andrei belcic Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Criza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 23, 2011 Autor Share Postat Iunie 23, 2011 Nici vechiul F 650 GS [monocilindu] nu avea indicator. Astfel incat ca si in cazul loganului care are jegul ala de claxon in capatul manetei in loc sa il aiba in centrul volanuluicum au masinile, o fi vre-un fel de traditie prost inteleasa de vre-o inteligenta de la marketing care s-a gandit ea sa transforme o idiotenie intr-o caracteristica de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 Azi am citit in Pro Motor (pe net) un test cu aceasta noua motocicleta http://www.promotor.ro/moto/teste-moto/gsenzatie-bmw-g650-gs-model-2011-8352311 . Ce m-a frapat a fost un comentariu. Copy/Paste: "Nu imi vine sa cred!!! Nu are indicator de combustibil???? O motocicleta BMW nu are asa ceva? Pana cand si o chinezarie de scuter de 50 cmc are indicator de benzina. Iar BMW nu are ... " Citind inca o data articolul am vazut ca asa este, BMW G650GS nu are indicator de nivel de combustibil. Iar autorul comentariului are dreptate: pana cand si scuterele chinezesti au indicator de benzina. Oare de ce nu i-au pus? Macar robinet cu doua pozitii are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 exista un bec pe bord care se aprinde cand mai ai 5 litri in rezervor. cel putin asa e la f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 24, 2011 Share Postat Iunie 24, 2011 La cat de putin consuma, n-are nevoie de indicator de nivel. Draci, a mea n-are nici macar bec de-ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 24, 2011 Autor Share Postat Iunie 24, 2011 (editat) Iar cei 5 litri din rezervor la care se aprinde becul iti asigura 100 km in cea mai groaznica situatie. Editat Iunie 24, 2011 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Abia acum apare inlocuitorul Dakar-ului: G 650 GS Sertao: Fata de G650GS "simplu": roata de 21", jante spitate, suspensii mai inalte si ceva mai tari, saua schimbata, scut si protectii maini standard, parbriz mai inalt, cioc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Abia acum apare inlocuitorul Dakar-ului: G 650 GS Sertao: Fata de G650GS "simplu": roata de 21", jante spitate, suspensii mai inalte si ceva mai tari, saua schimbata, scut si protectii maini standard, parbriz mai inalt, cioc etc. Diferente fata de Dakar-ul vechi exista? In afara de motor si de farul asta oribil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Diferente fata de Dakar-ul vechi exista? In afara de motor si de farul asta oribil? motorul e acelasi , doar ca acum e made in china , like any other good thing on earth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Pai intai uita-te si vezi ce diferente sunt intre F650GS-mono si G650GS. Serato asta e pentru G650GS ceea ce Dakaru era pentru F650GS-mono. Daca ai Dakar cu ABS nu cred ca se pune problema upgrade-ului; daca vrei dakar si ai bani... mai bine dracia asta noua Editat Octombrie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Fata de G650GS "simplu": suspensii mai inalte si ceva mai tari, De ce mai tari daca sunt mai inalte? Stiam ca pt strasse trebuie mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Abia acum apare inlocuitorul Dakar-ului: G 650 GS Sertao: Fata de G650GS "simplu": roata de 21", jante spitate, suspensii mai inalte si ceva mai tari, saua schimbata, scut si protectii maini standard, parbriz mai inalt, cioc etc. Niste burdufuri ii lipsesc stoc, single disc pe fatza, n-are low fender (stock era frumos si cine voia sa-l dea jos il dadea) si deocamdata nu am gasit date referitoare la inaltime sa / garda la sol, greutate si rezervor... daca-l scot peste 7k nu cred ca merita decat pt persoane mai scunde comparat cu alternativele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 si deocamdata nu am gasit date referitoare la inaltime sa / garda la sol, greutate si rezervor... daca-l scot peste 7k nu cred ca merita decat pt persoane mai scunde comparat cu alternativele greutate gata de drum: 192kg simplu, 193kg Sertao pret Germania: 6900€ simplu, 7650€ Sertao (+400€ ABS, +195€ manere incalzite) saua la Sertao: 860mm serie, 900mm optional. De ce mai tari daca sunt mai inalte? Stiam ca pt strasse trebuie mai tari. Nu stiu, asa scrie acolo. "eine straffere Abstimmung". Mai "ferm" suna mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 (editat) Discutia se purta deja aici: /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page__st__5800 ----------------------------------- ... si deocamdata nu am gasit date referitoare la inaltime sa / garda la sol, greutate si rezervor... Mai multe detalii aici: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/news/2011/motorcycles.jsp Engine Type Water-cooled, single-cylinder 4-stroke engine, four valves, two overhead camshafts, dry sump lubrication Bore x stroke 100 mm x 83 mm Capacity 652 cc Rated output 35 kW (48 hp) at 6,500 rpm (output reduction to 25 kW (34 hp) at 6,500 rpm possible) Max. torque 60 Nm at 5,000 rpm (with output reduction: 47 Nm at 4,500 rpm) Compression ratio 11.5 : 1 Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection / BMW engine management, twin-spark ignition Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3 Performance / fuel consumption Maximum speed approx. 170 km/h (with output reduction: approx. 145 km/h) Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 3.2 l Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 4.3 l Fuel type Unleaded regular, minimum octane rating 91 (RON) Electrical system Alternator three-phase alternator 400 W Battery 12 V / 12 Ah Power transmission Clutch Multiple-disc clutch in oil bath, mechanically operated Gearbox Constant mesh 5-speed gearbox integrated into crankcase Drive Endless O-ring chain with shock damping in rear wheel hub Chassis / brakes Frame Bridge-type steel section frame with bolted-on rear section Front wheel location / suspension Telescopic fork, Ø 41 mm, fork stabiliser Rear wheel location / suspension Box-section steel dual swing arm, central spring strut operated by lever system, spring pre-load hydraulically adjustable (continuously variable) at handwheel, rebound damping adjustable Suspension travel front / rear 210 mm / 210 mm Wheelbase 1,484 mm Castor 123 mm Steering head angle 61,9° Wheels Wire spoke wheels Rim, front 1,60 x 21" Rim, rear 3,00 x 17" Tyres, front 90/90 R21 54S Tyres, rear 130/80 R17 65S Brake, front Floating single disc, diameter 300 mm, double-piston floating caliper Brake, rear Single disc, diameter 240 mm, single-piston floating caliper ABS 1) BMW Motorrad ABS (can be switched off) Dimensions / weights Length 2.185 mm Width (incl. mirrors) 920 mm Height (excl. mirrors) 1,440 mm Seat height, unladen weight 860 mm (high seat: 900 mm (special accessory)) Inner leg curve, unladen weight 1.770 mm (lowered suspension: 1.710 mm, high seat: 1.850 mm) Unladen weight, road ready, fully fuelled 2) 193 kg Dry weight 3) 177 kg Permitted total weight 380 kg Payload (with standard equipment) 187 kg Usable tank volume 14,0 l Reserve ca. 4,0 l . Editat Octombrie 6, 2011 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Multam de detalii, am googled ieri si numai in press release-uri nimeream doar cu poze... Are cineva idee ce inseamna "Frame Bridge-type steel section frame with bolted-on rear section"? Adica cadru motor de otel + subcadru spate separat? De Al? greutate gata de drum: 192kg simplu, 193kg Sertao pret Germania: 6900€ simplu, 7650€ Sertao (+400€ ABS, +195€ manere incalzite) Mda, deci probabil in jur de 8k+ la noi... si cu un rezervor decent iese in 200kg+ si asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 E frumos, dar pretul mi se pare aberant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) E frumos, dar pretul mi se pare aberant... Cum asa? Un F800GS este "numai" 12.000 eur. Un R1200GS Adv vreo 18.000. Ti se pare mult ca asta sa fie 8.000 - 8.500? Mie nu. Ah, face mai mult un Dakar + 4000 coco de benzina? Poate, poate nu. Depinde de cat de mult vrei ceva nou-nout. Editat Octombrie 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) Editat Noiembrie 25, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Cum asa? Un F800GS este "numai" 12.000 eur. Un R1200GS Adv vreo 18.000. Ti se pare mult ca asta sa fie 8.000 - 8.500? Mie nu. Un Tenere, care-i mai in clasa cu Sertao e vreo 7k... asta inseamna aproape 20% mai scump Sertao... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Culoare noua pt. G650GS model 2013 iar ABS va fi standared la toate modelele BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Un Tenere, care-i mai in clasa cu Sertao e vreo 7k... asta inseamna aproape 20% mai scump Sertao... In general BMW e cel putin cu 10% mai scump decat concurenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 In general BMW e cel putin cu 10% mai scump decat concurenta. - Asa, si...? - care concurenta? - BMW nu cred ca si-a propus vreodata sa fie mai ieftin decat "concurenta" - aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 - Asa, si...? Si nimic. Sunt mai scumpe si punct. - care concurenta? In afara de modelele R si touring lux, BMW are concurenta serioasa in segmentul allround/city/adventure. De la japonezi si europeni. - BMW nu cred ca si-a propus vreodata sa fie mai ieftin decat "concurenta" Fix problema lor. Eu cumpar motociclete nu marci. Daca era sa iau marca luam HD. - aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" Numai la gamele de varf ale BMW - R-uri si touring-urile imense. Restul... asa si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 - care concurenta? era mentionata mai sus... strict pt clasa lui Sertao - aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" ma rog, nu-s 10%... in realitate, ies mai mult, minim 20%... si la argumentul cu pret de revanzare mai mare nu-i prea vad logica, adica pot la fel de bine sa pun diferenta la banca si s-o scot cand vand motoreta... si, chiar la banca din romania, treaba e mai sigura decat "investitia" in motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) 1342101552[/url]' post='3177265']- Asa, si...? - care concurenta? - BMW nu cred ca si-a propus vreodata sa fie mai ieftin decat "concurenta" - aia 10% se scot cu varf si indesat la revanzare, comparativ cu "concurenta" Nu numai ca si-a propus, dar face eforturi disperate sa nu iasa complet din marja de pret a "concurentei". Dovada este colaborarea din ce in ce mai consistenta cu China. La noul GS toate componentele din aluminiu si cutiile de viteza vor fi facute acolo. Restul e poveste! Editat Iulie 13, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.