vis-a-vis Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Pai vezi, asta-i cheia de a transforma un SUV d-asta pe 2 roti in off-roader. Transmisie 2x2 si rapoarte joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Pai vezi, asta-i cheia de a transforma un SUV d-asta pe 2 roti in off-roader. Transmisie 2x2 si rapoarte joase. da' de unde ati scos-o pe aia cu 17'' pe fata ? e 19'' toata ziua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 da' de unde ati scos-o pe aia cu 17'' pe fata ?e 19'' toata ziua Stati linistiti. Ceeace s-a prezentat la EICMA era un concept nefunctional pt testarea publicului. Mai dureaza pana sa apara in magazine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 zic ei prin 2012........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Pai vezi, asta-i cheia de a transforma un SUV d-asta pe 2 roti in off-roader. Transmisie 2x2 si rapoarte joase. da' de unde ati scos-o pe aia cu 17'' pe fata ? e 19'' toata ziua Unde pielea mea am zis eu asta? Si de ce chilu' meu m-ai citat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 stai draga, sa nu-ti plesneasca vreo vena in plm, raule care esti, citatu' nu era pt. tine, dar butonu ala de edit, cand e, cand nu e, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Cea mai comoda pozitie pe o motoreta pt timpi mari de condus nu este nici cea de supersport nici cea de chopper, ci cea de enduro. Nu sunt de acord.Pozitia enduro touring este foarte obositoare. Din experienta proprie. Aveam mereu impresia ca sport e obositor.Insa cum ma daduse cu SS cu sa normala evident ca ma durea cwrul. Insa nu aveam dureri de spate ca pe GS. Acum ca am si o sa potrivita,chiar nu mai conteaza numarul de km.Mai ales daca-i poti face si repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Cel mai comod e pe un touring Potitie dreapta neaparat, insa pt asta tre sa pui niste inaltatoare de ghidon, sau sa le aduci mai inspre tine. Diferenta intre un enduro touring si un turing e si distanta intre scarite. Pe unu te poti scula in picioare si sta relaxat si pe alalalt nu. Ghici pe care stai mai rau in picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu sunt de acord.Pozitia enduro touring este foarte obositoare. Din experienta proprie. Aveam mereu impresia ca sport e obositor.Insa cum ma daduse cu SS cu sa normala evident ca ma durea cwrul. Insa nu aveam dureri de spate ca pe GS. Acum ca am si o sa potrivita,chiar nu mai conteaza numarul de km.Mai ales daca-i poti face si repede. Depinde mult de la mobra la mobra si de la om la om. Eu pe Suzuki DR aveam dureri de spate dar pe Transalp nu am. Merg cu orele si n-am nici pe dracu. Depinde cum zic, de pozitia ghidonului, de cum stai incordat.. daca stai incordat normal ca te doare. Eu cand ma urc pe vitezana niciodata nu nimeresc scaritele.. nu-s la locul lor A sta aplecat in fata inseamna automat sa te sprijini in ghidon, lucru care nu-mi place, pun pariu ca te face sa ai umerii incrdati tot timpul. Eu prefer sa tin de ghidon nu sa ma tin de el.. cat mai relaxat posibil. La multi vitezisti am auzit ca pozitia aia aplecat in fata e ok la drum, eu pur si simplu nu cred.. pentru ca logic n-are cum. Cea mai comoda pozitie e de enduro-touring.. si pt. rider si pt pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 La multi vitezisti am auzit ca pozitia aia aplecat in fata e ok la drum, eu pur si simplu nu cred.. pentru ca logic n-are cum. Are pentru ca in cazul ala coloana e dreapta. In cazul enduro-turing ea face un S. Nu ai decat sa incerci singur. Eu nu sunt f. inalt (1.85) deci endur turing ar fi trebuit sa fie ok dupa cum zici tu. Eh,nu e. Cat despre ghidon,da, pe franare stai in maini. D-aia imi iau risere in iarna asta. Cu astea pe mobra cred ca am calul perfect pentru sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) Fiecare se simte bine pe o anumita gama de motoare. Tine de afinitati, obisnuinta, stil, varsta si multe altele. Pt mine enduro turing este perfect ca pozitie pt drum lung. Si dupa 10-12 ore de stat in sa si 1000km/zi, ma simt bine, obosit, dar nu daramat, cu crampe in muschi sau dureri de spate. Probabil si pt ca mereu am avut genul asta de motoare, grupele de muschi solicitate s-au dezvolta si-si fac treaba fara efort suplimentar. Am incercat pozitia pe vitezane, sport turing si chopere si mi s-a parut cumplit, impotriva naturii. Pt altii sigur este diferit Editat Noiembrie 19, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Depinde mult de la mobra la mobra si de la om la om. Corect. Nu oricine sta bine pe orice motocicleta. Eu pe Suzuki DR aveam dureri de spate dar pe Transalp nu am. Culmea e ca pe Suzuki DR niciodata nu m-a durut spatele ci numai si numai khurul. Pe Transplant intr-adevar nu te doare nimic, se sta bine." daca stai incordat normal ca te doare. Foarte corect! Mai ales la inceput cand nu esti obisnuit cu pozitia, te doare, intepenesti, auch! La multi vitezisti am auzit ca pozitia aia aplecat in fata e ok la drum, eu pur si simplu nu cred.. pentru ca logic n-are cum. E corect ce ai auzit de la vitezisti. Si iti spun ca nici eu nu intelegeam. Am plecat anu' asta la mare de 1 mai cu gashca. Astia numai enduro si touringuri (DR, KTM, STenere, TDM), eu cu pseudo-sport-touring Suzuki GSXF (ca tocmai ce vandusem DR-u). Am mers ce am mers cu astia la 100 - 120, era decent dar parca incepeam sa marai, nu prea era chiar cum vroiam, dupa 20 de km de autostrada deja imi faceam probleme ce fac peste inca 100. Asta pana "i-am dat perversa ca pe Targu Ocna" si am tinut-o 170 km/h constant vreo 40 de km. Superb era faptul ca o perna de aer formata de curent de la viteza imi tinea pieptul intr-o pozitie naturala, fara sa tin greutatea corpului in maini. Eh cum scadeai sub 150 incepeai iar sa "muncesti" un pic la pozitie. Treaba e ca GSX-F-u era si un pic lunga si ma intindeam cam mult. De exemplu pe ligheanul actual (YZF) stau - surprinzator - mult mai bine. M-am plimat o zi intreaga cu viteze de 60 - 80 km/h si a fost foarte ok, spre surprinderea mea nu m-a durut nimic si tind sa cred ca e pozitia mai buna ca pe GSX-F si de-asta. Cea mai comoda pozitie e de enduro-touring.. si pt. rider si pt pasager. Asta clar. In 90% din cazuri e cea mai comoda pozitie. Pentru ca in 90% din cazuri un om (normal) merge cu viteze decente, admira peisajul, cara si ceva bagaje, etc. Pentru chestiile astea enduro-touringurile au cea mai "naturala" pozitie. Daca vrei sa ii dai tare in gushe se mai schimba datele problemei dar poriztia de pe ele este totusi cel mai bun compromis. Super Tenere e fara indoiala cea mai comoda motocicleta pe care am avut-o. Ontopic: imi place ca are roti cu spite. Le-a venit mintea la cap! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cturturica Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Astept un enduro-tourer din Honda Gold Wing, sa-l ridici cu macaraua dupa ce-l pui pe o parte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 (editat) Astept un enduro-tourer din Honda Gold Wing, sa-l ridici cu macaraua dupa ce-l pui pe o parte... Chiar sunt curios daca in viitorul apropiat enduro turing va trece pragul 1200, care si acum mi se pare mare. Prima miscare ar trebui s-o faca BMW ca la GS 1200 nu prea mai au ce-i face si s-a cam uzat, cel putin moral. Varianta actuala Turing+Enduro si cea Adventuring. Editat Decembrie 4, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Atat de tare s-a uzat incat toata lumea inca copiaza GS. Mai un Yamaha,mai un Triumph. Eh,probabil ca o sa scoata ceva in caz ca merita sa-si mai bata capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 In afara de 2 roti si un ghidon cele doua nu au nimic in comun cu GS-ul. Si-a dat deama pana si soacra-mea de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Soacra-ta este inteligenta. La ce te asteptai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Decembrie 12, 2010 Share Postat Decembrie 12, 2010 Soacra-ta este inteligenta. La ce te asteptai? Ce rost avea raspunsul asta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Este un Goldwing functional. Vine perfect in intampinarea conceptiei de touring. Pana acum, motocicletele touring erau fie supersport adaptate pt touring, fie choppere adaptate pt touring (Goldwing). Iar pt touring, cu cat mai multi cilindrii, cu atat mai bine. Touring inseamna distante imense parcurse pe asfalt impecabil (de ex. Europa de Vest, America de Nord), asfalt spart ( de ex. Europa de Est, URSS) si, ocazional, macadam (de ex. restul lumii). Atentie: touring, nu adventure! Pt adventure raman monocilindrele sau, maxim, bicilindrele. Cea mai comoda pozitie pe o motoreta pt timpi mari de condus nu este nici cea de supersport nici cea de chopper, ci cea de enduro. Asa ca, pt touring, motocicleta trebuie sa-ti ofere o pozitie comoda, cilindri cat mai multi (lipsa vibratii, liniaritate, consum de combustibil si ulei mic) si suspensii cat de cat lungi. iar arhitecura in V este mult mai compacta decat cea in linie (transversal sau longitudinal) sau decat cea boxer. Sunt sigur ca acest concept (Honda Crosstourer) va prinde si vor urma motociclete touring V6, V8 de peste 2000 cc. La pariu Mesaj completat Oricum nu esti la formula 1 sa schimbi rapid roata. Oricum dai telefon la tractari sau service. Oricum bascula monobrat este o idiotenie in general. Ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Treaba cu roata fixata pe o parte si prinsa in cateva suruburi dpdv practic nu are nici o relevanta. Fac pariu cu orice posesor de BMW sau Stelvio ca si eu o dau jos la fel de repede la ST 1200. Am umblat de curiozitate o singura data la roata spate si a durat cateva zeci de sec pana a fost jos cu sculele din trusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Am umblat de curiozitate o singura data la roata spate si a durat cateva zeci de sec pana a fost jos cu sculele din trusa. La BMW nu trebe sa cauti scule. Cand te hotarasti sa dai jos roata spate sculele deja sunt pe suruburi. PS: cum iti mai merge Yamaha? Tot asa? Incetisor-incetisor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Adica au cheia sudata de suruburi? Yamaha merge perfect si nu chiar incetisor! Cand era inca vremea frumoasa i-am decuplat ABS-ul, TC-ul si am dat-o pe Sport. E fiara. Pare domoala pt ca nu te lasa sa gresesti, dar cad o eliberezi de electronica trebuie sa te tii zdravan de ea, sa nu o pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Adica au cheia sudata de suruburi? Ei nici chiar asa. BMW are un sistem care-l pui pe casca si asta comunica prin unde electromagnetice cu CANBUSul. Daca vrei sa schimbi cauciucul tot ce trebuie sa faci e sa te gandesti la roata spate. Cheia sare direct din trusa pe primul surub in ordine inversa a acelor de ceasornic. Nu functioneaza mereu dar daca stai sa te gandesti cand a functionat ceva vreodata la BMW? Yamaha merge perfect si nu chiar incetisor! Ma bucur dom'le ca merge bine.Masina adevarata. Cand era inca vremea frumoasa i-am decuplat ABS-ul, TC-ul si am dat-o pe Sport. E fiara. Pare domoala pt ca nu te lasa sa gresesti, dar cad o eliberezi de electronica trebuie sa te tii zdravan de ea, sa nu o pierzi. Living on the edge.Cool shit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 (editat) Parcă se discuta despre Crosstourerul de 1200 de la Honda... În fine, este oarecum distractivă ciocnirea ideilor despre GS-uri, ST-uri Âşi V-Strom-uri pe topicul ăsta, dar nu-i niciun bai, că de aia e forum, să discutăm discuții Zic Âşi eu ca să nu tac: Au existat voci care au afirmat pe un ton oarecum acuzativ că s-a luat motorul de pe VFR-ul de 1200 Âşi că s-a pus pe Crosstourer.. No offense, dar BMW a pus boxerul la toate (toate care au boxer) Âşi nu au sărit hondiÂştii sau yamahiÂştii să arate cu degetul Personal, îmi place Âşi GS-ul de 1200 (BMW), Âşi ST-ul nou de la Yamaha, Âşi îmi place Âşi nou-născutul de la Honda Nu cred că este una mai bună decât cealaltă, sunt convins că diferențele le aduc piloții Ce văd eu: Honda a "împrumutat" aripa aia față (ciocul) Âşi roțile cu spițe laterale de la BMW, plus farurile suplimentare montate pe crashbar Toba de eÂşapament cu două ieÂşiri mici evidențiază descendența din Transalp, dar Âşi destinația motocicletei Sunt oarecum surprins de absența furcii upside-down, dar am vazut că nu toți constructorii se dau în vânt după ea la modelele touring/rallye-touring Un plus incontestabil (dar Âşi o necesitate) este răcirea cu lichid, pe care cei de la BMW se încăpățânează să nu o implementeze pe motoarele boxer Parbrizul aduce clar cu cel de pe GS-ul de 1200, dar este o alegere bună, îÂşi face treaba cu prisosință Concluzia mea: Cei din urmă vor fi cei dintâi, cred ca legendara (Âşi plictisitoarea ) fiabilitate Honda va fi factorul decisiv în succesul Âşi longevitatea acestui model Editat Ianuarie 6, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Au existat voci care au afirmat pe un ton oarecum acuzativ că s-a luat motorul de pe VFR-ul de 1200 Âşi că s-a pus pe Crosstourer.. Unde? Foarte bine ca au facut asta. Saab avea motorul de Fiat Croma pana mai de curand. Daca se poate,de ce nu? V8 clasic e pe sute de marci/modele. Pentru ca se poate. Daca ai un bloc motor castigator de ce sa nu-l folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.