Fatal Fury Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Buna sera Am un motor Honda ST 1100 Pan European, touring, dimensiunea anvelopei spate este 160 / 60 / 17 . Inrebarea mea este ce marca ( ce brand ) recomandati pentru acest tip de motor touring. Va multumesc. Pai tu la motorul asta ar trebui sa ai in vedere nu numai dimensiunea si marca anvelopei ci si indicii de viteza si greutate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2014 Admin Share Postat Iunie 5, 2014 O intrebare pentru cine se pricepe..la mine pe spate am 160/70/17 si as fi preferat PR3 sau 4, dar din pacate nu se fac decit pe dimensiunea 160/60/17. Daca pun asta in loc de 160/70/17 care sunt diferentele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 O intrebare pentru cine se pricepe..la mine pe spate am 160/70/17 si as fi preferat PR3 sau 4, dar din pacate nu se fac decit pe dimensiunea 160/60/17. Daca pun asta in loc de 160/70/17 care sunt diferentele? pt tine se fac bridgestone bt-023 si T30, dunlop sporsmart II, si metz roadtec z6. daca scazi din talon o sa ai si circumferinta rotii mai mica, cat si daca iti influenteaza negativ functionarea abs-speedometru-handling in vre-un fel.. nu stiu mergi pe Bridgestone, sunt cel putin la fel de bune dar sensibil mai ieftine decat michelin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 O intrebare pentru cine se pricepe..la mine pe spate am 160/70/17 si as fi preferat PR3 sau 4, dar din pacate nu se fac decit pe dimensiunea 160/60/17. Daca pun asta in loc de 160/70/17 care sunt diferentele? Uita de michelin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 5, 2014 Admin Share Postat Iunie 5, 2014 ... ...(... ...) mergi pe Bridgestone, sunt cel putin la fel de bune dar sensibil mai ieftine decat michelin. Uita de michelin! Am inteles, mersi la amandoi de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si eu am acum pe mobra mea tot Dunlop D211 GP. Cu presiunea potrivita in ele, si incalzite bine, sunt super OK. Pana nu le incalzesti sunt dezastru. 211GP sau 211 GP Racer (S, M, E) ? Daca e 211 GP, acesta nu se mai fabrica din anul 2011, deci e deja dezvirginat demult, si acum e uscat. Multi stiu, putini cunosc. Cu 1.1, 1,2bar la rece, aceste cauciucuri se incalzesc mai repede decit orice stradal. Stradalele, sint bune si ele numai cit sint proaspete, dupa 2-3 luni de stat in soare, apa, sint in curs de uscare, si nu mai au aderenta optima. Cei care va dati cu parerea despre cauciucurile race cu legal DOT, marea majoritate vorbiti din auzite, sint putini cei ce-si permit aceste cauciucuri cumparate de noi, proaspete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 211GP sau 211 GP Racer (S, M, E) ? Daca e 211 GP, acesta nu se mai fabrica din anul 2011, deci e deja dezvirginat demult, si acum e uscat. Multi stiu, putini cunosc. Cu 1.1, 1,2bar la rece, aceste cauciucuri se incalzesc mai repede decit orice stradal. Stradalele, sint bune si ele numai cit sint proaspete, dupa 2-3 luni de stat in soare, apa, sint in curs de uscare, si nu mai au aderenta optima. Cei care va dati cu parerea despre cauciucurile race cu legal DOT, marea majoritate vorbiti din auzite, sint putini cei ce-si permit aceste cauciucuri cumparate de noi, proaspete. Bogdane, cu cine crezi ca vorbesti? Cei mai multi cred ca DOT inseamna data fabricatiei, cand de fapt este omologarea de strada. DOT tire inseamna anvelopa street legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Bogdane, cu cine crezi ca vorbesti? Cei mai multi cred ca DOT inseamna data fabricatiei, cand de fapt este omologarea de strada. DOT tire inseamna anvelopa street legal. Street legal .... in US. Chiar sunt curios, daca iese un nebun iarna pe zapada cu motorul - ii da amenda politaiul si ii ia talonul ca nu are M+S scris pe cauciucuri? Editat Iunie 5, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si in Europa si peste tot. Daca nu e omologat de strada e inscriptionat NHS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Ai o poza cu gumele tale la 17000 km (!!!) ? Ce presiuni foloseai? Ce tip de mers ai? Tocmai am luat un set de pilot power.... sunt fericit daca or sa ma tina 10 000. uite poze de acum 600 km Fata tocmai ajungea la martori inainte s-o schimb... Spatele mai ducea cam 1500-2000 km pana la martori Spatele era DOT decemrbie 2010 si fata ianuarie 2011...le-am pus in martie 2011. Presiunea pe fata 2.3 si pe spate 2.5 (presiunea din manualul mobrei) tot timpul... din astia 17.000 km cam 8.000 au fost cu pasager si incarcat cu bagaje... astia 8.000 au fost facuti in regim touring (5.300 dintre ei facuti in ~ 2 saptamani)... mers 90-120 afara si 50-80 in localitate, pe curbe fun dar nu argesiv, folosit toata guma dar cursiv, fara franari bruste etc... restul. solo, au fost facuti in oras sau pe langa, pe la munte etc...mers ceva mai sportiv, si pe curbe (cand am prins) duse la limita (pana la margine si cu scarite polizate, frane puternice etc) Am fost f multumit de ele, pur si simplu imi tineau mobra lipita de asfalt.... Am pus RoadSmart pt ca urmeaza sa bag ~ 8.000 km in concediu si nu avea rost sa halesc juma' din PP-uri in 3-4 saptamani....altfel, daca nu faceam multi km, puneam tot PP. Acum sa vad cum sunt astea, o s-o iau usor, progresiv cu ele pe curbe, ca nu stiu cat de mult pot sa le imping... CRED ca secretul duratei mari de viata in KM a stat in faptul ca le-am tinut la 2.3/2.5 si verificam/faceam des presiunea, mai ales inainte de ture mari, sau in benzinarii, intotdeauna la rece. Nu stiu cat conteaza dar intotdeauna am incercat sa tin mobra la umbra, pe cat se poate, nu numai pt gume, ci si pt plastice/furtune/vopsea etc... PS: sunt Pilot Power monocompozitie, nu 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Mersi mult, sper sa ma tina si pe mine atata. Si eu tot pilot power simple am cumparat. Posesorul precedent al motorului a reusit sa consume bridgestoneurile 012 stock in 4000 km. Zicea ca la presiune mica au aderenta mai buna .... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Zicea ca la presiune mica au aderenta mai buna .... ) Este cat se poate de real. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Este cat se poate de real. Eu sunt de acord ca daca scazi presiunea vei avea mai multa aderenta, dar sa o scazi pana consumi un set de gume in 4000 km mi se pare exagerat. Ca idee prima data cand m-am dat cu ea aveam impresia ca nu vrea sa ia virajele calumea - pana i-am facut presiunea din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Pentru mers cuminte si civilizat (cu exceptia a foarte putine modele de anvelope) e Ok presiunea recomadnata de producatorul motocicletei. Cine umfla anvelopele prea tare cade chiar si in cele mai bune conditii de aderenta (circuit). Cunosc cateva cazuri. Editat Iunie 5, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Ce intelegi tu prin 'cuminte si civilizat'? Incerc sa aflu daca tu imi recomanzi sa micsorez presiunea cu care merg acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Daca ai chicken strips de 1-2 degete pe roata spate, mergi civilizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Daca am 1 deget cati bar tre' sa dau jos? Honda Hornet PC41, suspensia stock dar reglata corect, Michelin Pilot Power standard, eu - 110 KG, fara bagaj, fara partenera pe motor. Editat Iunie 5, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Eu as merge cu 2.2 fata si 2.0 spatele pe Hornet, cam cu orice tip de anvelopa exceptand Dunlop-urile Ntec, Supercorsele V2 si Bridgestone-urile de ultima generatie pentru ca, cam astea ar fi anvelopele cu carcasa mai rigida care nu au nevoie de presiune mare. De la referinta asta as porni cand mi-as regla presiunea, in functie de cat doresc sa fie de stabila motocicleta sau de manevrabila. As merge cu rpesiunea asta pe orice drum in afara de autostrada si DN-uri cu linii drepte. Pe autostrada as lasa fata la 2.2 si as creste spatele la maximum 2.5. Recunosc ca, nu m-a ingrijorat niciodata ca ajung sa arunc la gunoi o anvelopa cu o mie sau doua de kilometri mai devreme si am preferat sa stiu ca se incalzesc mai repede si am pata de contact mai buna pe curbe. Niciodata nu m-am uitat cat consuma Pana la urma motocicleta e un moft, o placere si nu o duba de carat marfa Michelinurile se pot umfla o idee mai mult pentru ca sunt gumele cu cea mai flexibila carcasa si, daca motocicleta e grea sau mergi cu pasager si bagaje, se simte destul de instabila si cu directia greoaie la presiuni scazute. Editat Iunie 5, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 OK, incerc imediat ce se termina ploaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) Eu circul cu 2.2-2.3 fata si 2.5 spate. Surprize n-am avut decat primavara si toamna cand era rece asfaltul. Cred ca pentru temperaturi peste 15*C si mers pe strada e ok presiune care am zis-o. Cum am ajuns la aceasta presiune? Am pus cat e scris in manual 2.5 cu 2.9 apoi am iesit la plimbare sa vad cum se comporta. Am stat la un suc, apoi am mai dat drumul la aer si am mai facut cativa km. Cred ca cel mai bine e sa incerci diferite presiuni sa vezi care e mai potrivita stilului tau de mers. Editat Iunie 5, 2014 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 si 2.5 am impresia ca e cam mult . cu 2,1 se comporta cam cel mai bine. cu 2,3+ deja cam fuge spatele daca nu e putin incalzit, ori nu am eu cauciucul adecvat pentru strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Daca ai chicken strips de 1-2 degete pe roata spate, mergi civilizat. Daca aveam, dispareau cand treceam pe la Unirii sau Alba Iulia O singura data mi-a fugit spatele cu PP, intr-un giratoriu la Cora, afara frig rau si gume reci...m-a cam luat prrin surprindere ca nici nu ma lasasem prea tare, dar am ramas pe roti. Uite gumele (aveau deja 6.000 km facuti in regim touring) dupa o tura pe Transalpina, cand am cam dus Banditul la limita... PS: Nu, nu am cazut Un pretin imi recomanda sa schimb mobra, sa-mi iau un SS sau SBK ca ma aplec prea mult cu Banditul si ma limiteaza, dar mai mult m-ar limita un SS in ceea ce vreau eu de la o mobra. Michelinurile se pot umfla o idee mai mult pentru ca sunt gumele cu cea mai flexibila carcasa si, daca motocicleta e grea sau mergi cu pasager si bagaje, se simte destul de instabila si cu directia greoaie la presiuni scazute. Asta am simtit si eu... ca am incercat sa le las unpic mai moi si era f greoaie in directie, nu mai zic de manevratul pe loc... Banditul e o mobra grea (204 kg la gol, aproape 230 cu plin facut si ulei) si asta o ajuta unpic sa stea lipita mai bine de drum, dar e si putin mai greu de dansat cu ea, dar numa putin Hornetul e mult mai usor, cu vreo 25 kg mai usor, parca. Cesar, cum imi recomanzi sa abordez Roadsmarturile astea dupa atatia km cu PP, clar nu am aceeasi incredere in ele cum aveam ca, ajungand intr-o zona cu curbe/serpentine, PP-urile nu-mi vor aluneca. Evident o s-o iau usor la inceput cu ele, sa le "simt", altceva la ce sa ma astept? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Salut! E clar din ce vad ca, pe drumuri virajate, banditul nu e tocmai cea mai potrivita motocicleta pentru stilul tau de mers. In priul rand pentru ca are scaritele prea jos, si, din cauza elanului de a merge cursiv si a apleca motocicleta mai mult, sa te trezesti pe jos din cauza garzii la sol prea mici. Daca ai pus roadsmart pe motocicleta, e clar ca lucrurile vor sta cu totul altfel. Eu am mers cu roadsmart 2 o singura data pe 1100XX. N-am avut ce sa reprosez cauciucurilor, care erau noi dar si motocicleta e impecabila si foarte stabila. Nu m-ar mira ca, la inceput sa nu te intelegi prea bine cu noile anvelope pe drumuri virajate. In prima instanta va trebui sa descoperi cu ce presiune te intelegi cel mai bine pentru stilul tau de mers. Eu as incepe de la presiunea pe care o aveai cu michelin de la care as scadea putin cate putin pana ajungi la "senzatia" de maxim control. Un singur lucru ar fi de spus: la maxim control nu ai si cea mai buna aderenta. Deci daca ajungi sa te simti cel mai bine cu 2.2-2.0, creste presiunea cu 0.1 bari pe fata si 0.1-0.2 bari pe spate. (Chestiunea asta e valabila la suspensii dar, cum si anvelopele fac mare parte din amortizare pentru un vehicul, poti lua foarte bine in calcul acest aspect si cand iti faci presiunea in roti). Profilul de roadsmart e mai rotund fata de PP, care e ascutit (dar nu foarte ascutit) si inclinarea pe viraje nu va fi foarte rapida. Teoretic o sa ai pata de contact mai mica cu o anvelopa cu profil rotund decat cu una sportiva. Castigi putin la predictibilitate la intrarea in curba dar se pierde din aderenta la unghiuri mari de inclinare. Sa tragi mai cu grija de gaz la iesirea din viraje. Sunt sigur ca o sa le "inveti" destul de repede si pe astea (roadsmart) dar daca iti place mersul sportiv, in viitorul apropiat te paste trecerea la alta clasa de motociclete si de anvelope Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Merci! Mai mult ca sigur viitoarea mobra o sa fie V2 sau 2L (mult mai fun), cel mai probabil un naked mai sportiv... scaritele mai sus, garda mai mare, frane si suspensii mai bune, mai usor si probabil mai scurt (ca ampatament). Un "middleman" la ce am descris mai sus ar fi SV-ul, poate ER6n... sa vedem SS nu-mi pot lua pt desi imi place sa "ma dau", asta ocupa maxim 30% din timpul petrecut in sa. Poate doar ca a doua mobra, dar asa...vreau si-o capra sa ma dau pe namoale...ca Banditu' a fost de vreo 2 ori si pe forestier (dar langsam calm si incet, normal). Ce bine ar fi "cate una din fiecare" D-aia am ales Banditul, ca desi nu exceleaza la nimic, e buna la toate ...insa m-am plictisit de 4L si nu cred ca mai prinde sezonul viitor la mine. Baieti, sorry de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 @motorocker, nu stiu cum stai cu finantele dar motoreta asta o stii? http://www.ktm.com/us/naked-bike/1290-super-duke-r/highlights.html#.U5HIVnLlZFY si eu scuze de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.