pasquinel Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Stie cineva cum dau de *Filozoful*, acum 2 ani a schimbat rotorul la EN ul lui cu unul de tip nou cumparat de la un mecanic de motociclete. Am nevoie si eu nevoie de un rotor nou pentru ca la al meu i-au sarit 3 magneti si e praf. Codul rotorului este GP 9331. I-am trimis PM Filozofului dar nu-l poate primi asa ca apelez la voi. Orice informatie e bine venita, numai bine. E pasare rara rotorul tau, man... Am umblat dupa el de-am behait, iar pana la urma am cumparat unu' tot fara protectie la magneti, de care nu am fost deloc multumit, in sensul ca imi incarca bateria cat de cat daca merg cu faru' stins, ceea ce nu-i chiar ok... Il gasesti in UK, nu mai stiu pe ce site, cand l-am cautat eu era vreo 120 de lire, mi s-a parut scump, da' eram sarac pe-atunci. Daca Filozofu' l-a cumparat de la un mecanic, a fost norocos, de obicei la EN-urile din dezmembrari prima piesa care se vinde e rotoru'... Ca un sfat "de avarie", pot sa-ti zic sa cauti alt rotor la fel de praf ca al tau (vezi ca merge si LTD 450 sau GPZ 500), sa iei cei trei magneti buni de pe el si sa-i montezi pe al tau, avand grija sa respecti polaritatea. Ii lipesti cu poxilina si te rogi sa nu se dezlipeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 (editat) Acum merg cu un rotor care are doar 4 magneti din 6, cei 2 care lipsesc sunt pozitionati la 180 de grade deci cit de cit rotorul este echilibrat iar de incarcat ce sa zic , merg cu farul aprins si am 14,3V , la ralanti este mai puturos 12.8V. » Post actualizat in 14 Jul 2017 18:57S-a rezolvat, am cumparat un rotor cu codul 9310 cel cu protectie la magneti din dezmembrari ( probabil tot de EN500 dar mai nou) care avea 2 intrerupatori de semnal pe rotor dar mult mai mari si cu care motorul nu pornea. Rezolvarea , unul l-am polizat de tot iar din al doilea a mai ramas aproximativ o treime in asa fel incit a devenit identic cu al meu si surpriza, aluat-o la sfert. Ok ,a fost o incercare disperata dar a dat rezultate asa ca in lipsa de piesa originala puteti incerca asa ceva! Editat Iulie 10, 2017 de Gabi24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_10g Postat Septembrie 3, 2017 Share Postat Septembrie 3, 2017 Salutare, Ma poate ajuta cineva sa gasesc toba de pe dreapta pentru un Kawasaki 454 LTD? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 Postez pentru un prieten care nu are cont aici si are de vinzare un rotor nou de En 500 comandat din Anglia cod GP 9331. Pentru pret si detalii luati legatura cu Sorin la tel.0763603729. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Din poza , nu e compatibil cu EN , en-ul are doi cititori , poate ER , sau EX ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Codul GP 9331 este exact ce am avut si eu pe motor deci este de En, e adevarat in fotografia de pe cutie este un STATOR cu un singur cititor dar codul de pe rotor conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Martie 19, 2018 Share Postat Martie 19, 2018 salutare! se intampla sa aveti disponibil un clacson original (cel care fluiera mai gros)? am pus goarne auto, dar nu sunt fatoase. respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smoke4art Postat Iunie 7, 2018 Share Postat Iunie 7, 2018 Salut! Are cineva un manual in format electronic? Am luat una de curand si vreau sa o pun la punct. Un manual ar ajuta enorm de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Salut! Are cineva un manual in format electronic? Am luat una de curand si vreau sa o pun la punct. Un manual ar ajuta enorm de mult. Il gasesti pe google , in format PDF . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Salut! Are cineva un manual in format electronic? Am luat una de curand si vreau sa o pun la punct. Un manual ar ajuta enorm de mult. https://www.manualslib.com/manual/1013120/Kawasaki-En500.html Am și un manual tipărit de pe vremea când aveam EN500, dar este în limba germană. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motogun Postat August 11, 2018 Share Postat August 11, 2018 Cumpăr ghidon Kawasaki en500 !!!! » Post actualizat in 11 Aug 2018 21:03 Semnalizator fata 2 bucăți are careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCT Postat Iunie 15, 2019 Share Postat Iunie 15, 2019 Salut! Cumpăr semnalizare Kawasaki EN 500 /1991 partea dreapta față. Are cineva? Am gasit-o ruptă in parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Noiembrie 21, 2019 Share Postat Noiembrie 21, 2019 caut sa cumpar robinet de benzina functional de pe En500/Ltd 454. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuky21 Postat Februarie 17, 2020 Share Postat Februarie 17, 2020 Fratilor, ma lasat cureaua la ltd 454...........stie cineva unde gasesc ceva mai subtire la pret? Mai are cineva o baba ca asta? Ce am gasit este in UK sau SUA si ma rupe.... La 17.02.2020 la 16:45, yuky21 a spus: Fratilor, ma lasat cureaua la ltd 454...........stie cineva unde gasesc ceva mai subtire la pret? Mai are cineva o baba ca asta? Ce am gasit este in UK sau SUA si ma rupe.... Gasit pe aliexpress identica zic ei ca si originala 45$. Sper sa vina pana incepe sezonul. Tot aici am gasit si placute de frana si semeringuri la telescoape. High Torqure Transmisson Arc tooth HTD14M Synchronous Belt Perimeter/Pitch Length=1736/1750/1764/1778/1792mm Pitch 14mm/0.551inch Teeth Number 124T 125T 126T 127T 128T Neoprene Rubber Fiberglass in Closed-loop Width 30mm/40mm/50mm HTD 14M Timing Belt 1736-14M 1750-14M 1764-14M 1778-14M 1792-14M HTD 14M Synchronous Belt in closed-loop Belt are pe aliexpress....https://www.aliexpress.com/item/32735073793.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.209d33875YfwRu&algo_pvid=5289d518-6af8-43d6-aef1-ef72feaa56bc&algo_expid=5289d518-6af8-43d6-aef1-ef72feaa56bc-4&btsid=0ab6f83915820544751041685e01c3&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Costa aproape 7$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Mai 12, 2020 Share Postat Mai 12, 2020 Salut. Astazi am iesit cu en si depa 4 km in trafic s-a oprit. 15 min asteptare, a pornit. A facut asa de 3 ori la interval de 3-4 km. Aveti idee ce poate fi! Multumesc! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Posibil face vacuum in rezervor, din cauza busonului de alimentare cu benzina ce are supapa infundata. Mergi pana se opreste si deschide buşonul de la rezervor. Daca face "fasss" si apoi porneste, asta e. Se sufla cu aer comprimat busonul, acasa sau la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seven47 Postat Septembrie 9, 2020 Share Postat Septembrie 9, 2020 (editat) La 02.07.2015 la 15:32, Filosofull a spus: Pt cine vrea manualul de EN (format electronic) astept pm. Acolo ar trebui sa spuna si despre cuiul ala Salut, eu as avea nevoie de manual. Acum 3 minute, seven47 a spus: La 02.07.2015 la 15:32, Filosofull a spus: Pt cine vrea manualul de EN (format electronic) astept pm. Acolo ar trebui sa spuna si despre cuiul ala Salut, eu as avea nevoie de el La 24.07.2015 la 18:18, ross a spus: Ce liniste e pe aici... Am montat intinzatorul de care ziceam si s-a schimbat instant mersul motorului. Au fugit tacanitii din motor. Inainte se auzea motorul peste tobe, acum se aud tobele peste motor. Se mai aude ceva dar cred ca e de sus, tre sa fac reglajul. Pace voua cititorilor... Salut, imi poti trimite si mie o poza cu locul unde se afla intinzatorul si care este surubul ce trebuie infiletat, eu nu am habar nici macar care este intinzatorul si nici unde se situeaza. Multam anticipat Editat Septembrie 9, 2020 de seven47 Duplicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floless Postat Ianuarie 9, 2021 Share Postat Ianuarie 9, 2021 Salut, de unde recomandați achiziția curelei de transmisie pt un en500 1994? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Martie 14, 2021 Share Postat Martie 14, 2021 Vreau să-mi vând EN-ul pentru piese, ruginește degeaba... Detalii în pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minb Postat Aprilie 14, 2022 Share Postat Aprilie 14, 2022 La 14.03.2021 la 22:30, pasquinel a spus: Vreau să-mi vând EN-ul pentru piese, ruginește degeaba... Detalii în pm. La-i vandut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Aprilie 14, 2022 Share Postat Aprilie 14, 2022 Acum 22 minute, minb a spus: La-i vandut? Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Aprilie 15, 2022 Share Postat Aprilie 15, 2022 Pune si tu citeva poze cu utilajul sa vedem ce si cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Aprilie 30, 2022 Share Postat Aprilie 30, 2022 EN500 al meu a început sezonul destul de rău: merge sacadat și în 3 minute poți face mici pe tobe la ieșirea din cartere. Am pus bujii noi, dar acum am desfacut capacul de la magnetou și a curs ulei. Întrebare: e normal să fie ulei? E adevarat că acolo există și lanțul care plecacă de la demaror. Dacă cineva are idee care poate fi soluția problemei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 30, 2022 Share Postat Aprilie 30, 2022 (editat) De ce ai desfăcut dacă nu te pricepi deloc?!? Ulei e normal să fie acolo, evacuările e normal să se încălzească (în camera de ardere temperatura depășește 1000°C. Da, O MIE! Micii se prăjesc la temperatură mai mică) și ies din chiulasă nu din cartere. Mersul sacadat poate fi o problemă, dar sigur nu o să o rezolvi fără să apelezi la cineva competent! Editat Aprilie 30, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Mai 1, 2022 Share Postat Mai 1, 2022 Și mie mi s-a părut ciudat să găsesc ulei la magnetou. Galeria se înroșește doar pe pistonul din stânga și de aceea am zis că nu e ok treaba. Am eliminat bujiile, acum vreau să văd la aprindere. Relantiul e reglat spre minim, dar mersul motorului nu e rotund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.