Sari la conținut

Postări Recomandate

Cum asa?

Eu mereu mi-am gasit. Tu ai nevoie de NTU, daca tin minte bine. Gasesti un topic pentru asta, sunt updatate constant. Si daca nu ai loc pe card pentru toata Europa, poti solicita pe topic tara dorita.

Legat de OSM, da, poti, dar la mine, la Zumo 500, am probleme in a gasi strazi. Nu mereu le gaseste si dupa cautari am descoperit ca e ceva in neregula cu motorul de cautare si cu hartile lor. Nu am mai avut problema dupa ce am schimbat harta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Vroiam sa spun ca nu acopera, dar asta e valabil pt leaganul de auto. La cel pt ghidon realizez ca nu stiu cu siguranta...

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, ®azvan a spus:

Vroiam sa spun ca nu acopera, dar asta e valabil pt leaganul de auto. La cel pt ghidon realizez ca nu stiu cu siguranta...

Acoperă, îți spun eu. :)

Ideea e că n-aș mai avea chef să trag fire până la baterie. Mi-am luat un suport de pus sub parbriz și mi-ar fi mai ușor să alimentez GPS-ul de la priză. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, Doctor X a spus:

Acoperă, îți spun eu. :)

Ideea e că n-aș mai avea chef să trag fire până la baterie. Mi-am luat un suport de pus sub parbriz și mi-ar fi mai ușor să alimentez GPS-ul de la priză. 

Acopera cu siguranta

Dar acopera special sa nu alimentezi pe mobra prin USB.

Am si eu 390 si am avut aceeasi dilema cu alimentatul dar , dupa o dupa amiaza de munca , l-am alimentat frumos prin releu la baterie.

E super comod cand cobori de pe mobra , ai luat gps-ul si il bagi in buzunar si nu mai ai treaba cu scos mufe sau alte treburi.

Mie personal mi-e super usor cu mount-ul pentru mobra.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, raducanescovan a spus:

Acopera cu siguranta

Dar acopera special sa nu alimentezi pe mobra prin USB.

Am si eu 390 si am avut aceeasi dilema cu alimentatul dar , dupa o dupa amiaza de munca , l-am alimentat frumos prin releu la baterie.

E super comod cand cobori de pe mobra , ai luat gps-ul si il bagi in buzunar si nu mai ai treaba cu scos mufe sau alte treburi.

Mie personal mi-e super usor cu mount-ul pentru mobra.

 

Și mie mi-a fost ușor când aveam KLE și suport de ghidon. La Tiger am preferat suportul de parbriz de la SW Motech și e mai complicat un pic să trag firele de acolo până la baterie, mai ales că a mai făcut și fostul proprietar niște mațe urâte pentru handguard-uri cu proiectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti !

Am luat acest obiect de aici si functioneaza super ok .

De pe site , daca cumperi de peste 49 sau 59 , transportul este gratuit . A venit in 4 zile !

L-am luat de aici :

https://www.nippynormans.com/pumps/nippy-normans-twin-usb-adaptor-with-voltmeter

 

Asfalt uscat !

R

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://zumoaccessories.com/

Dar taiat cu flexul si adaptat pt 396 care cum am mai zis desi aceasi prindere este rotit cu 90de grade si atunci nu se mai potriveste.

Cum spune si acolo pe site, nu e de lasat peste noapte, caci sa fim seriosi in 2 min desfaci si cel mai cel mai antifurt de la turatech, care pe langa ca arata masiv e si de vreo 3-4 ori mai scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A mai patit cineva la un Garmin, mai exact Zumo 500 sa nu incarce?

Am descoperit ieri asta, azi am incercat pe suportul dedicat de masina si nimic. Tot nu incarca.

Evolutia testelor.

Cu bateria scoasa nu porneste conectat (pe adv ricea ca ar trebui)
Bateria are 3.7 din 4.2 cat scrie pe ea, dar incarcata 25%.
Montura primeste curent de la motor, fiecare combinatie de pini arata altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vi s-a întâmplat la zumo, când îi bagi adresa de destinație (țară, oraș,str etc) sau îi dai "acasă" să te scoată de pe drumul principal si să te bage pe străzi obscure, sate etc. Mi s-a întâmplat cu zumo 390 si bmw navigator 5.

Când fac traseu punct cu punct sau aleg destinația de pe hartă nu mi-a făcut niciodată așa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are apucaturi. Daca vezi ca ceva nui bine si dai zoom out si vezi ca drumu principal e clar mai scurt, nu l asculti si apoi se reconfigureaza. Eu dau vina pe harta. De asemenea cand aveam activa treaba aia cu istoricul de trafic facea niste rute numai de el intelese. Traffic trends, era la 390. La 396 tre sa fi atent cum sunt setate sliderele alea din adventures routing, sau cum s o numi. Oricum dupa o patanie acu mai bine de 10 ani, cand igo vroia sa ma duca prin kosovo, desi era un buldozer in fata care bloca drumu, am invatat ca cel mai sanatos e, ca dupa ce face gpsul traseul sa il urmaresti un pic 2d sa vezi ce vrea sa faca si pe unde.

 

Cat despre gpsul de mai sus, suna a incarcare stricata. Un service bun de telefoane va rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

slabe sanse... dar exista pt 595 alt soclu? mizeria cu care a venit are cablul lipit si cablul in sine (care-i gros cat degetul ca sa fie 'usor' sa-l tragi la baterie) sunt de fapt 5 rahaturi de cabluri... cine ma-sa o fi venit cu ideea la garmin ca by default ai nevoie de audio in, audio out, mic in si usb in loc de un simplu cablu de alimentare? sa nu mai zic ca din cz ca e lipit vrei sa muti de pe o mobra pe alta nu-ti ajunge doar cablu, tre si soclu lu' peshte.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu si nu :)
5xx are multi pini pt ca stie sa faca multe. Fiind identic cu bmw navigator, acea mufa se foloseste si pt joystickul de la ghidon si pt a afla date telemetrice de pe bemeu, unul ar fi de cate ori ai schimbat viteza. Pt ca vine din antichitate cand dintele albastru era o raritate, putea fi folosit cu acele audio in out :) Da e un dinozaur care nu inteleg de ce nu vor sa il regandeasca.
Drept urmare au pus acel capac sa nu ploua in mufa minune. La seria 3xx au rezolvat, au pus un singur contact cu 2 pini care are direct pe el protectia de intemperii, un mic capacel de guma.

Mie mi se pare fascinant cum lumea cumpara 5xx desi e atata de scump, si face acelasi lucru ca si seria 3xx, doar ca deseneaza terenul 3D. Oricum ai privi o nu ai pt ce sa dai 200 de euro in plus pt un teren 3D si pt 1" in plus la ecran. Dar pe principiu "premium" sau pe principiu "cu cat mai scump cu atat mai bun" pur si simplu se vinde si se vinde. 595ul face 4 ani maine poimaine ca si HW, softu s a tot modificat probabil, anul trecut cand au lansat 396 nici macar nu au scos alt 5xx. Trece anul acesta si nu vad alt model. Asta ma duce cu gandul la ori era prea avansat ca si HW pt vremea lui ori concurenta doarme in papusoi si nu vine cu un model asemenator sau mai bun. In afara de tomtom, de blaupunkt nu am mai auzit nimic, iar china e cum e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate seria 5xx are un procesor mai bun. Cel puțin navigator 5 se mișcă mult mai bine și ecranul mai mare te ajută la navigare, traseu, "butoane" mai mari, rezoluție mai bună.

Personal nu cred că merită achiziționat niciun gps zumo. Singurele avantaje pe care le are sunt construcția solidă, suportul pt motoretă cu încărcare și că nu-ți mai prăjești telefonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

I-am gasit calcaiul lui Ahile la 390. Nu stiu daca si la celelalte serii este la fel, dar prin Monaco, unde sunt tuneluri cu intersectii si sensuri giratorii... GPS-ul este mort. Asta pentru ca in tunel nu ma poate urmari. Si este o adevarata aventura sa intri intr-un tunel cu mai multe bifurcatii sau sensuri giratorii, bazandu-te pe GPS. Daca tu nu stii unde vrei sa ajungi, undeva vei ajunge, numai ca nu unde trebuie. Dau ca exemplu cea mai apropiata benzinarie, care este undeva la iesirea intr-un alt tunel, dar nu stii unde... Si intra si iesi din tuneluri pana dai de ea. Super treaba, mai ales daca esti pe rezerva...

 

Ati patit careva?

.

 

 

 

 

Inca un plus pt Garmin vs Google Maps: facut traseu acasa pe Google Maps si importat in Garmin ca ruta: mue pt mine. De 2 ori, in 2 zile diferite, urmarind traseul facut de Google Maps, unde bifasem in prealabil "fara taxe"... ma trezesc in fata portilor de taxa pe autostrada. Renuntat la traseu, bifata optiunea de "fara taxe" si lasata nebifata cea de autostrazi la Garmin... am mers cat s-a putut pe autostrazi fara sa platesc nimic (sa tot fie peste 1500 km de autostrazi numa in Spania). Garmin-Google = 1:0 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand intri in tunel te urmareste cu ultima viteza care a avut o cand a pierdut semnalul. Daca nu accelerezi sau franezi e aproape exact. Trebuie sa urmaresti directia indicata de garmin pe tabla, dar asta i valabila pt orice gps telefon sau ce o fi. Mai nasol e cand in tunel tre sa faci vreo doua trei schimbari de directie. Eu cateodata ma mai las surpins si ma duc inspre ceva. Patit pana acum in Koln, Oslo, Bruxel... Dar nu m am stresat nici o data si asa nu stiu unde sunt asa ca orice directie e buna 😛.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu nimic... iti spunea de prima intersectie, treceai de ea... si ramanea blocat pe acea placuta. Am mers si 2 km de tunel fara sa schimbe nimic. Iar in Monaco, chiar sunt giratorii cu 5-6 iesiri. Ia si baga repede la 60/h a cata e cea care trebuie, cand nici nu stii incotro mergi... :)))

 

Aproape ca dezvoltasem fobie de tuneluri in Monaco si Madrid.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...