Vallach Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Din cate stiu ambele au NTEC... (daca gresesc, poate ma corecteaza cineva). Pana la urma, care-i dilema ta? My bad :| ..numai Sport Smart are NTEC, Sport Smart 2 vine fara. Dilema este urmatoarea: de ce un produs mai nou, mai scump, trebuie sa fie si mai bun sau mai potrivit pt toti? Oare nu pot sa ma dau in siguranta si cu Pilot Power, de exemplu? That's all. Editat Iulie 11, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 sportsmart 2 din ce stiu eu nu este NTEC ,foloseste o tehnologie JLB ... JLT daca tin bine minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Bun, am inteles de la inceput ca ai observat acest aspect, ca mai sunt unele anvelope in fabricatie, modele mai vechi, inca bune, care poate ca merita din punct de vedere cost. Sa luam Pilot Power-ul. Cauciuc bun, cel mai bun la vremea lui, daca e proaspat si nu reusesti sa faci rost de cei 35% diferenta pana la niste anvelope mai bune, atunci ok, il iei pe ala. Se presupune ca il iei pentru ca te dai destul de sportiv dar nu foarte, atat pe strada cat si pe circuit, de aia il iei. Adica monocompound-ul de pe spate il vei toci in 6-7000km, hai 8000km, astia sportivii oricum nu merg mai mult. Dar in astia 8000km pe strada si pe pista ai o gramada de cheltuieli (benzina oMV100 7 lei litrul, 8 litri/100km, 45 de milioane numai benzina), apoi cole, pizze (astia sportivii cred ca dau mai mult pe astea decat pe benzina, dar sa zicem un 35% din pretul de benzina- iaca inca 15 milioane, ceva echipament (sa presupunem ca ai tot ce-ti trebuie, tot iti mai cumperi ceva din cand in cand), alte consumabile si reglaje la motoreta, placute,arcuri,etc ca doar de aia esti sportiv. Am dat 30 de milioane doar ca sa incep sezonul pe reglaje la motoreta si nu sunt vreun periculos, doar am pus motoreta intr-o stare tehnica buna. LA SUMELE ASTEA PE SEZON TU VREI SA MA UIT LA 3 MILIOANE DIFERENTA PE SET LA CAUCIUCURI????? Sa luam Pilot ROAD 2. Ala primu sper ca nu se mai face. 2-ul e ok. Ma hotarasc sa merg touring, am ceva calatorie in plan, sa zicem ca am in vedere 25,000km in 2 ani. As putea sa imi iau PR2, e destul de bun pentru asta, as economisi iar cei 300 de lei. Dar 300 de lei in 25,000km de motociclism?????????? Nu mai bine sunt sigur ca macar la capitolul cauciucuri am PR4 ca e cel mai miez si mananc cu 2 pizza mai putin, raman si cu colesterol mai mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 uite aici informatiile despre pp Tires,tires,tires baietii chiar se pricep » Post actualizat in 11 Jul 2014 12:04incearca sa citesti toate paginile ,discutiile sunt foarte interesante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 uite aici informatiile despre pp Tires,tires,tires baietii chiar se pricep » Post actualizat in 11 Jul 2014 12:04 incearca sa citesti toate paginile ,discutiile sunt foarte interesante L-am parcurs deja Ai postat link-ul cu ceva pagini in urma. Am observat ca ai si pus cateva intrebari pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 My bad :| ..numai Sport Smart are NTEC, Sport Smart 2 vine fara. Dilema este urmatoarea: de ce un produs mai nou, mai scump, trebuie sa fie si mai bun sau mai potrivit pt toti? Oare nu pot sa ma dau in siguranta si cu Pilot Power, de exemplu? That's all. Asta e intrebare de economie generala sau are treaba cu cauciucurile? Daca nu scoti din productie un produs mai vechi, e normal sa ii reduci pretul fata de produsul nou daca vrei sa sustii in continuare vanzarile acestuia. Daca ar fi Pilot Power 3 la acelasi pret cu Pilot Power tu ai mai cumpara Pilot Power? Nu s-ar mai vinde deloc si ar fi ne-profitabil sa-l produca. E valabil de la gem la adidasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Asta e intrebare de economie generala sau are treaba cu cauciucurile? Daca nu scoti din productie un produs mai vechi, e normal sa ii reduci pretul fata de produsul nou daca vrei sa sustii in continuare vanzarile acestuia. Daca ar fi Pilot Power 3 la acelasi pret cu Pilot Power tu ai mai cumpara Pilot Power? Nu s-ar mai vinde deloc si ar fi ne-profitabil sa-l produca. E valabil de la gem la adidasi Corect! Si daca Pilot Power e o anvelopa buna, de ce nu ai cumpara-o, profitand de pretul redus, pentru ca a aparut Pilot Power 3? Mie mi se pare ca uzura e mai mult morala, ca si la telefoanele mobile. Editat Iulie 11, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Bun, am inteles de la inceput ca ai observat acest aspect, ca mai sunt unele anvelope in fabricatie, modele mai vechi, inca bune, care poate ca merita din punct de vedere cost. Sa luam Pilot Power-ul. Cauciuc bun, cel mai bun la vremea lui, daca e proaspat si nu reusesti sa faci rost de cei 35% diferenta pana la niste anvelope mai bune, atunci ok, il iei pe ala. Se presupune ca il iei pentru ca te dai destul de sportiv dar nu foarte, atat pe strada cat si pe circuit, de aia il iei. Adica monocompound-ul de pe spate il vei toci in 6-7000km, hai 8000km, astia sportivii oricum nu merg mai mult. Dar in astia 8000km pe strada si pe pista ai o gramada de cheltuieli (benzina oMV100 7 lei litrul, 8 litri/100km, 45 de milioane numai benzina), apoi cole, pizze (astia sportivii cred ca dau mai mult pe astea decat pe benzina, dar sa zicem un 35% din pretul de benzina- iaca inca 15 milioane, ceva echipament (sa presupunem ca ai tot ce-ti trebuie, tot iti mai cumperi ceva din cand in cand), alte consumabile si reglaje la motoreta, placute,arcuri,etc ca doar de aia esti sportiv. Am dat 30 de milioane doar ca sa incep sezonul pe reglaje la motoreta si nu sunt vreun periculos, doar am pus motoreta intr-o stare tehnica buna. LA SUMELE ASTEA PE SEZON TU VREI SA MA UIT LA 3 MILIOANE DIFERENTA PE SET LA CAUCIUCURI????? Sa luam Pilot ROAD 2. Ala primu sper ca nu se mai face. 2-ul e ok. Ma hotarasc sa merg touring, am ceva calatorie in plan, sa zicem ca am in vedere 25,000km in 2 ani. As putea sa imi iau PR2, e destul de bun pentru asta, as economisi iar cei 300 de lei. Dar 300 de lei in 25,000km de motociclism?????????? Nu mai bine sunt sigur ca macar la capitolul cauciucuri am PR4 ca e cel mai miez si mananc cu 2 pizza mai putin, raman si cu colesterol mai mic? De acord cu tot ce-ai scris, mai putin faza subliniata. Cum plm sa mergi cu pilot power pe circuit? Chiar si ca noob/incepator, nu ai ce cauta cu guma de genul ala pe o pista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Poti sa o cumperi la fel cum poti merge cu Nike-uri model 2010. Daca unii se uita ciudat ca ai modelul 2010 e problema lor. Conteaza daca produsul respectiv corespunde criteriilor tale. Sau mai bine zis, daca produsul nou aduce ceva semnificativ in plus pentru tine.Spre exemplu, Pilot Power 2CT este o evolutie pentru Pilot Power. Acesta din urma fiind mono-compound, probabil il vei patrati pe mijloc si atunci va trebui sa il schimbi mai repede decat 2CT. Daca costa mai putin dar il schimbi mai repede nu inseamna ca este mai rentabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Dilema este urmatoarea: de ce un produs mai nou, mai scump, trebuie sa fie si mai bun sau mai potrivit pt toti? Oare nu pot sa ma dau in siguranta si cu Pilot Power, de exemplu? That's all. Tu cred ca (in mod involuntar) incerci sa faci o analogie intre update urile de soft care apar la unele aplicatii (inclusiv la OS (gen windwos etc)), cu upgrade urile la produse (sau variantele mai nou ale unui produs). Mereu ma freaca update ul la KMPlayer cand bag un film,dar nu-i dau update, pt ca nu am chef si pt ca stiu ca nu aduce nimic bun in plus (legat de functionalitate & etc). Asta valabil si la multe update uri la alte softuri.. (cu riscul de a gresi,am generalizat). De fiecare data cand o firma de cauciucuri lanseaza un nou model (succesor al altuia), scrie cu ce e mai bun si care-s diferentele fata de modelul vechi. In general e mult bullsh|t de marketing, dar nu poti sa crezi ca Pilot Power e la fel cam cu Pilot Power 2 sau cu Pilot Power 3. Diferente sunt,si nu doar la thread pattern & etc.... Cand vad dilema ta ma gandesc la cazuri aparte, de ex un model de cauciuc vechi care isi face treaba cu brio chiar si acum (chiar unul DOT 2009, dar in stare cat de cat noua): Pirelli Dragon Supercorsa. Ce-am observat pe propria piele (nu din review uri), cand vorbim de gume SH, se comporta mult mai bine gumele moi, sport, decat astea touring. Cea mai proasta alegere e sa pui gume SH, sport touring (mai ales daca-s si vechi). Gumele sport touring sunt bune noi,si uzate sezonul ala (maxim 2 sezoane sa zicem). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Poti sa o cumperi la fel cum poti merge cu Nike-uri model 2010. Daca unii se uita ciudat ca ai modelul 2010 e problema lor. Conteaza daca produsul respectiv corespunde criteriilor tale. Sau mai bine zis, daca produsul nou aduce ceva semnificativ in plus pentru tine. Spre exemplu, Pilot Power 2CT este o evolutie pentru Pilot Power. Acesta din urma fiind mono-compound, probabil il vei patrati pe mijloc si atunci va trebui sa il schimbi mai repede decat 2CT. Daca costa mai putin dar il schimbi mai repede nu inseamna ca este mai rentabil 1. Asta tot incerc sa spun 2. Aici e o alta discutie. Din ce am citit 2CT are acelasi compound pe centru, doar marginile sunt mai soft pt aderenta necesara unui mers mai sportiv. Ca si uzura nu cred ca e cine stie ce imbunatatire si putini am observat ca recomanda 2CT fata de PP simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 De acord cu tot ce-ai scris, mai putin faza subliniata. Cum plm sa mergi cu pilot power pe circuit? Chiar si ca noob/incepator, nu ai ce cauta cu guma de genul ala pe o pista... De ce nu ai ce cauta cu o anvelopa sport pe circuit? Poate imi scapa mie ceva, dar la prima intrare la Targul Secuiesc am mers cu o pereche de Metzeler Roadtec Z8 din 2011 si a fost foarte ok. Nici o secunda nu am simtit ceva rau. Dar de asemenea, nu m-am dat tare, fiind prima oara la circuit. Zici ca sunt prea slabe? Sau prea vechi? Sau vorbim de pilot power 1 si nu pilot power in general? Sunt chiar curios sa inteleg logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Tu cred ca (in mod involuntar) incerci sa faci o analogie intre update urile de soft care apar la unele aplicatii (inclusiv la OS (gen windwos etc)), cu upgrade urile la produse (sau variantele mai nou ale unui produs). Mereu ma freaca update ul la KMPlayer cand bag un film,dar nu-i dau update, pt ca nu am chef si pt ca stiu ca nu aduce nimic bun in plus (legat de functionalitate & etc). Asta valabil si la multe update uri la alte softuri.. (cu riscul de a gresi,am generalizat). De fiecare data cand o firma de cauciucuri lanseaza un nou model (succesor al altuia), scrie cu ce e mai bun si care-s diferentele fata de modelul vechi. In general e mult bullsh|t de marketing, dar nu poti sa crezi ca Pilot Power e la fel cam cu Pilot Power 2 sau cu Pilot Power 3. Diferente sunt,si nu doar la thread pattern & etc.... Cand vad dilema ta ma gandesc la cazuri aparte, de ex un model de cauciuc vechi care isi face treaba cu brio chiar si acum (chiar unul DOT 2009, dar in stare cat de cat noua): Pirelli Dragon Supercorsa. Ce-am observat pe propria piele (nu din review uri), cand vorbim de gume SH, se comporta mult mai bine gumele moi, sport, decat astea touring. Cea mai proasta alegere e sa pui gume SH, sport touring (mai ales daca-s si vechi). Gumele sport touring sunt bune noi,si uzate sezonul ala (maxim 2 sezoane sa zicem). 1. Legat de soft ai perfecta dreptate 2. Cu siguranta PP 2, 3, 7.. 10 sa aduca imbunatatiri fata de PP, dar atata timp cat e inca o anvelopa buna, why not? 3. Dragon Supercorsa am acum pe fata, DOT 2010. Nu as vrea sa o inlocuiesc cu ceva nou, insa mult mai slab! Si ca sa fie cat mai clar, nu intentionez sa ajung pe circuit sau sa polizez scaritele la Hornet, asadar cu siguranta nu am nevoie de nu stiu ce tehnologii Star Trek. Editat Iulie 11, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 2CT sunt multe, dar depinde cat din cauciuc e tare si cat moale. De exemplu la sportsmart2 doar vreo 6cm pe mijloc e mai tare, in rest e moale, la PP doar 2-3cm pe margine e moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 De ce nu ai ce cauta cu o anvelopa sport pe circuit? Poate imi scapa mie ceva, dar la prima intrare la Targul Secuiesc am mers cu o pereche de Metzeler Roadtec Z8 din 2011 si a fost foarte ok. Nici o secunda nu am simtit ceva rau. Dar de asemenea, nu m-am dat tare, fiind prima oara la circuit. Zici ca sunt prea slabe? Sau prea vechi? Sau vorbim de pilot power 1 si nu pilot power in general? Sunt chiar curios sa inteleg logica. Eu imi luasem in primavara Angel ST (pt ca urma sa ma plimb sport touring cu RSV ul) si as fi vrut sa merg si la Secuiesc, dar mi-ar fi FRICA sa ma dau cu Angel ST pe pista... Nu ma duc acolo sa scot timpi,nu ma duc sa ma dau in spectacol si mai ales, la inceput,daca m-as fi dus, as fi luat-o cu pasi mici,dar repet: mi-ar fi oarecum frica din cauza cauciucurilor. As avea mai mare incredere in MINE sa ma dau cu niste D211 SH sau Supercorsa SH (cu DOT vechime maxim 2 ani) decat cu Angel ST urile... E doar perceptia mea si parerea mea personala,nu e citiat in vreun review sau vreo prostie de genul asta. Gandeste-te ca daca mergi mai des pe TG Secuiesc o sa vrei sa impingi limita, iar asta nu se prea poate face cu gume sport touring... Astea sport touring te limiteaza chiar si la uz stradal uneori (la modul ca nu te poti da cu un R1 pe strada cu Angel ST, cum te-ai da cu SuperCorsa...) » Post actualizat in 11 Jul 2014 12:44 3. Dragon Supercorsa am acum pe fata, DOT 2010. Nu as vrea sa o inlocuiesc cu ceva nou, insa mult mai slab! Si ca sa fie cat mai clar, nu intentionez sa ajung pe circuit sau sa polizez scaritele la Hornet, asadar cu siguranta nu am nevoie de nu stiu ce tehnologii Star Trek. Daca e in stare buna,si nu e plastic/uzat, este ok. In toata polemica asta cu gume moi/aderente vs. sport touring,eu cred (umila mea parere) ca gumele soft te ajuta, pe franare, atunci cand sunt conditii ideale afara. Adica pe vreme buna, oricand o guma soft va frana o idee mai bine decat una sport touring. Am zis de franare pt ca acolo majoritatea simt diferenta, pt ca la viraje & etc, multi poate nu se arunca asa tare, dar de franat, oricine a franat violent,cel putin de cateva ori in viata lui, iar acolo se simte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Eu imi luasem in primavara Angel ST (pt ca urma sa ma plimb sport touring cu RSV ul) si as fi vrut sa merg si la Secuiesc, dar mi-ar fi FRICA sa ma dau cu Angel ST pe pista... Nu ma duc acolo sa scot timpi,nu ma duc sa ma dau in spectacol si mai ales, la inceput,daca m-as fi dus, as fi luat-o cu pasi mici,dar repet: mi-ar fi oarecum frica din cauza cauciucurilor. As avea mai mare incredere in MINE sa ma dau cu niste D211 SH sau Supercorsa SH (cu DOT vechime maxim 2 ani) decat cu Angel ST urile... E doar perceptia mea si parerea mea personala,nu e citiat in vreun review sau vreo prostie de genul asta. Gandeste-te ca daca mergi mai des pe TG Secuiesc o sa vrei sa impingi limita, iar asta nu se prea poate face cu gume sport touring... Astea sport touring te limiteaza chiar si la uz stradal uneori (la modul ca nu te poti da cu un R1 pe strada cu Angel ST, cum te-ai da cu SuperCorsa...) Sunt de acord cu tine cu tot ce zici. La ritmul la care m-am dat eu, anvelopele sport-touring au fost bune, dar exact cum mentionezi, pe masura ce invat si prind incredere o sa ajung la limitile lor. De asta imi vine luni un set de SportSmart 2 din 2014 . Dar tot nu inteleg exact de ce ziceai de Pilot Power ca nu sunt ok. Din ce stiu, Pilot Power nu sunt sport touring ci chiar sport. Daca gresesc, te rog sa-mi zici Editat Iulie 11, 2014 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) Daca e in stare buna,si nu e plastic/uzat, este ok. In toata polemica asta cu gume moi/aderente vs. sport touring,eu cred (umila mea parere) ca gumele soft te ajuta, pe franare, atunci cand sunt conditii ideale afara. Adica pe vreme buna, oricand o guma soft va frana o idee mai bine decat una sport touring. Am zis de franare pt ca acolo majoritatea simt diferenta, pt ca la viraje & etc, multi poate nu se arunca asa tare, dar de franat, oricine a franat violent,cel putin de cateva ori in viata lui, iar acolo se simte... Anvelopa e in stare acceptabila, insa o sa pun un set nou oricum. Descopar insa ca este "delicat" sa identifici anvelopele cele mai potrivite. Editat Iulie 11, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) KinKey foarte buna alegere ai facut ,sa ai grija inainte de intrarea pe circuit sa modifici presiunea (IN MINUS) fata de cat ai avut pe strada ,noi am incercat acum un set care a mers foarte bine cu 2.1 fata si 1.9 spatele @ un timp de 1:10 /tur Editat Iulie 11, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Exact asa o sa si pun. Multumesc foarte mult! Abia astept sa vina 26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Sunt de acord cu tine cu tot ce zici. La ritmul la care m-am dat eu, anvelopele sport-touring au fost bune, dar exact cum mentionezi, pe masura ce invat si prind incredere o sa ajung la limitile lor. De asta imi vine luni un set de SportSmart 2 din 2014 . Dar tot nu inteleg exact de ce ziceai de Pilot Power ca nu sunt ok. Din ce stiu, Pilot Power nu sunt sport touring ci chiar sport. Daca gresesc, te rog sa-mi zici Cand am luat motoreta (in 2012) avea Pilot Power 2CT si am avut vreo 2 neplaceri pe ploaie (ploaie linistita, era ud pe jos). Sa-mi fuga spatele (fara sa fiu aplecat , fara sa accelerez aproape deloc). Nu stiu, Pilot power nu mi-a inspirat incredere niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Eu cu power 2ct n-am avut niciodata emotii, pe ploaie nu ma dau iar daca le incalzesc bine probabil duc mai mult decat poate mobra (si eu). Sport Touring am avut BT021 pe fata si Diablo Strada pe spate. BT021 n-as recomanda nimanui, pur si simplu incalzita era mai putin aderenta decat 2ct-ul rece, as spune ca e chiar periculoasa in caz ca ai nevoie vreodata de aderenta. Diablo Strada mi-a placut, are aderenta decenta, se inclina suficient pentru un mers putin mai "grabit" in conditii de siguranta si are o durata de viata enorma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 E cea mai mare pacalela ca Pilot Power 2CT are aceeasi compozitie pe mijloc la fel ca Pilot Power. Asa am crezut si eu minciunica, imreuna cu un prieten ne-am luat amindoi cite un set de 2CT, in 2006 cind era o mare reclama agresiva la 2CT, cind se difuza MotoGP. Amindoi am constatat ca-i o mare teapa, in realitate e mult mai dur, nu are aderenta pe accelerare agresiva la fel de buna la PP. Derapa in draci, mai prost si ca celebrele Pirelli Corsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 (editat) E cea mai mare pacalela ca Pilot Power 2CT are aceeasi compozitie pe mijloc la fel ca Pilot Power. Asa am crezut si eu minciunica, imreuna cu un prieten ne-am luat amindoi cite un set de 2CT, in 2006 cind era o mare reclama agresiva la 2CT, cind se difuza MotoGP. Amindoi am constatat ca-i o mare teapa, in realitate e mult mai dur, nu are aderenta pe accelerare agresiva la fel de buna la PP. Derapa in draci, mai prost si ca celebrele Pirelli Corsa. Deci acum se leaga ce-am zis mai sus, ca mi-a fugit curu pe ud (cu 2CT pe spate) , in linie dreapta, la o acceleratie infima (spre zero)... Editat Iulie 14, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 La fel am auzit si vazut si eu, oameni care cu Pilot Power faceau stoppie, cu 2CT franau si mergeau taras cu frana fata. Majoritatea spun ca e mai reusit pentru uz necivilizat Pilot Power-ul original, e primul cauciuc cu care se facea wheelie pe udatura si Denis zice ca baietii mergeau la Amckart 1.07 cu acelasi Pilot Power...daca am inteles eu bine. Motocicleta actuala a "venit" de la fostul proprietar cu un Pilot Power vechi de 6 ani, am fost cu el la Secuiesc, dar atunci chiar am dat doar ture de circuit sa invat ca era prima daca si stiam ce podoabe de cauciucuri am, insa nu mi-a facut surprize neplacute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Denis zice ca baietii mergeau la Amckart 1.07 cu acelasi Pilot Power...daca am inteles eu bine. Ai auzit tu ceva insa, referitor la timpii pe amkart cu pilot power, ai inteles o lecuta gresit. Lucrurile au stat in felul urmator. Noi, o gasca mai mare, eram la amkart, ne dadeam pe tarasa la birfa In timpul asta a venit un prieten comun de la Buzau, cursier si el. Eu i-am spus sa intre si el in pista insa el a spus ca nu o face, ca are pe motor ( cbr1000rr ) pilot power ( cam tocite pe mijloc ) si ca nu sunt bune. Prieteni fiind, l-am rugat sa mi-o dea o sesiune sa vedem cit de `proaste` sunt. Am intrat cu ea si am purces la teste. La iesire, deja imi formasem o opinie foarte pozitiva, chiar imi placeau si nu neaparat gripul efectiv ci cum se aplecau si cit de progresiv pierdeau aderenta. Cind am vazut si timpii/tur ( 1:11 -12 ) am ramas si mai suprins. » Post actualizat in 14 Jul 2014 17:59 Cum plm sa mergi cu pilot power pe circuit? Am scris mai sus cum iar cine stie ce inseamna 1:11 pe amkart apreciaza si mai mult gumele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.