ovideo Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 ABS-ul nu este facut sa te joci cu el,sa te antrenezi! E facut pentru momentul in care nu mai poti doza frana( frica,neatentie,neexperimentat,cond meteo) si te trezesti strangand maneta la max si te opresti fara probleme! Cel mai concludent argument care-mi vine in minte este ultima reclama la Mercedes Clasa E ( cu moartea! ) Si inca ceva,cine n-a condus si cu,si fara ABS,n-are de unde sa stie ca e mai bine fara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Banditosul argintiu Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) ..... Stii cum e cu ABS-ul? De ce sa las un sistem electronic sa-mi moduleze automat forta de franare (dupa un anumit punct) daca eu vreau sa fac asta si de fiecare data cand folosesc motocicleta si incerc sa-mi dezvolt reactiile si instinctele si sa invat cat mai bine o tehnica de franare prin care sa nu blochez rotile? ...... Salut, Belbody. Doar o chestie: ABS nu "modeleaza automat forta de franare", dupa cum spui tu. De fapt, ABS-ului i se cam falfaie de forza de franare, nu acesta e scopul sau, acela de a-ti "indulci" franarile, de a le face mai "moi"... El, ABS-ul are doar o grija: sa nu te lase sa blochezi roata in cauza. Doar atat. Nimic mai mult. Nu-i pasa nici daca pici in cap, nici daca zbori peste ghidon, nici daca iti zboara mucii pe viziera, nici, nici, etc .... De cazut in cap ca urmare a unei franari violente cu fata, pai, se poate si "prevazut cu ABS". Repet, se poate frana violent si cu ABS... poti cadea in cap si cu motocicleta cu ABS, acesta poate fi activat (pe asfalt ud) sau neactivat (pe uscat)... depinde doar de pilot.... Iti propun o statistica-probabilitate virtuala, Belbody: - Sa zicem ca-ti dezvolti "reactiile si instinctele" in tehnica franarii violente. Bun. - Sa zicem ca franezi violent de ZECE (10) ORI. Booon. - Sa zicem ca din astea zece franari la limita, ti se blocheaza vreo roata (indiferent care) pprobabil de CINCI ori (juma' din franari). Biiineee. - Da, asa, de la tine, probabilul numar de cazaturi din statistica asta. (Parerea mea: probabil "mai mic sau egal cu ZECE"). Bun... Nu stiu daca m-ai inteles. Doar atat. Numa' bine. Editat Ianuarie 19, 2011 de Belbody Mi-ai pocit nick-ul, dar nu-i nimic, am corectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Partea a doua a postarii tale n-am inteles-o, dar nu conteaza, de ABS nu ma convinge nimeni, sunt catar la faza asta. Am zis ca moduleaza forta de franare dupa un anumit punct, ma refeream la cum franeaza etrierul roata, la ABS cand este detectata blocarea rotii, forta de franare este scazuta automat incat roata sa se roteasca in continuare, apoi stransa iar si tot asa, ei bine in dictionarul meu intern asta inseamna "modularea fortei de franare dupa un anumit punct" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hangu Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 La 54 ani vreau sa ma urc pe motor. Vreau sa-mi cumpar un choper. Doresc un sfat de la cei in tema in sensul ca daca motocicleta cu abs este mult mai sigura decit cea fara abs. Sunt un pic cam batrin si ma gindesc in primul rind la siguranta. Bineinteles ca ma gindesc si la bani (cu abs este mai scumpa) Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta? CU ABS ! safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Dragi pretini motociclisti si stimate nene Nicu, Sa presupunem ca l-am convins pe om, viitorul nostru tovaras sa isi ia scula cu ABS. Sa presupunem (de dragul discutiei) ca dumnealui este chitit pe chopper dar ca ar accepta si un cruiser... Sa presupunem ca (din motive personale) nu ne comunica marja de investitie, noi avand libertate in alegere... de la cheap la expensive ! Hai sa-i bagam niste poze & filmulete ! Exemple in afara de concurs: http://www.metacafe.com/watch/566252/harley_v_rod/ http://www.youtube.com/watch?v=HKEuzxC4eGc http://www.youtube.com/watch?v=vZnZaTcLVqc&NR=1 START JOC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 /index.php?...t&p=2722589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 (editat) @nicu p . Daca dispui de fonduri pentru o motocicleta cu ABS, nu mai sta pe ganduri! Eu am devenit un sustinator infocat al acestui sistem, dupa ce l-am "testat" personal. Eu nu stiu sa franez "la limita", nu stiu sa fac stoppie, nu stiu sa derapez cu roata spate blocata... Eu vreau sa ma bucur de mersul pe 2 roti in siguranta. Mie, ABS-ul imi ofera un plus de confort psihic. Prin absurd, daca nu mai vreau ABS, apas butonul si-l dezactivez. Editat Ianuarie 19, 2011 de Lucianggg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Partea a doua a postarii tale n-am inteles-o, dar nu conteaza, de ABS nu ma convinge nimeni, sunt catar la faza asta. Am zis ca moduleaza forta de franare dupa un anumit punct, ma refeream la cum franeaza etrierul roata, la ABS cand este detectata blocarea rotii, forta de franare este scazuta automat incat roata sa se roteasca in continuare, apoi stransa iar si tot asa, ei bine in dictionarul meu intern asta inseamna "modularea fortei de franare dupa un anumit punct" . Zici ca dai sambata o tura cu a meu cu ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 PS- daca cumperi fara ABS incearca sa strangi maneta de frana numai cu 2 degete ... probabil va frana bine si roata nu se va bloca si ia in calcul ca forta de franare fata/spate trebuie sa fie direct proportionala cu dimensiunile discurilor de frana, adica mai mare pe fatza daca esti pe un drum modernizat Cred ca te cam inseli in privinta asta, franarea corecta se face cu 4 degete, ai control mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Cred ca te cam inseli in privinta asta, franarea corecta se face cu 4 degete, ai control mai bun. Sigur ca da! Ajuta si la prostata... La inceput, franam cu 2 degete; acum, de cand franez cu 4 degete, am o viata mult mai linistita! Ma simt mai implinit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 Cred ca te cam inseli in privinta asta, franarea corecta se face cu 4 degete, ai control mai bun. te invit sa incerci pe aprilia mea sa franezi cu 4 degete! stai linistit, nu te pun la plata, dau jos carenele si am cazatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Ma, n-auzi ! Stop balacareala ! Ajutati-l pe nea' Nicu P cu ceva exemple de chopper/cruiser cu ABS ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 N-are ABS, dar e buna de om in toata firea incepator si cu scaun la cap. Mesaj completat Mai invat eu sa merg pe motocicleta la virsta asta? Bineinteles ca inveti! Si inca cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Ma, n-auzi ! Stop balacareala ! Ajutati-l pe nea' Nicu P cu ceva exemple de chopper/cruiser cu ABS ! Bah! La loc comanda! Tu stii ce-i ala chopper? Sau tu le asimilezi cu cruiserele? Asa ca nea Nicu P daca-si ia chopper nu va gasi niciunul cu ABS. Cruiser poa' sa-si ia lejer cu ABS : un M1800 de exemplu. Sau un BMW R1200C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 (editat) Cred ca te cam inseli in privinta asta, franarea corecta se face cu 4 degete, ai control mai bun. asa mai "lautareste" umbla vorba ca oricat ai strange de tare numai cu 2 "deste" sansele sa poti bloca roata sunt (ar fi .. chipurile) minime, iar un om normal (nu anemic) are forta suficienta in 2 degete ca sa actioneze un sistem de franare obisnuit de motocicleta cu disc ... la mine e un reflex, habar nu am cate degete folosesc, dar imi aduc aminte ce mi-a zis varul meu mai de mult. Aberatie sau nu oricine (nu s-a nascut invatat ) poate incerca... e gratis! Logica ar fi ca , in situatii limita, omul este mai emotiv decat de obicei... se sperie si actioneaza suplimentar comenzile... eu am rupt un cablu de ambreaj la o masina cand am franat de frica(am calcat ambele pedale)... tocmai de aia pedala de frana la turisme este metalica si nu de plastic cum este la acceleratie Ai cunostinte despre ergonomie? sau voiai sa-mi atragi atentia ca: " scoala multa nu se cere/ prost sa fi sa ai putere " Editat Ianuarie 21, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 22, 2011 Share Postat Ianuarie 22, 2011 A vrut sa zica 4 degete la franarea spate...asa e, ca al cincilea, ala micu' de la picior nu mai incape pe pedala ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am auzit-o si eu la un instructor din alta tara,si desi de cele mai multe ori folosesc 2 degete(pentru ca asa m-am invatat) am incercat cu 4 si chiar ai control mai bun, poti sa dozezi mai bine frana pentru ca miscarea spre capatul levierului este ceva mai ampla, ma gandesc eu. Ma rog, poate am aruncat-o fara sa ma documentez prea mult, dar din ce am citit si pe net politica instructorilor prin afara e 4 degete, acuma fiecare isi formeaza stilul cum vrea. Totusi cam toate motoarele au levierele lungi(nu vorbesc de cele race),dar probabil le fac asa ca sa ai ce rupe cand iti pica motoru. Ca sa fiu on-topic Recomand ABS, l-am testat pe drum drept si face toti banii, pe curba nu am avut curajul dar cred ca nu ajuta foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Dragi pretini motociclisti si stimate nene Nicu, Sa presupunem ca l-am convins pe om, viitorul nostru tovaras sa isi ia scula cu ABS. Sa presupunem (de dragul discutiei) ca dumnealui este chitit pe chopper dar ca ar accepta si un cruiser... Sa presupunem ca (din motive personale) nu ne comunica marja de investitie, noi avand libertate in alegere... de la cheap la expensive ! Hai sa-i bagam niste poze & filmulete ! Exemple in afara de concurs: http://www.metacafe.com/watch/566252/harley_v_rod/ http://www.youtube.com/watch?v=HKEuzxC4eGc http://www.youtube.com/watch?v=vZnZaTcLVqc&NR=1 START JOC ! Bah! La loc comanda! Tu stii ce-i ala chopper? Sau tu le asimilezi cu cruiserele? Asa ca nea Nicu P daca-si ia chopper nu va gasi niciunul cu ABS. Cruiser poa' sa-si ia lejer cu ABS : un M1800 de exemplu. Sau un BMW R1200C. Daca as fi scris motociclete... chopper/cruiser/custom... ți-ar fi crescut si mai mult emisia de miasme pestilențiale ? Daca ai fi fost mai putin ocupat cu productia proprie de toroidale cu moț ai fi accentuat unicitatea dorintei domnului Nicu P si ai fi avut prilejul sa remarci ironia invitatiei mele la concursul de gasit Choppere cu ABS... Poate si motivul exemplificarilor mele... hors compĂŠtition ! Mesaj completat Dragi pretini motociclisti si stimate nene Nicu, Sa presupunem ca l-am convins pe om, viitorul nostru tovaras sa isi ia scula cu ABS. Sa presupunem (de dragul discutiei) ca dumnealui este chitit pe chopper dar ca ar accepta si un cruiser... Sa presupunem ca (din motive personale) nu ne comunica marja de investitie, noi avand libertate in alegere... de la cheap la expensive ! Hai sa-i bagam niste poze & filmulete ! Exemple in afara de concurs: http://www.metacafe.com/watch/566252/harley_v_rod/ http://www.youtube.com/watch?v=HKEuzxC4eGc http://www.youtube.com/watch?v=vZnZaTcLVqc&NR=1 START JOC ! Bah! La loc comanda! Tu stii ce-i ala chopper? Sau tu le asimilezi cu cruiserele? Asa ca nea Nicu P daca-si ia chopper nu va gasi niciunul cu ABS. Cruiser poa' sa-si ia lejer cu ABS : un M1800 de exemplu. Sau un BMW R1200C. Daca as fi scris motociclete... chopper/cruiser/custom... ți-ar fi crescut si mai mult emisia de miasme pestilențiale ? Daca ai fi avut macar un strop de umor si ai fi fost mai putin ocupat cu productia proprie de toroidale cu moț ai fi accentuat unicitatea dorintei domnului Nicu P si ai fi avut prilejul sa remarci ironia invitatiei mele la concursul de gasit Choppere cu ABS... Poate si motivul exemplificarilor mele... hors compĂŠtition ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 24, 2011 Share Postat Ianuarie 24, 2011 Am auzit-o si eu la un instructor din alta tara,si desi de cele mai multe ori folosesc 2 degete(pentru ca asa m-am invatat) am incercat cu 4 si chiar ai control mai bun, poti sa dozezi mai bine frana pentru ca miscarea spre capatul levierului este ceva mai ampla, ma gandesc eu. Ma rog, poate am aruncat-o fara sa ma documentez prea mult, dar din ce am citit si pe net politica instructorilor prin afara e 4 degete, acuma fiecare isi formeaza stilul cum vrea. Totusi cam toate motoarele au levierele lungi(nu vorbesc de cele race),dar probabil le fac asa ca sa ai ce rupe cand iti pica motoru. Ca sa fiu on-topic Recomand ABS, l-am testat pe drum drept si face toti banii, pe curba nu am avut curajul dar cred ca nu ajuta foarte mult. depinde de sistemul de franare... la aprilia pot sa blochez fata cu un deget si sa fac stoppie la fel... si crede-ma ca nu am facut muschi la degete special pentru asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Asa o fi - pe mine personal ma lasa complet rece, exista sau nu exista pentru mine e egal cu 0. Cand mi-am ales motoreta sau masina nici nu m-am gandit la asta, pe viitor (daca nu baga astia obligatoriu) iar n-o sa-mi aleg masina sau motocicleta in functie de ABS. Nu mi se pare interesant, interesant e sa te educi sa nu fie nevoie niciodata sa franezi incat sa foloseasca ABS la ceva, si prin asta ma gandesc si la conduita preventiva. Nu cred ca s-a redus numarul accidentelor substantial de cand a aparut ABS, accidente vor fi de acum incolo mult si bine pentru ca sursa accidentelor e prostia umana si nu masina. Dragul meu, stiu ca e tardiv raspunsul asta dupa 7 zile, insa simt nevoia sa o spun: Sa dea Dumnezeu sau cine-o fi acolo.... UNDEVA... sa nu fi pus in situatia in care sa fi avut nevoie de ABS. Nici de crash-bar nu ai nevoie. Ba chiar e mai grea motocicleta si consuma trei picaturi de benzina in plus la suta de km. Dar cand dai cu utilaju de pamant, ah ce bune sunt. La urma urmei nici de costum de protectie nu ai nevoie, ca doar mergi atent. Si totusi uite ca sunt atatia pe acilea care jura pe ghete de motocross si protectii full. De ce? Pentru ca atunci cand au fost trantiti din vina vreunui tembel au scapat doar cu o sperietura tocmai datorita acelor inutilitati pe care le purtau: genunchere, ghete, protectii de tot felul. Asa e si cu ABS: e inutil pana cand ai nevoie de el. Mie mi-a salvat pielea din doua situatii pe care nu aveam cum sa le previn si din alte trei la care - din varii motive - m-am bagat singur in rahat. O sa amintesc doar un exemplu banal: seara, ud pe jos (torentiala), mergeam cu nici 50 la ora pe unica banda (mai era linia de tramvai). De pe trotuarul neiluminat sare cineva in strada (noroc cu faru de BMW), se impleticeste un pic apoi ramane blocat cu ochii la mine. Frana maxim, ABS la greu. Cand aung la nici 2m de el, isi continua brusc drumul. Daca nu aveam ABS, ori intram in om, ori ma duceam pe jos cu motor cu tot fix in el. Daca incercam sa evit, mare probabilitate sa ma fi trezit cu el in fatza. Am stat in ploaie 5 min sa ma adun. A doua a fost cand o duba in fatza mea a decis sa calce tarziu franele, in timp ce se oprea intr-o dacie din fatza ei. Eu nu am vazut decat ca duba incetineste, apoi ca se opreste. Ud pe jos, fara posibilitate de ocolire. Frana, ABS, oprit cu roata in bara dubei, reusit sa nu cad. Fara pagube de pe urma impactului meu, am plecat mai departe. Nu as fi reusit sa franez in distanta respectiva fara ABS. Nu voi povesti cum era s-o pun grav cand la iancului pe trecere de pietoni era sa intru full speed intr-un tataie care traversa PE ROSHU. Atunci am exersat evitarea in timpul franarii cu ABS. Cine dracu m-o pune sa merg relativ ... tare ... in Bucuresti, nu stiu. Editat Ianuarie 25, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlaviuSB Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Vorba oamenilor. Nu tre da sa fie. E rau cu rau dar mai rau fara rau. CU ABS !!! daca e choper sau strada. Enduro daca e ... Nu cred ca este un asemenea sistem. CRED !!! Deci nu sariti cu 10 linkuri de jutube sa imi aratati ca este ca o fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
id Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Zicea bine cineva mai sus ca trebuie sa mergi si cu ABS si fara ca sa ai o parere reala despre fenomen. Daca stii numai in teorie ce si cum, e posibil sa ai o parere gresita pe care lumea sa o ia de buna. este ABS'ul necesar? evident ca NU este ABS'ul recomandad? evident ca DA Personal cred ca se adreseaza in primul rand incepatorilo. Cand aveam GS'ul ( la inceputurile mele motociclistice) blocam foarte de rotile. Daca ma mai prindea o ploaie, polei , gheata ceva orice, si franam mai "tare", era jale. Nu am caut niciodata din aceasta cauza dar nu din cauza unui skill asuns, ci pur si simplu a noroculu. Cu ABS, numai joci la loteria asta. Franezi si atat (nu groaza, nu suspans, nu emotii). Cu GSR'ul fara ABS, nu am decat cateva probleme si asta la inceput. Am blocat de cateva ori rotile, si, precum in cazut de mai sus, acel bulan si-a facut din nou aparitia. Sa vezi cum e sa blochezi amble roti pe la 60 la ora, cu o motoreta pe care o ai de 2 zile. Slabesti 15 Kg. instant Si cu GS'ul si cu GSR'ul, chiar mi-ar fi placut sa am ABS, iar daca ar fi fost sa ma imprastii pe asfalt, atunci cu siguranta mi-as fi dorit sa-l am. Dupa ce a mai trecut timpul si s-au mai adunat kilometrii, ca sa vezi, nu s-a mai blocat nicio roata, nu a mai fost niciun fel de problema ( si asta la GSR). Nu am mai simtit de mult timp nevoia de ABS ( si nici acum nu prea ii simt nevoia). Hornet'ul...s-a nimerit sa fie cu ABS. Am fost nevoit sa-l folosesc pana acum o singura data. Si asta nu pe ploaie sau zapada sau cine stie ce conditii meteo grele. Era o zi cu soare, frumos si cald afara. Eram partial cu capul in nori ( vina mea evident), si m-am apucat de franat foarte tarziu. Viteza undeva putin sub 100. A intrat ABS'ul spre sfarsitul franarii, m-am oprit. Nu morcov, nu galben in fata, si maro in spate...nimic. Franat tare, intrat ABS, oprit la limita ce e drept . Ideea topicului este foarte buna pt. oricine vrea sa-si ia o motoreta cu sau fara ABS ( cel putin cei care au optiunea), indiferent ca la naked, touring, criuser... Daca stii sa franezi o faci perfect si fara ABS. Dar atunci cand vine neasteptatul, intervine si te ajuta ( din pacate nu franeaza pt. tine, si chiar si cu ABS poti sa faci poc). Personal nu caut 100% motoreta cu ABS, dar daca am de ales intre doua, una cu si una fara...o aleg pe cea cu. Sa ne auzim cu bine, id Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 Daca as fi scris motociclete... chopper/cruiser/custom... ți-ar fi crescut si mai mult emisia de miasme pestilențiale ?Daca ai fi fost mai putin ocupat cu productia proprie de toroidale cu moț ai fi accentuat unicitatea dorintei domnului Nicu P si ai fi avut prilejul sa remarci ironia invitatiei mele la concursul de gasit Choppere cu ABS... Poate si motivul exemplificarilor mele... hors compĂŠtition ! Ironie pe dracu'. Cand suntem penibili zicem ca suntem ironici.Da-o la intors. Ca la Ploesti. PS:Da,stiu, si tu mie! Mesaj completat este ABS'ul necesar? evident ca NUeste ABS'ul recomandad? evident ca DA Asta e miezul. Restul e gargara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 este ABS'ul necesar? evident ca NU Depinde de motor. Pe GS ma puteam da si fara, ca era ceva mai usor. Insa pe RT, mobra cu mult mai grea, fara de ABS recunosc ca as scapa-o la prima franre de urgenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 25, 2011 Share Postat Ianuarie 25, 2011 (editat) Depinde de motor. Pe GS ma puteam da si fara, ca era ceva mai usor. Insa pe RT, mobra cu mult mai grea, fara de ABS recunosc ca as scapa-o la prima franre de urgenta. Circula si tu la limita evitarii oricarui pericol. PS: in a more serious note. Cum dracu' sa fie ABS necesar? Cred ca 3/4 dintr motoretele din lume nu au ABS. Nu depinde de motor, ca se fac si GS si RT fara ABS. Depinde de motorist in cel mai bun caz. Evident ca as lua un model ABS in dauna unuia fara ABS insa nu ma cramponez de chestia asta daca e sa iau (sa zicem) un Triumph Adventurer sau un Bonneville. Editat Ianuarie 25, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.