albanezu Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Am patit ceva asemanator cand avesm gs-ul. Dupa un soc a murit motorul si nu a msi pornit.La mine s-a bulit bsteria si a trebuit schimbata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Asadar am elucidat misterul...bateria e dusa..i-am dat curent, a pornit totul ok... Partea ciudata e ca bateria are maxim un an, încărcarea e in parametri...probabil se la soc a fost afectata.... Va tin la curent Daca nu ai de unde sa iei una noua iti ofer cadou bateria veche de la R1200RT. Am pus una noua cand l-am vandut. Asta veche cred ca are 2 ani. Trebuie pusa la incarcat si o sa functioneze.. Mi se pare ca ai acelasi model de baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 (editat) In cele din urma am reusit sa ajung cu LT-ul acasa, pe roti.I-am dat curent si a pornit. Incarcarea e ok, in parametri. Bateria are 9 V si atat.Nu incarca, nu primeste curent. Am facut un test pe baterie..si apare o celula defecta, clar bateria trebuie inlocuita. Cu toate ca bateria am cumparat-o anul trecut, am omis sa merg la verificare, deci nu am garantie.Se pare ca nici BOSCH nu mai e ce a fost odata. Am mai luat teapa cu bujii BOSCH. @Silver Arrow multumesc mult, dar o sa iau o baterie noua si de data asta o sa merg la verificare/garantie. Si acum vine intrebarea de 100 de puncte: Eu cu cine votez? Ce baterie imi recomandati, marca/tip? Toate bune, Catalin C. Editat Iulie 6, 2018 de scara_211084 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 (editat) Eu am folosit Exide si Bosch. Amandoua OK. » Post actualizat in 06 Jul 2018 20:08 Ia uite nene ce prostii spun cand sunt obosit: nu Bosch ci VARTA Editat Iulie 6, 2018 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 7, 2018 Share Postat Iulie 7, 2018 Si acum vine intrebarea de 100 de puncte: Eu cu cine votez? Ce baterie imi recomandati, marca/tip? Yuasa, Exide sau JMT. Bosch si Varta sunt loterie, ajung in Europa de este toate rebuturile si pica pe banda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 7, 2018 Admin Share Postat Iulie 7, 2018 Ar mai fi odyssey, adevarata, dar scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 7, 2018 Share Postat Iulie 7, 2018 La orice baterie, auto moto, scrie pe prospectul ala ca tre sa mergi lunar la masurat incarcarea, daca vrei sa ai pretentii de garantie Da lumea omite asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Eu am revenit in Nürnberg dupa aproximativ 4500 de km. Anul asta a fost vremea urata asa ca n-am atins pragul uzual de 7-8000 km ca pana acum. Cu toate astea, motocicleta m-a surprins placut. A facut bucati intregi de autostrada cu 140-180 cu genti laterale si rollbag fara sa simt ca motocicleta danseaza sub mine, am facut un Praid in ritm repejor si fara surprize, suspensia a inghitit absolul remarcabil asfaltul romanesc, a consumat in jur de 200 ml ulei la mia de km, motorul a pornit fara proteste oricand /oricum... » Post actualizat in 10 Jul 2018 20:08 Toate astea de la o motocicleta cumparata cu cateva zile inainte cu 2000 euro. K 1200 e la ani lumina fata de K 1100 Rs. Acum sunt extrem de tentat de un boxer , asa ca in perioada urmatoare voi da K-ul si ma voi pune pe cautat. Privind in retrospectiva, cred ca ma bucuram ceva mai tare de un GS sau RT, dar asa e cand te iei dupa gura lumii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Intr-adevar boxerul o sa iti placa, mai ales cand nu il apuca dracii . Dar daca vei face o proba si pe 6 cilindrii, adica un K1600 sau un Goldwing o sa te mai gandesti. Mai ales daca te plimbi cu pasager. Eu am vrut sa inchiriez un K1600GT ca sa il pot compara cu GW-ul dar pretul, cel putin la Viena, a fost prohibitiv (vreo 600€ pt weekend). Sper sa am totusi ocazia sa il probez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Colegul scara vezi ca tu ai nevoie de baterie de 19Ah si cu putere de prornire cat mai mare si eu zic cat posibil pe GEL!! Din asta gasesti Exide, Varta si Banner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Ce cauciucuri folositi pe LT-urile voastre ? Ma bate gandul sa schimb cauciucurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 6, 2018 Admin Share Postat August 6, 2018 Pe fata ai 120/70/17 cu indice de greutate 58, pe spate 160/70/17 cu 79. Pe spate cauciucul este specific, ranforsat. Este foarte important sa respecti indicii de greutate pentru ca mobra este grea si daca pui cu indice necorespunzator ti le face pilaf in scurt timp. Datorita acestui lucru si a rotii spate esti limitat la: -avon storm 3d -bridgestone bt 020 -metzeler me 880. Poti lua oricare dintre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Multumesc. Cred ca am pierdut numaratoarea la berile pe care ti le datorez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 6, 2018 Share Postat August 6, 2018 Eu am pus Metzler 880 pe Goldwing si au fost proaste. Oscila ghidonul rau. Am pus Bridgestone si s-a rezolvat. Personal as merge pe Bridgestone. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 ok. ms.Metzeler am si eu .Posibil ca fostul proprietar sa fi umblat cu presiune necorespunzatoare in ele si sunt uzate neuniform pe banda de rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 7, 2018 Admin Share Postat August 7, 2018 Asta este alta chestiune foarte importanta la o mobra grea, invata-te sa faci presiunea de fiecare data inaintea unui drum mai lung. Eu am mers intotdeauna aproape de presiunea maxima data de producator, parca 2.5 cu 2.9 spatele si nu am avut probleme, mobra sta ca pe sine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Care dintre voi a avut probleme cu gumele Metzeler si daca nu a fost multumit ce are si e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 (editat) Treaba cu gumele tine in mare parte de mobra. Cei la la service-ul din Austria unde am fost cu ea la revizie mi-au spus ca pe Goldwing au fost probleme cu Metzler, cu Bridgestone nu au avut. Posibil ca pe BMW sa nu se fi intamplat asta. Problema: wobbling de nu puteai sa iei mainile de pe ghidon ca te duceai pe jos. Editat August 7, 2018 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 (editat) Am pus in primavara un Continental pe spate, ContiMilestone, sta foarte bine pe sosea, pret foarte bun, parca 525 lei. Editat August 7, 2018 de bmwio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 13, 2018 Share Postat August 13, 2018 Am comandat Metzeler 888, fata, spate. Spatele a venit, pentru fata mai aștept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aquachrono Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 N-am fost absolut deloc multumit de Metzler. Aderenta pe ud - zero. Nici pe uscat nu m-a prea convins. Degeaba te tine n-spe mii de km daca nu-ti ofera siguranta. Am trecut pe Avon Storm 3D XM fata-spate. Din review-uri toata lumea s-a plans de Avon ca se termina repede, in special guma fata. A mea a tinut 11 mii km, clar mai putin decat un Metzler dar aderenta e la cu totul alt nivel. La urma urmei asta e important si nu cat costa. Acum am pe fata un Michelin PR 4 GT si sunt multumit de el, sa vedem cat o sa tina... PE spate tot Avon Storm, in jur de 16 mii km si e pe terminate. Tot Avon va fi si urmatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Pai acu' ii spui omului, dupa ce a comandat gumele? Michelin-ul o sa te tina in jur de 20.000 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Acum le am pe ambele. Poate data viitoare incerc altceva. Intradevar spatele nu are aderenta cu Metzeler880, dar am crezut ca este din cauza uzurii cauciucului. Ce ma enerveaza momentan este faptul ca mi-au trimis cauciucul fata dupa 10 zile si a trebuit sa plec in Croatia cu masina. Cand ma intorc pun gumele sa vad cum se comporta fata de cele vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 28, 2018 Admin Share Postat August 28, 2018 Eu nu am sesizat nicio diferenta intre un brand sau altul, cu Metzeler am mers cel mai mult, dar nu am avut probeme. Mobra este grea si sta ca pe sine orice i-ai pune. Oricum, mult mai importanta este fata, acolo iti trebuie intr-adevar un cauciuc aderent. Cred ca Michelinul ala PR4 este o alegere foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 (editat) Eu nu am sesizat nicio diferenta intre un brand sau altul, cu Metzeler am mers cel mai mult, dar nu am avut probeme. Mobra este grea si sta ca pe sine orice i-ai pune. Oricum, mult mai importanta este fata, acolo iti trebuie intr-adevar un cauciuc aderent. Cred ca Michelinul ala PR4 este o alegere foarte buna. Pe Goldwing au mers prost. La fiecare curba ma asteptam sa fuga fundul motorului. M-am simtit extrem de nesigur. Pe langa wobbling-ul incredibil de accentuat in jurul vitezei de 50-60 Km/h. Ca tot a venit vorba: le am in garaj. Daca doreste cineva un set de gume Metzler le poate avea moca. O sa vad ce dimensiuni sunt. Editat August 28, 2018 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.