Ulita Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Am si eu o nelamurire,nu stiu ce ulei sa bag intr-o Honda Hornet,600cmc,an fabr.2000 si vreo 45000KM. Intrebarea este 10W40 sau 15W50?.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? Va multumesc. SARBATORI FERICITE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Am si eu o nelamurire,nu stiu ce ulei sa bag intr-o Honda Hornet,600cmc,an fabr.2000 si vreo 45000KM.Intrebarea este 10W40 sau 15W50?.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? Va multumesc. SARBATORI FERICITE!!! Repet ce am mai spus: ce zice producatoru' in manual, aia bagi. De ce ai baga alt ulei decat a crezut japonezu' ca e bine?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Zi de uleiuri ! On-T: 10w-40 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Eu nu o plimb iarna sau pe vreme rece. Am pus un repsol 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Repet ce am mai spus: ce zice producatoru' in manual, aia bagi. De ce ai baga alt ulei decat a crezut japonezu' ca e bine?! Producatorul in manual da mai multe recomandari in functie de temperaturile la care este folosita motocicleta. In intervalul 10° - 30°C (temperaturile la care circula majoritatea motociclistilor in Romania) corespund vreo 4 vascozitati. Asadar, nu mai baga replici din astea de lemn, ca nu-i cazul aici. Eu n-am observat diferente intre 10W40 si 15W50. Am preferat 15W50 cand l-am schimbat ultima data, ca venea vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Producatorul in manual da mai multe recomandari in functie de temperaturile la care este folosita motocicleta. In intervalul 10° - 30°C (temperaturile la care circula majoritatea motociclistilor in Romania) corespund vreo 4 vascozitati. Asadar, nu mai baga replici din astea de lemn, ca nu-i cazul aici. Pai si eu am zis altceva? Am zis sa vezi ce zice manualul. Intervalul in care merg eu e -10 - +40 Celsius (tu nu mergi cand sunt afara +32 Celsius?!) si in intervalul asta am UN SINGUR ulei, recte 10 W40. Simplu, nu? Chiar, sub -10 Celsius nu apare niciun ulei. Deci sub -10 nu pornesc motorul. Mesaj completat Eu n-am observat diferente intre 10W40 si 15W50. Am preferat 15W50 cand l-am schimbat ultima data, ca venea vara. Cam cum ai vrea tu sa observi diferente intre doua indicative de ulei? Te uiti la el? Il pipai? Asculti motorul dupa ce-l pui? Gusti uleiul dupa ce-l scoti? Asta e ca aia cu "care ulei e mai bun Motul sau Motorex?". Si zice cate unu "Eu am fost multumit de Motul" Serios?! Adica a mers mobra bine cu el, nu? Tare. Editat Decembrie 29, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 Am si eu o nelamurire,nu stiu ce ulei sa bag intr-o Honda Hornet,600cmc,an fabr.2000 si vreo 45000KM.Intrebarea este 10W40 sau 15W50?.Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi? Va multumesc. SARBATORI FERICITE!!! Eu am intrebat care este m-ai indicat,deoarece am auzit ca la unele motoare care au ceva KM(nu stiu,daca cei 45000km sunt reali,sau sunt ceva m-ai multi) m-ai bine ar fi sa bag 15W50,pentru ca protejeaza m-ai bine motorul.In manualul motocicletei scrie 10W40.Deci???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Deci???? Deci 10w40 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Puteai sa intrebi sau sa dai un search pe topicul de Hornetisti, s-a discutat de sute de ori si s-a argumentat care e varianta mai ok....dar na... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 In manualul motocicletei scrie 10W40.Deci???? Deci...da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 daca vrei sa vezi diferenta dintre 10W40 si 15W50 iarna, lasa motoru afara un pic si numa' impinge-l cativa m dupa ce s-a racit bine de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 daca vrei sa vezi diferenta dintre 10W40 si 15W50 iarna, lasa motoru afara un pic si numa' impinge-l cativa m dupa ce s-a racit bine de tot Cu ce ulei in ea? Motorul sa fie in viteza sau la neutru? Cu ambreiajul tras sau fara? Hai ma frate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Ce imi plac discutiile astea Pe la mijloc e si un tabel : http://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 daca vrei sa vezi diferenta dintre 10W40 si 15W50 iarna, lasa motoru afara un pic si numa' impinge-l cativa m dupa ce s-a racit bine de tot Si care-i mai usor de impins? 10W40 sau 10W50? Ma intereseaza in cazul in care merg cu mobra iarna la carciuma, ma fac muci si dupa aia o imping pana acasa. Imi amintesc ca vaca mea a fost cam nasol de impins cu 10W40 atunci cand mi s-a rupt lantul: a venit un nene (mr. Laba a.k.a. Unchiu' Motocross pentru cine-l cunoaste ) cu un CBR125 modificat in cross sa ma tracteze si a trebuit sa mergem pe langa mobre vreun kilometru ca sa fentam o masina a militiei, care statea la panda cu radarul. Daca aveam 15W50 mi-ar fi fost mai usor? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 (editat) Si care-i mai usor de impins? 10W40 sau 10W50?Ma intereseaza in cazul in care merg cu mobra iarna la carciuma, ma fac muci si dupa aia o imping pana acasa. Imi amintesc ca vaca mea a fost cam nasol de impins cu 10W40 atunci cand mi s-a rupt lantul: a venit un nene (mr. Laba a.k.a. Unchiu' Motocross pentru cine-l cunoaste ) cu un CBR125 modificat in cross sa ma tracteze si a trebuit sa mergem pe langa mobre vreun kilometru ca sa fentam o masina a militiei, care statea la panda cu radarul. Daca aveam 15W50 mi-ar fi fost mai usor? Multam! Clar era mai usor, nici nu mai aveai nevoie de Laba, ii dadeai un vant pana in Bucale... Oricum, cel mai usor de impins e cu gel lubrefiant de la Durex. Aluneca ... de numa', cum ar zice un prieten de-al nostru, bozgor de meserie. Editat Decembrie 29, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Aluneca ... de numa', cum ar zice un prieten de-al nostru, bozgor de meserie. Cine,io? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 29, 2010 Autor Share Postat Decembrie 29, 2010 Puteai sa intrebi sau sa dai un search pe topicul de Hornetisti, s-a discutat de sute de ori si s-a argumentat care e varianta mai ok....dar na... Pai si daca am intrebat la sectiunea service,ce am dat cu parul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Pai si daca am intrebat la sectiunea service,ce am dat cu parul? Daca credeam asta iti spuneam. Ideea era ca acolo primeai raspunsuri fix de la hornetisti, care merg zilnic si au vazut cum se comporta HORNETUL cu uleiuri diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cine,io? 'Traiti! Acu' mi-am dat seama, cred ca merge mai usor daca dai cu niste clisa d-aia inainte sa impingi. Si daca bagi si niste palinca cred ca impingi la ea pana la adanci batraneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Alo, alo, gata cu mistourile. Omu si-a primit raspunsul pana la urma, asa ca sunteti pe langa rau cu offtopicu asta de bascalie. Multumiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cu ce ulei in ea? Motorul sa fie in viteza sau la neutru? Cu ambreiajul tras sau fara?Hai ma frate... auzi cocosel, sa impingi tu motorul cand e in viteza, da? (payback line) eu vb de 10W40 iarna...tot se ingroasa nasol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Switch stai linistit ... s-a apucat lumea de adunat posturi ... hmmm ceea ce fac si eu din cate vad ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 auzi cocosel, sa impingi tu motorul cand e in viteza, da? (payback line) eu vb de 10W40 iarna...tot se ingroasa nasol Bravo, pasarica, payback received succesfully! Dar daca e la neutru cutia, ce treaba are oloiu cu impinsu?! Ca singurele care se invart in cazul asta sunt rotile, motorul si cutia sed linistite in repaus... Dar cum omul si-a primit raspunsurile si cum topicuri de uleiuri sunt cu zecile, propun inchiderea, sa nu cumva sa bata off-topicul la ochi, bai vere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 am fost la concert rocknroll si dupa 2-3 ore de stat la minus 10 grade(motoru nu noi) abia am putut impinge motorul in neutru. am bagat in viteza si cu ambreiajul tras abia a facut 1 m... uleiul era 10W40 si daca tot vb de uleiuri si cel de furca se ingroasa iarna la minus grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Bravo, pasarica, payback received succesfully!Dar daca e la neutru cutia, ce treaba are oloiu cu impinsu?! Ca singurele care se invart in cazul asta sunt rotile, motorul si cutia sed linistite in repaus... Dar cum omul si-a primit raspunsurile si cum topicuri de uleiuri sunt cu zecile, propun inchiderea, sa nu cumva sa bata off-topicul la ochi, bai vere! Se invarte si jumate din cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.