Sari la conținut

Postări Recomandate

Degeaba îți explic, că pierd timpul, am de reparat acoperișul.

Leon, nu te mai complica să-mi ții partea, că sunt mai mulți cu timp liber și postează ce le trece prin cap. E fain că pe mine nu mă credeți, dar dacă irinuca spune ceva, imediat sunteți de acord.

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 18 minute, Lucian_M a spus:

dacă irinuca spune ceva, imediat sunteți de acord.

 

Nu m-ai vazut pe mine pe acolo...

 

Chiar acum, Doctor X a spus:

și cu scărițele ar trebui să lămurească situația. :)

cu scaritele pasagerului.

 

Faza cu saritul piciorului pilotului din scarita am patit-o si eu, cu tot cu lovitul pasagerei in cizma. De aia stiu. N-a fost distractiv, mai ales (aici ii dau dreptate) cu nervii pasagerei dupa incident...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, _Leon said:

Stii din auzite sau din dat cu el? 

Ce treaba are sportivitatea unui motor cu manevrabilitatea lui? 

 

Presupun ca nu ai văzut n modele de motociclete ce au cutiile polishate.

Presupun de asemenea ca nu te-ai gândit f mult la poziționarea scaritelor, a bagajelor, mărimea tălpilor celor doi ocupanți, particularități de ergononomie/confort (=sunt oameni ca stau cu talpile sucite spre exterior fiindcă asa au ei corpul /asa le pica lor bine), împing cutiile întro anumita poziție picioarele pasagerei?

A, nu, mai simplu sa o dam în hahaiala.

 

Este interesant cum unul care se da și baga km, indiferent cu ce sau cum, trebuie sa sa dezinculpe sau sa demonstreze ceva unor mareti anonimi cu zero contribuție pe un forum de motociclism. 

Ai dreptate, m-ai prins. Nu am motocicleta, nu am permis, nu am nimic si tu ai totul.

Si daca prin contributie pe forum intelegi a debita idiotenii, ai dreptate si cu asta, ai o contributie insemnata.

Hai, s-auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia-i de la accident. Palpatorul scaritei este intact, mobra pare ca s-a "odihnit" pe scarita aia.

 

Tu stii, vad ca insisti. Pe mine nu ma convingi, asta sa fie pacatul meu daca ai dreptate. Drumuri bune!

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
La 23.10.2022 la 10:45, Vizitator _Leon a spus:

Compozitia respectiva poate fi buna pentru tine si stilul tau de dat.

 

Acum 22 ore, Vizitator _Leon a spus:

Fair enough. Ce sa zic, ma bucur ca la tine merg perfect si fara incidente.

Clar nici o logica sa le schimbi daca nu ai avut nici o emotie cu ele, esti multumit, samd.

 

Cata ipocrizie!

Cand o spui tu e stiinta si intelepciune, cand o auzi de la altul e nepricepere.😂

Baiat rau de Temesvar, care nu concepe mersul stradal cu mai putin 170 km/ora cu un sport touring.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Acum 56 minute, Asimplu a spus:

.....Power 5 ar avea peretii putin mai moi..... Cum vi s-au parut, unul in comparatie cu celalalt?...

 

 

Salut!

Am avut Bridgestone RS10 si T31, dar și Michelin Power RS.

Calitativ sunt foarte asemănătoare însă după cum "ai auzit" sau ai studiat problema, Michelin într-adevăr au pereții sau structura anvelopei mult mai elastică, moale, cum vrei tu să îi spui.

E lucru bun, cu mențiunea că trebuie sa ai grijă la gropi și intersecții cu linii de tramvai. Riști să preia janta mare parte din impact și sa o dereglezi mai ușor. Sunt pățit. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare, comunitatea moto!

Am o întrebare pentru voi legată de dimensiunile cauciucurilor pentru motociclete și sper că mă puteți ajuta cu o informație. Dețin un CFMOTO nk300 și am observat că dimensiunea cauciucului de pe spate, așa cum este specificată în carte, este 140/60 r17. Problema este că găsesc cu dificultate cauciucuri de această mărime pe piață.

Cu toate acestea, am observat că există mai multe opțiuni pentru cauciucuri cu dimensiunea 140/70 r17. Întrebarea mea este dacă pot monta un cauciuc cu această dimensiune pe motocicleta mea, care de la fabrică este echipată cu un cauciuc de 140/60 r17.

Sunt curios să aflu dacă o diferență atât de mică în dimensiunea cauciucului poate afecta în vreun fel performanța sau siguranța motocicletei mele. Aș aprecia orice sfat sau experiențe pe care le aveți în acest domeniu.

Vă mulțumesc anticipat pentru timpul acordat și pentru orice informație pe care o puteți oferi în legătură cu această situație!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti monta, dar nu asta e problema.

 

Daca in acte ai 140/60/17, si faptic ai montat altceva, la orice control ti se poate lua, retine talonul, plus amenda aferenta.

Plus ca nici ITPul nu-l treci (legal) daca nu corespund dimensiunile anvelopelor.

 

Deci, ramai la ce scrie in acte, daca vrei sa circuli curat :)

...sau iti asumi niste riscuri...

tu decizi!!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Hoonicorn a spus:

Salutare, comunitatea moto!

Am o întrebare pentru voi legată de dimensiunile cauciucurilor pentru motociclete și sper că mă puteți ajuta cu o informație. Dețin un CFMOTO nk300 și am observat că dimensiunea cauciucului de pe spate, așa cum este specificată în carte, este 140/60 r17. Problema este că găsesc cu dificultate cauciucuri de această mărime pe piață.

Cu toate acestea, am observat că există mai multe opțiuni pentru cauciucuri cu dimensiunea 140/70 r17. Întrebarea mea este dacă pot monta un cauciuc cu această dimensiune pe motocicleta mea, care de la fabrică este echipată cu un cauciuc de 140/60 r17.

Sunt curios să aflu dacă o diferență atât de mică în dimensiunea cauciucului poate afecta în vreun fel performanța sau siguranța motocicletei mele. Aș aprecia orice sfat sau experiențe pe care le aveți în acest domeniu.

Vă mulțumesc anticipat pentru timpul acordat și pentru orice informație pe care o puteți oferi în legătură cu această situație!


Modelul de mobra fiind relativ nou ar trebui sa gasesti exact marca si modlul de guma cu care a venit ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau să vă mulțumesc tuturor pentru promptitudinea și implicarea voastră în răspunsurile oferite la întrebarea mea anterioară. Sunt recunoscător pentru timpul și cunoștințele pe care le-ați împărtășit în legătură cu montarea cauciucurilor de dimensiuni diferite pe motocicleta.

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contrar aparențelor și logicii, înălțimea, adică a doua cifră, e cea mai importantă. Mai exact, în funcție de lățime, cauciucul trebuie să aibă aceeași înălțime. A doua cifră e procentul din lățime. Dacă pui un cauciuc mai înalt, etajarea cutiei de viteze e afectată. Mobra va trage mai greu. Chiar și cauciucul e mai greu, mai ales la periferie, unde chiar contează. Se micșorează spațiul de degajare lăsat intenționat față de toate reperele din jurul lui. Furcă, aripă și ce mai e p-acolo. 

Poți folosi niște calculatoare online ca să-ți faci o idee. 

Screenshot_20230615-221946.png

Screenshot_20230615-222005.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Pe baza pozelor, credeti ca mai merge guma spate de o iesire? Ma gandeam sa dau o tura acum cu sapt de paste pana in kotor si inapoi cam 2.5k km. Guma e scorpion trail 2, are vreo 40 sau 50k km doar asfalt. Precizez ca merg incet de fel. 

20240411_151056.jpg

20240411_151105.jpg

20240411_151114.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

40-50.000 km o gumă moto????

E o glumă?

Guma aia e opincă și pătrată!

Eu nu aș merge nici până la colțul străzii și tu vrei să mergi până în Kotor!!!

Care e rațiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt feedback..tocmai ca nu ma pricep intreb. Da, 40 sau 50k km tin gumele la mine, merg pana la semn. Am avut numai pireli scorpion trail 2. Nu am probleme pe ploaie si nici iarna cand e mazga aia pe jos in oras la 2 grade. O sa dau comanda sa schimb guma poate nimeresc trail 3 pe stock. Am 118k km pe gsaul asta facuti. Intreb pt ca abia am ajuns la semn, nu pt asta e acolo? De ce as schimba inainte de semnul de uzura, are 2 ani vechima guma

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta e vrăjeală cu 50.000 km.

Nu țin atât gumele nici la mașină.

Pe de alta parte, dacă vii cu argumente că au ajuns la semn și întrebi de ce e semnul ăla acolo, nu știu de ce ai mai deschis topic!

Oamenii îți spun că e vorba de siguranța ta, tu argumentezi că au ajuns la semn.

Aștepți vreo validare?

Fă ce consideri tu mai bine și la revedere.

Acum 9 ore, DiarM a spus:

Multumesc pt feedback..tocmai ca nu ma pricep

Dacă nu te pricepi taci, ascultă și învață!

Nu e vorba numai de semn aici, ci de faptul că gumă ta e pătrată.

Tu nu vezi pozele pe care le-ai pus?

Asta afectează ciclistica motocicletei, care "cade" brusc în viraj în loc să se aplece soft, natural.

Dar dacă te târâi pe șosea și mergi 50.000 km cu o gumă moto nu ți se aplică asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reușit să duc gumele auto peste 50.000 niciodată. De aia mi se are poveste vânătorească să țină atât pe o motocicletă cu gabarit apreciabil, nu un 125.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...