Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Se pare ca o sa fie cu cutie automata cum se zvonea, nu vad ambreiaj pe nicaieri....

Care o fi oare placerea sa conduci o astfel de motocicleta cu cutie automata? :scratch:

 

... (turometrul ala e oribil ...

 

Cam fara nicio noima bordul ala full-digital. Mie imi place sa vad cum se ridica acul... :burnout:

 

 

Parbriz inaltat, cutii, crash bar, cric central, proiectoare si cam atat:

 

Las' ca trebuie sa traiasca si Touratech, Wunderlich etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 538
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Exista si varianta cu cutie manuala. Cu cutie automata, monstrul se mai ingrasa cu 10 kile.

 

 

The dual-clutch transmission offers manual gear shifting and two fully-automatic modes selectable for general riding or more sporting use and features new adaptable software.

The manual clutch version of the Cross Tourer tips the scales at 275kg ready to roll with its 21.5 litre tank full while the dual-clutch transmission models carry an extra 10kg.

 

Specifications – Honda Crosstourer

Engine – 1237cc Liquid-cooled 4-stroke Unicam 16-valve 76° V4

Bore x Stroke - 81mm x 60mm

Compression Ratio - 12:1

Max. Power Output - 95kW / 7,750rpm

Max. Torque - 126Nm / 6,500rpm

Induction – PGM FI, 44mm throttle bodies

Fuel Tank Capacity - 21.5 litres

Transmission – conventional six-speed or dual-clutch semi-auto

Final Drive - Enclosed shaft

Frame - Diamond; aluminium twin-spar

Dimensions (LxWxH) - 2,285mm x 915mm x 1,335mm

Wheelbase - 1,595 mm

Caster Angle - 28°

Trail - 107 mm

Turning Radius - 2.7 m

Head turning angle - 40°

Seat Height - 850mm

Ground Clearance - 180mm

Kerb Weight - 275kg (F: 132kg; R: 143kg) - * 285kg (F: 138kg; R: 147kg)

Front Suspension - 43mm inverted telescopic forks with hydraulic damping, preload and rebound damping adjustment

Rear Suspension - Pro-Link with gas-charged damper, preload and stepless rebound damping adjustment

Wheels – Spoked tubeless rims

Tyres – 110/80-R19 / 150/70-R17

Brakes – Dual Combined ABS, 310mm front rotors, 276mm single rear rotor

*DCT version

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia asta automata are doua ambreiaje ce poate fi comutata pe modul manual. Schimba vitezele mult mai lin si mai repede ca un pilot. Mai bine sa ai de unde alege, nu sa-ti pui problema strugurilor daca-s acri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine o va cumpara sigur ii trebuie scoala, cateva zile, pt a se acomoda cu noul stil de motocicleta. Cutie de viteze automata,doua ambreiaje si frana de mana!!! Bordul este intradevar cam tern, dar asa vor arata probabil toate, peste 10 ani. Cand nu mai apreciem progresul nu inseana ca acesta nu este bun, ci doar ca am imbatranit noi putin. :nono: Pt toti nemultumitii exita un singur leac, MOTORUL, care este fara cusur.V4, cel mai adevarat in gama, cel putin pana vine Suzuki cu 4 in linie pe noul V-Strom 1250.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pusca mea mai e si aia, motoreta fara ambreiaj? nu se numeste scuter? scuter de 1200? vax.

 

Exista si varianta cu cutie manuala. Cu cutie automata, monstrul se mai ingrasa cu 10 kile.

 

Aha, deci e si o motoreta in subiect nu doar scutere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca si pretul va fi bun,si aici ma refer la maxim cat GS-ul, eu am sa ma sui pe una dupa vreun an de la aparitie, asteptand si parerile altor rideri...

motorul mi se pare super pe o asa mobra -V4,130 hp. multi vor folosi mobra asta preponderent pe asfalt,ca si GS & co dealtfel, e cea mai grea dar si cea mai puternica din gama.

designerilor de la Honda parca li sa terminat timpul alocat de au pus farul si shaua asa insipide,le-au trantit ca sa fie ca fara nu se putea...

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce pusca mea mai e si aia, motoreta fara ambreiaj? nu se numeste scuter? scuter de 1200? vax.

 

 

 

Aha, deci e si o motoreta in subiect nu doar scutere :P

Si scuterele au ambreiaj, doar ca e centrifugal si cupleaza singur in functie de turatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

designerilor de la Honda parca li sa terminat timpul alocat de au pus farul si shaua asa insipide,le-au trantit ca sa fie ca fara nu se putea...

Hai sa fim seriosi! Poate seaua sa fie obisnuita, dar farul arata intr-un mare fel si se integreaza perfect cu ansamblul. Motorul in miscare arata foarte bine, fara cusur. Cum au mai spus si altii singura zona mai nasparlie este bordul si poate cutiile care par proiectate de Zepter, dar ne vom obisnui si cu asta.

 

Cel putin cutiile sunt integral din aluminiu, nu ca la GS si ST, mult plastic si tabla subtire de aluminiu pt design.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, parerile sunt impartite

Atata vreme cat discutam civilizat nu e nimic rau (si constat cu bucurie ca suntem civilizati)

 

Parerea mea

Cine ma imprumuta cu vreo 15-16.000 euroi, acolo, sa cumpar Crosstourerul? :rolleyes: :hug:

 

E ca in reclama aia la ceva masina: nu am nevoie de ea, dar o vreau

 

Care o fi oare placerea sa conduci o astfel de motocicleta cu cutie automata?

 

Exact ca la o masina, chestie de obisnuinta

Probabil ca Crosstourerul e destinat in principal pietei americane, sau ca acolo se va lansa (nu stiu, doar presupun, pt ca asa a fost si cu Yamaha FJR 1300)

 

designerilor de la Honda parca li sa terminat timpul alocat de au pus farul si shaua asa insipide,le-au trantit ca sa fie ca fara nu se putea...

 

O Âşa ergonomică nu poate fi altfel decât insipidă. Fiind un touring, Âşaua trebuie să fie ergonomică

Farul cel mai frumos îl are BMW 1200 GS, dar Honda nu l-ar face la fel pentru numic în lume :crack:

Eu zic ca Âşi farul e OK, mai ales că farurile de Honda "văd" de obicei foarte bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact ca la o masina, chestie de obisnuinta

Probabil ca Crosstourerul e destinat in principal pietei americane, sau ca acolo se va lansa (nu stiu, doar presupun, pt ca asa a fost si cu Yamaha FJR 1300)

Nu are nici o legatura cu modelul american de conducere. Principala functiune a dublului ambreiaj este schimbarea vitezelor mai repede, decat clasic, fara pierderea aderentei. In fapt motorul este mai sigur, avand in vedere ca are peste 130CP. Desi ne ating uneori orgoliul, de mari motociclisti, priectantii se gandesc din ce in ce mai mult la siguranta, in conditiile in care puterea motoarelor merge numai in sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi ne ating uneori orgoliul, de mari motociclisti, proiectantii se gandesc din ce in ce mai mult la siguranta, in conditiile in care puterea motoarelor merge numai in sus.

 

Da-mi voie să te completez: exista si cazuri in care puterea ramane (era mai sus un alt exemplu, tot de la Honda, un model care furniza "doar" 50 CP) dar consumul scade dramatic prin implementarea celor mai moderne solutii si tehnologii

 

Legendar si emblematic ramane motorul V4 la 76 grade

E uimitor cum se pastreaza conceptul de baza dupa decenii de utilizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-mi voie să te completez: exista si cazuri in care puterea ramane (era mai sus un alt exemplu, tot de la Honda, un model care furniza "doar" 50 CP) dar consumul scade dramatic prin implementarea celor mai moderne solutii si tehnologii

 

Prin noul Sertao, si benveu' intra in categoria asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ... preturileeee !!!

 

Conform www.moto.it

Crosstourer costs 14,200 Euros and 15,200 Euros in the basic version with DCT.

S-au plasat bine, oricum urmeaza promotii de lansare, promotii de primavara, toamna, Pasti ... etc :cheers:

 

Si mai interesante preturile la

NC700S: costs 5,990 Euro, for the DCT version it takes 1,000 more

NC700X: costs 6,990 euros, for the DCT version it takes 1,000 more

Parere la cald: NC700X face cam acelasi lucru ca si Transalpul700 insa exceleaza la mai multe aspecte:

- pret mai mic

- ABS inclus

- consum mai mic: 3.5 l/100 km

- cutie in 6 trepte

- aproape aceeasi HP si cam aceeasi greutate.

- saua arata foarte bine

EU zic ca e un nou posibil hit! :ok:

Editat de Clau_C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda se misca foarte bine. Ultimile aparitii in gama moto sunt de exceptie si avand in vedere ca sunt singurii care fac in paralel si aviatie, ma astept si la o calitate de excetie. Pt mai multe detalii incepeti de aici:

http://world.honda.com/jet/

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum ... preturileeee !!!

 

Conform www.moto.it

Crosstourer costs 14,200 Euros and 15,200 Euros in the basic version with DCT.

S-au plasat bine, oricum urmeaza promotii de lansare, promotii de primavara, toamna, Pasti ... etc :cheers:

 

EU zic ca e un nou posibil hit! :ok:

 

Nu e rau, sa vedem daca asa o sa fie si ce pachete vor fi disponibile. Sub nici o forma nu as achizitiona vreun model in primu an de aparitie...

 

Legat de greutate e prea mare pt stilul adventure, oricum pe clasa 1200 toate sunt grele, dar Honda parca vrea sa bata si recordu asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca nu este chiar asa, din pacate pt producatorii europeni.Am spus BMW si Moto Guzzi pt ca sunt cei care lanseaza un produs nou, cu mare pompa, si in max 1 an sau 2 schimba ceva la el, pe ici pe colo, prin partile esentiale.Si nu este vorba de facelift, ci de greseli clare de proiectare la subansambe principale, uneori direct legate de siguranta deplasarii. Celebru la BMW sistemul de franare (GS), ambreiaj (F800)si cate si mai cate pe la K-uri si hartile de aprindere la Moto Guzzi schimbate la inceput din 2 in 2 luni. Japonezii verifica inainte de lansare mai mult si mai temeinic, dupa care 5-6 ani nu schimba decat culoarea.Cel putin la BMW-urile de pana acum si fanaticii stiau ca cel mai bun motor este cel cumparat in ultimul an de fabricatie, cand dpdv tehnic era fara cusur, dar deja depasit moral. Cel putin in cazul Moto Guzzi aceasta lipsa a fost recunoscuta chiar de proiectantul sef care a promis ca odata cu schimbarea patronului se va schimba si filozofia lansarii produselor noi, care vor fi perfecte din start. Om trai si om vedea!!!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abreiajul la F800 a fost un defect de linie de fabricatie, nu de proiectare. Daca as avea o zi de pierdut, m-as documenta ce tampenii a facut Yamaha pe 12ST, corectate in al doilea/treilea an de fabricatie. Nu ma astept sa schimbe doar culorile ;)

 

Oricum japonezii sunt mult mai conservatori: iau retete de succes, iau experienta (defecte/remedieri) ale altora, arunca la gunoi ceea ce considera ei inutil, adauga chestii pe care le cred utile, apoi scot modele pe care unii sa le creada perfecte. Daca BMW nu ar fi scos GSul, nu ar fi existat 12ST.

 

Ia de exemplu NC700X: e o combinatie intre Aprilia Mana si F650GS-twin, daca vrei s-o iei asa. Un hibrid. Originalitatea consta tocmai in modul in care diverse elemente de concept au fost imbinate.

 

Nu prea cred in teoria asta a rasei superioare de motociclete (pe care unii o promoveaza folosind jumatati de argumente nedocumentate). Exista producatori indrazneti, exista producatori de duzina si fiecare fura de la toti ceilalti tot ce poate, cu sau fara licenta (vezi Bimota cu plastice de KTM EXC). Dar de aici pana la a generaliza ca toate europenele sunt proaste si toate japonezele sunt fiabile din primul an... e ca si cum ai zice ca toti cei nascuti inainte de 80 sunt comunisti (si stim amandoi ca nu e asa!). Serios acu, cred ca exageram mult cu astfel de generalizari.

 

Sunt convins ca daca imi pun capul, iti desfiintez mitul asta al 12STului pe care am impresia ca il sustii mai rau decat sustine ianachim BMWurile.

 

 

 

Revenind in lumea XTour: a vorbit cineva la Honda despre jucariile noi? Sunt curios cand vor fi disponibile la noi, oficial si in showroom, si la ce scoruri.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abreiajul la F800 a fost un defect de linie de fabricatie, nu de proiectare. Daca as avea o zi de pierdut, m-as documenta ce tampenii a facut Yamaha pe 12ST, corectate in al doilea/treilea an de fabricatie. Nu ma astept sa schimbe doar culorile ;)

 

Oricum japonezii sunt mult mai conservatori: iau retete de succes, iau experienta (defecte/remedieri) ale altora, arunca la gunoi ceea ce considera ei inutil, adauga chestii pe care le cred utile, apoi scot modele pe care unii sa le creada perfecte. Daca BMW nu ar fi scos GSul, nu ar fi existat 12ST.

 

Ia de exemplu NC700X: e o combinatie intre Aprilia Mana si F650GS-twin, daca vrei s-o iei asa. Un hibrid. Originalitatea consta tocmai in modul in care diverse elemente de concept au fost imbinate.

 

Nu prea cred in teoria asta a rasei superioare de motociclete (pe care unii o promoveaza folosind jumatati de argumente nedocumentate). Exista producatori indrazneti, exista producatori de duzina si fiecare fura de la toti ceilalti tot ce poate, cu sau fara licenta (vezi Bimota cu plastice de KTM EXC). Dar de aici pana la a generaliza ca toate europenele sunt proaste si toate japonezele sunt fiabile din primul an... e ca si cum ai zice ca toti cei nascuti inainte de 80 sunt comunisti (si stim amandoi ca nu e asa!). Serios acu, cred ca exageram mult cu astfel de generalizari.

 

Sunt convins ca daca imi pun capul, iti desfiintez mitul asta al 12STului pe care am impresia ca il sustii mai rau decat sustine ianachim BMWurile.

 

 

 

Revenind in lumea XTour: a vorbit cineva la Honda despre jucariile noi? Sunt curios cand vor fi disponibile la noi, oficial si in showroom, si la ce scoruri.

Nu am pomenit de ST si ca sa-ti economisesti timpul iti spun eu doua defecte. Primul este portbagajul care in cateva cazuri s-a rupt si la cateva luni de la lansare Yamaha mi-au trimis un portbagaj nou, tot din plastic, dar cu pereti mai grosi si cu o ramforsare metalica pe dedesupt. Eu nu am folosit nici primul si nici pe al doilea, pt ca mi-am facut unul din aluminiu. Al doilea defect aparut, la unele fabricate in 2011, cu un O-ring gresit pus la pompa de benzina si evident chemate in service pt remedieri. Putem sa le trecem deci si lor in cont o greseala de proiectare si una de executie. Acum cand afirm ca unele se defecteaza mai des decat altele nu o fac din experienta personala ci din relatarile unora care au avut intre 10 si peste 20 motoare de diverse marci si care au facut aceste constatari intr-o experienta de 20-30 ani de utilizare separat sau in paralel. Pe Adv daca stii cum sa cauti gasesti multe relatari. Mai am prieteni posesori de BMW-uri nu din ultima generatie, dar luate noi de la reprezentanta in State si a caror lista de interventii in garantie si putin dupa nu incape pe o pagina. Din memorie, simeringuri suspensie schimbate de 3 ori cu diversi furnizori, scurgeri de ulei pe la chiulase, cutii de viteze schimbate in garantie, rezervoare de benzina din plastic cu vopseaua basicata si multe altele.Aceiasi au in paralel si diverse motoare japoneze (V-Strom, FJR, XX) si in care, dupa multe zeci de mii de mile, nu au bagat decat benzina si consumabile. La Moto Guzzi, respectiv Stelvio nu mai insist pt ca este de notorietate debutul plin de probleme. Acum dupa ce le-au remediat si au marit si rezervorul incepe sa semene a ADV, dar din pacate pt ei, cam tarziu. Abia astept si eu Crossturerul macar sa-mi clatesc ochii! Ca pret, nu cred sa scada sub 16000 la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, dar stiu ca tu ai o mare calitate:esti consecvent!

Iar il superi pe Vlad cu astea :)

Nu se supara Vlad, ca este mai bine informat decat mine si stie foarte bine ce si cum. Ca subiectul este tabu in comunitatea lor, asta este altceva. Si-a luat modelul 2011 tocmai pt ca stia de slabiciunile anilor precedenti. Eu ii recomandasem generatia pana in 2005, dar nu ma ascultat ;) Evident stia si el de ce.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin noul Sertao, si benveu' intra in categoria asta.

 

Nu ne intereseaza, aici e vorba despre Honda :wink:

 

Abia astept si eu Crossturerul macar sa-mi clatesc ochii! Ca pret, nu cred sa scada sub 16000 la vanzare.

 

Pai cineva a anuntat deja preturile, pe pegina anterioara

 

Si acum ... preturileeee !!!

 

Conform www.moto.it

Crosstourer costs 14,200 Euros and 15,200 Euros in the basic version with DCT.

S-au plasat bine, oricum urmeaza promotii de lansare, promotii de primavara, toamna, Pasti ... etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...