Sari la conținut

Noul BMW G650 GS


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nici vechiul F 650 GS [monocilindu] nu avea indicator. Astfel incat ca si in cazul loganului care are jegul ala de claxon in capatul manetei in loc sa il aiba in centrul volanuluicum au masinile, o fi vre-un fel de traditie prost inteleasa de vre-o inteligenta de la marketing care s-a gandit ea sa transforme o idiotenie intr-o caracteristica de marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am citit in Pro Motor (pe net) un test cu aceasta noua motocicleta http://www.promotor.ro/moto/teste-moto/gsenzatie-bmw-g650-gs-model-2011-8352311 . Ce m-a frapat a fost un comentariu. Copy/Paste: "Nu imi vine sa cred!!! Nu are indicator de combustibil???? O motocicleta BMW nu are asa ceva? Pana cand si o chinezarie de scuter de 50 cmc are indicator de benzina. Iar BMW nu are ... "

Citind inca o data articolul am vazut ca asa este, BMW G650GS nu are indicator de nivel de combustibil. Iar autorul comentariului are dreptate: pana cand si scuterele chinezesti au indicator de benzina. Oare de ce nu i-au pus?

 

Macar robinet cu doua pozitii are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar cei 5 litri din rezervor la care se aprinde becul iti asigura 100 km in cea mai groaznica situatie.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Abia acum apare inlocuitorul Dakar-ului:

 

G 650 GS Sertao:

 

post-9546-0-13840000-1317908616_thumb.jpgpost-9546-0-03804900-1317908632_thumb.jpg

 

Fata de G650GS "simplu": roata de 21", jante spitate, suspensii mai inalte si ceva mai tari, saua schimbata, scut si protectii maini standard, parbriz mai inalt, cioc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum apare inlocuitorul Dakar-ului:

 

G 650 GS Sertao:

 

post-9546-0-13840000-1317908616_thumb.jpgpost-9546-0-03804900-1317908632_thumb.jpg

 

Fata de G650GS "simplu": roata de 21", jante spitate, suspensii mai inalte si ceva mai tari, saua schimbata, scut si protectii maini standard, parbriz mai inalt, cioc etc.

Diferente fata de Dakar-ul vechi exista? In afara de motor si de farul asta oribil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intai uita-te si vezi ce diferente sunt intre F650GS-mono si G650GS.

 

Serato asta e pentru G650GS ceea ce Dakaru era pentru F650GS-mono.

 

Daca ai Dakar cu ABS nu cred ca se pune problema upgrade-ului; daca vrei dakar si ai bani... mai bine dracia asta noua :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia acum apare inlocuitorul Dakar-ului:

 

G 650 GS Sertao:

 

post-9546-0-13840000-1317908616_thumb.jpgpost-9546-0-03804900-1317908632_thumb.jpg

 

Fata de G650GS "simplu": roata de 21", jante spitate, suspensii mai inalte si ceva mai tari, saua schimbata, scut si protectii maini standard, parbriz mai inalt, cioc etc.

 

Niste burdufuri ii lipsesc stoc, single disc pe fatza, n-are low fender (stock era frumos si cine voia sa-l dea jos il dadea) si deocamdata nu am gasit date referitoare la inaltime sa / garda la sol, greutate si rezervor... daca-l scot peste 7k nu cred ca merita decat pt persoane mai scunde comparat cu alternativele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si deocamdata nu am gasit date referitoare la inaltime sa / garda la sol, greutate si rezervor... daca-l scot peste 7k nu cred ca merita decat pt persoane mai scunde comparat cu alternativele

 

greutate gata de drum: 192kg simplu, 193kg Sertao

pret Germania: 6900€ simplu, 7650€ Sertao (+400€ ABS, +195€ manere incalzite)

saua la Sertao: 860mm serie, 900mm optional.

 

De ce mai tari daca sunt mai inalte? Stiam ca pt strasse trebuie mai tari.

 

Nu stiu, asa scrie acolo. "eine straffere Abstimmung". Mai "ferm" suna mai bine? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia se purta deja aici: /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page__st__5800

 

-----------------------------------

 

... si deocamdata nu am gasit date referitoare la inaltime sa / garda la sol, greutate si rezervor...

Mai multe detalii aici: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp

 

Engine

Type Water-cooled, single-cylinder 4-stroke engine, four valves, two overhead camshafts, dry sump lubrication

Bore x stroke 100 mm x 83 mm

Capacity 652 cc

Rated output 35 kW (48 hp) at 6,500 rpm (output reduction to 25 kW (34 hp) at 6,500 rpm possible)

Max. torque 60 Nm at 5,000 rpm (with output reduction: 47 Nm at 4,500 rpm)

Compression ratio 11.5 : 1

Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection / BMW engine management, twin-spark ignition

Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3

Performance / fuel consumption

Maximum speed approx. 170 km/h (with output reduction: approx. 145 km/h)

Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 3.2 l

Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 4.3 l

Fuel type Unleaded regular, minimum octane rating 91 (RON)

Electrical system

Alternator three-phase alternator 400 W

Battery 12 V / 12 Ah

Power transmission

Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated

Gearbox Constant mesh 5-speed gearbox integrated into crankcase

Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub

Chassis / brakes

Frame Bridge-type steel section frame with bolted-on rear section

Front wheel location / suspension Telescopic fork, Ø 41 mm, fork stabiliser

Rear wheel location / suspension Box-section steel dual swing arm, central spring strut operated by lever system, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable

Suspension travel front / rear 210 mm / 210 mm

Wheelbase 1,484 mm

Castor 123 mm

Steering head angle 61,9°

Wheels Wire spoke wheels

Rim, front 1,60 x 21"

Rim, rear 3,00 x 17"

Tyres, front 90/90 R21 54S

Tyres, rear 130/80 R17 65S

Brake, front Floating single disc, diameter 300 mm, double-piston floating caliper

Brake, rear Single disc, diameter 240 mm, single-piston floating caliper

ABS 1) BMW Motorrad ABS (can be switched off)

Dimensions / weights

Length 2.185 mm

Width (incl. mirrors) 920 mm

Height (excl. mirrors) 1,440 mm

Seat height, unladen weight 860 mm (high seat: 900 mm (special accessory))

Inner leg curve, unladen weight 1.770 mm (lowered suspension: 1.710 mm, high seat: 1.850 mm)

Unladen weight, road ready, fully fuelled 2) 193 kg

Dry weight 3) 177 kg

Permitted total weight 380 kg

Payload (with standard equipment) 187 kg

Usable tank volume 14,0 l

Reserve ca. 4,0 l

 

.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de detalii, am googled ieri si numai in press release-uri nimeream doar cu poze...

 

Are cineva idee ce inseamna "Frame Bridge-type steel section frame with bolted-on rear section"? Adica cadru motor de otel + subcadru spate separat? De Al?

 

greutate gata de drum: 192kg simplu, 193kg Sertao

pret Germania: 6900€ simplu, 7650€ Sertao (+400€ ABS, +195€ manere incalzite)

 

Mda, deci probabil in jur de 8k+ la noi... si cu un rezervor decent iese in 200kg+ si asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumos, dar pretul mi se pare aberant...

Cum asa? Un F800GS este "numai" 12.000 eur. Un R1200GS Adv vreo 18.000.

 

Ti se pare mult ca asta sa fie 8.000 - 8.500? Mie nu.

 

 

 

Ah, face mai mult un Dakar + 4000 coco de benzina? Poate, poate nu. Depinde de cat de mult vrei ceva nou-nout.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Cum asa? Un F800GS este "numai" 12.000 eur. Un R1200GS Adv vreo 18.000.

 

Ti se pare mult ca asta sa fie 8.000 - 8.500? Mie nu.

 

Un Tenere, care-i mai in clasa cu Sertao e vreo 7k... asta inseamna aproape 20% mai scump Sertao...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

In general BMW e cel putin cu 10% mai scump decat concurenta.

 

- Asa, si...? :scratch:

- care concurenta? :huh:

- BMW nu cred ca si-a propus vreodata sa fie mai ieftin decat "concurenta"

- aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Asa, si...? :scratch:

Si nimic. Sunt mai scumpe si punct.

- care concurenta? :huh:

In afara de modelele R si touring lux, BMW are concurenta serioasa in segmentul allround/city/adventure. De la japonezi si europeni.

- BMW nu cred ca si-a propus vreodata sa fie mai ieftin decat "concurenta"

Fix problema lor. Eu cumpar motociclete nu marci. Daca era sa iau marca luam HD.

- aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" :smoke:

Numai la gamele de varf ale BMW - R-uri si touring-urile imense. Restul... asa si asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- care concurenta? :huh:

 

era mentionata mai sus... strict pt clasa lui Sertao

 

- aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" :smoke:

 

ma rog, nu-s 10%... in realitate, ies mai mult, minim 20%... si la argumentul cu pret de revanzare mai mare nu-i prea vad logica, adica pot la fel de bine sa pun diferenta la banca si s-o scot cand vand motoreta... si, chiar la banca din romania, treaba e mai sigura decat "investitia" in motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1342101552[/url]' post='3177265']

- Asa, si...? :scratch:

- care concurenta? :huh:

- BMW nu cred ca si-a propus vreodata sa fie mai ieftin decat "concurenta"

- aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" :smoke:

 

Nu numai ca si-a propus, dar face eforturi disperate sa nu iasa complet din marja de pret a "concurentei". Dovada este colaborarea din ce in ce mai consistenta cu China. La noul GS toate componentele din aluminiu si cutiile de viteza vor fi facute acolo. Restul e poveste!

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...