Sari la conținut

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

@motorocker, nu stiu cum stai cu finantele dar motoreta asta o stii?

http://www.ktm.com/us/naked-bike/1290-super-duke-r/highlights.html#.U5HIVnLlZFY

 

:D

 

si eu scuze de offtopic

 

tot vad ca bagi KTM ala la inaintare.......daca l-ai avea, zi sincer, cat la % ai stoarce din ce poate? si unde? pe drum public,sau la tentativele de circuit din RO?

 

As vrea sa vad un KTM 1290R pe Selena.........ar fi EPIC, ar lua toate curbele cu power slide, stil super moto,nu aplecat...

 

 

 

 

@ Motorocker: parerea mea (de fost posesor de SV) este ca un SV,cu f mici investitii,poate deveni o motoreta f distractiva (pt ce vrei tu). Chiar si ala de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Motorocker

Ai cumva niste poze facute chiar din spate? Nu ma intereseaza chicken stripes, as vrea sa vad profilul cauciucului dintr-un unghi relevant. Iti explic dupa aia de ce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

tot vad ca bagi KTM ala la inaintare.......daca l-ai avea, zi sincer, cat la % ai stoarce din ce poate? si unde? pe drum public,sau la tentativele de circuit din RO?

 

As vrea sa vad un KTM 1290R pe Selena.........ar fi EPIC, ar lua toate curbele cu power slide, stil super moto,nu aplecat...

 

 

 

 

@ Motorocker: parerea mea (de fost posesor de SV) este ca un SV,cu f mici investitii,poate deveni o motoreta f distractiva (pt ce vrei tu). Chiar si ala de 1000.

Nu cred ca trebuie sa ii dai capat ca sa te distrezi cu KTM ul ala mai ales la ce cuplu are. E o combinatie de supermoto cu hooligan bike. Pana la urma e o jucarie pentru 'baietelul' din fiecare.

Abs decuplabil pe roata spate, wheelie din orice pozitie, mai zic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Motorocker: parerea mea (de fost posesor de SV) este ca un SV,cu f mici investitii,poate deveni o motoreta f distractiva (pt ce vrei tu). Chiar si ala de 1000.

asa ma gandeam si eu... si ar mai fi TL1000S pe care sa-l dezbrac...

 

@Motorocker

Ai cumva niste poze facute chiar din spate? Nu ma intereseaza chicken stripes, as vrea sa vad profilul cauciucului dintr-un unghi relevant. Iti explic dupa aia de ce.

 

uite aici gumele aveau pana in 1.000 km....

 

206133_190478141013409_5275473_n.jpg

 

la 4.000

 

316128_211639682230588_1506257_n.jpg

 

la 15.000

 

1146529_3406618139500_539610036_n.jpg

 

@motorocker, nu stiu cum stai cu finantele dar motoreta asta o stii?

http://www.ktm.com/us/naked-bike/1290-super-duke-r/highlights.html#.U5HIVnLlZFY

eheeee, daca-s avea finante de aia.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu cred ca trebuie sa ii dai capat ca sa te distrezi cu KTM ul ala mai ales la ce cuplu are. E o combinatie de supermoto cu hooligan bike. Pana la urma e o jucarie pentru 'baietelul' din fiecare.

Abs decuplabil pe roata spate, wheelie din orice pozitie, mai zic?

 

Si mie mi se pare epica motoreta,dar sa fiu sincer cu tine,as alege oricand un KTM 690 SMR fata de SuperDuke 1290R.....

 

asa ma gandeam si eu... si ar mai fi TL1000S pe care sa-l dezbrac...

 

Uita de TL, mergi pe un SV 650 N sau SV 1000 N......

 

Sau un Monster S2R / S4R ar fi cel mai recomandat pt ce vrei tu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost curios sa vad pozele alea pt. ca mi se parea foarte ciudat sa ai chicken stripes si sa polizezi galeriile si scaritele. Ma gindeam ca are un profil foarte ascutit cauciucul sau ca sint mult prea moi amortizoarele (nici o surpriza la Bandit). Da' vad ca in celelalte poze nu ai chicken stripes.

Oricum, ca idee, garda la sol o poti creste din arcuri mai tari si alt amortizor sau kit de ridicare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce plus aduc slickurile in comparatie cu cauciucurile DOT race sculptate (in afara de pata de contact mai mare atunci cand indeplinim combinatia perfecta cauciuc/ presiunea care trebuie )

tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai in gluma, mai in serios, CMD sufla si in iaurt dupa ce era sa faca un high-side. La citi km are pe minipista, CMD e un talent real, si ar fi pacat sa capoteze dupa o aruncare de citiva metri in aer. Cind esti incepator, faci mai repede greseli decit daca esti avansat. Mai pe scurt, omu e pe felie.

Saian a trecut azi pe la mine dupa un cauciuc soft. Nu ii cam placea lui ca se duc cam repede softurile. E perfect adevarat, cauciucurile moi se duc repede dar ofera o aderenta de neegalat, iti da incredere sa tragi de gaz puternic cind esti aplecat.Te intorci acasa intreg, mai pui 50euro pt alt cauciuc second si iesi si peste 1 luna din nou. Daca cazi, costa mult mai mult reparatiile.

Si Saian a progresat in 2 iesiri cit altii in 10. A avut numai caucicuri moi.


» Post actualizat in 17 Jun 2014 18:03

ce plus aduc slickurile in comparatie cu cauciucurile DOT race sculptate (in afara de pata de contact mai mare atunci cand indeplinim combinatia perfecta cauciuc/ presiunea care trebuie )

tnx

KR-urile au aceeasi compozitie ca si D212GP PRO-urile. In Alpe Adria se alearga la niste timpi fantastici cu 212. La Moto2 se alearga tot cu KR, au denumirea e Moto2, si au compozitii asemanatoare, de fapt, sint si niste compozitii intermediare intre compozitiile standart KR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Bogdane/Cesar pentru sfaturi!

Imi place sa fiu informat si sa pun multe intrebari din care incerc sa trag niste concluzii (asta daca reusesc sa inteleg fenomenul in functie de ce raspunsuri primesc si cate mai citesc eu),poate si de aceea am ales sa merg cu dunlop pentru ca am inteles "tehnologia" si cum lucreaza ele la presiune scazuta,am incredere in ele,daca nu ma pricep mi se pare normal sa intreb mai ales ca slickurile nu sunt un domeniu familiar tuturor,cred ca trebuie sa le multumim baietilor din suflet de pe aici Jagi,Cesar,Tng care au rabdare cu noi si ne raspund,ne dau informatii pretioase din experienta lor ,este mare lucru in ziua de astazi.


» Post actualizat in 20 Jun 2014 09:04

O poza cat 1000 de cuvinte legata de alegerea cauciucurilor.

post-33534-0-63965100-1403254965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara cauciucuri calumea nu cred ca poti progresa nici pe strada nici pe circuit ,toate merg pana la un punct,chestia este sa se faca din aproape in aproape si mai ales sa-ti dai seama CAND trebuie sa faci schimbarea si totul o sa fie bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

am pus cap la cap o lista cu preturile la anvelope moto practicate de 2 dealeri online pentru a avea o imagine de ansamblu.

 

Sunt incluse doar anvelope:

 

120/70ZR-17
180/55ZR-17

 

 

 

Ar fi interesat de aflat, de la colegii cu mai multa experienta, ce anvelope ar recomanda in functie de cateva plaje de pret (eventual impartite in Sport / Sport-Touring)

 

Exemplu:

 

1. < 200 EUR

2. 200-250 EUR

3. 250-300 EUR

4. >300 EUR

 

In ideea ca fiecare aloca un buget maxim pt anvelope noi si in functie de acesta va alege ce este mai bun/potrivit pt motocicleta ce o poseda si stilul propriu de mers. Desigur ca review-urile sunt o sursa utila de informatie dar pana la urma tot la cat esti dispus sa investesti se rezuma totul.

 

Multumesc.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...........

In ideea ca fiecare aloca un buget maxim pt anvelope noi si in functie de acesta va alege ce este mai bun/potrivit pt motocicleta ce o poseda si stilul propriu de mers. Desigur ca review-urile sunt o sursa utila de informatie dar pana la urma tot la cat esti dispus sa investesti se rezuma totul.

 

Multumesc.

Total gresit! Fiecare trebuie sa-si evalueze stilul de mers si apoi sa aloce bugetul necesar pentru cauciucuri. Te dai tare, ai nevoie de cauciucurile cele mai aderente? Nasol!Platesti! Daca nu, ori te dai mai civilizat, ori platesti pretul mult mai scump prin cazaturi-spitalizare-moarte,etc.

 

Nu este un sport ieftin deloc, daca nu ai bani sa-ti mentii motocicleta la parametri care iti trebuie faci pauza pana cand ai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare trebuie sa-si evalueze stilul de mers si apoi sa aloce bugetul necesar pentru cauciucuri.

 

In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap :)

 

Exact ceea ce ai subliniat am mentionat si in post-ul meu original, numai ca in alte cuvinte si poate nu s-a inteles corect.

Concluzia intr-adevar aceasta este: in functie de stilul de mers, in functie de motocicleta proprie, alegi anvelopele cele mai potrivite, dar aceasta alegere este conditionata si de buget.

 

Nu cred ca daca am altceva in afara de GP Racer nu ma pot bucura de motociclism sau ca imi pun viata in pericol!

 

Acestea fiind spuse.. daca aici se discuta numai despre anvelope racing, recomand redenumirea topic-ului pt a evita viitoarele confuzii.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap :)

 

Exact ceea ce ai subliniat am mentionat si in post-ul meu original, numai ca in alte cuvinte si poate nu s-a inteles corect.

Concluzia intr-adevar aceasta este: in functie de stilul de mers, in functie de motocicleta proprie, alegi anvelopele cele mai potrivite, dar aceasta alegere este conditionata si de buget.

 

Nu cred ca daca am altceva in afara de GP Racer nu ma pot bucura de motociclism sau ca imi pun viata in pericol!

 

Acestea fiind spuse.. daca aici se discuta numai despre anvelope racing, recomand redenumirea topic-ului pt a evita viitoarele confuzii.

Ba evident ca poti, recomand cu caldura ABS, fara niciun fel de misto, mi-as lua si eu pentru strada, apoi iti iei de exemplu un set de Dunlop Qualifier noi (un cauciuc mediocru) care sunt la oferta imbatabila si te dai. Sau daca tot ai ABS iti iei direct Michelin Road proaspat si chiar daca e scump, daca nu pleci in turul Europei o sa te tina atatia ani incat o sa le dai jos de nervi ca s-au invechit. Deci totul e un echilibru, vad ca stii sa evaluezi, de ce nu vii cu un exemplu personal?

 

Eu pot sa zic asa, unele sunt atat de ne-aderente incat imi aluneca chiar si pe acceleratie, mai ales la rece. Altele aluneca la frana tare. Cele care nu aluneca incep sa fie anvelope sport.

 

Daca ma pot stapani si anticipa traficul pot sa merg si cu anvelope de lemn si vechi de 15 ani, am facut-o si nu am patit nimic, totul e in creier si in mana dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GP racer nu e anvelopa de curse. Este o anvelopa de strada foarte performanta.

Nu e o alegere prea inteleapta pt plimbari lungi si motociclete fara vaente sportive sau rideri care prefera touringul.

E scumpa si se consuma prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In spiritul acestui topic pe care l-am parcurs in totalitate inainte sa postez, nici nu ma asteptam ca prima replica sa fie una in care nu imi sara careva in cap :)

 

nu-ti sare nimeni in cap" ... fiecare producator de cauciucuri are un batalion de angajati la marketing pentru a face alegerea cauciucurilor cat mai usoara, trebuie doar sa stai sa citesti...

iti alegi un producator preferat si incerci sa-ti incadrezi stilul de motociclit in segmentele gandite de producatori si INCERCI o pereche de gume... simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti croit sa nu-ti cumperi gpracer ,te-am simtit :)

am urmarit cateva minute lista ,incearca sa urmaresti si tu review`urile despre bridgestone S20 cred ca ai gasit un pret foarte bun raport calitate pret ,eu am auzit numai cuvinte de lauda despre aceasta anvelopa,nu are cum sa nu-ti satisfaca dorintele



» Post actualizat in 02 Jul 2014 09:51

mai ai o varianta foarte foarte foarte buna sport smart 2 , eu dintre acestea 2a aleg ultima varianta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...