Sari la conținut

Postări Recomandate

Aici vorbeam şi de soluţii low budget nu de "care pe care". Dacă eşti băiat deştept şi asculţi ce-ţi spun poţi să ieşi mult mai ieftin cu rezultate bune spre foarte bune.

Altfel, poţi pune botu' la reclamă, marcă banu' şi mult succes.


» Post actualizat in 28 Aug 2016 14:48

Seria nuvi nu este moto, e un gps strict de masina. Nu este rain proof. Toate zumo urile de la garmin au difuzor si se aud perfect in masina. TMC ul te anunta ca e un blocaj in trafic si tu poti alege ce vrei sa faci, sa continui sau sa recalculezi si sa alegi una din cele 3 rute propuse de el. Incarcarea/alimentarea printr-o mufa micro sau mini USB nu e o solutie pt vibratiile care sunt pe motor. In masina e alta discutie. Din cate stiu enuntarile cu numele strazilor nu e in limba romana doar in astea main stream gen germana/engleza. La seria mica si ieftina de zumo TMCul e disponibil doar cu un alt incarcator cumparat separat si doar in masina, nu prin alimentarea din suport cand sta pe motor. La seria mai scumpa il conectezi la telefon si contra unui abonament ai info despre trafic.

Tomtom si garmin nu sunt totuna. Au provideri diferiti de harti. Zumourile mai au avantaju ca poti sa iti alegi profilul, masina sau motor, si sa ai setari diferite in fiecare inclusiv de ce scurtaturi vrei pe ecran.

 

Teoriile sunt una, practica (din care citez eu ) e alta ! TT are acoperire trafic doar Austria Belgium Czech Republic Denmark Finland France Germany Greece Hungary Ireland Italy Luxembourg Netherlands Norway Poland Portugal Russia Slovakia Spain Sweden Switzerland Turkey United Kingdom

Deşi Bucureşti ocupă locul 6 în lume la blocaje (lumea cunoscută de Tomtom, nişte rahaţi cu ochi ) conform https://www.tomtom.com/en_gb/trafficindex/list

Cam aceeaşi situaţie de acoperire la Garmin. Eu nu cunosc pe nimeni care are subscripţie la speedcams sau HD traffic dar poate nu mă învârtesc eu prin cercurile potrivite.

Adevărat că TTS e doar în limbile de circulaţie dar nu mă deranjează "prenez la 3eme sortie, rue Charles de Gaulle " in loc de "părăsiţi la a 3-a ieşire" .

Mai ales dacă sunt la Arc de Triomphe :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O solutie low budget este un gps ce il ai prin casa de ani de zile, sau un telefon. Despre care s-a discutat pe langa subiect in zeci de pagini aici. Sa iti cumperi un gps nou de masina special pt moto cu 100-200 de euro si sa il pui in husa pe motor nu e o decizie inteleapta. In primul rand se va incalzi si va refuza sa se mai incarce, apoi se va distruge acumulatorul destul de repede, iar apoi mufa de incarcare nu e prevazuta sa faca fata atator vibratii. Sa nu mai vb daca ai priza de 12V si incarcator, cate o data, de la gropi, cratere, mai sare afara incarcatorul si nu vezi ca nu se mai incarca gpsu si la un momendat se stinge. Ca sunt scumpe gpsurile moto, nu contesta nimeni, dar din pacate nu e numai marketing. Ca nu au toate functiile pe care ni le-am dori, din nou nu prea avem ce face.

 

Pe mine ma mira ca lumea nu doreste sa vada presiunea aerului din anvelope si sa isi dea seama din timp cand face pana. Nu vb de posesorii de bmw uri cu TPMS din fabrica. Eu acum 2 ani nu gasisem alta solutie mai accesibila si cat de cat fiabila fata de varainta zumo de la garmin cu senzorii pe ant+. Singurul dezavantaj, fiind montati pe ventil, e ca trebuie sa ii dai jos aproape dupa fiecare folosire, daca nu vrei sa ti dea altii jos :) dar cine are garaj poate sa doarma linistit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia am zis şi eu. Nu zic să cumperi Tomtom GO6000 ca să-l pui pe mobră. Eu zic să iei încărcătorul, suportul de la chinezi şi un gps ca cel de mai jos, ceva ce ai pe-acasă sau găseşti cu 50 lei pe OLX. Partea frumoasă e că în husa aia bagi orice, nu neapărat de moto. Eu de ex la drumuri doar prin oraş folosesc GO500 sau NUVI 3490 care au şi clădiri 3D. Bineînţeles că alea trebuie să le iei mereu jos pt că e gaură mare să ţi-l fure

Când am timp o să fac poze la ale mele pe mobră.

Încărcătorul 8$, e variantă cu suport metalic de ghidon, destul de rezistent.

Suportul 5$ e o porcărie destul de slabă dar e waterproof, străduiţi-vă şi voi mai mult şi găsiţi mai bune.

Nuvi760 e doar un exemplu cu BT şi FM, puteţi pune orice, preferabil astea cu mufa în jos sau lateral ( nu în spate, poate nu rezistă, zic, deşi eu am folosit Tomtom Via 130 care are mufă micro în spate şi rezistă la traficul de groază din Lyon).

 

Încă o chestie: am reparat suporţi Tomtom Rider 1& 2, se duc contactele de la alimentare pt că deşi sunt de calitate şi aurite, în timp se freacă şi apoi se oxidează ( sunt puse în margine 1 şi 4 nu în mijloc 2 şi 3 cum mi s-ar fi părut normal ). Când or apărea gps urile pt mobră cu încărcare prin inducţie gen S6 şi suport magnetic gen Tomtom LIve 1000 să mă strigaţi

 

post-39353-0-58828600-1472501018_thumb.jpgpost-39353-0-97408100-1472502324_thumb.jpgpost-39353-0-64023500-1472501025_thumb.jpegpost-39353-0-29050800-1472501035_thumb.jpgpost-39353-0-33827800-1472501050_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest moment pe lois iti iese zumo 340LM la 1125lei plus transport la care ori crackui harta pt romania ori folosesti varianta gratuita open streetmap. Aduci in discutie telefon care pana nu demult costa aproape 3000 de lei iar acu la reduceri e pe la 1800-2000 lei. Cine si-ar dori suport magnetic sa ii poata zbura oricand de pe mobra gpsul nu stiu.

Tu ai avea curajul sa pleci la drum 3-5 saptamani prin te miri ce tari sau continente cu un incarcator de 8$? :) Eu am un incarcator de ala ieftin la care am lipit firele direct pe el, il tin de rezerva in caz ca moare ala de garmin, scrie 2A pe el, in realitate 800 de mAh, il foloseam pe gpsul vechi, a dat chix la nici 200 de km de casa, in alta tara, pe drumuri nestiute si nesemnalizate, dupa ce l-am folosit 2 ani si l-am testat in tot felu de situatii.

 

De huse ce sa mai zic. Unii se jura ca ei gasesc benzinariile in timpu mersului. Pt ca imi daduse o eroare igoul era sa pierd gpsul din magnifica husa ca trebuia sa ajung la butonu de power.

 

Repet a mia oara pe topicul acesta, care este dedicat gpsurile moto, nu improvizatilor. Orice improvizatie are o gramada de neajunsuri si de riscuri, iar un gps moto indiferent de firma pe care il poarta are in primul rand hardwareul necesar conditiilor de vibratii si temperaturi, oarecum extreme care sunt intalnite pe motor. Orice merge o perioada pe motor, telefon care costa cat 3 gpsuri moto, sau telefon care costa 50 de euro, gps vechi de 10 ani, sau nou de sute de euro, solutii, cutii, huse, incarcatoare si orice acareturi. Exista o singura problema. Cat de mare este perioada in care functioneaza.

 

Eu personal am avut improvizatii care cand le am construit am crezut ca vor fi fiabile. Am luat in calcul o gramda de variabile, dar se pare ca practica bate teoria. Dupa o perioada a cedat mufa de incarcare din acaret, care in teorie nu avea cum sa se strice. Datorita cutiei si a soarelui am stricat 3 acumulatori, ultimu nu a tinu o luna in plina vara. Nu m-as mai intoarce veci pururi la improvizatii. Am avut destule emotii si probleme in timp, incat barem cu subiectul navigatiei vreau sa fiu linistit cand plec la drum. Am 2 smartfonuri cu harti offline si sisteme diferite de operare la mine, asta in caz de orice eventualitate, inca nu le-am folosit dar era cat pe ce o data cand nu am prins bine gpsul in suport si sper ca niciodata sa nu fiu nevoit sa folosesc solutia de backup. Am relatat anu trecut ce si cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In acest moment pe lois iti iese zumo 340LM la 1125lei plus transport la care ori crackui harta pt romania ori folosesti varianta gratuita open streetmap. Aduci in discutie telefon care pana nu demult costa aproape 3000 de lei iar acu la reduceri e pe la 1800-2000 lei. Cine si-ar dori suport magnetic sa ii poata zbura oricand de pe mobra gpsul nu stiu.

Tu ai avea curajul sa pleci la drum 3-5 saptamani prin te miri ce tari sau continente cu un incarcator de 8$? :) Eu am un incarcator de ala ieftin la care am lipit firele direct pe el, il tin de rezerva in caz ca moare ala de garmin, scrie 2A pe el, in realitate 800 de mAh, il foloseam pe gpsul vechi, a dat chix la nici 200 de km de casa, in alta tara, pe drumuri nestiute si nesemnalizate, dupa ce l-am folosit 2 ani si l-am testat in tot felu de situatii.

 

De huse ce sa mai zic. Unii se jura ca ei gasesc benzinariile in timpu mersului. Pt ca imi daduse o eroare igoul era sa pierd gpsul din magnifica husa ca trebuia sa ajung la butonu de power.

 

Repet a mia oara pe topicul acesta, care este dedicat gpsurile moto, nu improvizatilor. Orice improvizatie are o gramada de neajunsuri si de riscuri, iar un gps moto indiferent de firma pe care il poarta are in primul rand hardwareul necesar conditiilor de vibratii si temperaturi, oarecum extreme care sunt intalnite pe motor. Orice merge o perioada pe motor, telefon care costa cat 3 gpsuri moto, sau telefon care costa 50 de euro, gps vechi de 10 ani, sau nou de sute de euro, solutii, cutii, huse, incarcatoare si orice acareturi. Exista o singura problema. Cat de mare este perioada in care functioneaza.

 

Eu personal am avut improvizatii care cand le am construit am crezut ca vor fi fiabile. Am luat in calcul o gramda de variabile, dar se pare ca practica bate teoria. Dupa o perioada a cedat mufa de incarcare din acaret, care in teorie nu avea cum sa se strice. Datorita cutiei si a soarelui am stricat 3 acumulatori, ultimu nu a tinu o luna in plina vara. Nu m-as mai intoarce veci pururi la improvizatii. Am avut destule emotii si probleme in timp, incat barem cu subiectul navigatiei vreau sa fiu linistit cand plec la drum. Am 2 smartfonuri cu harti offline si sisteme diferite de operare la mine, asta in caz de orice eventualitate, inca nu le-am folosit dar era cat pe ce o data cand nu am prins bine gpsul in suport si sper ca niciodata sa nu fiu nevoit sa folosesc solutia de backup. Am relatat anu trecut ce si cum...

Aduc vb de S6 pt că nu ştiu altceva portabil ce se încarcă inductiv, nu ştiu cât costă, nici nu mă intere. Un exemplu mai bun de încărcare inductivă e Oral B dar nu e gadget.

Ori nu improvizăm, ori crăcuim harta de RO. Ce faci dacă are firmware peste 3.10 şi nu mai poate fi modificat ? Îl trimiţi înapoi în DE ? Oricum va trebui să nu-l actualizezi niciodată via garmin express ci doar manual. În Franţa este Zumo la reducere 50% cu cartografie FR, Benelux dar e nemodificabil.

Problema voastră a românilor este că gândiţi ca nişte miniştri wanabe: nu în folosul propriu ci vă gândiţi la binele societăţii. Unwanted. Unsolicited. Cine dracu umblă cu mobra 5 săpt în ţări şi continente ? 1 la mie ?

Eu vb de mine, de 100 - 150 km pe zi în Lyon şi împrejurimi ( mi-au şi furat un TT Pro că de-aia am rămas cu sechele :) şi nu le mai dau ocazia )

Tu ai făcut nişte improvizaţii proaste sau neinspirate. Eu fac improvizaţii folosind Garmin şi Tomtom, tu folosind iGO. Apropo, absolut întotdeauna folosesc charger original Tomtom sau Garmin deci priza aia montată pe ghidon nu are niciun risc, doar dacă folosiţi 5v ( dar nu peste 1A ).

Core-ul trebuie să fie solid, de calitate. Nuvi760 are autonomie vreo 5 ore. Dacă se rupe suportul şi cade bricheta îl bag în buzunar şi îmi dă indicaţii audio TTS până traversez Franţa.

Nuvi765 e chiar mai bun ( pt oraş) se poate modifica pt a afişa clădiri 3D. Asta ar fi tot o improvizaţie dar vezi tu, improvizaţiile astea nu sunt pt oricine.

eu folosesc waze.

Şi eu folosesc Oral B.

» Post actualizat in 29 Aug 2016 22:58

are 4updaturi pe an, au rămas 3 updateuri / an de prin 2015

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti foarte dăștept. stii sa folosesti improvizatii care muritorilor de rand nu le sunt accesibile. pot sa te ating?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all care mi-au raspuns direct sau indirect la intrebarile mele - MULTUMIRI !!!

 

Si pentru ca orice research trebuie sa aiba si o finalitate m-am decis la garmin zumo 345LM din familia 395 si 595. In romania l-am gasit la un singur furnizor si la un pret de peste 2300 lei. In UK este vreo 310 lire, cu tot cu transport, adica vreo 1600 de lei. Ceea ce nu inteleg este ca in specificatiile produsului din UK se spune ca vine cu harta UK si West Europe preinstalate. Intrebarea ar fi: daca vreau harta Full Europe presupune ca trebuie sa platesc ceva in plus la instalarea hartii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

390LM are harti pentru 45 de tari din Europa (acoperire totala pentru 41 si partiala pentru) si e 345 euro la Louis. ;)

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Route selection "roundtrip" v – Route selection "hilly routes" Yes – Music controlling from compatible Smartphones Yes – Transfer of app alerts, sms etc. from smartphones – – Spotify Support – – Rider alerts for sharp curves, school zones etc. Yes

 

Datorita unor facilitati pe care 390 nu le are. In tabelul de mai sus, in stanga ai 345 iar in dreapta 390. Pentru ca la copy/paste nu s-a pastrat bifa "V" o deduci tu pe campul lasat gol. Evident, "-" inseamna ca nu are facilitatea respectiva.


» Post actualizat in 30 Aug 2016 07:18


Tabelul a disparut, dar ai inteles ideea.

 

 


» Post actualizat in 30 Aug 2016 07:23

Gata si tabelul.

post-64940-0-68171200-1472541764_thumb.jpg

Editat de R4DIKL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog... Fiecare cu ce-i trebuie.

Am facut si eu comparatia asta acum vreo trei saptamani si am ales sa am mai multe harti.

Exact asta era si sensul intrebarii mele de mai sus. Daca aleg totusi 345 pot actualiza la harta full Europe. In versiunea oferita de louis nu apare Romania (e si normal, pentru ca precizeaza ca sunt instalate hartile din CE, adica vreo 22 de tari).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O solutie low budget este un gps ce il ai prin casa de ani de zile, sau un telefon. Despre care s-a discutat pe langa subiect in zeci de pagini aici. Sa iti cumperi un gps nou de masina special pt moto cu 100-200 de euro si sa il pui in husa pe motor nu e o decizie inteleapta. In primul rand se va incalzi si va refuza sa se mai incarce, apoi se va distruge acumulatorul destul de repede, iar apoi mufa de incarcare nu e prevazuta sa faca fata atator vibratii. Sa nu mai vb daca ai priza de 12V si incarcator, cate o data, de la gropi, cratere, mai sare afara incarcatorul si nu vezi ca nu se mai incarca gpsu si la un momendat se stinge. Ca sunt scumpe gpsurile moto, nu contesta nimeni, dar din pacate nu e numai marketing. Ca nu au toate functiile pe care ni le-am dori, din nou nu prea avem ce face.

 

Pe mine ma mira ca lumea nu doreste sa vada presiunea aerului din anvelope si sa isi dea seama din timp cand face pana. Nu vb de posesorii de bmw uri cu TPMS din fabrica. Eu acum 2 ani nu gasisem alta solutie mai accesibila si cat de cat fiabila fata de varainta zumo de la garmin cu senzorii pe ant+. Singurul dezavantaj, fiind montati pe ventil, e ca trebuie sa ii dai jos aproape dupa fiecare folosire, daca nu vrei sa ti dea altii jos :) dar cine are garaj poate sa doarma linistit.

Salut.Senzorii se pot pune la orice tip de valva?Poti sa imi trimiti o poza cu tipul de valva care il ai?Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O solutie low budget este un gps ce il ai prin casa de ani de zile, sau un telefon. Despre care s-a discutat pe langa subiect in zeci de pagini aici. Sa iti cumperi un gps nou de masina special pt moto cu 100-200 de euro si sa il pui in husa pe motor nu e o decizie inteleapta. In primul rand se va incalzi si va refuza sa se mai incarce, apoi se va distruge acumulatorul destul de repede,

Eu am o chestiune low-budget cumparata fix in toamna lui 2012. Vreo 250 de ron. GoClever parca. A fost folosit pe ultimele 4 mobre, pe multe auto, ca pieton si inca merge. Am prins si ceva ploi pe moto, insa statea in tank-bag, protejat de folia aia transparenta. Si a prins si soare, inclusiv in auto, cand se cam incingea, insa nu a dat nici un rateu pana acum. Ii schimbasem doar programul de navigatie, IGo, in loc de ce avea original. Bateria inca tine, desi de fiecare data cand l-am folosit a stat bagat non-stop la curent.

iar apoi mufa de incarcare nu e prevazuta sa faca fata atator vibratii.

De asta mi-a fost si mie frica, intradevar e un aspect de care trebuie tinut seama. Totusi vad ca asta inca tine...

 

Sa nu mai vb daca ai priza de 12V si incarcator, cate o data, de la gropi, cratere, mai sare afara incarcatorul si nu vezi ca nu se mai incarca gpsu si la un momendat se stinge.

Se poate opta pt. varianta priza USB, sunt destul de ieftine si nu prea sar. Eu mesterisem un pic USB-urile - lamelele si nu sareau (1000mAh - doar il tinea in viata, nu prea incarca, la 1500mAh e mai ok - atat pt. tel cat si GPS sau alte jucarii ).

Ca sunt scumpe gpsurile moto, nu contesta nimeni, dar din pacate nu e numai marketing. Ca nu au toate functiile pe care ni le-am dori, din nou nu prea avem ce face.

Adevarat. Ori te risti la vreo ieftinatura, faci cruce si vezi daca tine, daca NU, ori incerci la garantie si dupa iei unul bun/dedicat, sau iei ceva dedicat din prima, cu garantie, in caz de ceva, sa ai unde apela.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti foarte dăștept. stii sa folosesti improvizatii care muritorilor de rand nu le sunt accesibile. pot sa te ating?

Sictir !

 

@all care mi-au raspuns direct sau indirect la intrebarile mele - MULTUMIRI !!!

 

Si pentru ca orice research trebuie sa aiba si o finalitate m-am decis la garmin zumo 345LM din familia 395 si 595. In romania l-am gasit la un singur furnizor si la un pret de peste 2300 lei. In UK este vreo 310 lire, cu tot cu transport, adica vreo 1600 de lei. Ceea ce nu inteleg este ca in specificatiile produsului din UK se spune ca vine cu harta UK si West Europe preinstalate. Intrebarea ar fi: daca vreau harta Full Europe presupune ca trebuie sa platesc ceva in plus la instalarea hartii?

Dacă are firmware sub 2.80 poţi pune manual harta Garmin EU completă, dacă este peste 3.10 nu mai merge.

Poţi cumpăra o actualizare cu 59 euro sau subscripţie pe viaţă cu 89 euro. Mai bine caută cu EU din start - vezi prin Germania sau Austria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Senzorii se pot pune la orice tip de valva?Poti sa imi trimiti o poza cu tipul de valva care il ai?Multumesc

 

Valva auto normala ce se pune la orice vulcanizare https://en.wikipedia.org/wiki/Schrader_valve Ale mele sunt drepte nu la 90 de grade cum am mai vazut pe alte mobre.

Senzorul se monteaza in locul capacului care apasa valva si izoleaza aerul in senzor printr-o garnitura de cauciuc. Bateria tine vre o 10-15 mii de km departe rau de ce prognozeaza ei in specificatii.

Daca nu mai raspunde nimeni la topicul acesta pana maine la pranz, da un reply la topic ca sa pot raspunde cu pozele cu senzorul detailate.

 

"Cine dracu umblă cu mobra 5 săpt în ţări şi continente ? 1 la mie ?"

"Şi eu folosesc Oral B"

 

Cu aceste intrebari si afirmatii ai demonstrat tot ce ai avut de spus. La oralb ii ia vreo 22 de ore sa incarce acumulatorul de la aproape zero la full. Iti dau niste linkuri cu expeditii de 3 4 5 6 saptamani ? sau cateva luni ? Hai ca poti cauta si singur, sunt convins. Iti dau un pont, vezi cauta si in limba germana si sunt convins ca daca te chinui gasesti si in franceza bloguri intregi cu oameni care se plimba si se plimba si se plimba. Sincer iti spun, pt "100-150 de km in jur" mi-am luat gps, dar de bicicleta ca nu suportam telefonu sau zumoul pe ghidonu de bicicleta, defapt nu l-am luat pt harta din jur, ci pt harta oraselor si muntilor pe unde mai ma plimb.....

Eu nu inteleg ce vrei si ce ai de castigat prin postarile tale in care ti tu neaparat sa ne areti cum economisesti tu 50 de euro sau 100 folosind te miri ce improvizatii cu care nu ai avut probleme pt ca defapt nici nu te-ai plimbat prea mult... Afirmi ca am facut niste improvizatii proaste si neinspirate, fara sa ai habar despre ce vb. Si ma faci sa imi pierd timpul pe aici si sa deviem de la topicul acesta. Ai folosit vreodata laptop cu senzor gps conectat la mufa usb (la inceputul anilor 2000)? Sau ai fost plecat din tara cu laptop in masina si cu sonymap(cam tot prin 2000)? Ai folosit igo pe palmtop cand costa o jucarie de aia mai mult decat un smartfon bine dotat din ziua de azi(cam prin 2005). Ai peste o mie si ceva de ore in miscare pe vreun gps ? Ai idee ce inseamna sa stai 130 de ore pe motor in 19 zile(exemplu asta l-am gasit primul) si sa te bazezi pe gps ca te duce unde si pe unde vrei tu. Eu am trecut prin toate etapele, de la harti de doi bani si sonymap, poza satelitare cu orasul natal si harti in autocad luate cumva de la primarie de la patrimoniu pe vremea cand nu exista google maps pana la autoupdate acuma. Am urmarit evolutia igo ului pana a devenit un soft perfect ca apoi sa ma intorc la niste neajunsuri pe garmin si sa la accept doar din cauza fiabilitatii si a metodelor de planificare si intregistrare a traseelor. Am editat harti la topmap si la here de m-am plictisit, ca sa nu mai dau peste greseli de harta si erori de rutare.

Mare, mare pacat ca stai asa aproape de pirinei de dolomiti si de alpi si tu te plimbi 150 de km in jur. Problema e ca sunt la 200-500 de km departare de tine si asta la dus. Eu tre sa ma plimb 100 si un pic de km sa ajung la primele curbe... Viata e asa nedreapta. Ah si te rog, nu mai argumenta la ce scriu eu, ca oricum tu crezi ca le sti pe toate, nu trebuie sa imi/ne demonstrezi. Pe viitor am sa incerc sa te tratez cu ignoranta si te rog sa faci acelasi lucru in legatura cu mine. Esti o persoana care cu orice pret vrea sa isi expuna ideile oricat de bune sau proaste sunt, iar m-am saturat sa tot discut in contradictoriu cu tine. Acest topic cum spuneam este despre gpsuri moto. Ca ai facut tu o improvizatie, am inteles-o, nu trebuie sa ne spui de o mie de ori cat de inteligent esti tu ca ai economisit 100 de euro. Ai ceva de spus despre garmin sau tomtom sau becker, de bine, de rau, astept cu nerabdare reviewuri si eventual iti voi pune si intrebari, dar sa imi repeti la nesfarsit si sa emiti teorii cu periute de dinti electrice si telefoane care costa cat doua gpsuri moto, nu prea sunt curios. Topicul acesta ar trebui sa fie plin de informatii care nu le gasim in brosurile producatorilor, care nu le gasim in revieurile de pe net, care nu le gasim mai pe nici un forum. In loc de asta ne uitam la unii si la altii care argumenteaza ca gpsurile de motor sunt doar marketing pur si cas de rahat si ca solutia este defapt o husa de pe alibaba. Nu, o priza de 12V pe motor nu e solutie sub nici un aspect. Eu am una sub sa, cu firele necesare, clestii si siguranta obligatorie de 10A in caz ca mis bolovan si bag ceva prea mare in priza sau se strica vreun gadget. Nu ii vad rostu sa stea pe ghidon o priza de 12V, nu vad ce sa bag in ea

Pt mufe micro si mini USB exista fire, fara sa mai fiu nevoit sa bag ceva in priza. Am un fir cu 5V pe el pe care ii pun ce mufa am eu nevoie. De cate ori le-am folosit in ultimu an ? Am folosit mufele astea de fix zero ori. Exista curent in orice camping, deci nu vad de ce as stresa inutil bateria cand sta locului mobra. Iar pt una doua zile de wild camping fie tin acareturile mele fie le incarc noaptea dintrun accu pack pt a nu fute mufele din ele de la vibratii.

 

_______________________________________

 

zicea cineva mai sus de gps in tankbag. Nu zic ca e o idee rea. Pe mine ma enerveaza solutia din doua motive. 1 sunt zile cand alimentez si de 2 ori si atunci tre avut grija cu cablu. 2 Cel mai enervant lucru, folia aia de plastic care reflecta soarele de iti intra in ochi si iti incalzeste fata. Cand am cumparat tankbagul eram asa de incantat ca imi pun telefonu acolo sau gpsu cand nu am suportu prins (da la bloc tre dat si ala jos daca vreau sa il mai folosesc...) dar mi-a trecut repede entuziasmu cand am descoperit ca ma deranjeaza caldura si lumina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rahat cu mac + aberaţii

150km / zi în Lyon crezi că e puţin ? Poate pt un backpacker amator de city break dar nu când eşti la muncă şi ai un rdv de respectat.

Eu folosesc mobra pt a scăpa de aglomeraţie, ai înţeles ? Nu fac poze, nu filmez, nu mă dau gongoi cu ultimul model de gps ( am încercat puţin cu un Rider Pro, recunosc, dar mi l-au furat)

http://www.tedoo.ro/backpackerul-din-manchester/

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@all care mi-au raspuns direct sau indirect la intrebarile mele - MULTUMIRI !!!

 

Si pentru ca orice research trebuie sa aiba si o finalitate m-am decis la garmin zumo 345LM din familia 395 si 595. In romania l-am gasit la un singur furnizor si la un pret de peste 2300 lei. In UK este vreo 310 lire, cu tot cu transport, adica vreo 1600 de lei. Ceea ce nu inteleg este ca in specificatiile produsului din UK se spune ca vine cu harta UK si West Europe preinstalate. Intrebarea ar fi: daca vreau harta Full Europe presupune ca trebuie sa platesc ceva in plus la instalarea hartii?

 

194 este codu de reducere de 20 de euro valabil pana in 4 septembrie pe louis, asta daca te hotarasti sa cumperi ceva de la ei. Harta full europa legala costa bani. Exista varianta free de la OSM (open street map) sau varianta cu artificii cu detalii pe alte forumuri. Indreaba ti toti prietenii, poate cunoste cineva pe careva care lucra la garmin romania, daca ai noroc vei avea o solutie placuta :)

 

CE are 22 de tari

Full EU are 44 sau cate naiba de tari

LM life time map update

T licenta pe tmc

 

Daca ar fi sa fac economie as alege 340 CE LM si as pune OSMul pt romania. 1150 de lei vine cu reducere de pe louis + transport. Exista POI uri cu toate pasurile din alpi si in principiu gasesti POIuri pt gamrin cam pe orice segment te intereseaza, nu vad de ce ai avea nevoie de functia roundtrip sau hily routes. Din comoditate as alege la fel ca si colegu de mai sus mai multe harti intr-o varianta full EU

» Post actualizat in 31 Aug 2016 00:32

150km / zi în Lyon crezi că e puţin ? Poate pt un backpacker amator de city break dar nu când eşti la muncă şi ai un rdv de respectat.

Eu folosesc mobra pt a scăpa de aglomeraţie, ai înţeles ? Nu fac poze, nu filmez, nu mă dau gongoi cu ultimul model de gps ( am încercat puţin cu un Rider Pro, recunosc, dar mi l-au furat)

http://www.tedoo.ro/backpackerul-din-manchester/

 

pai si nu e pacat sa muncesti atata si sa nu vrei sau sa nu ai timp sau bani sa faci o excursie in cele 3 mai frumoase lanturi muntoase din europa la care esti cumva in centru lor la nici 3-4 ore distanta. Man, stresul si orarul strans nu iti prinde bine la sanatate. mai fa o pauza cu munca, punete pe motor, foloseste ce telefon sau gps vrei si taio inspre una dintre cele 3 directii. Nici nu conteaza ce folosesti, pe bune, important e sa ajungi acolo prin ce metoda si pe ce drum doresti tu si sa te dai pe acolo prin zona aia pe toate drumurile posibile si imposibile. Doar ploaia m-ar opri din excursii daca as sta in zona aia.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

194 este codu de reducere de 20 de euro valabil pana in 4 septembrie pe louis, asta daca te hotarasti sa cumperi ceva de la ei. Harta full europa legala costa bani. Exista varianta free de la OSM (open street map) sau varianta cu artificii cu detalii pe alte forumuri. Indreaba ti toti prietenii, poate cunoste cineva pe careva care lucra la garmin romania, daca ai noroc vei avea o solutie placuta :)

 

Daca ar fi sa fac economie as alege 340 CE LM si as pune OSMul pt romania. 1150 de lei vine cu reducere de pe louis + transport. Exista POI uri cu toate pasurile din alpi si in principiu gasesti POIuri pt gamrin cam pe orice segment te intereseaza, nu vad de ce ai avea nevoie de functia roundtrip sau hily routes. Din comoditate as alege la fel ca si colegu de mai sus mai multe harti intr-o varianta full EU

» Post actualizat in 31 Aug 2016 00:32

 

pai si nu e pacat sa muncesti atata si sa nu vrei sau sa nu ai timp sau bani sa faci o excursie in cele 3 mai frumoase lanturi muntoase din europa la care esti cumva in centru lor la nici 3-4 ore distanta. Man, stresul si orarul strans nu iti prinde bine la sanatate. mai fa o pauza cu munca, punete pe motor, foloseste ce telefon sau gps vrei si taio inspre una dintre cele 3 directii. Nici nu conteaza ce folosesti, pe bune, important e sa ajungi acolo prin ce metoda si pe ce drum doresti tu si sa te dai pe acolo prin zona aia pe toate drumurile posibile si imposibile. Doar ploaia m-ar opri din excursii daca as sta in zona aia.

:cheers:

Aia mi se pare şi mie cea mai bună soluţie. Ţine cont că hilly routes sau winding routes sunt detalii de hartă prezente pt ţările Europei centrale şi lipsesc sau sunt slabe în restul ţărilor până la EU45 deci cam arunci banii degeaba (aceeaşi poveste cu IQ Route şi winding routes de la Tomtom).

În plus, oricând ai opţiunea lifetime map EU contra 89 euro ( periodic sunt oferte de până la 50 % reducere )

 

Sorry, mă doare curu de la mers pe motor şi m-am săturat de Ardeche. Să ridice 2 deşte ăla care crede c-ar putea sta o lună, fără să iasă, într-o cameră de hotel cu Monica Bellucci (bine, mâna jos, toţi, am glumit).

Abia aştept wk să ies cu conserva aia mare (Peugeot expert ) din care pot scoate un "ta gueule" liniştit şi pe ton scăzut atunci când mă bruschează bizonii.

 

PS Ultima găselniţă nici nu ştiu dacă s-o zic, iar îmi săriţi în cap :peace: : folosesc de duminică Tomtom PRO 7150 pe care primesc direct destinaţia (mesaje, nr de tel) via smartfone ( trebuie doar să dau accept şi s-o adaug la traseu ). Pus direct pe suport magnetic, fără husă. 5 inch, luminozitate extraordinară nu se compară cu nimic, ALG, TTS. Dezavantaje : pt că are touch capacitiv nu merge cu mănuşi, nu are BT audio ( are doar pt date - camere mobile, HD traffic, alerte meteo, fleet management )

PS 2 Ai dreptate cu gps urile cooldeep ar trebui să-mi ţin gura, am mult peste 200 gps uri şi nu mai pot fi obiectiv. Sunt deja un insider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă are firmware sub 2.80 poţi pune manual harta Garmin EU completă, dacă este peste 3.10 nu mai merge.

Poţi cumpăra o actualizare cu 59 euro sau subscripţie pe viaţă cu 89 euro. Mai bine caută cu EU din start - vezi prin Germania sau Austria

 

Multumesc de sugestie.

» Post actualizat in 31 Aug 2016 08:06

194 este codu de reducere de 20 de euro valabil pana in 4 septembrie pe louis, asta daca te hotarasti sa cumperi ceva de la ei. Harta full europa legala costa bani. Exista varianta free de la OSM (open street map) sau varianta cu artificii cu detalii pe alte forumuri. Indreaba ti toti prietenii, poate cunoste cineva pe careva care lucra la garmin romania, daca ai noroc vei avea o solutie placuta

 

Daca ar fi sa fac economie as alege 340 CE LM si as pune OSMul pt romania. 1150 de lei vine cu reducere de pe louis + transport. Exista POI uri cu toate pasurile din alpi si in principiu gasesti POIuri pt gamrin cam pe orice segment te intereseaza, nu vad de ce ai avea nevoie de functia roundtrip sau hily routes. Din comoditate as alege la fel ca si colegu de mai sus mai multe harti intr-o varianta full EU

 

Retinut. Multumesc de sfat si de pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze senzor sper sa se inteleaga :)

 

post-69607-0-57816700-1472632836_thumb.jpg post-69607-0-63326800-1472632837_thumb.jpg post-69607-0-67796000-1472632838_thumb.jpg

 

Se vede ganitura din interior si cand deschizi capacu la baterie se mai vede o garnitura acolo pe margine. Deci teoretic watterproof si airproof cand este infiletat cum trebuie atat el cat si capacu lui :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegilor, am si eu o intrebare offtopic...

 

Pt Tenerife, ce solutie imi propuneti pt navigare? (inchiriez un ford fiesta)

(Nu am instalata insula pe LM390-ul meu, si adevarul e ca nu l-as cara dupa mine. As prefera varianta de ceva aplicatie instalata pe telefon.) Sugestii?

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...