bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 acelasi discurs e valabil si la masini, teoretic, dar toata lumea isi ia masini cu abs. si tot nu stiu sa il foloseasca. apropos de folosit ABS, cati stiu sa il folosesca corect, fie la masini fie la mobre? cunosc oameni care la interventia ABS-ului cand incepe pedala sa vibreze se sperie si in loc sa apese din ce in ce mai tare ridica piciorul de pe frana. cati din voi ati fost invatati la scoala de soferi cum sa franati cu ABS? acelasi discurs e valabil si la mobre: cu ABS trebuie sa stii sa franezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 1. Toate autovehiculele construide dupa 1.07.2004 au obligatoriu ABS in comformitate cu reglemantire ASOCIATIEI EUROPENE DE CONSTRUCUTORI. 2. Exista deja un proiect de lege care ar trebui sa intre in vigoare din 2017 (trebuia in 2014 dar din cauza crizei au mai prelungit termenul) care introduce obligativitatea ABS-ului si la moto. 1.cam tarziu sa strangi semnaturi. 2.nu e cam aiurea sa strangi semnaturi contra unui lucru care salveaza vieti? se estimeaza ca ABS-ul la mobre ar salva circa 4000 de vieti anual. Vorbesti de lucruri diferite. Nu toate vehiculele de pe drumuri au ABS. De o astfel de lege vorbeam. Daca ai fi fost atent ai fi obervat ca am si spuns ca nu cred ca se mai fac masini fara ABS. Deci,nu, nu e prea tarziu deloc. Ai cumva statistici REALE si nu estimari scoase din rect ca sa vedem cate vieti a salvat ABS? Altfel vorbim de pomana. acelasi discurs e valabil si la masini, teoretic, dar toata lumea isi ia masini cu abs. si tot nu stiu sa il foloseasca. apropos de folosit ABS, cati stiu sa il folosesca corect, fie la masini fie la mobre? cunosc oameni care la interventia ABS-ului cand incepe pedala sa vibreze se sperie si in loc sa apese din ce in ce mai tare ridica piciorul de pe frana. cati din voi ati fost invatati la scoala de soferi cum sa franati cu ABS? acelasi discurs e valabil si la mobre: cu ABS trebuie sa stii sa franezi. EPIC! Deci ABS e mai complicat de folosit decat cu frana normala,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 sunt ferm convins ca daca raspunzi asa nu stii sa franezi cu ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Uite eu am blocat spatele de multe ori in 10-15 mii de km si tare as vrea sa putem discuta fara sa ne facem albie de porci. Am totusi impresia ca daca incerci o discutie civilizata esti perceput din start prost Mie unu nu-mi place deloc directia asta, masina care parcheaza singura si mobra care franeaza singura cand traverseaza betivu strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Incercam sa dau explicatii, pe care nu le-am scos din burta ci de pe site-uri de specialitate. dar pe aici sunt clasicii motociclisti de forum care nu stiu sa faca altceva decat sa se scontreze cu toti de parca asa se invata, nu din discutii normale. da asta e.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Incercam sa dau explicatii, pe care nu le-am scos din burta ci de pe site-uri de specialitate. dar pe aici sunt clasicii motociclisti de forum care nu stiu sa faca altceva decat sa se scontreze cu toti de parca asa se invata, nu din discutii normale. da asta e.... Scontreze? Scontreze? Ce ai dat tu nu sunt explicatii si da, ai dat pe langa cu raspunsul. sunt ferm convins ca daca raspunzi asa nu stii sa franezi cu ABS. Cand ai ABS franezi si eventual eviti. Pam - pam. Asta e marea smecherie. Bine, nu stiu daca la mobra merge asa bine ca la masina smecheria cu evitatul insa este posibil. Nu a intrat niciodata in actiune la mine ABS la mobra. Franez bine. Chiar foarte bine. Extraordinar de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 (editat) asa cum am scris, sunt destui care atunci cand simt vibratia pedalei de frana cand intra in functiune ABS-ul in loc sa apese si mai tare, ridica piciorul de pe pedala tocmai pentru ca nu sunt invatati cu asa ceva. pe voi cine v-a invatat? Editat Noiembrie 16, 2011 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Eu nu am auzit pe nimeni sa se sperie ca vibreaza pedala si sa ii dea drumu. Wtf. Vibreaza nu iti da cu ciocanu peste degete. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 acelasi discurs e valabil si la masini, teoretic, dar toata lumea isi ia masini cu abs. si tot nu stiu sa il foloseasca. apropos de folosit ABS, cati stiu sa il folosesca corect, fie la masini fie la mobre? cunosc oameni care la interventia ABS-ului cand incepe pedala sa vibreze se sperie si in loc sa apese din ce in ce mai tare ridica piciorul de pe frana. cati din voi ati fost invatati la scoala de soferi cum sa franati cu ABS? acelasi discurs e valabil si la mobre: cu ABS trebuie sa stii sa franezi. Eu is unul dintre aia care nu stiu sa il foloseasca. Cum se foloseste? Zi-mi te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Uite eu am blocat spatele de multe ori in 10-15 mii de km si tare as vrea sa putem discuta fara sa ne facem albie de porci. Am totusi impresia ca daca incerci o discutie civilizata esti perceput din start prost Mie unu nu-mi place deloc directia asta, masina care parcheaza singura si mobra care franeaza singura cand traverseaza betivu strada. Ai dreptate, nu ai cu cine, pe aici toti sunt extrasuper cunoscatori, ia cei care sunt interesati cu adevarat nu pot invata nimic din simplu motiv ca cel care are ceva de spus trebuie sa fie contrazis de respectivi. When activated, some earlier ABS systems caused the brake pedal to pulse noticeably. As most drivers rarely or never brake hard enough to cause brake lock-up, and a significant number rarely bother to read the car's manual,[citation needed] this may not be discovered until an emergency. When drivers do encounter an emergency that causes them to brake hard, and thus encounter this pulsing for the first time, many are believed to reduce pedal pressure, and thus lengthen braking distances, contributing to a higher level of accidents than the superior emergency stopping capabilities of ABS would otherwise promise. Some manufacturers have therefore implemented a brake assist system that determines that the driver is attempting a "panic stop" (by detecting that the brake pedal was depressed very fast, unlike a normal stop where the pedal pressure would usually be gradually increased, Some systems additionally monitor the rate at the accelerator was released)[citation needed] and the system automatically increases braking force where not enough pressure is applied. Hard or panic braking on bumpy surfaces, because of the bumps causing the speed of the wheel(s) to become erratic may also trigger the ABS. Nevertheless, ABS significantly improves safety and control for drivers in most on-road situations. sursa:wikipedia, dar mai sunt si altele, e suficient sa cauti. nu mai incercati sa pareti toti atotstiutori, nimeni nu s-a nascut invatat si chiar si voi, zeilor, aveti de invatat toata viata. probabil am mai multi km decat multi dintre voi la un loc (cu toate acestea continui sa invat si sa ascult de cei cu mai multa experienta decat mine), dar nu incerc sa contrazic pe nimeni aiurea, cu atat mai putin cand sunt destui care sunt tineri si la inceput si intra pe un forum ca acestas tocmai sa invete nu sa vada cum gigi muschi le stie pe toate si ai ia pe toti la misto. Si cu asta am incheiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 Screme-te de un calcul si zi-ne cati km ai cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 16, 2011 Share Postat Noiembrie 16, 2011 ne mai auzim cand o sa fiti in stare sa scrieti ceva din care cei care intreaba sa aibe ceva de invatat. pana atunci sunteti doasr spam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 ne mai auzim cand o sa fiti in stare sa scrieti ceva din care cei care intreaba sa aibe ceva de invatat. pana atunci sunteti doasr spam. Lasa-ne.Du-te. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 @bozoro Hai sa nu vorbim de sisteme preistorice de abs. Vorbim de lucruri care se cumpara noi in zilele noastre. Eu propun un test. Eu cu abs si gume de touring (plus experienta limitata pe care o am) vs. moto fara abs cu ce gume vrei tu si skill-uri de rossi. Un test simplu de franare pe ud pe asfalt rece pe ce vrei tu. Cine pierde da o masa in Bikers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Pana la urma discutia asta pro/contra ABS mi se pare o tampenie. Nu este nimic subiectiv de discutat, este evident ca este util si aduce un maaare plus de siguranta. Ca exista "viteji" care nu l-au testat, sau inca nu-si permit moto cu ABS, sau mai stiu io ce alt motiv... si bat campii negandu-i utilitatea, este altceva... de fapt este aceeasi discutie de fiecare data, in principiu o pierdere de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Un test simplu de franare pe ud pe asfalt rece pe ce vrei tu. Cine pierde da o masa in Bikers. Io vreau pe camp ca arata fain 800-le ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Acolo e discutabil. D`aia exista posibilitatea de dezactivare. Evident este auxilair motivul asta. Primarul e pentru miejii care vor sa simta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 agregatul+riderul trebuie sa aiba aceeasi greutate in ambele cazuri... cu si fara abs in cazul testelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Pentru detalii de genul asta ar trebuie si aceeasi motocicleta/anvelope. Aici vorbeam de un test empiric nu de masuratori facute la mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Pana la urma discutia asta pro/contra ABS mi se pare o tampenie. Nu este nimic subiectiv de discutat, este evident ca este util si aduce un maaare plus de siguranta. Ca exista "viteji" care nu l-au testat, sau inca nu-si permit moto cu ABS, sau mai stiu io ce alt motiv... si bat campii negandu-i utilitatea, este altceva... de fapt este aceeasi discutie de fiecare data, in principiu o pierdere de timp. eu am auzit ca daca te dai fara abs iti mai creste un co1 ... pentru a compensa neajunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 ba ia mai taceti voi oleaca. uite dovada. hai sa va vad acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Noiembrie 30, 2011 Share Postat Noiembrie 30, 2011 (editat) n-are cum, si-a bagat necuratu coada! Editat Noiembrie 30, 2011 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Gata ? S-a terminat ? Cum a rămas până la urmă ? Va trebui să ne dezactivăm ABS, nu-i așa ? Altfel ne facem de râs ! Stupid people. Pt ce ne trebuie ABS, injecție, control al tracțiunii ? Având doar 2 roți e risipă de sisteme electronice ! Suspectez majoritatea "anti-abs moto" ca având ascuns acasă ( șopron, peșteră...) un folcsvagăn-golf-patru-tedei-pompe-diuze cu un cârnățoi de abțibilduri pe lunetă (da, da lângă antena CB) - abs+asr+ebd+tcs+k.kt cu care se mândresc, nevoie mare, dar pe 2 roți nu le trebuie. PS Nu știu alții, dar eu o să păstrez bine ascunsă siguranța de la ABS, just in case. Cu Domnul înainte ! Jos ABS ! PS' Un topic despre căști, ceva, <cu "double D" sau fără> ? Ne băgăm ? Oricum plouă afară, plictis mare ! Editat Decembrie 5, 2011 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 double d? ochiu' dracului, necuratu', car mar poc! on: mi-ar placea un cbr cu c-abs la pachet, da' de unde bani? probabil asta e problema si cu cei care se impotrivesc abs-ului, sistem care (in cazul meu, cel putin) si-a dovedit utilitatea de cateva ori. mama lor de struguri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_eugen Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 ba ia mai taceti voi oleaca. uite dovada. hai sa va vad acuma. Asta e cea mai tare faza care am vazut-o vreodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.