoritatea) + cred ca 1/2 modele de la Metzeler, Pirelli si poate Bridgestone-uri. 

La anvelope de strada. 

Pe off alta treaba. Acolo si branduri no name gen MotoZ, Mitas, Maxxis fac treaba buna. Pana cand pui un Michelin dedicat si vezi ce inseamna R&D si guma de pus pe motor cand vrei sa mergi la podium.

 

Avon sunt renumiti strict pentru anvelope de cruiser custom cu balonaj de neam prost sau pt alea cu margine alba. 

Sunt ieftineala in Uk, le-a pus lumea pe Crosstourere si le-au dat jos dupa cateva mii de bune ce erau. Cam sub 5000 de km.

Eu nu inteleg ce combati - nestiinta noastra tehnica (nu ca as fi vreun guru, schimb un set de strada pe sezon) sau superficialitatea (as zice ca nici aici nu ma incadrez).

Si daca as intra la categoriile alea doua: 

1. tot nu m-au lasat simturile

2. Elefantul ala de Crosstourer necesita eforturi supraomenesti sa ii zgarii scaritele pe strada

 

Da. mi-a iesit doar cu Michelin si suspectez si profilul cauciucului nu numai compozitia (ma rog, asta e cam 80% oricum).

 

Acuma, unii vor sa riste 8000 de euro pe anumite gume.

Daca am testat o chestie despre care 10 insi mi-au zis ca e the shit vs. x, y, z marci, am vazut eu pe pielea mea ca asa este si intre timp nu a aparut alt model despre care 20 sa zica ca este the bigger shit, de ce sa risc a proasta reparatii de sute de euro pentru 50 de euro in plus la un set de gume? 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 10 minute, goe 75 a spus:

 

Doar tu te faci de ras ridicand in slavi brandul Afon.

Eu nu ridic nimic în slăvi,  doar spun că este un brand vechi și reputat.

O minima căutare pe google te lămurește ca gumele făcute de ei sunt foarte apreciate în SUA, UK și nu numai.

E cum spuneam, aveți în cap doar Motul și Michelin.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
3 minutes ago, l.u.v said:

Da, am citit repede în link și de aia l-am și dat, pe urma l-am răsfoit atent și am înțeles la ce se referă.

De pildă eu habar nu am avut că gumele se pun invers, ce treaba are asta cu spiritul de observație? Sunt atent la sensul de montaj, presiune și starea gumei, nu la teorii de ce au desenul invers.

Revenind, ai tu un link de la Avon cu explicații despre săgețile duble, sau trebuie să te cred pe cuvânt că e montată greșit?

 

 

 

Vai vai vai !  Un fel de Gica contra foarte derutat...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 2 minute, l.u.v a spus:

Eu nu ridic nimic în slăvi,  doar spun că este un brand vechi și reputat.

 

 

Man, sunt niste petarde. Ti-am zis, au devenit faimosi fiindca echipeaza motoare de obezi morbizi cu veste colorate. 

Cred ca singurul domeniu unde rup sunt la masinile de drag race. 

Eu nu am auzit sa se bata lumea pe anvelope Avon de strada pe motoare cu puteri/cuplu/factor de risc mare. Oare de ce? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@l.u.v

 

Daca tu nu ai avut destul spirit de observatie sa vezi cum ti-au fost  montate anvelopele, ani de zile la rand , este destul de comic sa ai asa de mult de spus despre calitatea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...