Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca sunt mai vehi de 4 ani

 

[citation needed]

 

In rest... gramada de BS... din punctul meu de vedere 99% din aia de dau vina pe cauciucuri sunt de fapt ei de vina dar nu sunt capabili sa recunoasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

[citation needed]

In rest... gramada de BS... din punctul meu de vedere 99% din aia de dau vina pe cauciucuri sunt de fapt ei de vina dar nu sunt capabili sa recunoasca.

Eu chiar le recomand cunoscatorilor sa se dea cu caucioace vechi,ce se poate intampla daca omu are skill ul mai bun decat a lu' rossi? ce diferenta e intre un cauciuc la fel de tare ca lemnul si unul moale?

Pe spate merge ceva vechi(de la semafor la semafor) dar ce te faci pe franare unde nu are aderenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit ! Foarte bine spus ! Pentru mine,era un alt mijloc de amuzament subiectul cu dotul :)) ,dar ai dreptate...conteaza in foarte mica masura dotul.Cauciucul propriu-zis sa fie in stare buna,atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

L-am cunoscut pe un tip care se plangea la franare ceva mai puternica se imprastie cu mobra...numai in oras mergea

A cumparat motoreta impecabila cu vopseaua de fabrica pe carene si in 2 luni ii plangeai de mila...o vopsea cu sprai-ul

Stiam eu ca am omis ceva...mobra avea anvelopele vechi si intarite ..,,lemn,, in limbajul popular

Cica mobra zacea de vreo 2 ani intr-un garaj.a avut bani sa o cumpere dar nu avea bani de caucioace,ma rog se obisnuise sa dea cu buca de asfalt si nu mai avea nici un stres

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

 

Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ).

Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube...

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca cumpar o caserola de mici care au termen 2saptamani si eu le pun la congelator uit de ele si le manac dupa 3 luni nu-s bune? mor daca le manac? Nu chear mi s-a intamplat saptamana trecuta am mancat si nu aveau nici pe dracu......!!!

Posibil sa-i fi mancat congelati si-acum ti-a inghetat creerul daca esti in stare sa spui ca DOT-ul nu conteaza!

 

P.S. yzulyka, presimt ca iar te invita la meciuri de MMA

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superfight in deschiderea de la K1 2013 de la Yokohama :crack:

Acima serios...oare 89.235 % dintre posesorii de vehicule ( cu 2,3,4,6,8,12, etc roti ) cauta de NEBUNI cauciucuri cat mai noi si cu un renume cat mai bun ? Intreb doar...nu caut neaparat sa provoc pe cineva la Superfight Worl Grand Prix .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

 

Chiar vazusem un experiment, la Pro TV, de cca 1 luna, cu doua Skoda Octavia, echipate cu cauciucuri noi, acelasi profil, dar cu DOT'uri diferite de cca 4 ani, iar cele doua masini se comportau total diferit. franarea, de ex. era cu o diferenta de metri buni ( nu retin exact nr de metri ).

Idem si la plecarea de pe loc, la plecarea din rampa samd. Cautati filmuletul pe youtube...

stai linistit ca si cei de la cora au cauciucuri din 2008.

 

Zoran, poate oamenii mai vor sa negocieze la pret. Faptul ca tu vorbesti atit de obraznic cu noi pe forum nu cred ca va creste respectul nostru, sau numarul clientilor tai. Ori pana acum, pe antevorbitorii mei, sau pe mine, nu m-ai convins ca un cauciuc care sta de 5 ani in vitrina unui magazin, sau intr-o magazie unde fierbe in fiecare vara, si ingheata in fiecare iarna, si mai strange si apa, e mai bun decat unul care a iesit acum de sub presa unde a fost injectat.

Editat de byrons13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superfight in deschiderea de la K1 2013 de la Yokohama :crack:

Acima serios...oare 89.235 % dintre posesorii de vehicule ( cu 2,3,4,6,8,12, etc roti ) cauta de NEBUNI cauciucuri cat mai noi si cu un renume cat mai bun ? Intreb doar...nu caut neaparat sa provoc pe cineva la Superfight Worl Grand Prix .

Ca sa fim ontopic, Superfight K1 - DOT 2013 de la Yokohama :lool:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii sincer acum, ce cauciucuri ai TU pe motorete?

Nu stiu de care am ca asta e cel mai nesemnificativ lucru care ma intereseaza, ce stiu e ca pe Rocket caut de un an cauciuc pe spate vechi, am unul nou nout sigilat 300euro a fost. Maine vine PETER care a lucrat la MOTOLAND sa imi schimbe cauciucul de pe spate ca e sarma afara (efectiv) si pt ca ala nou e cu dot de anul trecut nu il montez, montez unul de masina. De ala patrat si ca sa nu credeti ca doar povestesc o sa fac 2-3 poze in timpul procedurii ca sa vedeti ca am cauciuc nou, DAR NU IL montez. Astept sa se faca pe el Dotul de cel putin 3ani si doar dupa aceea il montez. De ce pt ca asa consider eu ca e mai bun pt motorul meu.

 

In germania e o lege cum ca, daca ai dot ul mai mare de nush cati ani iei amenda.

 

Am impresia ca itp ul la ei consta si in verificarea dot ului.

 

Stati fara grija, anvelopele refuzate in DE ajung la noi si se vand ca bune giugiuc. Mai bine debica nou decat michelin sh. Multi vorbesc putini asculta.........

 

Tocmai de asta am postat linkul explicativ in limba germana ca sa vezi ca se recomanda a se schimba peste 8ani, NU SE IMPUNE se RECOMANDA

 

In sfarsit ! Foarte bine spus ! Pentru mine,era un alt mijloc de amuzament subiectul cu dotul :)) ,dar ai dreptate...conteaza in foarte mica masura dotul.Cauciucul propriu-zis sa fie in stare buna,atat.

Insfarsit un raspuns la tema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in sfarsit, avem cifra magica 7.

poate se mai calmeaza unii pe-aici.

 

si eu am avut cauciuc "vechi" si n-am avut nici o problema.

de parca cu gume super smechere nu poti s-o comiti. franeaza in curba tare cu fata ca te duci naibii, sau accelereaza tare in curba, la un mom dat o fugi saracul cauciuc.

 

mersul preventiv te scapa de multe belele, cauciucul este ultima frontiera intre tine si asfalt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah eu inteleg omu care intreba...si eu as intreba. Ce te costa sa intrebi? nimica. Ce te costa sa meri pana la om acasa si sa constati ca vinde niste jafuri? timp si speranta ca ti-ai gasit ceva potrivit la un pret acceptabil pentru tine.

 




Personal am cumparat o data un cauciuc pe spate second, arata super bine, avea 2 ani vechime dar nush ce dreaq am cumparat ca dupa vreo 3000km au iesit sarmele din el afara. Pret 150lei. De atunci am zis ca nu mai iau second, nu are rost sa dau 150lei pentru 3000km, mai bine dau de 3 ori mai mult pentru 15000km

 

 

Eu aduc cauciucurile ce le aduc numai daca le pot lua GRATIS, daca casta bani le las sa si le unga pe cap neamtu!!!!

Pretul in care sta un cauciuc este cam 2-2.5euro (avand in vedere raportul cost combustibil la transport si cantitatea care incape in masina) iar la alea de mobra 1,5euro buc maxim.(pt ca incap mult mai multe in masina)

 

Referitor cu faza ca dai 150lei si mergi 3000km si nu iti convine la mine chestia este exact diametral opus. DAU 250euro pe un cauciuc nou nout 240/55/R16 DOT 2013 si merg cu el maxim 5000km. (MAXXIM AM SPUS) dau 200lei pe unul putin uzat dar du dotul de 4-5 ani si merg cu el 6000-8000km. Care ti se pare raportul mai bun.Tocmai pt asta cumpar anul trecut un cauciuc nou ca nu am de unde sa il cumpar SH il tin sus pe dulap in camera 2-3 ani dupa care il montez. Fac exact ca si cu cascavalul il tin la NOBILAT!!!!



L-am cunoscut pe un tip care se plangea la franare ceva mai puternica se imprastie cu mobra...numai in oras mergea

A cumparat motoreta impecabila cu vopseaua de fabrica pe carene si in 2 luni ii plangeai de mila...o vopsea cu sprai-ul

Stiam eu ca am omis ceva...mobra avea anvelopele vechi si intarite ..,,lemn,, in limbajul popular

Cica mobra zacea de vreo 2 ani intr-un garaj.a avut bani sa o cumpere dar nu avea bani de caucioace,ma rog se obisnuise sa dea cu buca de asfalt si nu mai avea nici un stres

eu totusi cred ca era antitalent. Daca eu am putut face prin alpi jumate tura cu sarma afara fara sa mad prin acele de par atunci asta trebuia sa fie bou sa se imprastie prin oras ....

post-36287-0-56585600-1360924910_thumb.jpg

post-36287-0-01017900-1360924922_thumb.jpg

post-36287-0-90485800-1360924933_thumb.jpg

post-36287-0-29114900-1360924942_thumb.jpg

post-36287-0-57847100-1360924954_thumb.jpg

post-36287-0-17089700-1360924977_thumb.jpg

post-36287-0-77520800-1360924994_thumb.jpg

post-36287-0-23176900-1360925029_thumb.jpg

post-36287-0-31517400-1360925044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOT'ul este foarte important dpmdv.

In primul rand, este vorba de siguranta si de viata riderului.

In al doilea rand, este vorba de aderenta care ti'o ofera un cauciuc cu DOT cat mai nou.

Acum, desigur ca un vanzator de cauciucuri second hand le va spune cumparatorilor, mai ales cand el are pe stoc zeci de cauciucuri cu DOT vechi pe care nu le poate vinde, tocmai din cauza DOT'ului, ca DOT'ul NU este important . Ce v'ati astepta sa spuna: ''nu cumparati de la mine cauciucuri si mergeti la Cora Hypermarket si cumparati cauciucuri cu DTO 2011/ 2012 ? '' ...hai sa fim seriosi.

 

Doturile care le am eu poti s spui tu daca sant ok sau nu, din punctul vostru de vedere. Ieri am etichetat cateva si cu dotul sa fie multumiti asta cu pretentii.

 

Posibil sa-i fi mancat congelati si-acum ti-a inghetat creerul daca esti in stare sa spui ca DOT-ul nu conteaza!

 

P.S. yzulyka, presimt ca iar te invita la meciuri de MMA

Eu te rog respectuos daca auzi ceva de genul 240 50-55 R16 ca ar avea cineva cauciuc stare buna DAR cu dotul de macar 4ani minim SAU MAI VECHI sant interesa sa cumpar. si daca e intradevar cu dotul vechi ii dau cu 50lei mai mult fata de prestul care el in mod sincer si onest l-ar fi cerut.

 

Uite am gasit reglementarea de germania pt TUV si nu aminteste nimic de vechime decat de un profilaj minim de 1,6mm.

http://www.bereifung.org/reifenvorschriften.html

 

Bai da nemti astia sant chear prosti de nu au spus nimic in privinta anilor.....

 

Ah uite inca o informate, spune in al doile raspuns ca poate sa merarga fara GAND 10ani.

http://de.answers.yahoo.com/question/index?qid=20100520090828AAeOFcd

 

SI CU ASTA AM SI INCHEIAT DISCUTIA CA NU AM CU CINE O CONTINUA.

http://www.gutefrage.net/frage/stimmt-es-dass-autoreifen-nicht-aelter-als-6-jahre-sein-duerfen-da-man-sonst-keinen-tuev-mehr-be

 

Spune ffff clar nu exista in germania nici o regula in privinta anului de fabricatie.....Si cu asta am incehiat discutia sa nu imi mai sara cineva in cap ca vb nepoliticos cu distinsii cititori mai ales ca in ultimii 6luni nici nu am intrat pe forum.

 

You're welcome

post-36287-0-57214900-1360925336_thumb.jpg

post-36287-0-58842700-1360925347_thumb.jpg

post-36287-0-76972300-1360925367_thumb.jpg

post-36287-0-50995500-1360925379_thumb.jpg

post-36287-0-41661200-1360925404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zoran, nu zice nime' ca nu e asa cum zici tu, se presupune doar ca oricine stie ca un cauciuc, cu cat e mai vechi, e mai rigid, e mai tare, nu se muleaza perfect pe asfalt / pamant pt o aderenta crescuta, etc.

Fie ca acel cauciuc e facut pt o bucsa sau pt o anvelopa, odata cu imbatranirea lui, acesta isi pierde proprtietatile. Intelegi ?

De aia, oamenii normali la cap, cand vin la tine la garaj, primul lucru dupa ce verifica starea anvelopei te intreaba de DOT.

Iti dau dreptate cand spui ca DOT'ul nu e reglementat in vre'o lege, pt ca, repet, se presupune ca oamenii normali la cap ( subliniez, de aia repet ) nu isi pun o guma veche, tare, rigida...motiv pt care nici nu ai sa vezi motoare de supermoto cu cauciucuri cramponate, de exemplu. ( ptoate ca nu e buna analogia...dar sper sa prinzi ideea )

 

Si ca sfat ... nu mai investi bani in cauciucuri de enduro cross pe 19', pt ca nu prea ai cui sa i le vinzi...cauta dimensiuni gen : 120/100/18 ...140-100-18...is mult mai uzuale, le dai mai repede si scoti profit instant dupa cei 2.5 euro investiti pt bucata de anvelopa.

Cele pe 21', de fatza, is ok ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zoran, nu zice nime' ca nu e asa cum zici tu, se presupune doar ca oricine stie ca un cauciuc, cu cat e mai vechi, e mai rigid, e mai tare, nu se muleaza perfect pe asfalt / pamant pt o aderenta crescuta, etc.

Fie ca acel cauciuc e facut pt o bucsa sau pt o anvelopa, odata cu imbatranirea lui, acesta isi pierde proprtietatile. Intelegi ?

De aia, oamenii normali la cap, cand vin la tine la garaj, primul lucru dupa ce verifica starea anvelopei te intreaba de DOT.

Iti dau dreptate cand spui ca DOT'ul nu e reglementat in vre'o lege, pt ca, repet, se presupune ca oamenii normali la cap ( subliniez, de aia repet ) nu isi pun o guma veche, tare, rigida...motiv pt care nici nu ai sa vezi motoare de supermoto cu cauciucuri cramponate, de exemplu. ( ptoate ca nu e buna analogia...dar sper sa prinzi ideea )

 

Si ca sfat ... nu mai investi bani in cauciucuri de enduro cross pe 19', pt ca nu prea ai cui sa i le vinzi...cauta dimensiuni gen : 120/100/18 ...140-100-18...is mult mai uzuale, le dai mai repede si scoti profit instant dupa cei 2.5 euro investiti pt bucata de anvelopa.

Cele pe 21', de fatza, is ok ...

Inteleg exact ce incerci sa imi spui insa e aberant sa afirme cineva ca daca a depasit dotul 2 ani nu mai e bun, cine afirma asa ceva e bolnav mintal. In parerea voastra o fi ca Dot ul nou nout e cel mai bun si pe masura lunilor ce se imbatraneste se inlemneste cauciucul, insa eu spuneam ca cine spune ca Dotul de peste 2 ani nu mai e bun ala e bou, La motorul meu nu mi se potrivesc Dot uri de sub MIIIINNNNNIIIIIMMMMMM 3ani, pt ca le montez ca peste 3000km sa le demontez. Dar daca voi spuneti ca dotul mai vechi de 2 ani nu e bun, hai sa ne intalnim undeva mai multe persoane si sa vad bagati cutitul in anvelopa daca e mai vechi de 4ani? Dupa teoria voastra ar trebuii sa va taie peste noapte cineva cauciucurile daca e peste 2 ani sa va salveze viata si sa nu derapati in prima curba......Nu observati ca vb si parerea voastra e in contradictoriu cu fapta voastra, Voi care va ratzoiti aici aveti atata coloana vertebrala incat sa mergeti afara in garaj si sa va uitati ce dot are cauciucul vostru cu care umblati bine mersi, dar aici meditati pt Dotul nou ca cel vechi ce rau este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg exact ce incerci sa imi spui insa e aberant sa afirme cineva ca daca a depasit dotul 2 ani nu mai e bun, cine afirma asa ceva e bolnav mintal. In parerea voastra o fi ca Dot ul nou nout e cel mai bun si pe masura lunilor ce se imbatraneste se inlemneste cauciucul, insa eu spuneam ca cine spune ca Dotul de peste 2 ani nu mai e bun ala e bou, La motorul meu nu mi se potrivesc Dot uri de sub MIIIINNNNNIIIIIMMMMMM 3ani, pt ca le montez ca peste 3000km sa le demontez. Dar daca voi spuneti ca dotul mai vechi de 2 ani nu e bun, hai sa ne intalnim undeva mai multe persoane si sa vad bagati cutitul in anvelopa daca e mai vechi de 4ani? Dupa teoria voastra ar trebuii sa va taie peste noapte cineva cauciucurile daca e peste 2 ani sa va salveze viata si sa nu derapati in prima curba......Nu observati ca vb si parerea voastra e in contradictoriu cu fapta voastra, Voi care va ratzoiti aici aveti atata coloana vertebrala incat sa mergeti afara in garaj si sa va uitati ce dot are cauciucul vostru cu care umblati bine mersi, dar aici meditati pt Dotul nou ca cel vechi ce rau este?

 

2012. dunlop d616, gumele "de iarna". luna viitoare vin cele "de vara", dunlop roadsmart, primul set pe anul asta. pe mine ma tin cam 5000, le schimb de minim 2 ori pe an. ce spui tu acolo ca te tine o guma noua 3000 e si normal, ai cuplu cacalau pe monstrul ala, nu mai spun de greutate. una veche se va uza mai greu ca e intarita, logic. asta nu inseamna ca are aceeasi aderenta cu una proaspata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOT-urile nu conteaza daca mergi cu motorul in remorca,voi ce dracu nu pricepeti :))

Pana ce nu ai atata bilute sa vii sa areti ce stii cu DOT ul tau nou prin Alpi pe serpentine pana atunci in ochii mei nu este decat un SONNTAGSFAHRER !!! ceva de genul

http://www.youtube.com/watch?v=R8PKKqJrMh0.

Si aici nu ma refer nici la pilotul de avion nici la ala cu jeepanul.

 

2012. dunlop d616, gumele "de iarna". luna viitoare vin cele "de vara", dunlop roadsmart, primul set pe anul asta. pe mine ma tin cam 5000, le schimb de minim 2 ori pe an. ce spui tu acolo ca te tine o guma noua 3000 e si normal, ai cuplu cacalau pe monstrul ala, nu mai spun de greutate. una veche se va uza mai greu ca e intarita, logic. asta nu inseamna ca are aceeasi aderenta cu una proaspata.

Tocmai ca ala mai vechi ma tine minim dublu.IO vorbesc io aud. Ca la borsa, Noroc ca-s numa in vizita pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...