Vizitator darcocbr Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 La ce janta are f3-ul, va face cauciucul acela ciuperca si va merge pe curbe mai mult in reluare. Dar, intrebarea mea este, daca acel prieten al tau nu cumva esti tu? Jenat si tu de intrebarea ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Acum doua zile mi.am cumparat un gsxr k1 dar nu am modificat la profil. Prietenul despre care vorbesc este cel care a cumpart f3 de la mine. Chiar acum ma chinui sa upload,ez o poza la profil. Iti multumesc oricum de sfat » Post actualizat in 03 Oct 2015 18:37 A vazut ca eu pe gixxer am cauciu de 200 si i.a placut ca este mai lat....si ca are mai multa aderenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 In orice sens giratoriu? Mai amuzantule care esti !! Pariez ca ai chiken strips de 2 degete ... :-j Vezi ca sectiunea clown-ilor e un pic mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Tu dai capat la cauciuc...vai de capul tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 asa? https://www.facebook.com/legendaryfinds/videos/985771238149981/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Ba intrebarea e de ce nu poti tu duce guma la capat, nu de ce nu se lasa ea dusa... chiar si cu 1.7 in loc de 1.5 (sau chiar 1.3 cum zice ca e pentru pista) nu ar fi trebuit sa ai probleme pe spate. Sa duci la capat fata... da, acolo discutam, dar spatele se duce la capat in orice sens giratoriu. Parerea mea ca nu e din gume... dar tu stii mai bine la fata locului.Eu iti zic ca nu sta cauciucul pe curba imi pleaca spatele, tu imi zici ca nu stiu ce...Fata la d212 este imposibil de dus, are o forma care nu iti permite, ramane cam un deget pana la capatul cauciucului...Nu discuta de dus pana la capat pe strada cauciucul care il am eu pe spate daca nu cunosti....depinde si de forma si mai multe chestii, crede-ma ca este primul la care nu reusesc...ACUM FIECARE POATE SA SE DEA SI PE CRASH-URI DIN SPATELE TASTATURII...EU DOAR VROIAM SA FIU LAMURIT » Post actualizat in 04 Oct 2015 11:06 D212 GP pro se umfla 1.2-1.3 la rece. Am mai pus fisele tehnice Dunlop. Cauta-le pe forum.Pai dupa fisa ta m-am luat si scrie 1.1, asta o sa si fac daca permite vremea si revin...Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Si de ce mergeai cu 1.7? Pe strada nu vei încălzi anvelopele precum pe circuit deci 1.1 la rece e putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonustelystu1992 Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 Si de ce mergeai cu 1.7? Pe strada nu vei încălzi anvelopele precum pe circuit deci 1.1 la rece e putin.pai si cat zici sa bag pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 4, 2015 Share Postat Octombrie 4, 2015 1.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 5, 2015 Share Postat Octombrie 5, 2015 Eu iti zic ca nu sta cauciucul pe curba imi pleaca spatele, tu imi zici ca nu stiu ce... E in regula atunci, imi pare rau ca am comentat fara sa stiu toate detaliile. Succes la experimentari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 Sportbike Race Motorcycle Tire Ranking » Post actualizat in 12 Oct 2015 13:22 este mai vechi dar va puteti face o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Salut, iarna asta va trebui sa-mi incalt motoreta.Am aceste doua optiuni pentru roata spate. O parere, doua nu mi-ar strica in vederea luarii unei decizii. Merci, bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Le-am avut pe amandoua, dot 2014. Michelinu se incalzea mai repede si avea o aderenta putin mai buna. Acum depinde ce motocicleta ai, eu le-am incaltat pe un r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Motorul e touring, am uitat sa precizez. Merci pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Metzeler Z8...discutie infinita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonn Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Dintre Dunlop si Michelin tu te-ai gandit ca ar fi Metzeler Interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Dintre Dunlop si Michelin tu te-ai gandit ca ar fi Metzeler Interesant Da. Si eu am oscilat intre modelele despre care intrebi tu si am ales Metzeler. Nu regret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
San Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Same here...pentru touring Metzeler Roadtec Z8 Interact rulz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Io o sa bag Continental RoadAttack,ca Michelinele mele-s gata si au 12 mii si-un pic de km! Asta-i poza de azi cu anvelopa de pe spate: proasta alegere, sunt praf roadatakk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
str8 Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Am avut Pilot Road 2 si m-am inteles foarte bine cu ele chiar si la mers mai sportiv (montate pe un FZ6). Se incalzeau foarte repede si nu am avut nici o emotie chiar si pe ploaie. Acum discutia poate continua la infinit pentru ca tine foarte multe de preferinte si de stilul de pilotat al fiecaruia. Eu unul, as merge pe Michelin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Stii ceva de ele? Baga aici! Inca nu am luat Contiurile. Sunt bune de touring,cat tin,etc. sunt cele mai slabe , cauta altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Taz Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Salut! Din cate stiti voi, exista o perioada ideala (preturi scazute) de achizitie? Cu alte cuvinte... Sa-mi iau acum un set de gume sau sa astept toiul iernii sau inceputul de sezon in speranta ca vor fi mai ieftine? Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Acum depinde ce motocicleta ai, eu le-am incaltat pe un r6 Scrie in profilul lui ce motocicleta are(Yamaha TDM) sunt cele mai slabe , cauta altceva Eu am avut road attack cu indice de viteza w. Acum am Pirelli Diablo pentru ca astea sunt anvelopele cu care am luat mobra. As schimba imediat Pirelli-urile cu Continental Road Attack. Nu ma intelege gresit, Continentalul nu are cele mai bune anvelope de strada, dar sunt convins ca sunt mai bune decat Pirelli. Daca ar fi decizia mea, as mai scoate ceva din buzunar si mi-as lua Dunlop Quallifier sau, pentru ceva mai multa aderenta Dunlop Quallifier 2, SportSmart 2, Sportec M3 de la Metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 (editat) Salut, iarna asta va trebui sa-mi incalt motoreta.Am aceste doua optiuni pentru roata spate. O parere, doua nu mi-ar strica in vederea luarii unei decizii. Merci, bafta! Eu iti recomand cu caldura Michelin PR4 pe fata si PR3 pe spate daca esti genul ce face touring insa se da agresiv pe "serpentine, caz contrac, mergi pe set de PR4. PR3 pe spate are ambele straturi mai moi decat PR4 si castiga la capitolul aderenta insa pierde la km rulati vs PR4. Eu am combinatia de mai sus pe un Guzzi Breva V 1100 si ma simt de minune cu ele. Am mers pe toate categoriile de drum si le-am incercat de nevoie si pe ploaie si iti pot spune ca sunt excelente. La franare de urgenta tin aderenta foarte bine. Le recomand. Ref la Metzler Z8 (care sunt si ele f bune), daca le gasesti la pret peste (>5%) Michelin PR3/4, nu cred ca se justifica investitia, parerea mea. Editat Noiembrie 12, 2015 de cip789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 Eu am avut road attack cu indice de viteza w. Acum am Pirelli Diablo pentru ca astea sunt anvelopele cu care am luat mobra. As schimba imediat Pirelli-urile cu Continental Road Attack. Nu ma intelege gresit, Continentalul nu are cele mai bune anvelope de strada, dar sunt convins ca sunt mai bune decat Pirelli. pirelli face zeci de modele de cauciucuri moto.... probabil ca tu ai diablo strada care sunt modeste intradevar mai conteaza si cat de noi sunt si cat de uzate, dupa cateva mii de km nu mai au aderenta ca la inceput, e valabil pentru orice cauciuc. mai documenteaza-te un pic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.