Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Pai cineva a anuntat deja preturile, pe pegina anterioara

Le-am vazut, dar nu cred ca sunt preturile de la noi. In general sunt mai mari ca in EU si mult mai mari decat in SUA. 15200 euro ar fi un super pret pt un motor pe care eu l-as numi varf de gama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja se zareste o scindare a clase enduro turing mare. Chiar daca cilindria ramane oarecum aceeasi de cca 1200+/- 50cm, nr cilindrilor si poate puterea face diferenta. GS, ST, MS, Stelvio cu 2 cilindri si Explorer, Crosstourer cu 3 respectiv 4. Urmeaza poate Suzuki cu un 4L. O miscare desteapta ar face BMW, daca nu si-ar mai pierde timpul cu boxerul udat si motorului de pe K1600 i-ar face o ciclistica specifica clasei si ar iesi un 6 cilindrii megaenduroturing, care ar rupe gura targului. K1600GS. :bounce: Cred ca dupa aparitia Crosstourer-ului se vor gandi de doua ori daca sa treaca GS-ul pe apa sau sa renunte la el.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se supara Vlad, ca este mai bine informat decat mine si stie foarte bine ce si cum. Ca subiectul este tabu in comunitatea lor, asta este altceva.

 

Ca de obicei, vorbesti mult si nu faci decat sa bati campii. Da-mi te rog un copy/paste la un post in care eu am laudat sau proslavit fiabilitatea BMW-urilor. Am spus doar ca eu cu cele 3 ale mele nu am avut nicio problema demna de mentionat si niciodata nu m-au lasat in drum dar asta este alt aspect. Sunt multe alte motive pt. care aleg numai BMW... Iar daca prin absurd mi se strica ceva, nu moare nimeni. Dau un telefon la BMW asistenta care vine gratuit si-mi rezolva problema. Eventual mi se deconteaza cazare, transport sau chiar mi se pune alta motocicleta la dispozitie. Si toate astea fara sa platesc vreo asigurare suplimentara... Of, of...

 

Cel mai rau imi pare ca ma faci sa continui off-topicul inceput pt a n-a oara de tine dar parca nici n-as vrea sa creada lumea toate prostiile pe care le arunci p-aici. :disappointed:

 

Si-a luat modelul 2011 tocmai pt ca stia de slabiciunile anilor precedenti. Eu ii recomandasem generatia pana in 2005, dar nu ma ascultat ;) Evident stia si el de ce.

 

Mi-am luat 2011 din multe alte motive, cel mai important fiind, culmea, tot in favoarea GS-ului: faptul ca unul deja folosit mi s-a parut foarte scump. Si chiar si asa, se vand fara probleme. Sunt tare curios cum or sa se tina preturile s.h. la concurenta.

 

Cum poti tu sa crezi ca am ajuns sa ma uit in gura ta, ce anume model imi recomanzi?? :haha:

Ce inseamna pana in 2005?? Ai habar? Adica sa-mi iau 1150 sau ce?

Ca primul an la 1200GS a fost 2004 si se stie ca cele din 2004 intr-adevar au avut ceva probleme...

 

Si pt. cultura ta generala, intre 2008 si 2012 difera numai motorul dohc si sunteul esapamentului.

 

Asadar, cum ti-am mai spus... somn usor! :friends:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi si culmea sa tragem concluzii despre fiabilitate analizand un singur motor (al tau) cu care faci cateva mii de km pe an.Iar service-uri descrise de tine nu am vazut nici in filme, dar la noi. Si nu ti se pare suficienta diferenta 2008-2011. La esapament in afara de sunet mai sunt niste clapete pe acolo, parca!!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma distreaza cum tineti topicul sus cu intepaturi si replici acide de parca ati fi copii :laugh:, inca nu v-ati prins ca cea mai buna si cea mai frumoasa motocicleta e cea pe care o detii?

 

P.S. Oricum, Crosstourer-ul va fi "The Ultimate Adventure Touring Motorcycle" :P

Asta pana la K1600GS :D Am trecut astazi pe la Honda, iar Troia a insistat sa porneasca VFR-ul 1200, acelasi motor ca pe Crosstourer, sa vad cum suna. De mare angajament, suna a V8. Toate noutatile de la Honda sunt reusite. La EICMA a fost anul Honda!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pana la K1600GS :D Am trecut astazi pe la Honda, iar Troia a insistat sa porneasca VFR-ul 1200, acelasi motor ca pe Crosstourer, sa vad cum suna. De mare angajament, suna a V8. Toate noutatile de la Honda sunt reusite. La EICMA a fost anul Honda!

 

si mataluta ti.ai luat YAMAHA

 

ce graseala...ce graseala...

 

anul unei MARCI se vede IN VANZARI/UNITATI PE SOSEA nu in 4 zile de expozitie

 

..............................:crack: sau in sunetul unui motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anul unei MARCI se vede IN VANZARI/UNITATI PE SOSEA nu in 4 zile de expozitie

Parerea mea este ca vanzarile reflecta in mare parte succesul unui marketing foarte bun, nu neaparat calitatile produsului

Calitati care sunt necunoscute la un produs nou, cumparatorul bazandu-se pe ce a facut producatorul pana in acel moment

Un marketing bun se bazeaza pe statistici, psihologie si alte cateva chichite

In cazul BMW, si pe traditie si un sambure de nationalism

BMW fiind german, iar germanii printre cei mai instariti europeni, ar fi culmea ca japonezii sa domine piata, mai ales ca sunt 4 firme mari si late

 

Orice ar spune fanii BMW, pentru care am tot respectul, Honda ramane Honda

De mai bine de un an fac iesirile moto impreuna cu un posesor de BMW 1200 GSA

OK, l-am studiat din toate unghiurile posibile, l-am pilotat putintel, ii recunosc calitatile, dar nu mi-l trebuie

Nu am simtit acea scanteie, acel "thrill" pe care l-am avut cu Transalpul, apoi cu Africana, nu are acea finete a japonezelor, mai ales al motocicletelor Honda

 

Honda a oprit fabricatia Africanelor pentru ca acest concept ajunsese intr-un impas, era stationar

BMW a continuat axandu-se pe motoare si puteri din ce in ce mai mari, meritul lor (marele lor merit) fiind ca au asigurat continuitatea conceptului de rally-touring transformandu-l in "adventure"

Honda nu face altceva acum decat sa atace un segment de piata stabil

Si o fac cum stiu ei mai bine: cu o combinatie formidabila de gust, putere, rafinament si faimoasa fiabilitate Honda

 

d-aia calaresti yamaha :P

 

Si eu am calarit Yamaha pana am avut bani de Honda beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am simtit acea scanteie, acel "thrill" pe care l-am avut cu Transalpul, apoi cu Africana, nu are acea finete a japonezelor, mai ales al motocicletelor Honda

 

E strict chestie de gusturi. Spre ex, mie honda nu-mi spune absolut nimic. Mi se pare plata si aproape fara personalitate. O singura chestie imi place la honda, si aia e reprezentata de fanii transalp :friends:

Nu pot spune ca sunt un fan benve infocat, de fapt, nici nu stiu daca mai sunt fan benve vreun pic. Momentan imi plac monocilindrele si atat. Dar, sincer sa fiu, m-as simti putin prost daca as fi un sustinator al japonezelor in fata lui benve, si spun asta prin prisma faptului ca benve e doar unu' iar japonezele sunt nu stiu cate. Imaginati-va daca ar fi fost vreo 4-5 producatori moto germani asemenea lui benve... Intotdeauna m-am intrebat cum ar arata o motocicleta mercedes. Probabil ca atunci ar fi fost discutii aprinse intre fanii benve si aia mercedes :laugh:

Una peste alta, toate sunt frumoase si bune. Doar gusturile noastre difera :cheers:

 

Si eu am calarit Yamaha pana am avut bani de Honda beer.gif

 

Asta sa-i zici lu' Harea :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mataluta ti.ai luat YAMAHA

 

ce graseala...ce graseala...

 

anul unei MARCI se vede IN VANZARI/UNITATI PE SOSEA nu in 4 zile de expozitie

 

..............................:crack: sau in sunetul unui motor

Pe forum discutam discutii. Anul asta este HONDA pt ca au venit cu multe modele noi, fiecare avand ceva inedit in conceptie. Ma uit la Honda la fel cum ma uit si la BMW, ca un simplu privitor al unui spectacol tehnologic. Yamaha mea este tot ce mi-as putea dori pt puterile si nevoile mele si o voi pastra sper multi ani de acum in colo, fara sa vreau sa fie cea mai tare din parcare. Daca-mi doream asta, luam Q7 alb, si-l inmatriculam in Giurgiu,eventual mai adaugam si niste turnulete casei. :burnout:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut motocicleta anul acesta la EICMA si pot sa va spun ca arata intr-un mare fel. Eu sunt de parere ca este mult peste concurenta...motor V4...dublu ambreiaj...etc.

Intr-adevar...standul Honda era impresionant.

In rest...alta lume...alt puls...suntem departe si asta e trist.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Si eu am calarit Yamaha pana am avut bani de Honda

 

This sounds like tragedy :disappointed: .

Cofirma ce spunea antevorbitorul meu:

In rest...alta lume...alt puls...suntem departe si asta e trist.

 

Ce mare geschaft si cu Honda, asa, in general, ca marca?

O alta mobra intr-o mare de alte mobre. O motocicleta pentru orice everyday Gigi, ca si restul japonezelor, italienelor, germanelor produse in masa.

Daca mi-as lua cine stie ce custom built extrem, serie de nici 20 - 30 de bucati, in care s-a pus tot ce are mai bun tehnologia si designul actual, as mai intelege "progresul" meu ca individ.

Numai noi, niste muritori de foame, ne inchinam la fiare si marci.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine noul model Honda e o mare dezamagire. Ma asteptam ca motocicleta respectiva sa se incadreze la ceea ce se numeste generic Adventure sau EnduroTouring. Din pacate pt cei ce-si doresc astfel de motociclete mobra in cauza e doar un touring care arata doar ca si cum ar avea pretentii de enduro iar asta doar pt cei care nu s-au suit in viata lor pe o mobra.

 

Mult prea grea. In acelasi trend setat gresit de catre BMW cu roata prea mica pe fata cu motor de capaciatate prea mare si implicit greu.

 

Rege la enduro va ramane monocilindrul. Un bicilindru bine mapat poate sa mai faca fata desi nu se va compara vreodata cu un mono dar fiind bivalenta sa zicem ca e compromisul pe care trebuie sa-l faci pt dualitate insa pe acest segment sa vii cu un motor de 4 cilindrii sau chiar 6 cum sugera cineva mai sus mi se pare inutil spre aberant.

 

Pt cei care-si doresc asa de multi cilindrii s-au inventat motocicletele TOURING [Honda PanEuropean de ex e un super motor de care m-am indragostit la prima vedere] insa nu inteleg ideea cramponarii de segmantul ENDUROtouring cu niste motociclete care de fapt sunt doar de strada.

 

Inca astept ca una din firmele japoneze de mare renume sa isi vina in fire si sa scoata pe piat aun concurent pt KTM 990 ADV.

 

Din punctul meu de vedere inclusiv R1200GS/A e o mobra gresita pe care personal cu foarte mare greutate o poti incadra in acest segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pan European-ul il visam sub fund acum cateva saptamani cand am bagat un drum de Germania si inapoi.

Este o motocicleta exclusiv rutiera, (si preferabil) de autostrazi.

 

Motocicletele despre care noi vorbim sunt tourere de drumuri europene, nationale, judetene si locale. Includem in propozitia anterioara si notiuni precum "asfalt de proasta calitate" sau "drumuri de macadam", pe care toate le "inghit" lejer si atunci vedem care este clasa lor.

Nu au nici o taina cu aventura, asa cum tot visam noi la ea. Motocicletele de gabaritul si cilindreea astea nu au mare taina cu aventura.

Sau au, dar se termina prematur distractia. Ori pentru rider, ori pentru ele.

 

Honda umple doar un segment de piata.

- Bmw este boxer si cu electronica faina

- Yamaha vine cu 2 in linie si electronica faina

- Triumph vine cu conceptul trei in llinie (nu am apucat sa citesc cum sta la electronica)

- Ducati cu 2 in L, caracterul sportiv si cu electronica aceea super funky.

- Honda este V-ul. Plus este faptul ca are 4 cilindri (foarte elastici, din experienta mea mai mult decat placuta pe un VFR). Un alt plus - ambreiajul. Personal, sunt fan al conceptului.

 

Oamenii care isi permit se duc la reprezentanta, se dau cu ele si vad ce aleg.

Noi doar adulam si ne cercetam cu pliante de marketing in fata.

 

990 are concurenta. 800 Gs-ul. Aventura nu se face cu balene, De aici si lipsa de interes cat se poate de normala a marilor producatori.

O intreprindere imensa, de milioane de euro, pentru ce?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine noul model Honda e o mare dezamagire. Ma asteptam ca motocicleta respectiva sa se incadreze la ceea ce se numeste generic Adventure sau EnduroTouring. Din pacate pt cei ce-si doresc astfel de motociclete mobra in cauza e doar un touring care arata doar ca si cum ar avea pretentii de enduro iar asta doar pt cei care nu s-au suit in viata lor pe o mobra.

 

Mult prea grea. In acelasi trend setat gresit de catre BMW cu roata prea mica pe fata cu motor de capaciatate prea mare si implicit greu.

 

Rege la enduro va ramane monocilindrul. Un bicilindru bine mapat poate sa mai faca fata desi nu se va compara vreodata cu un mono dar fiind bivalenta sa zicem ca e compromisul pe care trebuie sa-l faci pt dualitate insa pe acest segment sa vii cu un motor de 4 cilindrii sau chiar 6 cum sugera cineva mai sus mi se pare inutil spre aberant.

 

Pt cei care-si doresc asa de multi cilindrii s-au inventat motocicletele TOURING [Honda PanEuropean de ex e un super motor de care m-am indragostit la prima vedere] insa nu inteleg ideea cramponarii de segmantul ENDUROtouring cu niste motociclete care de fapt sunt doar de strada.

 

Inca astept ca una din firmele japoneze de mare renume sa isi vina in fire si sa scoata pe piat aun concurent pt KTM 990 ADV.

 

Din punctul meu de vedere inclusiv R1200GS/A e o mobra gresita pe care personal cu foarte mare greutate o poti incadra in acest segment.

 

 

hai sa.ti impartasesc ideea mea de as fi patron de fabrica de moto..

 

as fabrica CE SE CERE pe piata

si dupa cum vezi vanzarile la BMW GS si GSA depasesc asteptarile

 

so

lumea scotate ceva "imitatii" pe acest segment de piata

 

DE CE????????????

 

pentru ca ASTA se vrea , pentru ca asta cauta UTiLIZATORII

 

so

cati ca tine au niste cerinte clare pentru o moto , cati ar cumpara MOTOCICLETA gandita de tine

 

asa trebuie sa privesti lucruile

 

DACA era cauta o motocicleta in "forma/structura" pe care o vrei tu sa stii ca ar fi fost pe piata acum

 

DAR dupa cum vezi .............toata lumea face copii de GSA si GS

 

italienii, japonezi nu fac decat sa se muleze pe cererea PIETII/UTILIZATORILOR

 

AU VAZUT CA SE VINDE GAMA gsa/gs HOP SI EI CU MODELE SIMILARE CA DE, E UN TORT BABAN SI DE CE NU SA IA SI EI O FELIE CAT MAI MARE

 

CATI UTILIZATORI FAC UN ENDURO TOURING ADEVARAT................................... 10 -30-200 CARE II VEDEM PRIN LUME PLIMBANDU.SE

RESTUL, CA SI MINE, NISTE BIETE SLUGI ALE BANULUI, NE BUCURAM DE MOTO 2 - 3 SAPT PLINE PE AN SI RESTUL DE N WKENDURI FURATE PENTRU PLIMBARI

 

DECI FACE O FABRICA 200 DE UNITATI CUM VREI TU PENTRU ADEVARATII RIDERI???????????????????????

 

SUNT CURIOS DUPA CE NR DE UNITATI PRODUSE/VANDUTE MODELUL RESPECTIV INTRA PE PROFIT PENTRU PATRON

 

VREI SA FII ADEVARAT, IA CADRU, MOTORUL,JENTILE ETC SI FA UN PROTOTIP

 

VEZI COST PRODUCTIE SI CATI SI.AR PERMITE

 

NU AM NIMIC CU "TINE" DAR VAD CA DIN CE IN CE LUMEA E MAI "NEMULTUMITA" DE CE APARE

INSA CATI DINTRE CEI CARE COMENTEAZA "OMOARA" LA DRUM O MOTOCICLETA MA REFER IN UTILIZARE NU IN DAT PE O RAOATA SAU SCHIMBAT LA ROSU

CATI DINTRE "COMENTATORI" SI.AR TOCI CU.RUL PE O MOTOCICLETA 100000 KM INTR.UN AN

 

E PREA GREA

E PREA MARE

E PREA CU MULTI CILINDRI

E PREA DE ASFALT

E PREA MICA JANTA

E REZERVORUL PRE MIC

 

E AL DRACULUI DE GREU SA VINZI TOT SI SA TE URCI PE ORICE MOBRA SI SA FACI "MOTOCICLISM"

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca vanzarile reflecta in mare parte succesul unui marketing foarte bun, nu neaparat calitatile produsului

 

Pai si ce-i opreste pe toti sa faca (si) marketing bun?

Cred ca oriunde, pana si la Bavaria, daca vrei sa testezi un BMW in general il priemsti.

Cu ceilalti se pare ca nu e asa usor, as spune chiar si din proprie experienta, la Honda in Viena. Pur si simplu nu aveau mare parte din modele. Pai cum vrei sa vinzi asa??

Cum naiba sa dai o gramada de bani pe un motor pe care nu ai ocazia sa-l testezi??

 

Orice ar spune fanii BMW, pentru care am tot respectul, Honda ramane Honda

 

Eu, ca fan BMW, nu te contrazic deloc... Honda ramane Honda, orice model ar scoate... o japoneza si atat. :crack:

 

BMW fiind german, iar germanii printre cei mai instariti europeni, ar fi culmea ca japonezii sa domine piata, mai ales ca sunt 4 firme mari si late

 

Ok, dar cu Italia cum ramane? GS-ul face legea acolo, sustinut puternic de R1200R si eventual de RR. Si vorba aia, sunt destul de nationalisti de fel si mai ales ca u cateva firme cunoscute de moto, sa zicem cu traditie. :scratch:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

italienii, japonezi nu fac decat sa se muleze pe cererea PIETII/UTILIZATORILOR

 

AU VAZUT CA SE VINDE GAMA gsa/gs HOP SI EI CU MODELE SIMILARE CA DE, E UN TORT BABAN SI DE CE NU SA IA SI EI O FELIE CAT MAI MARE

 

 

Exact asta face si BMW, prietene, nu numai japonezii sau italienii

Nicaieri in lumea asta, deci nici in motociclism, nu exista adevar absolut, nimeni nu inventeaza becul, toti se "inspira" de la ceilalti

Concurenta este esenta progresului tehnologic, so let it be

Cumparatorul standard din Europa difera mult fata de cumparatorii din Romania din motive evidente

Daca nu ar fi asa, firme ca Wunderlich sau Touratech ar da faliment

Dar aici vorbim in esenta despre noul model, Crosstourer, din care nu s-a vandut nicio bucata, nu exista review-uri, deci nu prea se pot face comparatii

Singurul criteriu valabil la aceasta ora este ca ne place (sau nu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate defineste cineva notiunea de "adventure" in cazul motocicletelor. Pana atunci, vorbim discutii.

 

 

VREI DIN DEX?

 

pentru mine unul

adv =

sa poti sa.ti duci mobra oriunde vezi cu ochii,

cu bagajele averente calatoriei,

sa poti sa stai in sa de la 200 km -la o zi intreaga astfel in cat sa poti sa faci si zilel urmatoarea asta,

asfalt /macadam/forestiere, mai putin cross si catarat

perioade de service cat mai lungi

la nevoie sa o poti repara fara sa depinzi de o masina de asistenta sau o reprezentanta

sa o poti ridica singur cand esti pe coclauri

dupa ce cazi sa o mai poti "duce" pana la un service fara sa fii nevoit sa o "parasesti" pe campul de lupta

 

Exact asta face si BMW, prietene, nu numai japonezii sau italienii

Nicaieri in lumea asta, deci nici in motociclism, nu exista adevar absolut, nimeni nu inventeaza becul, toti se "inspira" de la ceilalti

Concurenta este esenta progresului tehnologic, so let it be

Cumparatorul standard din Europa difera mult fata de cumparatorii din Romania din motive evidente

Daca nu ar fi asa, firme ca Wunderlich sau Touratech ar da faliment

Dar aici vorbim in esenta despre noul model, Crosstourer, din care nu s-a vandut nicio bucata, nu exista review-uri, deci nu prea se pot face comparatii

Singurul criteriu valabil la aceasta ora este ca ne place (sau nu)

 

 

mi.ai scos un citat dintr.un context ANUME

nu pupam in c.ur BMW acum

 

ci din contra explicam ca facem prea multe MOFTURI la modelele aparute

daca ai reusit sa intelegi ideea......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...