Sari la conținut

Postări Recomandate

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_gt.html?url=%3Fsubtype%3Droad

 

ST sunt (teoretic) pentru motociclete mai usoare.

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_st.html?url=%3Fsubtype%3Droad

 

Nu cunosc nimic despre GT spec A. E prima oara cand aud.

Sa nu fie ceva pentru piata americana.

 

nu mai credeti in review-uri (cu exceptia celor independente).

o gramada de date mincinoase isi fac loc in toate evaluarile de tipul asta.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poste ne spui ce experiente neplacute ai avut cu ele?

 

1. Pirelli Angel GT

2. Metzeler Roadtec Z8 Interact

2. Bridgestone T30

4. Continental Road Attack 2

4. Dunlop Roadsmart 2

4. Michelin Pilot Road 3

cat de funny e testu asta... ce s-a testat, greutatea?

 

road attack 2 sunt niste gunoaie sinistre dar au iesit la egalitate cu PR3 niste gume touring excelente

 

validarea alegerilor .. asta incerci tu sa faci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

bec: n-o mai arde atata cu Angel GT/ST ca-s mizerii, sa-nteleg ca tu faci zilnic teste cu cauciucuri noi/sh etc ..


Acum am ST uri noi pe mobra si sunt foarte multumit de cum se comporta... NU am unde sa ma dau si cum sa ma dau, pe strada, cat sa ajung la limita aderentei lor si sa zic "vai,is de cacao.t, imi aluneca spatele", "vai sunt ebonita".

 

Merg cu pasager, merg de placere, merg si mai tare, si mai incet si Angel ST urile mi se par foarte ok pt stilul meu de mers ...

 

Iar ce mai zicea JAGI de gume moi (''aderente'') care sa te ajute la franare,nu stiu cum sa va zic, dar franarea depinde cel mai mult de omul care e pe motor...


Daca te prinde pe picior gresit si te panichezi, o comiti si cu gume noi si cu ce vrei. In general e bine sa mergi precaut pe strada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de Pirelli angel GT A spec, se vand inclusiv in romania:

 

http://www.motosport.com/motorcycle/PIRELLI-ANGEL-GT-REAR-TIRE-19055ZR17-ASPEC

http://www.rockymountainatvmc.com/p/750/40385/Pirelli-Angel-GT-Rear-%22A%22-Spec-Motorcycle-Tire

 

 

 

 

A" spec rears feature a 2-ply, reinforced carcass for heavy-duty sport-touring models.

 

Cu alte cuvinte, pentru tourere grele 260 kg+ se recomanda GT-uri tip A.

 

 

Din experienta mea cu Angel ST si GT pot sa afirm urmatoarele:

 

Cu ST m-am dat undeva la 10-12k km intr-un sezon pe un yahmaha yzf 600r si pot sa spun ca nu am pierdut controlul cu ele nici macar o data.

 

Cu GT m-am dat doar 1000 km sezonul asta pe un VFR rc36 II si pot sa spun ca sunt si mai aderente ca si ST-urile, nu te lasa pe curba nici sa vrei.

 

Ce imi place cel mai mult la gama Angel e ca stau mult mai bine in temperatura optima pentru mersul pe strada decat gumele pur sport cu care trebuie sa te chinui putin sa le aduci in temperatura lor de lucru.

 

 

Iti dai seama ca nu vreau sa bag pe gat nimanui gumele astea, cu siguranta sunt gume mai bune pe piata, ideea e sa se potriveasca cu stilul tau de mers.

Personal dau ture lungi 1-2k pe tura dar de multe ori ma dau si sport, deci gumele astea ma servesc numai bine.

 

Nu am auzit pe nimeni pana acum sa se planga de gama Angel, cel putin cine le-a si folosit :)

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca te prinde pe picior gresit si te panichezi, o comiti si cu gume noi si cu ce vrei. In general e bine sa mergi precaut pe strada...

am trait pe pielea mea cand am fost la Tg.Secuiesc , era o curba la dreapta si un drum inainte ,eram prea euforic mai aveam putin pana la circuit nu mi-am dat seama ca drumul meu se facea la dreapta si ce vedeam eu inainte era o straduta din satul respectiv asfaltata cu acelasi tip/culoare de asfalt ca pe sosea principala ,pe sosea nu erau marcaje!!!! mergeam si tare sa ajung la circuit ,nestiind drumul mi-am dat seama tarziu ca trebuie sa ma las pe curba si am franat de pe la 100km/h ,am sarit din sa aproape peste parpriz ,fata topaind si comprimata fiind am reusit sa trec peste situatie fara sa cad (multumesc Lui Dumnezeu) si cauciucului d211 de pe fata,cu orice cauciuc de strada(tare) ma intindeam pe asfalt pierzand fata si intram pe contrasens de unde venea o masina si eram papappapapa

abia atunci am realizat cat conteaza un cauciuc moale pe fata intr-o situatie limita

 

aici este "incidentul" post-33534-0-15453700-1396274484_thumb.jpg

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

am trait pe pielea mea cand am fost la Tg.Secuiesc , era o curba la dreapta si un drum inainte ,eram prea euforic mai aveam putin pana la circuit nu mi-am dat seama ca drumul meu se facea la dreapta si ce vedeam eu inainte era o straduta din satul respectiv asfaltata cu acelasi tip/culoare de asfalt ca pe sosea principala ,pe sosea nu erau marcaje!!!! mergeam si tare sa ajung la circuit ,nestiind drumul mi-am dat seama tarziu ca trebuie sa ma las pe curba si am franat de pe la 100km/h ,am sarit din sa aproape peste parpriz ,fata topaind si comprimata fiind am reusit sa trec peste situatie fara sa cad (multumesc Lui Dumnezeu) si cauciucului d211 de pe fata,cu orice cauciuc de strada(tare) ma intindeam pe asfalt pierzand fata si intram pe contrasens de unde venea o masina si eram papappapapa

abia atunci am realizat cat conteaza un cauciuc moale pe fata intr-o situatie limita

 

aici este "incidentul" attachicon.gifphoto.JPG

 

 

Si daca pateai asta dupa ce tocmai plecasesi de pe loc de 1 minut? mai tineau la fel?

 

Nu sunt Gica Contra, gumele au un aport mare si ele, dar unii sunt foarte increzatori cand au gume de genul D211 etc, si tocmai crezand ca le confera vreo aura de pilot, merg mai mult decat pot aprecia ei pericolul (evident, NU ma refer la tine,ci vorbesc statistic)

 

Eu merg mult si decent, n-am chef sa mi tocesc un D211 in 4000 km sau sa-l patratesc pe strada... si cum am mai zis, am inceput sa am stres pe strada, la cum vad ca se circula in ultima vreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hardknot ,mi-au reprosat prietenii ca sunt singurul care nu ma cert cu Adi :) , ultima duma "ii vorbesti prea frumos :)" :)))

ai inteles da?



asta a fost pe langa subiect ,scz

ramanem ontopic !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bec: n-o mai arde atata cu Angel GT/ST ca-s mizerii, sa-nteleg ca tu faci zilnic teste cu cauciucuri noi/sh etc ..

 

 

vasilica, am zis ca-s MEDIOCRE !!! trebuie sa dau link catre dex?

 

nu fac zilnic teste dar fac si am acces la mult mai multe motociclete si cauciucuri decat voi doi la un loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Pai depinde ce etalon iti alegi in materie de gume ...si scopul la care le folosesti,nu ?

 

Sunt oameni care fac touring/sport-touring si nu vor sa-si toace gumele in 4-5 mii de km...


E stupid si anormal sa ai pretentia ca un cauciuc din gama sport-touring sa se comporte in conditii de forja extrema, ca un D211 sau SuperCorsa, nu?

 

A compara Supercorsa cu Angel ST e ca si cum ai compara un naked V2 cu o vitezana 4L.....

 

Daca se vorbeste de un test de grup,cu gume din aceeasi categorie (gen sport-touring) e o treaba, dar sa amestecam asa gume....mi se pare stupid...

 

Sunt curiosi CATI au cauciucuri aferente stilului LOR de mers...

 


Sunt foarte multi care au cauciucuri cat si motoare care le depasesc cu MULT talentul lor in a merge pe 2 roti, sunt altii pe de alta parte care au cauciucuri uzate si motociclete ne-servisate/in stare precara, care le pun in pericol si le testeaza talentul precar pe care-l detin.... Exista un mic procent care stiu cum merg, si-si iau gume in functie de stilul lor de mers si investesc in motocicleta la aspecte care conteaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare , in numele unui prieten : ce parere aveti despre anvelopele GoldenTyre pe un CBR ? Merita investitia in conditiile in care motocicleta ruleaza doar in regim de strada ? Multumesc anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

O intrebare , in numele unui prieten : ce parere aveti despre anvelopele GoldenTyre pe un CBR ? Merita investitia in conditiile in care motocicleta ruleaza doar in regim de strada ? Multumesc anticipat .

 

slick ?:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde-mi schimb si eu cauciucurile ieftin si bine pt roti cu spite si camera? schimb, echilibrat, etc.. (Bucuresti)

Merci!

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria: ce "prastie" sunt gumele Pirelli angel GT.

 

Duminica am dat o tura pana in Ungaria + retur, din pacate ne-a prins ploaia la 15 minute dupa plecare, 90% din drum l-am facut pe ploaie. Total 260 km.

 

Am fost urmatoarle motoare:

 

VFR 750 + pasager - set Pirelli angel GT.

TDM 850 + pasager - set Pirelli agel GT.

Hornet 600 - fara pasager - set Qualifier 2.

 

Tot drumul l-am parcurs fara nici un eveniment neplacut: nu mi-a fugit spatele, nu tu roata blocata, etc.

Gumele s-au comportat de nota 10.

 

 

...acum in ceea ce-l priveste pe camaradul cu hornet`u...abia s-a tinut dupa noi, a fost un chin pt el, trebuia mereu sa ne oprim sa il asteptam.

 

 

Concluzia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria: ce "prastie" sunt gumele Pirelli angel GT.

 

Duminica am dat o tura pana in Ungaria + retur, din pacate ne-a prins ploaia la 15 minute dupa plecare, 90% din drum l-am facut pe ploaie. Total 260 km.

 

Am fost urmatoarle motoare:

 

VFR 750 + pasager - set Pirelli angel GT.

TDM 850 + pasager - set Pirelli agel GT.

Hornet 600 - fara pasager - set Qualifier 2.

 

Tot drumul l-am parcurs fara nici un eveniment neplacut: nu mi-a fugit spatele, nu tu roata blocata, etc.

Gumele s-au comportat de nota 10.

 

 

...acum in ceea ce-l priveste pe camaradul cu hornet`u...abia s-a tinut dupa noi, a fost un chin pt el, trebuia mereu sa ne oprim sa il asteptam.

 

 

Concluzia?

concluzia e ca nu intotdeauna ploua si bati apa-n piua de pomana, compari cauciucuri de pe 2 motociclete diferite conduse de persoane diferite

 

la fel cum ai comparat copturi roase cu gume noi noute...

 

cred ca trebuie sa ma repet, vrei definitia cuvantului mediocru? nici macar n-ai cu ce sa le compari ffs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ Marc87: desi am Angel ST pe motor acum, sa stii , Qualifier 2 sunt niste gume, dar nu poti avea pretentia sa se comporte pe PLOAIE la fel ca ANGEL urile sau ca PR3 urile...

 

Si mai depinde si cat de experimentat sau fricos e si cel cu Hornetul. Pe ploaie e bine cu precautie mereu,indiferent de gume.. si ce ai mai omis este faptul ca omuletul cu hornet lua in plin ploaia,in schimb voi mai aveati ceva protectie (mai ales pe VFR).... pe ploaie face o imensa diferenta vis a vis de starea de confort...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era alta.

 

Cu angel GT poti face ce vrei, nu prea ai limitari.

 

Daca vrei sa ii dai blana 260, np, se rezolva.

Vrei sa mergi pe ploaie like a boss, check.

Vrei sa faci cu un set 12.000 km+, check.

Duce load de 400 kg daca e musai.

Merge si off-road pe un soft touring.

 

Ma dau pe serpentine cu orice vitezana, nu ma fac de ras.

 

Ce daca sunt cu 1s mai incete pe 1 lap de circuit? :)

 

 

Acum cu niste gume pur sport esti mult mai limitat la mersul pe drumurile noastre, cel putin conform stilului meu de mers.

 

Tipul cu hornet-ul avea probleme de aderenta, ii fugea mereu spatele, mai putin conteaza parbrizul, mai ales ca viteza de mers era undeva pe la 90-110 km/h.

 

M-am dat cu super corsa, pirelli diablo si qualifer si nu au pachetul complet.

 

 

Angel ST-GT nu sunt mediocre chiar deloc, si da, stiu care este definitia cuvantului, pot sa spun ca se evidentiaza din mai multe puncte de vedere.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....

 

Ma dau pe serpentine cu orice vitezana, nu ma fac de ras.

 

.....

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

 

A nu te face de ras nu inseamna a nu ramane in urma, poti sa te faci de ras cu o motocicleta mai buna din toate punctele de vedere daca nu stii sa mergi. Poate pentru el sunt cauciucurile perfecte, poate chiar sunt cu adevarat si nu doar i se pare lui ... Vad ca in general lumea ia de bun orice vede pe forum, ori e doar un forum, fiecare scrie ce crede si parerea fiecaruia nu e adevarul absolut, dar daca cineva nu impartaseste aceeasi parere asta nu inseamna ca trebuie tarat prin rahat. Cine cauta opinii, pareri sau recomandari vizavi de cauciucuri citeste 2-3 topicuri + cateva review-uri pana sa ia o decizie, nu o sa se opreasca la postarea lui zicand "Gata, dinastea imi iau!" Personal sunt acum in situatia asta si citesc in stanga in dreapta, review-uri etc; o fac de ceva vreme si nici acum nu-s sigur ce vreau chiar dupa ce Marc87 a zis Angel-urile is "the shit" pe VFR.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta o crezi tu si cu tourerii tai cu ebonite incaltati care nu va bagati niciodata cu baietii mai rai ca ,vezi-Doamne, aia oricum sunt niste dementi! Cu vacile alea si incaltati cu Angelu' vostru numai daca ati incerca sa va tineti dupa cei care chiar se dau pe serpentine ati fi in sant in prima curba, oricum nu v-ati mai intalni cu ei decat la plecare ca dupa primele doua viraje ar fi good-bye Angel! :crack:

 

 

Ba, daca scria oricine replica asta, poate nu comentam, dar NU TU MA , ma faci sa RAD :)))))

 

a auzit el duma cu ebonite si a preluat-o din mers, in cioc asa, ca o randunica....

 

 

Cred ca si RoadSmart 2 is supra-calificate pt tine,ca si cauciucuri .... la cat mergi in linie dreapta..

 

Infatuatule, mai poti de atata ''stima de sine''?:)) Capacitatea motocicletei pe care o detii e invers proportionala cu skill ul tau.......

 

du-te si te ascunde mai bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A nu te face de ras nu inseamna a nu ramane in urma, poti sa te faci de ras cu o motocicleta mai buna din toate punctele de vedere daca nu stii sa mergi. Poate pentru el sunt cauciucurile perfecte, poate chiar sunt cu adevarat si nu doar i se pare lui ... Vad ca in general lumea ia de bun orice vede pe forum, ori e doar un forum, fiecare scrie ce crede si parerea fiecaruia nu e adevarul absolut, dar daca cineva nu impartaseste aceeasi parere asta nu inseamna ca trebuie tarat prin rahat. Cine cauta opinii, pareri sau recomandari vizavi de cauciucuri citeste 2-3 topicuri + cateva review-uri pana sa ia o decizie, nu o sa se opreasca la postarea lui zicand "Gata, dinastea imi iau!" Personal sunt acum in situatia asta si citesc in stanga in dreapta, review-uri etc; o fac de ceva vreme si nici acum nu-s sigur ce vreau chiar dupa ce Marc87 a zis Angel-urile is "the shit" pe VFR.

Nu,pentru ca discutia a cotit-o cate o latura in care astia care investesc intr-un cauciuc nou si moale , motoare sport cat mai usoare pentru ca se dau mai tare si tin totusi sa nu se imprastie sunt niste fitzosi si niste incapabili,pentru ca altii mai buni se dau cu niste coji vechi, cu niste locomotive pe roti si le mai dau si fum in nas primilor! Asa arata discutia de pe margine!

Editat de the mentalist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu,pentru ca discutia a cotit-o cate o latura in care astia care investesc intr-un cauciuc nou si moale , motoare sport cat mai usoare pentru ca se dau mai tare si tin totusi sa nu se imprastie sunt niste fitzosi si niste incapabili,pentru ca altii mai buni se dau cu niste coji vechi, cu niste locomotive pe roti si le mai dau si fum in nas primilor! Asa arata discutia de pe margine!

 

 

asta vede doar un frustrat care are o motoreta care-i depaseste cu mult talentul sau motociclistic si care crede ca poate suplini lipsa de skill/talent cu gume aderente sau cu o motocicleta puternica...

 

Ti-am mai zis,tu ai o perceptie total eronata vis a vis de ce inseamna sa te DAI TARE...

 

As da orice sa vad cum te umileste unul cu un VFR pe un drum virajat, pt ca in linie dreapta n-are sens comparatia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...