Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator _Raul_

Randul meu la intrebari imbecile:

 

Anvelopele pentru rotile spitate nu difera fata de cele pentru roti de aliaj / tubeless din punct de vedere al carcasei / rigiditatii? Ma uit pe siteurile comerciantilor de anvelope moto si singurele criterii de cautare sunt cele de dimensiuni si de pret, insa nimic de tipul anvelopei. Vreau sa imi cumpar niste anvelope noi pentru caprita mea si nu stiu ce sa iau, intrucat e prima oara cand detin o moto ce are roti spitate si necesita anvelopa + camera.

» Post actualizat in 23 Mar 2017 07:05

EDIT: o alta intrebare: pe roata fata am urmatoarea dimensiune: 3/18. Din ce am citit, 3 este latimea anvelopei exprimata in inch iar inaltimea este 100% din latime in cazul acestor anvelope. Exista echivalentul metric al acestor anvelope?

 

Nu are nici o treaba daca ai roata spitata sau nu.

Daca mi-ai spune despre ce motocicleta si an este vorba, mi-ar fi mai usor sa iti raspund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Eu la a mea sunt obisnuit cu indici gen 90/90 sau 100/90 pentru latime, respectiv inaltime roata fata. Diametrul fiind 21.

Cu cat ma duc mai departe de 90 (adica pun 100/90, cred ca am montat odata si 110/90) cu atat devenea mai putin manevrabila in off, din cauza latimii rotii.

La stradala, din pacate, nu ma pricep. Din cauza asta am intrebat de model.

 

Despre dimensiuni in inch aveam o idee din preumblarile anterioare pe site-uri de anvelope. Stiam ca am vazut acolo si dimensiuni dintr-o singura cifra.

Am intrat de curiozitate pe anvelopemoto.eu (aleator, ei mi-au venit primii in minte, nu am nici o legatura cu ei, nu le sunt client, etc) si am gasit acolo gume fata de 3`.

https://anvelopemoto.eu/anvelope-motocicleta-si-scuter/?features_hash=3-27_25-857

 

Gasesti mai jos si niste tabele de conversie de la inch la metric pentru anvelope moto (strada, enduro, etc):

https://www.mxenduro.ro/content/9-tabel-conversie-si-explicatie-anvelope-motociclete

 

Fiindca ai moto de strada si nu este obligatoriu sa inveti sa (de)montezi anvelope si sa ai scule aferente, iti recomand sa mergi linistit la o vulcanizare si sa nu te apuci sa cumperi camere super scumpe si mai ales heavy duty-uri de 3, 4 sau cati mm or mai fi la ora actuala.

Leviere daca iti iei totusi pentru trusa moto ia-ti de minim 20 de cm si nu mai lungi de 30. In jur de 25. Ideale. Nu sunt acasa sa le pot cauta si masura pe ale mele. Le-am luat de la Louis acum prea multi ani. Dar acelea sunt ce trebuie.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi si un nou sezon cu multi km si fara evenimente de prost gust.

Ma puteți îndruma in alegerea uni set de anvelope?Oscilează între cele 2 modele MPP 3 si PDR 3,sunt receptiv si la alte modele.Momentan am Pirelli Diablo roso 2,mulțumit asa de ele dar cred ca e loc si de mai bine.Moto un z1000.

Multumesc si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

am avut PP3 pe R1 2008 si nu mi-au placut, pierdeau aderenta la capat fara nici o atentionare, alunecau brusc. Cu Pirelli DR n-am mers dar m-am dat cu Dunlop SportSmart 2 si cu Metzeler Sportec M7RR si-mi par mai ok decat Michelin. Comportament foarte bun atat pe uscat cat si pe ud. Am impresia ca dupa PP2CT Michelin nu a mai scos nimic bun pentru strada...

Bafta!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok e bine de știut,m-am uitat la pret si bu e diferența majora între ele.O zi faina si merci de info.

» Post actualizat in 30 Mar 2017 03:32

Apropo rog un admin sa mute topicul in SERVICE(sau unde ar fi cel mai corect),am postat de pe tel. si am citit greșit.Multumesc

» Post actualizat in 30 Mar 2017 03:34

 

PR4?

Ceva detali te rog,ai mers cu ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Sportsmart 2 sau noile Dunlop Sportsmart 2 Max ( au aparut in iarna lui 2016 si sunt succesorul modelului vechi ). Nu ai cum sa dai gres cu ele.

 

Apropo de Sportsmart 2 Max le foloseste cineva? Ceva feedback-uri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Sportsmart 2 Max le foloseste cineva? Ceva feedback-uri?

Abia au aparut. Ce vrei sa stii despre ele?

 

La pipait sunt la fel cu SS2, care erau oricum excelente :)

Am montat 4 seturi, 3 - 180 si un 190/55. Pana acum, e totul bine.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi-am dat seama că timpul e prea scurt să fie formată o părere obiectivă despre Max :)

Mai trag vreo 2-3k km cu actualele Sportsmart 2 (într-adevăr excelente) și apoi voi avea de ales intre Sportsmart 2, Max și Roadsmart 3. Probabil că o să îți fac o vizită la momentul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar d212 gp nu se mai fabrica incepand cu anul asta, ianuarie?

 

"The SportSmart2 Max is now the cornerstone of a very wide portfolio of Dunlop hypersport tyres. “Our latest GP Racer D212 track tyre will go on sale in January, and the SportSmart2 Max in February , meaning Dunlop will have the freshest and most innovative product line up in the hypersport segment” added Andy."

Editat de Ribo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar d212 gp nu se mai fabrica incepand cu anul asta, ianuarie?

 

"The SportSmart2 Max is now the cornerstone of a very wide portfolio of Dunlop hypersport tyres. “Our latest GP Racer D212 track tyre will go on sale in January, and the SportSmart2 Max in February , meaning Dunlop will have the freshest and most innovative product line up in the hypersport segment” added Andy."

am vazut intr-un catalog nou pe anul asta D213 GP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne arati si noua macar o poza cu cauciucul sa nu murim prosti ? sau unde ai vazut a confundat "d213 gp" cu d212 gp racer care este noul cauciuc de la dunlop

multumesc

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Georgica, n-am confundat! De D212 GP Racer sunt interesat si eu

De D213 GP PRO am vazut in pdf-ul pus de Ionut Mistode pe grupul de facebook ROSBK. Acu ca ai FB, da si tu join.

Am atasat aici, include preturile. Nu am poze si habar nu am mai multe detalii


» Post actualizat in 30 Mar 2017 15:21

ps. 205/60 asta da pneu!

Rosbk_Dunlop_2017 (1).pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu despre ce vb Alex insa te-am rugat sa-mi arati o poza nu ce zice Ionut

» Post actualizat in 30 Mar 2017 15:35

Ribo,Dunlop d212 gp racer este noua anvelopa de la Dunlop,poate zici de d212 gp pro ca nu se mai produce sau d211 *eu nu stiu nimic despre asta

» Post actualizat in 30 Mar 2017 15:41

Alex inca astept poza cu d213'le , vreau sa fiu informat,daca gasesti cv pe internet despre acest d213 da de stire,despre d212 gp racer sa nu te obosesti pt mine ca le stiu,10x

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-o naibii de poza, mai bine afla cum sunt compusii aia MS0-MS4, stiu ca esti meticulos :P

Plus ca, ai vazut, doar 180/60 sau 200/60 fara 190, se modifica diametrul, tre sa refaci setarile de TC :P

 

GP Racer pt mine care tin motorul in fata blocului, poate scad si eu sub 1.15 la secuiesc, Doamne ajuta :)))

» Post actualizat in 30 Mar 2017 15:59

Intr-o nota mai serioasa, cauciucul asta nu apare pe site la Dunlop, e pneul fantoma (momentan). Chiar am cautat poza de curiozitate dar nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Sportsmart 2 Max le foloseste cineva? Ceva feedback-uri?

 

Eu mai trag de ale mele 2-3 luni maxim, o las mai moale. Dupa care imi iau Sportsmart 2 Max. Dupa detaliile oferite de dunlop, cica se incalzesc mai repede, guma fata ofera o durabilitate mai mare dar in acelasi timp si manevrabilitate mai buna cat si aderenta mai buna pe timp "umed". Noua compozitie ofera o pata de contact mai mare pe timp racoros si in conditii umede. Toate astea in plus fata de vechile si renumitele sportsmarturi si din ce am vazut pe la noi pe net, la un pret usor mai ieftin, gen 50-100 de lei.

 

Zic ca vor fi cel putin la fel de bune ca cele vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

"Our latest " insemna ultimul in sensul de ultima generatie ,nu ultimul echivalentul lui last. .In traducere vine ca ultima generatie de d212 apare incepand din ianuarie.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca durata de viata? cam cat ati facut cu astea vechi?


» Post actualizat in 30 Mar 2017 16:56

"Our latest " insemna ultimul in sensul de ultima generatie ,nu ultimul echivalentul lui last. .In traducere vine ca ultima generatie de d212 apare incepand din ianuarie.

Asa e goe, merci frumos. AM citit in mintea mea proasta altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat diferentele vizibile dintre SS2 si SS2 MAX si intr-adevar, guma fata a revenit la designul clasic, cu "buza". Eu unul il gasesc mai bun pe cel de pe SS2.

Si pretul e mai mare pt SS2 MAX.


» Post actualizat in 31 Mar 2017 08:32

O mica rectificare, SS2 MAX e mai ieftin decat SS2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...