Sari la conținut

Accidente cu motociclisti care isi pierd viata exclusiv pe mana lor.


iova007
 Share

Postări Recomandate

Eu nu inteleg altceva, de ce pot sa intru in showroom si sa cumpar o motocicleta sau masina capabila sa mearga cu 300km/h cand limita este 130 pe autostrazi in MAREA MAJORITATE a tarilor!!!! In afara de Germania si Autobahn-ul lor nicaieri nu ai voie cu mai mult de 130!!

 

 

De ce se fac masini care merg mai mult, de ce se fac motoare care merg mai tare de atat???? Ar trebui sa scie pe ele ca sunt neinmatriculabile si ca sunt niste jucarii cu care te dai pe circuit!

 

Unde-i logica? De ce ne lasa sa cumparam masini care depasesc limita legala? De ce nu sunt toate limitate la 130km/h in fara de cele din Germania?

 

Ia sa vedem un rapsuns logic! :)

 

Pe langa cele spuse inainte, lucruri foaret adevarate, as adauga si eu ceva.

 

O viteza superioara te poate salva dintr-o depasire riscanta. Nu inseamna ca mergem permanent cu 130/ora, dara daca intr-o singura situatie un 160/ora ne-a salvat viata, inseamna ca a meritat.

 

Producatorul ia in considerare faptul ca cei care conduc sunt majori si raspund de faptele lor.

 

La fel este cu pistoalele. Politistul nu poarta asa ceva ca sa-l foloseasca in fiecare zi.

La fel este cu creditele. Un imprumut prea mare si cu o dobanda peste masura iti poate strica viata mai mult decat viteza.

 

Exista multe alte lucruri periculoase in lumea asta daca nu le folosim cu masura.

Editat de bendix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma refeream la genunchi man.... nu la tavalit

N-are treaba genunchiul, ca e un supermoto, dupa cum se vede... Deci fara genunchi.

 

On: iar discutii interminabile si fara vreun efect. Cand iesim pe strada mergem oricum dupa cum ne taie capul. Pe unii ii taie de la gat, asta e. Iar "comunitatea", mai exact totalitatea mobristilor din Romanica, a devenit mult mai mare decat acum cativa ani, atat de mare incat grija de celalalt, salutul, ajtorul pentru cel tras pe dreapta si alte asemenea gesturi au devenit absurde. Cu alte cuvinte personal a ajunbs sa ma doara-n cot de cum merg, cum sunt vazuti sau ce patesc majoritatea mobristilor. Ma intereseaza doar soarta celor pe care-i cunosc indeaproape, care-mi sunt prieteni sau ceva asa. In rest, faca fiecare ce-l duce mintea. Ma mai bag in asemenea discutii asa, de plictiseala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer si cu mana pe inima va spun ca in trafic imi este mult mai frica de "motociclisti" decat de masini, am ajuns ca in bancul ala: ...daca vine un meserias din partea hailalta?!?!?

 

nu pun genunchiul jos ca sunt sensibil, am romantism! mai dau cu scaritza ocazional...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fiecare data cand aflu despre un accident moto, ca fiecare dintre noi probabil, incerc sa presupun cine este vinovatul.

Pentru a fi impartial rulez accidentul in imaginatie un pic altfel, o data cand toti cei implicati ar fi fost cu masina, si altul cand toti cei implicati ar fi fost cu motocicletele. E interesant... de multe ori intr-adevar motociclistul este autorul moral al accidentului, nu pot sa dau o statistica, dar sunt multe accidente din astea.

 

Ma gandeam, eu cand fac stanga, peste tot scrie ca trebuie sa ii dau prioritate celui din fata, atat! Daca eu (cu motocicleta) semnalizez si ma asigur in fata fac stanga si ma trezesc cu un zmeu intrand in mine din spate, ca el depasea, cine e vonivatul? Ca daca sunt cu masina, e calr ca sunt eu, ca sunt cu masina, dar daca ambii sunt motociclisti?

 

Cateva idei din cele care s-au discutat cu care sunt de acord:

1. Mergand un pic mai tare esti mult mai atent decat mergand in croaziera

2. Mersul ocazional mai rapid imbunatateste reflexele, astfel la viteze mici o evitare devine mult mai simpla. Mersul rapid te ajuta sa fii mai rece psihic, nu te mai sperii, pentru ca esti pregatit pentru ce e mai rau.

3. Mersul agresiv in oras este periculos si degeaba, la un drum de 10 km prin oras, nu castigi mai mult de 2-3 minute, fata de un mers moderat (nu zic legal, ca nu e, dar nici sa dai toate masinile la o parte cu turatii/claxoane, sa mergi printre masini cu 120, sa fortezi rosu, sa depasesti coloana pe dubla continua, etc)

4. Un circuit nu cred ca ar rezolva problema, cei care s-ar duce pe circuit, sunt sigur ca si acum sunt calculati, cei care se dau in tembelizme nu o sa dea 600 de euro pe combinezon, 300 pe cizme, si cel mai grav, sa mai plateasca si intrarea pe circuit, ei se vor da tot in locurile publice periculoase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite inca unu care cu un scuter s-a trezit sa dea lectii.....cu 6000 sau 60.000 de km.....bah frate eu cred ca tie iti place sa vezi cum alti se cearta.....sa nu te prind pe sosea ca iti intorc casca pe cap......legal frate!!!]

huaaaaaaaaaaaaaaaa!

ia baga tu un 150 sau 160 la ora......aaaa sorry man acuma vad ca motorul tau nu merge atat.Incearca sa vezi cum e la viteza mai mare sa vezi cum casti ochii si reflexele devin mai ascutite....dar de ce imi bat eu capul???

Da, de cand am intrat pe forumul asta mi-am dorit ca toti manelistii si cocalarii sa-si ia motor. Cand discut ocazional cu unul din ei, le recomand cu toata caldura motorul. E misto, esti "pa" trend. Ultima fitza, frate! vinde bemveul si ia-ti motor, vitezana! Daca as putea, as da lege in sensul asta si as scoate si limitarile astea cretine de viteza. Ai bani? Ia-ti cel mai puternic motor si da-i cat poate. Altfel de ce ai dat bani pe el? Pai tu esti mai prost? Baga, fratzica! Dupa doua sezoane moto, am fi o tara civilizata.

 

Eu nu inteleg altceva, de ce pot sa intru in showroom si sa cumpar o motocicleta sau masina capabila sa mearga cu 300km/h cand limita este 130 pe autostrazi in MAREA MAJORITATE a tarilor!!!! In afara de Germania si Autobahn-ul lor nicaieri nu ai voie cu mai mult de 130!!

 

 

De ce se fac masini care merg mai mult, de ce se fac motoare care merg mai tare de atat???? Ar trebui sa scie pe ele ca sunt neinmatriculabile si ca sunt niste jucarii cu care te dai pe circuit!

 

Unde-i logica? De ce ne lasa sa cumparam masini care depasesc limita legala? De ce nu sunt toate limitate la 130km/h in fara de cele din Germania?

 

Ia sa vedem un rapsuns logic! :)

Poroblema e pusa gresit. Nu de ce se fac. La asta au mai raspuns si ceilalti. De ce-ti cumperi un astfel de atelaj?, e problema. Majoritatea (aici ma includ si pe mine) simtim nevoia unui surplus de putere care sa fie acolo si care sa poata fi folosit la nevoie, care te scoate din belea cand e cazul. Care-ti permite sa faci o depasire "in scurt" cand unul circula cu 70km/h pe sector de drum de 90 km/h, si sa nu stai 2 km paralel cu el pana ajungi tu la o viteza care sa-ti permita depasirea, lucru ce s-ar intampla de fiecare data daca toate utilajele ar fi dimensionate pentru viteza de top de 130 km/h.

 

Ca opinie personala, constat ca-mi bat gura de pomana, sunteti/suntem pe medie la fel ca toti ceilalti romani. Nu v-a crescut nicio stea in frunte cand v-ati suit pe motor, contrar asteptarilor si credintelor voastre. Cum nici alora cu super-masini nu le-a crescut, la fel, contrar credintei lor. Cine are "viziune" si un pic de bun simt, va supravietui, sau macar va avea mai multe sanse. MULT mai multe sanse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam, eu cand fac stanga, peste tot scrie ca trebuie sa ii dau prioritate celui din fata, atat! Daca eu (cu motocicleta) semnalizez si ma asigur in fata fac stanga si ma trezesc cu un zmeu intrand in mine din spate, ca el depasea, cine e vonivatul? Ca daca sunt cu masina, e calr ca sunt eu, ca sunt cu masina, dar daca ambii sunt motociclisti?

 

Daca semnalizezi stanga la intersectie si cel din spate vrea sa te depaseasca, obligatoriu trebuie sa o faca prin dreapta ta, indiferent daca e cu masina sau moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce de frustrari si frustati :)

 

Nu mai bine va vedeti de motoru vostru, mergeti cu el cum doriti si nu va mai uitati in ograda altora? OF OF...MAI MAI...

 

La baieti le place accidentili. Pa sectiune, pa sistem :P

 

Pff... niste morbizi!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca e cam frig afara ! La fiecare sf. de sezon se discuta aceleasi chestii :

 

1. De ce se merge tare ?

2 De ce se merge incet ?

3. Raportul accidentelor din cursul anului si cauzele !

4. Cand schimbi uleiul la mobra ? Inainte de iernat,dupa sau si inainte si dupa ?

 

etc,etc..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg altceva, de ce pot sa intru in showroom si sa cumpar o motocicleta sau masina capabila sa mearga cu 300km/h cand limita este 130 pe autostrazi in MAREA MAJORITATE a tarilor!!!! In afara de Germania si Autobahn-ul lor nicaieri nu ai voie cu mai mult de 130!!

 

 

De ce se fac masini care merg mai mult, de ce se fac motoare care merg mai tare de atat???? Ar trebui sa scie pe ele ca sunt neinmatriculabile si ca sunt niste jucarii cu care te dai pe circuit!

 

Unde-i logica? De ce ne lasa sa cumparam masini care depasesc limita legala? De ce nu sunt toate limitate la 130km/h in fara de cele din Germania?

 

Ia sa vedem un rapsuns logic! :)

pentru că nu poți interzice manelele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca faceti prea mult tam-tam din toata povestea asta. Mobra este un mijloc de transport. Atat.

Singurele diferente dintre un atelaj si altul este posesoru. Unu are orgasm la Easy Rider si si-ar umple geaca lui sic de Prospect cu insigne , badgiuri si motto-uri destepte , ca altu se uita la Boreman rupandu-si deshtele in Dakar si se da pe Glina in noroaie si unu se gandeste ca daca nu-l fata ma-sa cu putzulica il lua pe Pedrosa in dormitor dupa care zburau pe Isle of Man impreuna.

In rest tot doua roti au toate da'le drecu.

 

Doi chopperisti care fac 100km pe an pana in birt si reusesc sa-si piarda carnetul de 2 ori intr-un sezon nu-s reprezentativi pentru cei cu chopper.

Manelistii desculti fara permis care-si rup capu pe bulevard intr-un uuili neizbutit nu-s reprezentativi.

De baietii aia care se dau pe dealuri si sperie ursii nu stiu nimic. :) Sunt sigur ca si ei au lepadaturi printre ei. Probabil gagii care se sterg de noroi cu servetelu umed. Habar n-am.

De aia cu touring si nakeduri nu se stie nimic niciodata. Sunt un soi de Invisible Man ai comunitatii. Un soi de ratusca cea urata cu speranta de viata mare si foarte multi km. Astept ziua in care o sa-l vad pe unu cu un Transalp intr-un uili peste o Dacie papuc doar pentru ca poate :P:

 

Ce vreau sa zic e sa incercam sa fim rezonabili si sa nu-i bagam pe toti in sertarasele mintii noastre ca oamenii sunt mai complicati decat cilindreea de sub c.ur.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca faceti prea mult tam-tam din toata povestea asta. Mobra este un mijloc de transport. Atat.

Singurele diferente dintre un atelaj si altul este posesoru. Unu are orgasm la Easy Rider si si-ar umple geaca lui sic de Prospect cu insigne , badgiuri si motto-uri destepte , ca altu se uita la Boreman rupandu-si deshtele in Dakar si se da pe Glina in noroaie si unu se gandeste ca daca nu-l fata ma-sa cu putzulica il lua pe Pedrosa in dormitor dupa care zburau pe Isle of Man impreuna.

In rest tot doua roti au toate da'le drecu.

 

Doi chopperisti care fac 100km pe an pana in birt si reusesc sa-si piarda carnetul de 2 ori intr-un sezon nu-s reprezentativi pentru cei cu chopper.

Manelistii desculti fara permis care-si rup capu pe bulevard intr-un uuili neizbutit nu-s reprezentativi.

De baietii aia care se dau pe dealuri si sperie ursii nu stiu nimic. :P Sunt sigur ca si ei au lepadaturi printre ei. Probabil gagii care se sterg de noroi cu servetelu umed. Habar n-am.

De aia cu touring si nakeduri nu se stie nimic niciodata. Sunt un soi de Invisible Man ai comunitatii. Un soi de ratusca cea urata cu speranta de viata mare si foarte multi km. Astept ziua in care o sa-l vad pe unu cu un Transalp intr-un uili peste o Dacie papuc doar pentru ca poate :):

 

Ce vreau sa zic e sa incercam sa fim rezonabili si sa nu-i bagam pe toti in sertarasele mintii noastre ca oamenii sunt mai complicati decat cilindreea de sub c.ur.

:) ...desi tocmai cu sertarase operam

Editat de Thorald
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vede ca e cam frig afara ! La fiecare sf. de sezon se discuta aceleasi chestii :

 

1. De ce se merge tare ?

2 De ce se merge incet ?

3. Raportul accidentelor din cursul anului si cauzele !

4. Cand schimbi uleiul la mobra ? Inainte de iernat,dupa sau si inainte si dupa ?

 

etc,etc..... :P

:) si chestia cu ograda e cea mai adevarata....sanatate la cei ce pot si ofticare la cei ce nu pot:))))

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul e plin de motociclisti de weekend,CARE atunci cand sunt in preajma unui accident nu au de unde sa stie cum sa reactioneze pentru ca nu au experienta.

Fiecare merge cum se simte el bine si cand are el chef,nu cred ca are rost sa ii categorizam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul e plin de motociclisti de weekend,CARE atunci cand sunt in preajma unui accident nu au de unde sa stie cum sa reactioneze pentru ca nu au experienta.

Fiecare merge cum se simte el bine si cand are el chef,nu cred ca are rost sa ii categorizam.

 

cu asta cred ca toata lumea e de acord. (dar si conducatori de scutere fara permis si altii care sunt doar fani ai mototciletelor)

din cate am inteles eu initiatorul topicului se referea la bocetele de după, în multe cazuri în care pilotul Âşi-o face cu mâna lui, în special cand mai ia Âşi câte un nevinovat cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

85-90% din motociclisti sun weekendari si tot 90 % din ei merg cu masina in perioada asta sau cu ratb-ul, stiu o sa veniti tot voi cei 90% sa-mi spuneti ca inca mergeti, si mergeti pana da zapada si plm, dar o ardeti aiurea, luni am taiat bucurestiu'n doua de 3 ori, incepand cu ora 10:00 dimineata, si am intalnit UN r1200gs, atat !

toata saptamana asta, de acasa pana la munca si invers n-am vazut un motor, stiu toti inca mergeti, sunteti cei mai adevarati !plm, vara se vaita toti ca nu nu pot dormi de forjatori si nu mergi 1km fara sa intalnesti 2 motociclete, dar totusi mergeti toti, este valabil si cand ploua, cand da zapada nu mai zic, mai zicea unu pe aicea la adresa lu' Chuck Noris... a pardon Dan Popescu, ca e imposibil sa mergi pe ninsoare sau zapada cu cauciucuri de strada, :) iti arat eu amice cum se merge cu anakee-uri prin bucureshit cu zapada cand o da, tu pregateste lada de bere, plm toti sunt experti pe forumu' asta, dar 90 % merg in linie dreapta numa cand e soarele pe cer si peste 15 grade afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

what? ce inversunare... asa e nr de motoare pe strada a scazut... nu stiu in alte orase, dar si pe aici. eu merg zilnic la lucru si innapoi, dupa paine etc pe ea... pe zapada o sa o las dar cat se mai poate... ne dam.... si mai vad cativa zilnic... zapada putina iarna asta "sezon" cat mai lung si fara incidente...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) OFFF CE BINE MA SIMT CAND VAD CA CINEVA GANDESTE CA MINE......SI EU CARE CREDEAM CA SUNT SINGURUL CARE ARE ACEIASI PARERE DE MOTOCILISTII DE "TASTATURA"!!!!!!!!!!!!!!!

 

BRAVO MANE......AI PUS PUNCTUL PE "I"

 

STAI SA VEZI ACUM CE SE RASCOALA CEI CARE SE SIMT.....!!!!

 

Hai baieti faceti-va curaj si iesiti in "FATA"........Confirmati-ne teoria va rugam.....!!"!!!

 

STIMA SI RESPECT "reltih" :P

Editat de SpEeD_DaEmOn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pricep de unde ideea asta cum ca cei care merg pe ceata si 5grC sunt mai motociclisti decat aia care merg pe soare si peste 15gr???? Am facut 200km luni, ceata deasa, 8 grC, muci la nas, viziera se uda din 15 sec in 15 sec, soseaua era alunecoasa ca dreaq...nu vedeam nimic, echipamentul devenise mai greu de la umezeala, eram imbracat gros ca un cosmonauc, soferii depaseau ca dementii .... dar VAI CE MOTOCICLIST M-AM SIMTIT!!! A fost o experienta, insa nu una tocmai placuta...dar sunt mai motociclist ca multi altii care si le-au trimis la iernat...nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

85-90% din motociclisti sun weekendari si tot 90 % din ei merg cu masina in perioada asta sau cu ratb-ul, stiu o sa veniti tot voi cei 90% sa-mi spuneti ca inca mergeti, si mergeti pana da zapada si plm, dar o ardeti aiurea, luni am taiat bucurestiu'n doua de 3 ori, incepand cu ora 10:00 dimineata, si am intalnit UN r1200gs, atat !

toata saptamana asta, de acasa pana la munca si invers n-am vazut un motor, stiu toti inca mergeti, sunteti cei mai adevarati !plm, vara se vaita toti ca nu nu pot dormi de forjatori si nu mergi 1km fara sa intalnesti 2 motociclete, dar totusi mergeti toti, este valabil si cand ploua, cand da zapada nu mai zic, mai zicea unu pe aicea la adresa lu' Chuck Noris... a pardon Dan Popescu, ca e imposibil sa mergi pe ninsoare sau zapada cu cauciucuri de strada, :) iti arat eu amice cum se merge cu anakee-uri prin bucureshit cu zapada cand o da, tu pregateste lada de bere, plm toti sunt experti pe forumu' asta, dar 90 % merg in linie dreapta numa cand e soarele pe cer si peste 15 grade afara.

 

Da mah, in mintea mea voi sunteti aia ciudatii si masochistii! Eu nu ies cand nu e soare si macar 15 grade, ma dau din martie pana in octombrie si atat! Ca tie iti place pe frig cu mucii la nas cu reumatismul in oase, fara aderenta prin masini iarna prin oras nu am nici o problema, atat te duce capul si gata!

Nu vin sa iti zic in plm nimic, atata poti, atata faci!

 

Restul poate mai au si masini, RATB sau ce cred ei cu creierul lor ca e mai bun iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt motociclist de putina vreme - e adevarat, insa imi place sa cred ca lumea moto e in general guvernata de bun simt si responsabilitate. Altfel ce diferenta mai e intre noi si manelistii care fac liniute in oras cu masinile lor tunate?

 

Bine ai venit in comuna " mijtociclism" man. Chiar ca esti la inceput. Si am sa-mi permit sa-ti dau un sfat: nu te pune cu " comunitarii " ca cei mai multi dintre ei " e d-aia care are mintea odihnita" . Te vor trage in jos la nivelul lor si acolo esti pierdut. ( are cineva in semnatura fraza si mi-a placut tare mult ).

 

Uite inca unu care cu un scuter s-a trezit sa dea lectii.....cu 6000 sau 60.000 de km.....bah frate eu cred ca tie iti place sa vezi cum alti se cearta.....sa nu te prind pe sosea ca iti intorc casca pe cap......legal frate!!!]

huaaaaaaaaaaaaaaaa!

ia baga tu un 150 sau 160 la ora......aaaa sorry man acuma vad ca motorul tau nu merge atat.Incearca sa vezi cum e la viteza mai mare sa vezi cum casti ochii si reflexele devin mai ascutite....dar de ce imi bat eu capul???

 

salut. Chiar ai dreptate. La 150 -160 KM/h am observat ca si groapa/piatra/nisipul/cainele_care_trece_strada/balega au reactii mult mai rapide; si ochii de doua ori mai mari :P

 

Da, de cand am intrat pe forumul asta mi-am dorit ca toti manelistii si cocalarii sa-si ia motor. Cand discut ocazional cu unul din ei, le recomand cu toata caldura motorul. E misto, esti "pa" trend. Ultima fitza, frate! vinde bemveul si ia-ti motor, vitezana! Daca as putea, as da lege in sensul asta si as scoate si limitarile astea cretine de viteza. Ai bani? Ia-ti cel mai puternic motor si da-i cat poate. Altfel de ce ai dat bani pe el? Pai tu esti mai prost? Baga, fratzica! Dupa doua sezoane moto, am fi o tara civilizata.

 

Poroblema e pusa gresit. Nu de ce se fac. La asta au mai raspuns si ceilalti. De ce-ti cumperi un astfel de atelaj?, e problema. Majoritatea (aici ma includ si pe mine) simtim nevoia unui surplus de putere care sa fie acolo si care sa poata fi folosit la nevoie, care te scoate din belea cand e cazul. Care-ti permite sa faci o depasire "in scurt" cand unul circula cu 70km/h pe sector de drum de 90 km/h, si sa nu stai 2 km paralel cu el pana ajungi tu la o viteza care sa-ti permita depasirea, lucru ce s-ar intampla de fiecare data daca toate utilajele ar fi dimensionate pentru viteza de top de 130 km/h.

 

Ca opinie personala, constat ca-mi bat gura de pomana, sunteti/suntem pe medie la fel ca toti ceilalti romani. Nu v-a crescut nicio stea in frunte cand v-ati suit pe motor, contrar asteptarilor si credintelor voastre. Cum nici alora cu super-masini nu le-a crescut, la fel, contrar credintei lor. Cine are "viziune" si un pic de bun simt, va supravietui, sau macar va avea mai multe sanse. MULT mai multe sanse.

 

 

:)

Editat de soarebv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. cei doi care au muci la nas cand e frig afara, sa va zic de ce imi place:

1. pentru ca n-am muci la nas, am cagula si gatiera !

2. nu am viziera aburita sau uda pentru ca am pinlock si pot sterge viziera cu manusa pe dinafara de umezeala !

3. nu ma imbrac ca un cosmonaut, am doar geaca cu mesada si tricou pe sub ea si pantaloni cu mesada, si nu sunt nici grele cand se uda din simplu fapt ca nu se uda!

4. nu duc lipsa de aderenta, iar soferii ma depasesc la fel ca in restul anului, dar de obicei ii depasesc eu pe ei

5. nu stiu cum e aia cu aderenta prin masini ?! :) Niko poate ma lamuresti !

6. din nou aderenta, am fratilor aderenta, multi dintre voi aveti dar sunteti prea bata sa va dati seama, n-ati mers, n-aveti de unde sa stiti, simplu. este foarte scazuta dar se poate circula ''normal'', voua vi se pare ca este inexistenta, pt ca mergeti in 15ooo de ture numa' pe caldura, daca ati merge in acelasi stil la temperaturile astea si mai da si o ploaie va rupeti gatii, iar pt. ca nu va place sa mergeti normal, sau nu stiti, aveti impresia ca nu e aderenta ( nu mi-o dati pe aia ca sportiva 4 in linie nu poa sa mearga cu 50 la ora, cum am mai auzit pe un topic )

7. Niko, daca intre martie si octombrie intro zi cu soare, iesi la o plimbare de 500 de km sa zicem, presupunand ca ai facut vreodata atatia km, iar la 300 de casa scade brusc temperatura la 14grade si ploua, chemi duba ?

 

n-am zis ca cei care merg iarna sau la temperaturi mai scazute sunt mai motociclisti, in schimb voi ziceti ca doar fraierii aia de motociclisti de weekend, care merg incet, fac accidente, ca vezi Doamne, nu'si antreneaza reflexele si plm.

dupa cum bine stiti cele mai multe accidente se intampla primavara, asa ca va las pe voi sa judecati de ce.

 

later edit:

bine poate sunt un pic carcotas la faza cu aderenta, mai ales ca voi doi aveti motociclete mai sportive, hornet respectiv zx9, cauciucurile dual purpose sunt mai moi pe timp de iarna !

Editat de reltih
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is ok. am mers cu metzleruri sau cum le zice si cu dunlop si cu sport attack pe gheata. n-ai frane si derapezi ca bou dar trebe sa nu stii sa mergi pe bicla ca sa cazi. sau hai , ca poate exagerez. cazi dar cazi la 2kmh , o ridici si pleci. eu am tot picat in iarna trecuta si sa mor de am primit un claxon ca eram singuru cu mobra in trafic pe langa scuteristi. atunci am invatat sa-i respect pe (cuvant jignitor) aia care pentru un salariu de (cuvant urat) iti vin tie motociclistule cu pizza acasa prin nameti si mai stiu eu ce si tot ce-si doresc e o masina. nici macar nu se considera "pe doua roti". :) aia sunt taticii subzistentei. le invidiez sincer taria de caracter si rezistenta chiar daca ii numesc boi. nu de alta , dar puteau sa faca alta meserie.

dar ca sa fim impartiali , sa mergi in nov-dec-ian-feb (dupa circumstante) nu te face mare motociclist. nu te face nimic de fapt. inseamna doar ca suporti frigul mai mult decat altii , ceri mai mult de la tine insuti si intelegi cum se misca atelaju la temperaturi scazute.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit un link pe mess cu un film "in memoriam" cu cel care a murit anul acesta pe drumurile patriei vanand viraje.

 

Am vrut sa postez in sectiunea respectiva dar din respect pentru cel care si-a pierdut viata acolo am preferat sa deschid un topic nou.

 

Citind posturile de acolo dar si multe altele care ridica in slavi multi dintre motociclistii "talentati" care si-au pierdut viata pur si simplu pentru ca au confundat strada cu o pista de curse m-a revoltat modul in care in multe cazuri toti au cautat alti responsabili. (SMURDUL, gropile, drumurile necuratate, etc).

 

Ma revolta lamentarile inutile - Frate! Oamenii aia nu numai ca si-au pus viata in pericol dar in multe cazuri au pus in pericol si viata celor din jurul lor!

Sunt motociclist de putina vreme - e adevarat, insa imi place sa cred ca lumea moto e in general guvernata de bun simt si responsabilitate. Altfel ce diferenta mai e intre noi si manelistii care fac liniute in oras cu masinile lor tunate?

 

Ca motociclist imi pun viata in pericol alaturi de voi in fiecare zi in care ies cu motorul - asta mi-a fost alegerea. Dar incerc sa nu imi fortez norocul.

 

Ii deplang pe cei care si-au pierdut viata din cauza altora - sunt atat de multi. Pentru ceilalti doar un RIP - SI ATAT!

 

Ce rost avea asa un topic? Va plictisiti? Vremea permite inca sa fim pe roti, nu langa calculator.

 

Tot respectul omule, tot nu inteleg ce vroiai cu subiectul asta? Sa dai de inteles ca daca cineva merge tare, tie nu iti pare rau de el daca moare?

Poate omului ii placea sa se dea tare, a murit fericit. Altii poate vor sa moara la 90 de ani intre perne mancati de zeci de boli.

Te-ai gandit ca poate familia omului citeste acest topic? Ce parere crezi ca ar avea despre tine?

 

Nu vreau sa dau lectii la nimeni, nu sunt cel indreptatit sa faca, dar te-ai gandit ca poate sunt oameni la care le place adrenalina data de viteza.

Toti suntem constienti ca atunci cand tragem de gaz mai tare ne expunem la anumite riscuri, poate sunt unii care chiar aceasta senzatie cauta. Da, sunt de acord ca daca vrei sa te duci tare s-o faci acolo, unde nu expui si pe altii la pericol. Unii sunt chiar nororcosi avand drumuri bune, cu curbe largi si perioade cu circulatie redusa (cum suntem noi la mures :) ).

Dar cu toate discutiile de pe forum nu o sa schimbam nimic, sigur nici unul nu se va duce mai incet din cauza ca tie nu iti pare rau ca moare.

Ai vrut sa-ti impartasesti ce simti tu legat de acest subiect. Da, in acest caz te intelegem, e ok, asta-i unul dintre rolurile forumului ca sa ne putem exprima parerile si trairile noastre, dar nu incerca sa judeci pe nimeni daca nu-l intelegi, pana nu iti dai seama ce face si de ce.

 

Nici eu nu-i inteleg pe cei care sunt fumatori (dai bani sa-ti strici sanatatea), dar nu ii judec, daca pot ii ajut, iar daca nu doresc ajutorul meu, ii las in pace, desi cateodata ne expun si pe noi la toxinele lor. Deoarece traim intr-o societate trebuie sa acceptam ca nu suntem toti la fel.

 

Mai bine ne-am ajuta reciproc. Cati dintre voi, care va dati tare, ati luat un incepator si l-ati invatat cum sa ia mai corect curbele, cum sa evite anumite pericole, etc., ca sa nu ajunga sa moara din cauza placerii lui? Sigur sunt si din astia (vezi Otto din mures,respect prietene), dar cred ca majoritatea deschide mai tare gazul ca sa-i arate ca este mai bun. Ok, intelegem chiar si pe acestia, doar trebuie sa-si arate barbatia, nu?

 

Respect omule!

Editat de yangzi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...