Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

Cum e legea aia cu obligativitatea de a purta casca , eu zic sa dea lege prin care sa oblige ca orice motoreta sa fie incaltata cu D212/Supercorsa/R10 , altfel sa nu-i treaca la ITP si sa le retina taloanele daca-i prinde in trafic incaltati cu Road Smart sau altceva...

 

Totodata, sa se formeze o scoala moto de elta, alcatuita de un nr de omuleti care tot dau din gura aici pe form,dau sfaturi la altii cum sa mearga, cum sa nu cada, cum sa ia o curba.

 

Astfel vom avea o noua generatie de motociclisti,incaltati cu gume de ''top'' si scoliti de crema cremei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand imi cer scuze pt off-topic utilizatorilor care acceseaza acest topic, ca si mine initial, in speranta de a obtine informatii utile despre anvelopele moto.

 

 

Stimabile domn Cesar Banu (nume predestinat cu siguranta..), datorita faptului ca in general nu imi pierd prea mult timp pe forum, nu am realizat ca sunteti o vedeta a motociclismului din aceasta tara!

 

Ca si reprezentant al unui service moto, respectat as zice dupa feedback-ul din partea clientilor, ma asteptam la un comportament mai civilizat, profesionist, daca nu cer prea mult..

 

Din exemplul de mai jos, aparent, se poate.. sau e numai de imagine?

 

"Cred in continuare ca nu exista un detinator al tuturor cunostintelor in domeniu moto. Exista insa experiente acumulata in mai mica sau mai mare masura. Atat timp cat ne respectam si ne comportam colegial (chiar daca oferim servicii concurente), atat service-urile cat si clientii au de castigat."

 

..mai multe detalii -> AICI

 

Din pacate cele 4700 de posturi din palmares v-au oferit in nenumarate ori ocazia de a folosi epitetul preferat: "ipocrit", exemple sunt destule insa topic-ul de mai jos este delicios (popcorn required):

 

..mai multe detalii -> AICI

 

Mai mult, bineinteles ca oricine foloseste altceva in afara de GP racer merita desconsiderat, doar comercializati aceasta anvelopa care vine insotita de recomandarile de rigoare: "Probabil ce la mai bune anvelope sport de strada"

 

..mai multe detalii -> AICI

 

Concluzia? Forum-ul asta e cea mai mare bascalie mioritica si mare greseala faci daca te astepti la altceva.

 

Acestea fiind spuse, pacat ca dupa 6 ani m-am mutat din Bucareshit, poate faceam o vizita la GRG, ne amuzam la o bere sau poate ajungeam virali pe YouTube, "Incaierarea din service! Fara precedent!" :) Acum ma pot culca linistit, totusi, e bine sa folosesc 40 PSI la gumele din Sri Lanka de pe MTB sau nu? Hmm..

 

Imi dovedeste pentru a suta oara ca nataraii degeaba citesc pentru ca nu pricep

Chiar si cand e vorba despre lucruri simple si usor de inteles la faza initiala.

 

Au mai fost zeci, poate sute ca alde tine si vor fi in continuare. Prea destepti pentru binele lor. In final, din atata desteptaciune se arunca in cap (pe strada sau pe pista) :D

 

Acum ceva despre motoretute poti sa spui si tu?

 

P.S.

Spre deosebire de tine, incepatorule orgolios, eu nu sunt doar "niste litere" pe un ecran ;)

Mergi inainte drept, cu Dumnezeu! Aplecatul motocicletei e periculos pt tantalai.

» Post actualizat in 10 Jul 2014 07:53

 

 

 

cesar... mai da-te (macar) pe pista (fara sa cazi si sa iei si pe altii degeaba ca nu stii sa iei o curba) si dupa aia mai vino cu sfaturi... de cand nu te-ai mai dat? sa nu mai vorbim de strada...

 

Noi doi ne cunoastem sau esti o noua clona a vreunui utlizator banat?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia? Forum-ul asta e cea mai mare bascalie mioritica si mare greseala faci daca te astepti la altceva.

 

Permite-mi sa te contrazic si, in acelasi timp, sa-ti dau dreptate.

 

Fiind o comunitate eterogena, parerile/opiniile, modul de a aborda un subiect precum si gradul de civilitate ( cel responsabil de emotiile primare ) pot diferi intr-atit de mult incit extremele nu sunt deloc intimplatoare ci oarecum norma.

 

Referitor la informatie, daca cititorul isi dezvolta sau deja are abilitatea de a o trece printr-un filtru pesonal, ea exista. Nu de putine ori, chiar una de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce lucrativ ar fi daca am posta toti on-topic, si nu pe langa... Discutia asta e interesanta destul, nu e nevoie sa o transformam intr-o piatra din cisma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe autostrada trebuie sa cresti presiunea altfel se topesc...

 

am facut cam 8k km cu un spate..

 

sunt excelente pe ploaie, singurele hypersport bune pe ploaie si frig.

 

@cesar, ai stoc de s20?

 

Mdea, asa a fost, desi am facut presiunea "oem".

Culmea, se spune ca mobra nu are greutate pe fata, si uite cum am ajuns: http://i.imgur.com/nasr03A.jpg

Spatele era foarte cald dar nu s-a albastrit. Ceea ce nu pot sa reprosez S20 este ca nu se incalzesc, asta e clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach.

Tu mentionezi mai sus ca anumite modele de anvelope sunt vechi si ai dat niste exemple. Dar versiunile lor, aduse la zi ? De ex, pentru Pilot Road, acum exista Pilot Road 4, care, evident, e superior PR1.

Sincer, nu as desconsidera, dar daca ai de ales intre produsul A si o varianta mult imbunatatita a produsului A, la un pret care e tot pe acolo, de ce ai vrea sa iei A si nu Improved_A?

 

Un exemplu ar fi Michelin Pilot Power, care desi e un model destul de vechi, foarte bine cotat, se afla in continuare in productie si este destul de raspandit printre motociclisti. Exista suficiente review-uri, teste si comparatii si aproape in fiecare PP este considerat putin peste competitie in plaja de pret din care face parte, desi e "old tech", dupa cum am mai spus, mediul in care sunt folosite motocicletele nu s-a schimbat fata de acum 10 ani.

 

In comert am observat ca se gasesc doar PP si PP-2CT din aceasta gama, spre deosebire de Pilot Road unde sunt disponibile toate cele 4 versiuni + GT, iar diferenta dintre PR1 si PR4 este cam de 50% in plus la pret, deci nu chiar tot pe acolo, insa evident pt un produs superior.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... iar diferenta dintre PR1 si PR4 este cam de 50% in plus la pret, deci nu chiar tot pe acolo, insa evident pt un produs superior.

Vreau si eu link sa vad cum un Pilot Road 2 produs proaspat (macar 2013) poate fi jumatate din PR4, nu de alta, am prieteni care chiar ar fi interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vallach, nici eu nu pricep unde vrei sa ajungi cu discutia. Ieftin si bun nu prea exista.

Eu cred ca cel mai important e cat de mult mergi. Daca faci sub 5000 km pe an merita gume moi, ca tin 2 ani. Ce rost are sa iei turing si sa le arunci tocite jumatate dupa 2 ani?

Pentru cine merge mlt situatia se schimba, ca 2 seturi de 211 costa semnificativ mai mult decat unul de pilot road.

Odata decis ce tip de gume iti trebuie, cauti reviwuri si intrebi care sunt mai bune in categoria aia. Ca dai 200 sau 300E pe un set e tot un drac.

Ori sunt mai tari, mai putin aderente si tin mult, ori mai moi,mai aderente si se duc mai repede. Cauciucul perfect nu exista.

 

De acord, aceste aspecte le-am luat deja in calcul. Intentia mea a fost sa identific cateva modele bine cotate de anvelope, dar si in functie de cateva plaje de pret. Acest lucru nu inseamna ca doresc cel mai ieftin produs, pt asta nu am nevoie de nici o analiza, pur si simplu alegi prima guma ca si pret de pe site-ul comerciantului.

 

Ma gandeam la o lista de genul:

 

Sport

1. <200 EUR - Michelin Pilot Power

2. 200-250 EUR - Metzeler M5 Interact

3. 250-300 EUR - Dunlop Sport Smart 2

4. >300 EUR - Diablo Supercorsa SP V2

 

Sport-Touring

1. <200 EUR - Continental Motion

2. 200-250 EUR - Pirelli Angel ST

3. 250-300 EUR - Michelin Pilot Road 4

 

Pe baza unor astfel de exemple se putea dezvolta discutia si sa iasa ceva util din subiect ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu link sa vad cum un Pilot Road 2 produs proaspat (macar 2013) poate fi jumatate din PR4, nu de alta, am prieteni care chiar ar fi interesati.

 

Pilot Road - 743.25

Front: 328.87

Rear: 414.38

 

Pilot Road 4 - 1175.72

Front: 493.31

Rear: 682.41

 

Pilot Road 4 GT - 1197.1

Front: 499.89

Rear: 697.21

 

Diferenta dintre PR si PR4 GT este 46.78%, dintre PR si PR4 este de 45.07% ;)

» Post actualizat in 11 Jul 2014 11:05

La sport touring ai uitat RoadSmart 2 de la Dunlop.

 

Nu am uitat, Roadmart 2 e ~259 EUR, depasea plaja ;) Listele pot fi detaliate desigur, acestea sunt scrise in viteza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da link ca iti gasesc eu bubele! Banuiesc ca ne vei da un link de pe piata de unde putem sa-l luam, nu site-uri de prin afara pe unde te informezi tu!

 

http://www.anvelopemoto.eu

 

..enjoy ;)

 

EDIT: pe motoemotion preturile sunt mai mari, insa compenseaza cu transport gratuit in anumite conditii. It's all on the website..

 

Plus ca am omis sa mentionez dimensiunile ce le-am luat in calcul: 120/70/17 | 180/55/17

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complici lucrurile fara rost.

 

Sa luam exemplu de la dunlop. Roadsmart2 costa cat sportsmart2. Daca mergi mult se justifica roadsmart, altfel, sportsmart e mai performant la acelasi pret, 250E.

Exista cauciucuri mai ieftine, gen qualifier, parerea mea e ca merita dati aia 50E in plus pana la sportsmart dupa ce am facut trecerea de la alea entry level la astea mai midrange.

Exista si mai bune, 211 dar tin mai putin si sunt o idee mai scumpe. Nu stiu cat sunt de bune si daca merita mai mult decat sportsmart2. Pentru mine deocamdata sportsmart 2 sunt destul, nici eu nu-s vreun mare talent, nici motocicleta mea nu-i cea mai performanta.

 

Nu vad de ce ai vrea model vechi. De obicei modelul nou vine la acelasi pret si e mai bun macar cu putin, altfel de ce l-ar mai fi schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Complici lucrurile fara rost.

 

Sa luam exemplu de la dunlop. Roadsmart2 costa cat sportsmart2. Daca mergi mult se justifica roadsmart, altfel, sportsmart e mai performant la acelasi pret, 250E.

Exista cauciucuri mai ieftine, gen qualifier, parerea mea e ca merita dati aia 50E in plus pana la sportsmart dupa ce am facut trecerea de la alea entry level la astea mai midrange.

Exista si mai bune, 211 dar tin mai putin si sunt o idee mai scumpe. Nu stiu cat sunt de bune si daca merita mai mult decat sportsmart2. Pentru mine deocamdata sportsmart 2 sunt destul, nici eu nu-s vreun mare talent, nici motocicleta mea nu-i cea mai performanta.

 

Nu vad de ce ai vrea model vechi. De obicei modelul nou vine la acelasi pret si e mai bun macar cu putin, altfel de ce l-ar mai fi schimbat.

 

Ce zici de Qualifier 2 fata de SportSmart 2 daca tot vorbim de Dunlop? Ce avantaje imi ofera modelul mai recent pt diferenta de pret? NTEC nu cred ca este necesar pe strada.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Complici lucrurile fara rost.

 

Sa luam exemplu de la dunlop. Roadsmart2 costa cat sportsmart2. Daca mergi mult se justifica roadsmart, altfel, sportsmart e mai performant la acelasi pret, 250E.

Exista cauciucuri mai ieftine, gen qualifier, parerea mea e ca merita dati aia 50E in plus pana la sportsmart dupa ce am facut trecerea de la alea entry level la astea mai midrange.

Exista si mai bune, 211 dar tin mai putin si sunt o idee mai scumpe. Nu stiu cat sunt de bune si daca merita mai mult decat sportsmart2. Pentru mine deocamdata sportsmart 2 sunt destul, nici eu nu-s vreun mare talent, nici motocicleta mea nu-i cea mai performanta.

 

Nu vad de ce ai vrea model vechi. De obicei modelul nou vine la acelasi pret si e mai bun macar cu putin, altfel de ce l-ar mai fi schimbat.

 

E mai performant un cauciuc in functie de cat si cum stii sa mergi... O sa vina JAGI iar si o sa puna placa aia cu gumele de pista, aderente...

» Post actualizat in 11 Jul 2014 11:43

Ce zici de Qualifier 2 fata de SportSmart 2 daca tot vorbim de Dunlop? Ce avantaje imi ofera modelul mai recent pt diferenta de pret? NTEC nu cred ca este necesar pe strada.

 

Din cate stiu ambele au NTEC... (daca gresesc, poate ma corecteaza cineva).

 

Pana la urma, care-i dilema ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu ambele au NTEC... (daca gresesc, poate ma corecteaza cineva).

 

Pana la urma, care-i dilema ta?

 

My bad :| ..numai Sport Smart are NTEC, Sport Smart 2 vine fara.

 

Dilema este urmatoarea: de ce un produs mai nou, mai scump, trebuie sa fie si mai bun sau mai potrivit pt toti? Oare nu pot sa ma dau in siguranta si cu Pilot Power, de exemplu? That's all.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, am inteles de la inceput ca ai observat acest aspect, ca mai sunt unele anvelope in fabricatie, modele mai vechi, inca bune, care poate ca merita din punct de vedere cost.

 

Sa luam Pilot Power-ul. Cauciuc bun, cel mai bun la vremea lui, daca e proaspat si nu reusesti sa faci rost de cei 35% diferenta pana la niste anvelope mai bune, atunci ok, il iei pe ala. Se presupune ca il iei pentru ca te dai destul de sportiv dar nu foarte, atat pe strada cat si pe circuit, de aia il iei. Adica monocompound-ul de pe spate il vei toci in 6-7000km, hai 8000km, astia sportivii oricum nu merg mai mult.

Dar in astia 8000km pe strada si pe pista ai o gramada de cheltuieli (benzina oMV100 7 lei litrul, 8 litri/100km, 45 de milioane numai benzina), apoi cole, pizze (astia sportivii cred ca dau mai mult pe astea decat pe benzina, dar sa zicem un 35% din pretul de benzina- iaca inca 15 milioane, ceva echipament (sa presupunem ca ai tot ce-ti trebuie, tot iti mai cumperi ceva din cand in cand), alte consumabile si reglaje la motoreta, placute,arcuri,etc ca doar de aia esti sportiv. Am dat 30 de milioane doar ca sa incep sezonul pe reglaje la motoreta si nu sunt vreun periculos, doar am pus motoreta intr-o stare tehnica buna.

LA SUMELE ASTEA PE SEZON TU VREI SA MA UIT LA 3 MILIOANE DIFERENTA PE SET LA CAUCIUCURI?????

 

Sa luam Pilot ROAD 2. Ala primu sper ca nu se mai face. 2-ul e ok. Ma hotarasc sa merg touring, am ceva calatorie in plan, sa zicem ca am in vedere 25,000km in 2 ani. As putea sa imi iau PR2, e destul de bun pentru asta, as economisi iar cei 300 de lei. Dar 300 de lei in 25,000km de motociclism?????????? Nu mai bine sunt sigur ca macar la capitolul cauciucuri am PR4 ca e cel mai miez si mananc cu 2 pizza mai putin, raman si cu colesterol mai mic? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici informatiile despre pp Tires,tires,tires

baietii chiar se pricep

» Post actualizat in 11 Jul 2014 12:04

incearca sa citesti toate paginile ,discutiile sunt foarte interesante

 

L-am parcurs deja ;) Ai postat link-ul cu ceva pagini in urma.

 

Am observat ca ai si pus cateva intrebari pe acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

My bad :| ..numai Sport Smart are NTEC, Sport Smart 2 vine fara.

 

Dilema este urmatoarea: de ce un produs mai nou, mai scump, trebuie sa fie si mai bun sau mai potrivit pt toti? Oare nu pot sa ma dau in siguranta si cu Pilot Power, de exemplu? That's all.

Asta e intrebare de economie generala sau are treaba cu cauciucurile?

Daca nu scoti din productie un produs mai vechi, e normal sa ii reduci pretul fata de produsul nou daca vrei sa sustii in continuare vanzarile acestuia.

Daca ar fi Pilot Power 3 la acelasi pret cu Pilot Power tu ai mai cumpara Pilot Power? Nu s-ar mai vinde deloc si ar fi ne-profitabil sa-l produca.

E valabil de la gem la adidasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...