Vizitator darcocbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Diablo de la pirelli sunt de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Diablo de la pirelli sunt de ceva? care dintre ele? supercorsa sc? sp? rosso corsa? rosso II? Strada? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi. Ms frumos. Editat Mai 21, 2014 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 ai grija sa nu fie Strada, sunt touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) E pirelli diablo. Fara altceva in plus. Am avut pe fosta mobra diablo corsa luate tot de noi si s au comportat super. Astea nefiind corsa..ma gandesc sa nu am surprize neplacute . Profilul e acelasi. Ms frumos. am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine) cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala). Editat Mai 21, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Daca n o sa si faca treaba pe strada, le dau jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Daca n o sa si faca treaba pe strada, le dau jos. ca un om patit, am mers si eu cu gioarse,si-ti spun sincer ca nu e bine sa mergi pe ideea asta "daca nu-si fac treaba, le dau jos". S-ar putea sa te dea ele jos,inainte sa-ti dai seama ce se intampla... Oricum, depinde f mult si de stilu tau de mers si cat esti de cumpatat, vad ca la profil scrie ca ai 929...deci in locul tau as acorda mai multa atentie la gume . bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 am avut si mi s-au parut cele mai panarama de la Pirelli (sunt si cele mai ieftine) cred ca mai degraba supercorsa SH decat astea.... (doar parerea mea personala). Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Cu cauciucurile astea cazi pe linia dreapta , pe cel mai aderent circuit din lume, daca frinezi mai puternic,pe strada, pici instant daca stringi frina putin mai rapid. Vazut live de 2 ori , 2 motorete care au cazut pe Amckart, vara, 30grade, pe frinare, neinclinat.Un CBR1000RR si un Ducati de strada. Daca te referi la Corsa simple,confirm ) cred ca aveam astea pe primul VTR in 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Ce parere aveti de S20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Avem o parere f buna iar despre s20 evo si mai buna.n-am mers inca, dar cred ca va fi urmatorul cauciuc (tre sa ma decid intre s20 evo si bt003 rs -care e si mai hardcore) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu mai puneti botul la marketing. Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO" Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu mai puneti botul la marketing. Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO" Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele. doar ca japonezii nu-s italieni tepari, am s20 evo in ngaraj, sunt diferite fata de s20 simplu, o sa le fac un review" mai incolo si mai e o treaba cand cumperi ultima aparitie, nu poate sa fie stoc vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx). se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Sunt convins ca e 100% aceeasi guma. Asta in cazul fericit. poate sa fie chiar mai slaba. Si nu doar Pirelli a facut aceasta gluma proasta la adresa motociclistilor. Dunlop cand a scos din productie D211 GP si l-a "inlocuit" cu D212 GP a pus sufixul PRO. Numai ca... tzeapa. Compozitiile de pe D212 sunt mai... de strada decat de pe D211 GP care erau aceleasi cu compozitiile slick-urilor KR. Istoria se repeta. Editat Mai 22, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 la mine au venit stoc pe motocicleta (z1000sx). se incalzesc foarte repede dar dupa 60km pe autostrada aratau ca si cand as fi cules guma de pe circuit pe mijloc. eram curios cat tin si cum se comporta pe ploaie. pe autostrada trebuie sa cresti presiunea altfel se topesc... am facut cam 8k km cu un spate.. sunt excelente pe ploaie, singurele hypersport bune pe ploaie si frig. @cesar, ai stoc de s20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 e bine de stiut asta! tnx Cesar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 pai ce te tot contrazici atunci? eu le am langa mine si evo sunt diferite, nu stiu cum se simte pe strada deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 ce e diferit la ele, vazut cu ochiul liber? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Nu mai puneti botul la marketing. Acelasi lucru l-a facut si Pirelli cand au pus pe Supercorsa sufixul "PRO" Si, surpriza de proportii, PRO-urile erau mai proaste si multi si-au furat-o cu ele. Including me, 2 coaste fisurate. Habar nu aveam de versiunea PRO, mersesem cu Supercorsa SC sute de km pe pista, la PRO m-am imprastiat pe aceeasi pista la o frinare la care viteza era cu cel putin 15km/h mai mica, a alunecat instant, brusc. Fu..!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 ce e diferit la ele, vazut cu ochiul liber? carcasa e mai stiff pe centru dar mai moale pe laterale si compoundu pare ceva mai moale.. bine e diferenta de dot intre ele de 1 an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Topicul este pentru motocicletele sport,naked-standard,sport-touring In primul rand alegerea cauciucurilor trebuie facuta in functie de modelul motocicletei dar si in functie de stilul de pilotaj Categorii de cauciucuri : - Sport-touring - Hypersport - Race-DOT Sport-touring: Ofera aderenta suficienta si durata de viata relativ lunga 12-15k km pentru un uz stradal moderat, aderenta pe carosabil ud si temperaturi joase este cea mai buna din cele 3 categorii de preferat sa se ocoleasca de catre posesorii de SS,SBK mai ales incepatori la mers sportiv se topesc si tocesc mai repede decat hypersporturile sunt in general pentru motociclistii care stiu ce vor de la motocicleta,merg si pe vreme urata,fac peste 10-15k pe sezon, cunosc limitele cauciucului si ale motocicletei. cel mai mic cost/km http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Roadtec-Z8-Interact.html http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/t30/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4 http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport-touring/roadsmart-ii/ Hypersport: Este cauciucul minune, incearca sa le faca pe toate, cateodata reuseste, comportamente diferite de la fiecare producator, durata de viata 6-10k km, aderenta foarte buna pe carosabil uscat dar la temperaturi mai mari decat ST faci 5-10k km pe an? ai accese sportive? vrei un plus de siguranta, asta e categoria ta. cost mediu/km http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K3.html http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/s20/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-power-3 http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/sport/sportmax-q3/ Race-Dot Aderenta maxima pe sosea uscata si la temperaturi mari,la astea deja se pot alege compozitii de cauciuc cu proprietati diferite (soft-mediu-hard) in functie de temperatura de functionare si rugozitatea asfaltului. Astea le alegi cand topicul asta nu-ti mai spune nimic nou. cost mare/km http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Racetec-INTERACT-K0-K1-K2.html http://www.bridgestone.co.uk/moto/ranges/battlax/r10/ http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-power-cup http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/sport-trackday-race/road-race/d211-gp-a/ http://www.pirelli.com/tire/us/en/motorcycle/catalog.html?subtype=track * presiunea influenteaza mult durata de viata si aderenta cauciucului, ce scrie pe bascula este o presiune de referinta pentru modelul de cauciuc cu care motocicleta a venit din fabrica. **modelele noi aduc in general imbunatatiri dar si siguranta unui DOT recent, pentru o economie de 50ron poti avea un cauciuc inferior si mai vechi. ***uzura cauciucurilor nu este liniara, se acceleraza in a doua jumatate a vietii(un cauciuc care a pierdut 10% din profil e aproape de 30% din viata, nu 10% ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Felicitari pentru initierea topicului, personal nu am gasit nimic nou aici, insa totul este expus intr un mod real si comic. Nota 10! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Daca tot te-ai apucat sa faci rezumat, trebuia sa pui de la dunlop modelele de pe site-ul .eu. Q3 n-am vazut prin Romania. E modelul pentru America. http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.