cmd Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 la plecare pe ambele flancuri si centru ,acum mi-am dat seama cand am revenit am dat ...nu stiu pe unde pt ca nu am tinut cont,am scapat din vedere aspectul asta :(sunt panarama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 acum mi-am dat seama cand am revenit am dat ...nu stiu pe unde pt ca nu am tinut cont,am scapat din vedere aspectul asta :(sunt panarama Poate ai luat temperatura de pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) Denis_sbz, on 18 Jul 2014 - 16:57, said: Astea la 5000 incep sa se lase, intre 10 si 15 de mii incep sa functioneze in parametrii Sa ai gura aurita Dilema dilematica acum... producatorul specifica o presiune de 2.8 Pe bascula am stikeru' ala de la Aprilia si ei recomanda tot 2.8 Dar.. pe persoana fizica cum s'ar zice ... am emotii sa'l fac in halul ala de tun. Merge careva dintre voi cu presiuni d'astea ... ? PS: tinand cont ca p'aici pe unde sunt acum, avem +30 de grade la umbra.. aproape toata ziua Editat Iulie 18, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Eu as merge pe mina producatorului, el stie mai bine ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 compensa asta daca ma simteam in largul meu ca pe dreapta . ciudat, eu am o retinere pe dreapta, pe stanga merge uns... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 ciudat, eu am o retinere pe dreapta, pe stanga merge uns... Asa am fost si eu pana sa cad [pe stanga ].De atunci, pe dreapta merge mult mai bine .Pe stanga doar ..normal Am mai observat ceva :cand am incredere in gume si sunt pe circuit inchis ,n-am nicio retinere nici pe stanga nici pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Ce parerea ai legat de aderenta oferita de Angel gt? Eu am deja 5000 Km facuti si nu se vede uzura mai deloc pe ele. Am fost azi la plimbare. De fapt ...cred ca mai corect este sa spun ca am fost la inot. M'a plouat de m'a facut franjuri. Rupere de nori am prins pe o distanta de 120 km. Ploua atat de intens incat apa baltea pe asfalt .. a fost dezastru dezastru. Cauciucurile astea sunt incredibile. Eu unul nu credeam ca este posibil ca un cauciuc sa'ti ofere atata aderenta pe ploaie si atata incredere/feedback. Cred ca am fost super incosntient sau ceva...dar i'am dat blana prin ploaie . Viteza prin lacul ala care fusese odata autostrada >170km/h .. cauciucul s'a comportat IMPECABIL ... sunt UIMIT si ULUIT de performanele oferite intr'o exploatare super-sport turing daca ma pot exprima asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinG Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Salut. Intrebare : cauciucurile pirelli diablo roso II sunt de dat pe curbe sau nu? Nu in sensul ca ma dau eu prea tare o sa fac un drum bv si ma interesa daca am baza in ele cat de cat. Cine a mai folosit poate stie mai bine. Din ce am mers asa sigur nu sunt cauciucuri moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Sunt pe aceeasi linie cu Pilot Road, deci taricele-touring. Poti sa te dai pe curbe linistit ca sunt 2compound, dar nu pro-level Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinG Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Ms. Ce presiune ar trebui sa am in cauciucuri pentru un drum cu multe serpentine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Ce motocicleta si ce anvelope ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinG Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 F4i, pirelli diablo rosso II, am observat ca se incalzesc mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 2.2 fata, 2.0 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Ce pot face sa nu mai pierd presiune la anvelopa fata? Daca ii bag 2.5, in 2 sapt scade la 1. Precizez ca a fost data pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Ce pot face sa nu mai pierd presiune la anvelopa fata? Daca ii bag 2.5, in 2 sapt scade la 1. Precizez ca a fost data pe circuit E posibil sa ai ceva micro-fisuri in cauciuc si in timp se dezumfla; sau e posibil sa-ti scape pe la valva, iar in cazuri si mai rare daca ai ceva geanta f usor deformata. Pt micro-fisuri ai putea incerca cu un spray de-ala de pana, dar oricum in principiu ar trebui sa-ti iei un alt cauciuc in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 E posibil sa ai ceva micro-fisuri in cauciuc si in timp se dezumfla; sau e posibil sa-ti scape pe la valva, iar in cazuri si mai rare daca ai ceva geanta f usor deformata. Pt micro-fisuri ai putea incerca cu un spray de-ala de pana, dar oricum in principiu ar trebui sa-ti iei un alt cauciuc in viitorul apropiat. Mai bine elucideaza misterul inainte sa arunce cu bani... poate-i de la janta, poate-i valva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Nu e de la janta. La anvelopa veche nu pierdeam presiune. Scapa mai mult ca sigur prin suprafata interioara. Ramane sa fac presiunea mai des pana imi iau altul Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Ce cauciuc e? D211? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 (editat) Ce cauciuc e? D211? Da.. Editat Iulie 29, 2014 de aka` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cine imi poate da un sfat? am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi ) dar am ajuns la limita cu ele. Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 O fata care e frumoasa si devreme acasa... Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_utiu1 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 cine imi poate da un sfat? am un supermoto incaltat cu Dunlop Roadsmart fata 120/70/17 si spate 160/60/ 17...problema este ca nu prea le pot inclina ( nu sunt Rosi ) dar am ajuns la limita cu ele. Ce merge pe supermoto sa aiba ‟balonaj cat mai mare„. sa aiba durabilitate medie (nu vreau sa ma tina doar un sezon) si sa fie aderente pe curbe. O fata care e frumoasa si devreme acasa... Daca ai ajuns la limita, da-i asa tot inainte! vreau mai mult .e foarte putin... parca as avea cauciucuri de dacie.. si cu ele te inclini mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Vezi ca stiu? Am trecut si eu prin asta, e o buba a acestui model. Nu se etanseaza perfect de geanta. In principiu trebuie curatata buza care se lipeste de janta, cu un spalator de cratite, ceva usor rugos. Dupa ce=l umfli la 3 atm, ii pui un incalzitor sil=l tii 1 ora cel putin, poate se etanseaza. Destul de greu, e destul de des intilnit defectul asta la vechile D211, in special la cauciucul fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Un prieten a avut aceeasi problema, s-a dus la vulcanizare, au facut exact ce ai zis tu dar nu l-a tinut in incalzitor, si tot pierde presiune. O sa ii fac mai des presiunea si aia e. Oricum trebuie schimbat la anul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.